Isokoneinen Toyota on täysi pommi !

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4e591d74-b846-4264-bcb2-2590d0fae408

"..Toyota Corolla GR syttyi maantiellä liekkeihin, ja tuhosi auton. Toyota ei suostu korvaamaan autoa takuusta, vaan syyttää autoilijan rengasvalintaa ja vauhtia..."

24

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

1.6 isolohko turbo Heh hehhh ! 🤣🤣. Toyota ei osaa valmistaa turbokoneita. Hajoaa heti kättelyssä.

• Anonyymi

Sehän on aivan perinteistä. Siksi Toyotan ralliautojenkin koneet valmistetaan Saksassa. Yhteistä niille GR:n koneiden kanssa on vain nimi.

• Anonyymi

Nämä muka autoviisaat ei tiedä isolohkoista mitään jos joku reilu 1,5 litrainen on isolohko.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tätä se Toyotan heinäkuun kolmoisvoitto tiesi. Trafin mukaan röllitkin käy kuumana!

• Anonyymi

Tojotalla kolmoisvoitto autopaloissa.

• Anonyymi

Omistajan käsikirja varoittaa kuljettajaa ylittämästä nopeusrajoitusta. Vaikka nopeusrajoitus sallisikin, niin autolla ei saa ajaa yli 85 mailin tuntinopeutta ilman korkeisiin nopeuksiin sopivia renkaita, Toyotan vastauksessa kerrottiin.

Jo on Tojolla selitykset, voi vi*tu.

• Anonyymi

Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa. Minulla oli Toyotan pikkudieselissa 1,4 litraa Y luokan renkaat eli aina 300 km/h saakka. En ollut kyllä itse ostanut,

Uudesta 1000 km ajetusta mersusta hajosi rengas Euroopan kesälomareissulla.
        Ei tainnut kuski muistaa nostaa paineita lähelle 3 baria, kuten ohjekirja mainitsee?
        Täällä ajetaan yli 30 asteen lämpötiloissa, asfaltti 50 asteisena tuntikausi kerrallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa. Minulla oli Toyotan pikkudieselissa 1,4 litraa Y luokan renkaat eli aina 300 km/h saakka. En ollut kyllä itse ostanut,

Ei tainnut kuski muistaa nostaa paineita lähelle 3 baria, kuten ohjekirja mainitsee?
        Täällä ajetaan yli 30 asteen lämpötiloissa, asfaltti 50 asteisena tuntikausi kerrallaan.

Onko Toyotoissa vakiona renkaat, joilla ei voi ajaa 160. Muissa automerkeissä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten renkaiden valinta liittyy moottorin hajoamiseen ja auton palamiseen ??? Tojotassa on melkosen outo tekniikka ??

Omalla litrasella pikkuturbolla olen ajanut sallituissa olosuhteissa 190km/h , eikä moottori ja renkaat hajonneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"..Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa..."

Tojotassa on tosiaankin henki ja moottori vaarassa jos silla ajaa yli 160km/h,
        https://www.youtube.com/watch?v=sTE7e-EE41A

VW:llä voi sen sijaan ajella tavallisilla renkailla ja litrasella moottorilla yli 200km/h eikä henki ole vaarassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=j5P-5BVE0H0

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"..Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa..."

Tojotassa on tosiaankin henki ja moottori vaarassa jos silla ajaa yli 160km/h,
        https://www.youtube.com/watch?v=sTE7e-EE41A

VW:llä voi sen sijaan ajella tavallisilla renkailla ja litrasella moottorilla yli 200km/h eikä henki ole vaarassa.
        https://www.youtube.com/watch?v=j5P-5BVE0H0

Toyotalla ei uskalla ajaa millään renkailla 160 km/h.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa."

Riippuu maasta. Saksassa vapaiden nopeuksien baanalla 160 km/h on arkinen nopeus jolla pysyy muun liikenteen vauhdissa. Henki ei ole vaarassa jos/kun osaa ajaa. Hyundai i20:llä tuli päästeltyä Saksan baanalla 210 km/h eikä tehnyt tiukkaakaan. Jos ei tuota vauhtia osaa ajaa, kannattaa mennä bussilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kiroileva idiootti ei ymmärrä, ettei tavallisilla renkailla ajeta vaikkapa 160 km tunnissa nopeuksilla. Henkihän silloin on vaarassa."

Riippuu maasta. Saksassa vapaiden nopeuksien baanalla 160 km/h on arkinen nopeus jolla pysyy muun liikenteen vauhdissa. Henki ei ole vaarassa jos/kun osaa ajaa. Hyundai i20:llä tuli päästeltyä Saksan baanalla 210 km/h eikä tehnyt tiukkaakaan. Jos ei tuota vauhtia osaa ajaa, kannattaa mennä bussilla.

Nyt addressia vierille: koska Turun tunnin juna hyllytettiin, on Turun motarilta poistettava nopeusrajoitus. Jos ajaa 160-180 km/h, pääsee Turkuun noin tunnissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuulla teki tiukkaa kun ei sellaista alamäkeä olekaan missä joku hujundyi menisi edes 120 km/h.

• Anonyymi

Kallis kauppakassi.

• Anonyymi

Onko GR:ssä vakiona renkaat, jollaisia ei saa myydä Euroopassa ollenkaan ajoneuvokäyttöön?

• Anonyymi

Grrrrrr motor hajosi ja öljyt paloi kun ei ollut huonosti syttyvää margariiniä motissa.😢

• Anonyymi

Kolarointi aiemmin ehkä hiukan vaikuttaa siihen että koneeseen oli tullut reikä mistä öljyä tihkui reilusti ulos. Sehän siellä palamaan syttyi eikä renkaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolarointi aiemmin ehkä hiukan vaikuttaa siihen että koneeseen oli tullut reikä mistä öljyä tihkui reilusti ulos. Sehän siellä palamaan syttyi eikä renkaat.

Aika monta tojota gr kolaroinut viime aikoina kun youtubessa kymmeniä videoita joissa tojotan gr-moottori kilahtaa passkaksi.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka suuri on reilu tihkuminen?

• Anonyymi

Suomessa myydään 225/40 R18 Michelin Pilot Sport 4S -renkailla. Luulisi sopivan vähän nopeampaankin ajjeluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe