Miehiin suuntautuneet miehet olivat perustaneet viitisen vuotta sitten keskustelun miesten pullotuksen kiihottavuudesta. Omasta puolestani saatan kiihottua vain NAISEN pullotuksesta.
Erällä siskolla saunassa havaitsin, että hänen vittunsa on eteentyöntyvämpi ja nätimpi kuin kellään muulla. Vierailulla hän oli pukeutunut mustiin pitkiin trikoisiin, jotka toivat uskomattoman kauniin muodon tarkoin esiin. Hän oli siis selvillä vittunsa poikkeavasta ihanuudesta, antoi sen näkyä ja nautti ihailtuna olosta. Naisellista ja perin sievää.
Tämän kaunottaren pojat viettävät paraikaa koulun päättäjäisjuhlaa, jonne vaimonikin on mennyt. Pyysin suloista vaimoani sanomaan minulta lämpimät terveiset ja kertomaan hänelle, etten enää huonon kuntoni vuoksi voi tulla paikalle, onnittelemaan häntä poikien koulun loppumisesta, ja etten itse pääse kertomaan, kuinka miellyttävät muistikuvat minulla on hänestä.
Olin aikoinani kaunottaren omissa ylioppilasjuhlissa. Laudatur-paperit. Hänellä oli silloin päällään sievä sivuhalkiollinen mikrohame, eikä hameen alla lainkaan pikkupöksyjä. Myöhemmin hän suoritti ulkomailla tohtorin tutkinnon ja avioitui. Une femme par excellence.
Tykkäätkö katsella kun naisella pullottaa?
14
745
Vastaukset
- Anonyymi
Oli tuolla vielä menossa vielä vanha kysely, Kenellä on kaunein pillu? https://keskustelu.suomi24.fi/t/14684160/kenella-kaunein-pillu
Kyllä se on aloituksessani mainittu sisko, ynnä 14 vuotias sisko, mikäli alaikäisetkin otetaan mukaan.- Anonyymi
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Anteeksi, aloituksessani kuvaamani kaunottaren koulunsa päättäneet lapset olivatkin tyttö ja poika, eivät siis kaksi poikaa. Anonyymi-ap
- Anonyymi
Siihen nähden, kuinka kaunis, herttainen ja älykäs mainitsemani tyttö on, kuvaukseni hänestä kyllä tuntuu näin jälkeenpäin kovin pliisulta. Vaan mitenkä kuvaisin, kun edes ei ole valokuvaa? Enämpi kuin täydellinen. 🌹👀
- Anonyymi
Delaa idiootti pedari
- Anonyymi
Entä mitkä aineet hän kirjoitti ylioppilaskirjoituksissa?
- Anonyymi
Minkä alan tohtorin tutkinnon hän suoritti?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla spede suorittaa 24/7..buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla spede suorittaa 24/7..buaahaa
Mutta minkä alan?
- Anonyymi
"Minkä alan tohtorin tutkinnon hän suoritti?"
Itse asiassa en tiedä. Hänen äitinsä kertoi vaimolleni, että kaunotar oli suorittanut tohtorin tutkinnon. Itse en ole häntä tavannut. 🌹👀 Anonyymi-ap
- Anonyymi
Tykkään katsella, kun naiset pullottaa itsepantua olutta.
- Anonyymi
"Tykkään katsella, kun naiset pullottaa itsepantua olutta."
Kyllä sekin on kaunista katsella, jos pullottajasisko on sulovittu paljaana ja posliiniksi sheivattuna. Tässä oli kuitenkin kyse pukeutumisesta trikoihin, jotka noudattelevat tarkoin poikkeuksellisen ihaneellisen vitun pullottavia muotoja, kuten kertomallani kaunottarella.
Muuten hänen ylioppilasjuhlissaan oli myös lankoni. Hän kuiskasi korvaani, että hän kyllä kuuluu Sinin (nimi muutettu) fun clubiin. Vastasin, että niin kuulun minäkin. 🌹👀 Anonyymi-ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tykkään katsella, kun naiset pullottaa itsepantua olutta."
Kyllä sekin on kaunista katsella, jos pullottajasisko on sulovittu paljaana ja posliiniksi sheivattuna. Tässä oli kuitenkin kyse pukeutumisesta trikoihin, jotka noudattelevat tarkoin poikkeuksellisen ihaneellisen vitun pullottavia muotoja, kuten kertomallani kaunottarella.
Muuten hänen ylioppilasjuhlissaan oli myös lankoni. Hän kuiskasi korvaani, että hän kyllä kuuluu Sinin (nimi muutettu) fun clubiin. Vastasin, että niin kuulun minäkin. 🌹👀 Anonyymi-apSaako fun-clubilaiset mustanaamiokerhon tavoin oman kortin ja sormuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako fun-clubilaiset mustanaamiokerhon tavoin oman kortin ja sormuksen?
Fun-club on salaseura, niin salainen, että se on naamioitu Aku Ankka -kerhoksi. Liittyessään kerholaisen saavat papukaijamerkin, jota kannetaan lompakossa ja vilautetaan ovella. Tapaamisissa fanitettava on vittu paljaana ja sheivattuna.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995