Sensukka. Kerroit juuri ihan avoimesti olevasi homoseksuaali ja kyllähän sen näkee puheistasi ettei suhtautumisesi miehiin ole heterolle tyypillistä. Miksi siis närkästyt totuudesta jos sinua sanotaan sellaiseksi? Sinun ja Pasasen (jollei sama) jutuista on käynyt ilmi tietynlainen naisviha tai pelko, joita on kahdessa sorttia miehiä. Sitä esiintyy kyvyttömillä miehillä jotka ovat katkeroituneet siitä etteivät naiset ole enää kiinnostuneita heistä, ei ottaisi eteen vaikka olisikin ja toinen ryhmä on sitten nämä pukamaanottajat.
Terveisin Puppe 15v. HHN
Pupelta terveisiä Pasaselle
7
182
Vastaukset
- Anonyymi
Saarimaksa on ollut nuorempana todennäköisesti hetero, tai ainakin ajatellut olevansa, koska hän on tehnyt havainnon ympäristössä että miehet seurustelee naisten kanssa ja naiset miesten kanssa.
Siihen aikaan 70- luvulla ei julkihomoja ollut, vaan heidät olisi suoraan tuomittu mielisairaiksi ja ei olisi päässyt edes työttömyyskortistoon saati sitten armeijaan.
Kun massaa alkoi kertyä ylipainon muodossa liikunnan puutteen, roskaruoan ja alkoholin muodossa, alkoi monenlaiset ongelmat jotka tuosta lifestylesta seuraa.
Siitä seuraa ihmissuhdeongelmat, keskittymishäiriöt, univajetta, stressiä, ongelmat töissä, ongelmat vapaa-ajalla, kaikki ajatukset ja tähtäin on vain seuraavassa juopumisessa.
Humalan pilvilinnassa voi unelmoida suurista asioista ja lupailla sekä vakuuttaa itselleen ja toisille, kuinka huomenna tulee muutos ja alkaa tapahtua.
Niin kauan kuin se kuningas viina on läsnä, sitä muutosta ei tule eikä koskaan ala tapahtua, vaan vain alamäkeä on luvassa.
Kun Saarikähmyn elopaino heilui 150 kilossa, alkoi kroppa mennä kunnolla tukkoon. Jatkuvia matala-asteisia tulehdksia, sepelvaltimotautia, diabetesta, keuhko-ahtaumaa, astmaa, uniapneaa, reumaa, kihtiä, korkeaa verenpainetta, kroonisia särkyjä, impotenssia jne.
Tästä seurauksena sitten lukuisat diagnoosit, noin 10-16 eri lääkettä säännöllisessä käytössä, jotka hetken aikaa paransivat tilannetta, kunnes kunnon huononeminen ja toleranssi vei niiden tuoman hyödyn.
Sitten alkoikin keinot olla vähissä ja Saarimuuli päätteli että Suomessa ne osaa kyllä lääkitä ja leikata siten että ikuinen nuoruus on luvassa. Ei edelleenkään ajatellut hoitaa syitä vaan ainoastaan seurauksia.
Näin on sitten jäljellä monisairas työkyvyttömyyseläkeläinen, jonka verenkierto ja hapensaanti on niin heikkoa, että elimistö laittaa hälytyskelloja päälle flimmerin muodossa.
Kun verenkierto on heikkoa ja suonet mahan alla puristuksissa, on kivekset surkastuneet ja lemmenkäpälässä ei kierrä veri laisinkaan. Testosteronin tuotanto lakkaa kokonaan ja mies on muuttunut eunukiksi eli naiseksi.
Kaikki jäkättävän vanhan naapureita kyyläävän rusinamummelin elkeistä on käytössä. Tekopyhyys, miehisyyden moralisointi, miesvoiman vähättely, miesten tuomitseminen sukupuolivietistään, sukupuoliyhdynnän kauhistelu, maksullisen toiminnan kauhistelu ja hirvittävä katkeruus kykeneviä kohtaan.
