Antinkatu 14 Pori

Anonyymi-ap

Millaista porukkaa asuu Antinkatu 14 Colliersin asunnoissa? Sopiiko sekaan rauhallinen iäkäs yksineläjä, joka ei rieku, juopottele eikä hajota paikkoja?

17

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et sovi yhtälöön missään päin poria, täällä on paljon hampuuseja ja mt-ongelmaisia,
      paras kun alat juomaan ja rähjäämään niin hyväksytään porilaiseksi.

• Anonyymi

Näin se on ja äidiltä pyydetään vielä lupa muuttaa kotoa.

• Anonyymi

Ilman tatuointeja ei mitään asiaa. Korvarengas on eduksi.

• Anonyymi

Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku hieno suomenruotsalainen sukunimi ja manpuupsit myös eduksi :D

Onko isot?

• Anonyymi

Kyse on vain mainitusta osoitteesta. Olisi pitänyt jättää muu selittely pois. Siis kummoista porukkaa osoitteessa asuu?

• Anonyymi

Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeiden käyttäjiä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisia. Ns. Normaalit on muuttaneet ajat sitten pois.

Nuohan on juuri normaaleja, siis 80% ihmisillä on päihdeongelma vaikka se olisikin kulissin takana piilossa :D

• Anonyymi

Pienessä yksiössä asuva kyylä joka pelkää jopa omaa varjoaan ja työllistää jatkuvasti huoltoyhtiötä, ollos tervetullut :D

• Anonyymi

Tunnistinkohan itseni kuvauksesta?😱

• Anonyymi

Asukkaat ihan ok. Mutta mitään ei huolleta eikä korjata. Kehotetaan muuttamaan jos ei kelpaa.

• Anonyymi

eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee

kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikä mitään voi tietenkään itse tehdä vaikka paikka on oma kotitalo, yleensä asukas ei viitsi edes lukkoa öljytä vaan tilaa kalliin huollon paikalle ja yhtiövastikkeet senkun nousee

kun asuu kerrostalossa niin kuvittelee olevansa jossain ilmaisessa päivähoidossa, minne se järki katoaa kun muuttaa pois omakotitalosta

Korjaa itse jotain niin olet korvausvelvollinen jollain tapaa eli mitään ei tehdä itse vaan tilataan joku huoltojannu hoitamaan.Kerrostalossahan puolet talo-yhtiön velvoite puolet vuokranantajan velvoite ei vuokralainen saa itse korjailla mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riippuu vioista tai kosmeettisesta haitasta, ja kuinka pitkälle niitä pystyy itse "korjaamaan".

Jos ei ole edes ylläpitävää huoltoa, ja annetaan vain asioiden olla.

Talossa ei toimi summerit ja sähkölaitteissa on perusteellisesti vikaa, mutta niin vain vuokraakin on nostettu, mutta enpäs usko että siihen huoltokäynnit vaikuttavat.

Talvella asunto on kuin "siperia".

Ja kesällä asunnot helteellä lämpenevät yli 30 asteeseen.

😬

• Anonyymi

Tämä niin totta. Mitta tuli täyteen, ja olen hakemassa uutta asuntoa. Yksinkertaisesti colliers hoitaa huonoimmin ja välinpitämättömin asiat. Ei koskaan enää!!!!!👹

• Anonyymi

Liian monta kokkia samassa sopassa. Kun eri kohteet on ulkoistettu useammalle toimijalle ihan ympäri suomea. Ja omistussuhde ulkomailla, niin miten voisi asiat hoitua edes välttävästi.

• Anonyymi

Olen kuullut, että Antinkatu 14 asunnoissa on myös maksullisia naisia ollut.
      En tiedä onko enää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      213
      5388
    2. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      132
      5014
    3. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      16
      4800
    4. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      121
      2027
    5. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1781
    6. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      84
      1642
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1451
    8. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      89
      1275
    9. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      379
      1270
    10. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      74
      1085
    Aihe