Millaista porukkaa asuu Antinkatu 14 Colliersin asunnoissa? Sopiiko sekaan rauhallinen iäkäs yksineläjä, joka ei rieku, juopottele eikä hajota paikkoja?
Antinkatu 14 Pori
37
1220
Vastaukset
- Anonyymi
Et sovi yhtälöön missään päin poria, täällä on paljon hampuuseja ja mt-ongelmaisia,
paras kun alat juomaan ja rähjäämään niin hyväksytään porilaiseksi.- Anonyymi
Näin se on ja äidiltä pyydetään vielä lupa muuttaa kotoa.
- Anonyymi
Ilman tatuointeja ei mitään asiaa. Korvarengas on eduksi.
- Anonyymi
Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D
Onko isot?
- Anonyymi00028
Olet jämähtänyt 40-luvun körttisuomalaisuuteen. Varmaan on diagnosoimaton omituisuutta aiheuttava burgerismikin.
- Anonyymi
Kyse on vain mainitusta osoitteesta. Olisi pitänyt jättää muu selittely pois. Siis kummoista porukkaa osoitteessa asuu?
- Anonyymi
Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.
Nuohan on juuri normaaleja, siis 80% ihmisillä on päihdeongelma vaikka se olisikin kulissin takana piilossa :D
- Anonyymi00025
Anonyymi kirjoitti:
Nuohan on juuri normaaleja, siis 80% ihmisillä on päihdeongelma vaikka se olisikin kulissin takana piilossa :D
Missä ihmeen kulissien takana? Etköhän kuvittele ?
Mielenterveysoglamaiset vai oliko se ongelmaiset, niitä on ja on aina ollut.
Mutta nyt ne on niin kuin parempaa väkeä, kiitos SDP!
- Anonyymi
Pienessä yksiössä asuva kyylä joka pelkää jopa omaa varjoaan ja työllistää jatkuvasti huoltoyhtiötä, ollos tervetullut :D
- Anonyymi
Tunnistinkohan itseni kuvauksesta?😱
- Anonyymi
Asukkaat ihan ok. Mutta mitään ei huolleta eikä korjata. Kehotetaan muuttamaan jos ei kelpaa.
- Anonyymi
eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalostaKorjaa itse jotain niin olet korvausvelvollinen jollain tapaa eli mitään ei tehdä itse vaan tilataan joku huoltojannu hoitamaan.Kerrostalossahan puolet talo-yhtiön velvoite puolet vuokranantajan velvoite ei vuokralainen saa itse korjailla mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalostaRiippuu vioista tai kosmeettisesta haitasta, ja kuinka pitkälle niitä pystyy itse "korjaamaan".
Jos ei ole edes ylläpitävää huoltoa, ja annetaan vain asioiden olla.
Talossa ei toimi summerit ja sähkölaitteissa on perusteellisesti vikaa, mutta niin vain vuokraakin on nostettu, mutta enpäs usko että siihen huoltokäynnit vaikuttavat.
Talvella asunto on kuin "siperia".
Ja kesällä asunnot helteellä lämpenevät yli 30 asteeseen.
😬 - Anonyymi
Tämä niin totta. Mitta tuli täyteen, ja olen hakemassa uutta asuntoa. Yksinkertaisesti colliers hoitaa huonoimmin ja välinpitämättömin asiat. Ei koskaan enää!!!!!👹
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Tämä niin totta. Mitta tuli täyteen, ja olen hakemassa uutta asuntoa. Yksinkertaisesti colliers hoitaa huonoimmin ja välinpitämättömin asiat. Ei koskaan enää!!!!!👹
Olet hakemassa uutta asuntoa? Mitä se tarkoittaa? Porisssa saa uuden vuokra-asunnon heti, jos on maksaa takuuvuokra!
- Anonyymi00032
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu vioista tai kosmeettisesta haitasta, ja kuinka pitkälle niitä pystyy itse "korjaamaan".
Jos ei ole edes ylläpitävää huoltoa, ja annetaan vain asioiden olla.