Ei siis ihme että kellohametanssiaiset ovat alkaneet kiehtoa, eikä ole vieläkään suostunut sanallakaan kertomaan että mitähän siellä Pattayan Airbnb- luukuissa oikein on mahdettu puuhata niillä "poikamies"- reissuilla?
Eiköhän siellä ole dokaaamisen voimalla haettu rohkeutta ottaa pukamaan nättiä poikaa tai poikatyttöä ja saada sitää kuuluisaa ihokosketustaan, kun oma omaishoitaja ei enää sitäkään hommaa hoida ja ei ole 20 vuoteen hoitanut muutenkaan.
Siinä se on tuon kaiffarin elämä pähkinänkuoressa ja meni saakeli ne rahahommatkin pieleen.
2010- Anonyymi
Väistelet tuttuun tyyliin oman osuutesi sinua koskeviin kysymyksiin, tässä kun ei ollut kyse minusta eikä mielipiteistäni. Mutta voin toki kerrata, mitä olen jo aiemminkin kertonut.
Minä olen jopa palkannut firmani toimitusjohtajaksi aikoinaan umpihomon, joka oli kihloissa työntekijäni kanssa. Ei ole koskaan ollut ongelmaa, ei fobiaa.
Exäni oli matkailualalla, jossa miespuoleiset on miltei järjestäen homoseksuaaleja. Monesta tuli hyvä kaveri. Syöty, juotu, juhlittu, matkailtu ja saunottu on yhdessä ja laskettu leikkiä tuosta heidän taipumuksestaan yhteisymmärryksessä.
Kahdella heistä (pariskunta) oli HIV, toinen ehti kuolla aidsiin, koska diagnoosi tuli liian myöhään ja aivoihin oli tullut jokin sarkooma. Toisen HIV on niin hyvässä hoitotasapainossa, ettei hänellä ole HIViä laisinkaan veressään.
Sinulla mitään kavereita ole, saati sitten "kymmenen parasta kaveria". Erakkohan sinä olet ja tuskin olet tavannut ketään tämän vajaan 10 vuoden aikana Thaimaassa, valehdellut olet senkin edestä tavanneesi, kuten esimerkiksi Kurosen ja Sipin, jotka kumpikaan eivät tunne sinua.
Sinua ei ole nähty suomiravintoloissa eikä missään, joten ketä ne "kaverisi" on? Senssu ja Tapsa, vai kuka?
Olennaisin kysymys on kohdallasi että oletko kaappihomo ja miksi et tule ulos kaapista, nyt kun se on suorastaan muotia?
Ymmärrän kyllä että kiveksesi ovat surkastuneet ja testotuotantoa ei enää ole, niin halut ja kyky katoaa, mutta onko se saanut sinut hakemaan patukkaa Pattayalta, vai menikö vain dokaamiseksi ne yritykset?
Ota rohkeasti patukkaa suoleen, mitä sitä häpeilemään? Lopeta samalla heterofobiasi ja kateutesi viriilejä miehiä kohtaan. Me emme voi sille mitään että naiset kiinnostaa.
Testosteronin korvaushoito ei ole ollenkaan huono idea. Siitä tulee virtaa muuhunkin, vaikkei se kuuluisa putkenpätkä sinua kiinnostaisikaan.
Lopetin toisen kymmenen viikon kuurin kuukausi sitten, jossa kerran viikossa piikitettiin 300 mikrogrammaa ulompaan reisilihakseen. Vaikutukset on pysyviä. Yleinen jaksaminen on noin 20% parempi kuin aiemmin ja erektio on sitä luokkaa mitä se oli armeijan aikoihin, eli se on kuin luu.
Seuraava setti joskus marraskuussa käyntiin. Entisenä aktiiviharrastajana osaan lukea kroppaani hyvin ja yksi merkittävä etu lisätestosta on se että alkulämmöt tulee miltei heti.
Kun alan tehdä jotakin fyysistä, verenkierto ohjautuu minuutissa sinne minne tarvitsee, kun alkulämmöt normaalisti vaatii urheiljaltakin kymmenisen minuuttia. Puutuminen ja uupuminen vaihtuu lämmön ja voimantuotantoon.
