Väistelet tuttuun tyyliin oman osuutesi sinua koskeviin kysymyksiin.
Ai niin sehän olikin niin että ensin Kuksakuvaa.
Tuttu tyyli Tyttö2010Neitinen99,9%Lyylillä.
4
149
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä täällä Chiang Maissa kinkerit jatkuu:
https://www.youtube.com/watch?v=ilGLptqCxPs- Anonyymi
Hyvä biisi, kiitos Kymppi,
"saanut ei saalista aimo taas kaalista keitteli keittojansa" - kohta ihan paras.
Kiitos vielä kerran tasokkaasta huumorista. - Anonyymi
Tyttö2010Neitinen99,9% voin vakuuttaa että kalsareita en ole käyttänyt melkein 10v. käytän erikois isoja kokoja, vaippoja vaimo sanoo niitä pig butha kalsaleiksi, ärrää kun ei osaa sanoa. Näitä kuluu 10 päivässä 20 viikonloppuisin, ja pyhä päivinä, minulla kun on vähän löysällä tuo pako putken paine laakeri, potaton yhteydessä tulee aina kosteaa potatoa vaippoihin, vaippa pussit käytetyt eivät meinaa mahtua kolmikerrosiseen asuntoomme, sitten kun minulla on tuota talkkiakin, niin voin vakuuttaa, että kyyti ja vaihtuvuus on kalsaleilla kovaa, kun ruiskupotatolla rappaan, aivan varmasti.
> § <
Pubin nurkalta löysin elämäni miehen, pissa tauko jäi puoli tiehen...
rintsikoita käytä se ei, kela ämmiltä järjen se vei... Kotona se pakastelee nouto ruokaa, jäässä kun on perunat se kiroaa huokaa... onko järkee vai ei...?
Selvänä aimo viheltelee näin; "viuvit tsirp tsirp" Kännissä sillä on nuotit väärin päin...
Pitikin Pitkäsen Kuunon mennä sanomaan aimoa melkoiseksi viheltäjäksi... välillä meinaan tulla hulluksi...
https://www.youtube.com/watch?v=2v3CwskefnE&ab_channel=SleepySleepers-Topic
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197