Talossa ei toimi summerit ja sähkölaitteissa on perusteellisesti vikaa, mutta niin vain vuokraakin on nostettu, mutta enpäs usko että siihen huoltokäynnit vaikuttavat.
Talvella asunto on kuin "siperia".
Ja kesällä asunnot helteellä lämpenevät yli 30 asteeseen.
😬Ne summerit on poistettu käytöstä jotta kadulta ei paska-aines pääse sisälle lorvimaan, kyseessä asuintalo eikä narkkarien oleskelutila.
- Anonyymi
Liian monta kokkia samassa sopassa. Kun eri kohteet on ulkoistettu useammalle toimijalle ihan ympäri suomea. Ja omistussuhde ulkomailla, niin miten voisi asiat hoitua edes välttävästi.
- Anonyymi00019
Niinpä. Mikä voisi mennä pieleen. Vastauksen saa kun kävelee ulko-ovesta sisään. Eritteitä pitkin rappukäytävää sekä hississä loput. Hissikin välillä toimimatta ja pitää aikaa pahaa ääntä mitä ylemmäs tullaan. Pesutupa on myös paikka mitä ei ilmeisesti koskaan siivota.
Harkitkaa ennenkuin muutatte!!! - Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinpä. Mikä voisi mennä pieleen. Vastauksen saa kun kävelee ulko-ovesta sisään. Eritteitä pitkin rappukäytävää sekä hississä loput. Hissikin välillä toimimatta ja pitää aikaa pahaa ääntä mitä ylemmäs tullaan. Pesutupa on myös paikka mitä ei ilmeisesti koskaan siivota.
Harkitkaa ennenkuin muutatte!!!En kovin harkitse. Porissa on vuokra-asunnoista tarjontaa ja parempia taloja yllinkyllin.
- Anonyymi
Olen kuullut, että Antinkatu 14 asunnoissa on myös maksullisia naisia ollut.
En tiedä onko enää.- Anonyymi00023
Jos olis, olisin kiinnostunut, anakin jos ei kovin kalliita olisi? Mitä vaan oikeastaan käy. Jos ei ihan susirumia ole!
- Anonyymi00034
Voi olla kylmää kyytiä näillä pakkasilla veloittaako pakkaslisää?
- Anonyymi00020
Paska äänieristys. Ikkunat resonoi kun nuoriso ajaa kajarit täysillä. Ärsytystä lisää bemarijätkä paukkuvine pakoputkineen. Ei mitään järkee heillä.
- Anonyymi00022
heillä on isot boobsit
- Anonyymi00026
Aika paljon tyhjiä asuntoja kiinteistössä. Taitaa muuttoliikenne olla enempi ulos- kuin sisäänpäin. Talo on kyllä vanha mutta tuntuu että kiinteistön annetaan rapistua, koska vielä vvo-aikaan asiat toimi ja yleiset tilat olivat siistimpiä. Ennen saattoi nähdä siivoajiakin, mutta ei enää.
- Anonyymi00027
Äänieristys on pelkkä vitsi. Valokatkaisijan ääni naksuu naapurista. Välillä tuntuu että lyijykynänkin tippuminen kolahtaa kuin jokin raskaampikin esine.
- Anonyymi00029
Ettet vaan olisi neuroottinen assburgeri.
- Anonyymi00030
Asuntoja on erilaisia lattiamateriaaleista ja asunnoiksi jälkikäteen muutettujen välillä.
Olen asunut kokonsa ja pintamateriaalin erosta eri versioissa joten kokemusta on. - Anonyymi00031
Röhnö-Kirsi ei asu, eli ihan hyvä ympäristö.
- Anonyymi00035
Asuuko Röhnö siellä?
- Anonyymi00036
Sisältyykö sähkö vuokraan?
T: Hortonomi- Anonyymi00037
Juu mutta kukkaa ei saa kasvattaa ei polttaa.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Juu mutta kukkaa ei saa kasvattaa ei polttaa.
kukas sitä vahtii jottei vahingosa muutama rehu sielä chilien joukossa olisi :D
- Anonyymi00039
Hmmm?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4453291SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1012541Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842102Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1401876- 1441707
- 841448
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi261432Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3141229Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li211191Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021069