2010 - Anonyymi
Tuollainen homottelu kertoo paljon koulutustasostasi, ja siitä muodostuvasta sivistyksestä, joka sinulla 2010 on luolamiehen tasolla, tosin sinulla suhtautuminen väkivaltaan on samalla tasolla,, sinä olet muinaisjäänne joita ei enää tarvita lainkaan, ojat kaivetaan koneilla, olet sinä sarjaa joka kaivamalla 100m ojaa, saat leipäpalan joka pitää sinut hengissä, seuraavaan päivään... sitten taas 100m ojaa,
nykyään jo hiemankin fiksummat ihmiset ymmärtävät ihmiselämän monimuotoisuutta, ja siihen liittyviä ongelmia, sinä elät siinä maailmassa missä homoja heitetään jorpakkoon, koska ovat poikkeavia, suuntautumiseltaan...
sinä olet alkoholisti, jatkjuva jauhaminen muiden alkoholin käytöstä kertoo että sekään asia ei ole sinulla aivan hanskassa, kun siihen lisätään mielenterveysongelmasi, ole korviasi myöten kusessa, sinä käytät alkoholia moninkertaisesti minua enemmän, kuten sanoin juon hyvin harvoin, käytännössä... en lainkaan... massat ovat peräsin kortisoli hoidon tavasta muuttaa nestetasapainoa, joka ei ole aivan tavatonta, olin kuolla siihen vuonna 2004 tai 2006 kun kortisolihoito aloitetiin, minun koko vartalo turposi muutamassa päivässä 150 kiloiseksi, silloin aloitettiin iv:nä nesteenpoisto, joka taas laukaisi silmätulehduksen ja erittäin vakavan kihtikohtaksen, noista kannan vieläkin jäämiä muutamassa nivelessä... sinä kerroit että sinulla on ollut kihti, kihti tulee vain yhdestä
syystä, häiriöstä nestetasapainossa, tai liiallinen alkoholin käyttö, kyllä minä saan itselleni kihtikohtakset juomalla neljä litraa bisseä illalla, parin päivän sisällä alkaa varpaat kukkia.
Tai toinen vaihtoehto on että otan kortisolia hoidon, nivelkipujen takia, ja syön yhdenkin furesis lääkkeen, muutaman tunnin kuluttua alkaa varpaat kukkia...
Kortisoli lisää nestettä elimistöön jopa hyvin paljon, kun joskus mietin kumpi on pahempi varvas, polvi, tai sorminivelen tulehdus, vai massa vatsan kohdalla, on varmaa että kannan se veden vatsassa, minä saa kolme 40mg furesikella, pois 10 kiloa painoa, kahdessa päivässä, ja kihti kivut, jos tajuaisit jostain jotain sydän ongelmat ja sydämen vajaatoiminta ei aiheuta vatsanturvotusta, vaan ensimmäisenä vasemman nilkan huomattavan turvotuksen, sitten pohkeen turvotuksen tästä pitää huolen painovoima.
On totta että kortisoli voi aiheuttaa maksan vajaatoimintaa, mutta se ole kovinkaan yleistä, ellei vedä sitä helvetinmoisia annoksia, vedin vuonna 2006 lääkärin valvonnassa, ja tosiaan meinasin kuolla siiten... mutta se antaa 3-6 kk helpotuksen kipuihin, joten kaikki sairaanhoitoni on kompromisseja, hyvä ja pahan välillä... joten lopeta pelle paskaan jauhamisen, olen elänyt tämän sairauden kanssa 40 vuotta, ja voin vakuuttaa että jokainen päivä ei ole herkkua.
