Millaista porukkaa asuu Antinkatu 14 Colliersin asunnoissa? Sopiiko sekaan rauhallinen iäkäs yksineläjä, joka ei rieku, juopottele eikä hajota paikkoja?
Antinkatu 14 Pori
17
774
Vastaukset
- Anonyymi
Et sovi yhtälöön missään päin poria, täällä on paljon hampuuseja ja mt-ongelmaisia,
paras kun alat juomaan ja rähjäämään niin hyväksytään porilaiseksi.- Anonyymi
Näin se on ja äidiltä pyydetään vielä lupa muuttaa kotoa.
- Anonyymi
Ilman tatuointeja ei mitään asiaa. Korvarengas on eduksi.
- Anonyymi
Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D
Onko isot?
- Anonyymi
Kyse on vain mainitusta osoitteesta. Olisi pitänyt jättää muu selittely pois. Siis kummoista porukkaa osoitteessa asuu?
- Anonyymi
Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.
Nuohan on juuri normaaleja, siis 80% ihmisillä on päihdeongelma vaikka se olisikin kulissin takana piilossa :D
- Anonyymi
Pienessä yksiössä asuva kyylä joka pelkää jopa omaa varjoaan ja työllistää jatkuvasti huoltoyhtiötä, ollos tervetullut :D
- Anonyymi
Tunnistinkohan itseni kuvauksesta?😱
- Anonyymi
Asukkaat ihan ok. Mutta mitään ei huolleta eikä korjata. Kehotetaan muuttamaan jos ei kelpaa.
- Anonyymi
eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalostaKorjaa itse jotain niin olet korvausvelvollinen jollain tapaa eli mitään ei tehdä itse vaan tilataan joku huoltojannu hoitamaan.Kerrostalossahan puolet talo-yhtiön velvoite puolet vuokranantajan velvoite ei vuokralainen saa itse korjailla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalostaRiippuu vioista tai kosmeettisesta haitasta, ja kuinka pitkälle niitä pystyy itse "korjaamaan".
Jos ei ole edes ylläpitävää huoltoa, ja annetaan vain asioiden olla.
Talossa ei toimi summerit ja sähkölaitteissa on perusteellisesti vikaa, mutta niin vain vuokraakin on nostettu, mutta enpäs usko että siihen huoltokäynnit vaikuttavat.
Talvella asunto on kuin "siperia".
Ja kesällä asunnot helteellä lämpenevät yli 30 asteeseen.
😬 - Anonyymi
Tämä niin totta. Mitta tuli täyteen, ja olen hakemassa uutta asuntoa. Yksinkertaisesti colliers hoitaa huonoimmin ja välinpitämättömin asiat. Ei koskaan enää!!!!!👹
- Anonyymi
Liian monta kokkia samassa sopassa. Kun eri kohteet on ulkoistettu useammalle toimijalle ihan ympäri suomea. Ja omistussuhde ulkomailla, niin miten voisi asiat hoitua edes välttävästi.
- Anonyymi
Olen kuullut, että Antinkatu 14 asunnoissa on myös maksullisia naisia ollut.
En tiedä onko enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja2135388NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1325014Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku164800Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1212027- 4031781
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a841642Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann131451- 891275
Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3791270- 741085