By NumBall HHN 63v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen homottelu kertoo paljon koulutustasostasi, ja siitä muodostuvasta sivistyksestä, joka sinulla 2010 on luolamiehen tasolla, tosin sinulla suhtautuminen väkivaltaan on samalla tasolla,, sinä olet muinaisjäänne joita ei enää tarvita lainkaan, ojat kaivetaan koneilla, olet sinä sarjaa joka kaivamalla 100m ojaa, saat leipäpalan joka pitää sinut hengissä, seuraavaan päivään... sitten taas 100m ojaa,
nykyään jo hiemankin fiksummat ihmiset ymmärtävät ihmiselämän monimuotoisuutta, ja siihen liittyviä ongelmia, sinä elät siinä maailmassa missä homoja heitetään jorpakkoon, koska ovat poikkeavia, suuntautumiseltaan...
sinä olet alkoholisti, jatkjuva jauhaminen muiden alkoholin käytöstä kertoo että sekään asia ei ole sinulla aivan hanskassa, kun siihen lisätään mielenterveysongelmasi, ole korviasi myöten kusessa, sinä käytät alkoholia moninkertaisesti minua enemmän, kuten sanoin juon hyvin harvoin, käytännössä... en lainkaan... massat ovat peräsin kortisoli hoidon tavasta muuttaa nestetasapainoa, joka ei ole aivan tavatonta, olin kuolla siihen vuonna 2004 tai 2006 kun kortisolihoito aloitetiin, minun koko vartalo turposi muutamassa päivässä 150 kiloiseksi, silloin aloitettiin iv:nä nesteenpoisto, joka taas laukaisi silmätulehduksen ja erittäin vakavan kihtikohtaksen, noista kannan vieläkin jäämiä muutamassa nivelessä... sinä kerroit että sinulla on ollut kihti, kihti tulee vain yhdestä
syystä, häiriöstä nestetasapainossa, tai liiallinen alkoholin käyttö, kyllä minä saan itselleni kihtikohtakset juomalla neljä litraa bisseä illalla, parin päivän sisällä alkaa varpaat kukkia.
Tai toinen vaihtoehto on että otan kortisolia hoidon, nivelkipujen takia, ja syön yhdenkin furesis lääkkeen, muutaman tunnin kuluttua alkaa varpaat kukkia...
Kortisoli lisää nestettä elimistöön jopa hyvin paljon, kun joskus mietin kumpi on pahempi varvas, polvi, tai sorminivelen tulehdus, vai massa vatsan kohdalla, on varmaa että kannan se veden vatsassa, minä saa kolme 40mg furesikella, pois 10 kiloa painoa, kahdessa päivässä, ja kihti kivut, jos tajuaisit jostain jotain sydän ongelmat ja sydämen vajaatoiminta ei aiheuta vatsanturvotusta, vaan ensimmäisenä vasemman nilkan huomattavan turvotuksen, sitten pohkeen turvotuksen tästä pitää huolen painovoima.
On totta että kortisoli voi aiheuttaa maksan vajaatoimintaa, mutta se ole kovinkaan yleistä, ellei vedä sitä helvetinmoisia annoksia, vedin vuonna 2006 lääkärin valvonnassa, ja tosiaan meinasin kuolla siiten... mutta se antaa 3-6 kk helpotuksen kipuihin, joten kaikki sairaanhoitoni on kompromisseja, hyvä ja pahan välillä... joten lopeta pelle paskaan jauhamisen, olen elänyt tämän sairauden kanssa 40 vuotta, ja voin vakuuttaa että jokainen päivä ei ole herkkua.
By NumBall HHN 63v.Ja kerron vielä muutaman factan, kortisoli myös sotkee elimistön ruuansulatusta, ja lisää vatsanturvotusta, se ei ole nestettä vaan ilmaa, painoni on jo viisitoista vuotta pysynyt noin 123-130 vaiheilla, mutta välillä se vatsa katoaa lähes kokonaan ja välillä se on turvonnut kuin ilmapallo, enkä välitä siitä paskaakaan, jos se sinua häiritsee, se on puhtaasi sinun ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kerron vielä muutaman factan, kortisoli myös sotkee elimistön ruuansulatusta, ja lisää vatsanturvotusta, se ei ole nestettä vaan ilmaa, painoni on jo viisitoista vuotta pysynyt noin 123-130 vaiheilla, mutta välillä se vatsa katoaa lähes kokonaan ja välillä se on turvonnut kuin ilmapallo, enkä välitä siitä paskaakaan, jos se sinua häiritsee, se on puhtaasi sinun ongelma.
Alkusyy kaikkiin vaivoihisi on viina. Olet sanonut että "sitä on tullut tarpeeksi joskus juotua", joka tarkoittaa että olet alkoholisoitunut jo nuorena.
Sen seurausta on sitten sinun terveysongelmat ja epäonnistumiset sekä työelämässä että roolisi isänä. Vituixmän.
Kortisolit sotkee, mutta se on seuraus, eikä syy. Syy ja seuraus kulkee käsi kädessä. Pallomahasi on seurausta välinpitämättömistä elintavoista ja totaalisesta liikunnan puutteesta.
Olin itse kahden vuoden ajan huomattavan ylipainoinen, vaikka liikuinkin samalla, varsinkin voimailin. Yli 30 kiloa turvotusta johtui liiasta viinasta ja huonosta ruokavaliosta.
Sitten katsoin itseäni syvälle silmiin peilistä että tämä jakso elämässä on nähty ja puoli vuotta myöhemmin olin entiselläni. Se oli rankin kuntoilujakso ikinä. Treenasin kovaa jopa 6 tuntia päivässä. Se kannatti. Jos olisin jatkanut huonoa elämää, en olisi tässä.
En ole väkivaltainen, olen vain valmis väkivaltaan. Itsepuolustus, läheisten puolustaminen ja heikkojen puolustaminen on velvollisuus meille jotka sen kykenemme tekemään.
En ole aloittanut yhtäkään tappelua koskaan. Omat opetukseni sain hyvinkin nuorena siitä että riidan haastaminen ei kannata ja sen että haukkuva koira ei pure, vaan pelkää.
Väkivalta on lisääntynyt Suomessakin ja lisääntyy edelleen. Nuorisoväkivalta lisääntyi osassa Suomea 70% edellisestä vuodesta. Koronan ahdistustako vai mitä? En tiedä.
Suomessa vuosittain tulee poliisin tietoon noin 35000 pahoinpitelyä, joka tarkoittaa noin 100 pahoinpitelyä joka päivä ja sinä sanot että se on muinaisaikaa? Ei se ole.
Mitäs teet jos näet vaikkapa "hesan" rautatieasemalla, kun nuorisojoukko pahoinpitelee silmittömästi maassa makaavaa uhriaan eikä lopeta, vaikka ihmiset huutaa? Mitä teet?
Minä tiedän vastauksen. Sinä et tee yhtään mitään vaan kiiruhdat pois paikalta ettet joudu ongelmiin. Sivummalta pyrit ottamaan kuvia ja selfieitä.
Minä juoksen paikalle ja niittaan suurimman kaverin suoraan siitä juoksusta polvella katuun ja se ei sieltä nouse. Sitten laitan propellit pyörimään tuhoten vastarinnan sekunneissa. Loput juoksee karkuun, jos heillä on vähääkään itsesuojeluvaistoa.
Näin tapahtui kerran Lahden torilla. Toisessa tapauksessa muut juoksi heti karkuun kun yksi jäi katuun. Yhdessä tapauksessa riitti huutoni ja juoksu kohti. Ottivat heti ritolat. Ajoin parisataa metriä takaa ja tyrmäsin toisen juoksusta takaraivoon lyömällä.
Tänään viimeksi varjonyrkkeilin rannepainojen kanssa ja kauhistelin sitä kuinka Pariisissa on miehiä päästetty nyrkkeilemään naisten sarjassa. Se on pahoinpitelyä eikä nyrkkeilyä.
Samanpainoinen yhtä kokenut mies- ja naisnyrkkeilijä ovat aivan eri asemassa. Tämän päivän Iltiksessä Eva Wahlström kertoi asiasta hyvinkin hienosti.
https://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/7980ce72-4437-4418-894d-fb3b5e86fc94
No niin, nyt pikku tirsat ja sitten aamu kahdelta seuraamaan yleisurheilua miesseurassa.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkusyy kaikkiin vaivoihisi on viina. Olet sanonut että "sitä on tullut tarpeeksi joskus juotua", joka tarkoittaa että olet alkoholisoitunut jo nuorena.
Sen seurausta on sitten sinun terveysongelmat ja epäonnistumiset sekä työelämässä että roolisi isänä. Vituixmän.
Kortisolit sotkee, mutta se on seuraus, eikä syy. Syy ja seuraus kulkee käsi kädessä. Pallomahasi on seurausta välinpitämättömistä elintavoista ja totaalisesta liikunnan puutteesta.
Olin itse kahden vuoden ajan huomattavan ylipainoinen, vaikka liikuinkin samalla, varsinkin voimailin. Yli 30 kiloa turvotusta johtui liiasta viinasta ja huonosta ruokavaliosta.
Sitten katsoin itseäni syvälle silmiin peilistä että tämä jakso elämässä on nähty ja puoli vuotta myöhemmin olin entiselläni. Se oli rankin kuntoilujakso ikinä. Treenasin kovaa jopa 6 tuntia päivässä. Se kannatti. Jos olisin jatkanut huonoa elämää, en olisi tässä.
En ole väkivaltainen, olen vain valmis väkivaltaan. Itsepuolustus, läheisten puolustaminen ja heikkojen puolustaminen on velvollisuus meille jotka sen kykenemme tekemään.
En ole aloittanut yhtäkään tappelua koskaan. Omat opetukseni sain hyvinkin nuorena siitä että riidan haastaminen ei kannata ja sen että haukkuva koira ei pure, vaan pelkää.
Väkivalta on lisääntynyt Suomessakin ja lisääntyy edelleen. Nuorisoväkivalta lisääntyi osassa Suomea 70% edellisestä vuodesta. Koronan ahdistustako vai mitä? En tiedä.
Suomessa vuosittain tulee poliisin tietoon noin 35000 pahoinpitelyä, joka tarkoittaa noin 100 pahoinpitelyä joka päivä ja sinä sanot että se on muinaisaikaa? Ei se ole.
Mitäs teet jos näet vaikkapa "hesan" rautatieasemalla, kun nuorisojoukko pahoinpitelee silmittömästi maassa makaavaa uhriaan eikä lopeta, vaikka ihmiset huutaa? Mitä teet?
Minä tiedän vastauksen. Sinä et tee yhtään mitään vaan kiiruhdat pois paikalta ettet joudu ongelmiin. Sivummalta pyrit ottamaan kuvia ja selfieitä.
Minä juoksen paikalle ja niittaan suurimman kaverin suoraan siitä juoksusta polvella katuun ja se ei sieltä nouse. Sitten laitan propellit pyörimään tuhoten vastarinnan sekunneissa. Loput juoksee karkuun, jos heillä on vähääkään itsesuojeluvaistoa.
Näin tapahtui kerran Lahden torilla. Toisessa tapauksessa muut juoksi heti karkuun kun yksi jäi katuun. Yhdessä tapauksessa riitti huutoni ja juoksu kohti. Ottivat heti ritolat. Ajoin parisataa metriä takaa ja tyrmäsin toisen juoksusta takaraivoon lyömällä.
Tänään viimeksi varjonyrkkeilin rannepainojen kanssa ja kauhistelin sitä kuinka Pariisissa on miehiä päästetty nyrkkeilemään naisten sarjassa. Se on pahoinpitelyä eikä nyrkkeilyä.
Samanpainoinen yhtä kokenut mies- ja naisnyrkkeilijä ovat aivan eri asemassa. Tämän päivän Iltiksessä Eva Wahlström kertoi asiasta hyvinkin hienosti.
https://www.iltalehti.fi/pariisin-olympialaiset-2024/a/7980ce72-4437-4418-894d-fb3b5e86fc94
No niin, nyt pikku tirsat ja sitten aamu kahdelta seuraamaan yleisurheilua miesseurassa.
2010Se että olet alkoholisti ei tee sitä minusta, vaikka kuinka yrität veivata asiaa, väkivaltaisuutesi on selviö samoin homofobiasi, hienoa jos olet korjannut elämäsi suunnan, mutta ongelma ei varmasti ollut suurin dokaamisessasi, vaan hoitamattomassa bipossa, joka on ongelmiesi perimmäinen syy, siksi sinulle menee vieläkin brenkkua normi ihmistä huomattavasti enemmän, oletko kuullut kerran alkoholisti, aina alkoholisti, siitä ei pääse eroon muuta kuin lopettamalla dokaamisen 100% , ja heittäytymällä raivoraittiiksi... sinä olet ruokkinut ja hoitanut maniaasi brenkulla, se jopa helpottaa hieman, mutta tulee korkojen kanssa takaisin, kyllä olen juopetellut tarpeesi, loppuelämäkseni, mutta tapahtui pääosin alle 30 vuotiaana, en silloinkaan ottanut mitään putkia, vaan korkeintaan yhden illan, kertomasi mukaan olet sairastunut kihdin, kuten minäkin, se ei lähde kanssa miehestä, kun sen on kerran saanut, kuten ei käsityksesi mukaan ladakaan, tosin en pidä sinua miehenä, millään muotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että olet alkoholisti ei tee sitä minusta, vaikka kuinka yrität veivata asiaa, väkivaltaisuutesi on selviö samoin homofobiasi, hienoa jos olet korjannut elämäsi suunnan, mutta ongelma ei varmasti ollut suurin dokaamisessasi, vaan hoitamattomassa bipossa, joka on ongelmiesi perimmäinen syy, siksi sinulle menee vieläkin brenkkua normi ihmistä huomattavasti enemmän, oletko kuullut kerran alkoholisti, aina alkoholisti, siitä ei pääse eroon muuta kuin lopettamalla dokaamisen 100% , ja heittäytymällä raivoraittiiksi... sinä olet ruokkinut ja hoitanut maniaasi brenkulla, se jopa helpottaa hieman, mutta tulee korkojen kanssa takaisin, kyllä olen juopetellut tarpeesi, loppuelämäkseni, mutta tapahtui pääosin alle 30 vuotiaana, en silloinkaan ottanut mitään putkia, vaan korkeintaan yhden illan, kertomasi mukaan olet sairastunut kihdin, kuten minäkin, se ei lähde kanssa miehestä, kun sen on kerran saanut, kuten ei käsityksesi mukaan ladakaan, tosin en pidä sinua miehenä, millään muotoa.
tämä siaksi muodon muutos tapahtui vuonna 2004 tai 2006, kun turposin kuten sanoin, kun on kokemusta asiassa huomaa että tämä ei ole rasvaa, vaan nestettä ja ilmaa, sydänperäinen ongelma näkyy jalkojen turpoamisena, yleensä sydämen puoleisen, joka on merkki sydämen vajaatoiminnasta, lääkärit eivät edes tiedä mikä on syynä tähän nesteiden ja ilmankertymiseen, ja jos kihtiä ei olisi voisin käyttää nesteenpoistolääkkeitä, jos paino alkaa lähentelemään 145 kiloa, on pakko mennä sairaalaan että siellä annetaan iv-nesteenpoistoa, koska neste väärässä paikassa aiheuttaa hengenahdistusta, joka on hengen vaarallinen tila, keuhkovetisyys, siis keuhkoihin alkaa kertyä nestettä... ihminen hukkuu, näin minulle meinasi käydä silloin 2004 tai 2006... mutta kun paino pysyy 126 ja 136 välillä silloin ei ole mitään vaaratekijöitä...
Kiinnitä enemmän biposi hoitoon, ja yritä käyttäytyä kuin yli 50 vuotias, nyt vaikutat 15 vuotiaalle mulkulle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .513021Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472861Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242649Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3441721- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193927- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26780