Alkoholilla on todella vahvoja seuraamuksia, jutut muuttuu juuri sen mukaan mitä alkoholisti kulloinkin tahtoo uskotella.
Olin itse kahden vuoden ajan huomattavan ylipainoinen, yli 30 kiloa turvotusta johtui liiasta viinasta ja huonosta ruokavaliosta.
En ole väkivaltainen, olen vain valmis väkivaltaan, enkä ole aloittanut yhtäkään tappelua koskaan.
======================
Juttu on niin että normaalit tervepäiset ihmiset eivät todellakaan edes vietä aikaansa sellaisissa olosuhteissa ja kaveriporukoissa, missä joutuisi edes osalliseksi kyseisen kaltaiseen elämään ja tapahtumiin.
Sadan katutappelun ja 2 pahoinpitelytuomionsa ylpeä sbuge.
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä "Koutsi" on varmaankin ollut aikamoinen ilmestys salilla, kaikkien urheilullisten ystäviensä esikuva ja liikemiespiireissä VOIVUTTUNEN SENTÄÄN TAASEN.
Niin ja tietysti vaimokin on ollut tosi ylpeä ja lapset rakastaneet yli kaiken.
ESIKUVA LAPSILLEEN. - Anonyymi
Oletko yksinäinen?
- Anonyymi
Tuo tyyppihän on ihan pihalla, kokee olevansa joku Mustanaamion ja Batmanin välimuoto, joka pemahtaa pelipaikalle aivan sattumoisin tuhannen Pattayan yön örvellyksistään selvittämään riitaisuuksia nakkikioskin jonoihin asti.
Jakaa oikeutta nyrkeillään ja vielä kaiken lisäksi on kertonut että poikansakin on ymmärtänyt että vittuilut loppuu vain väkivallalla.
Mistä mahtanee johtua että olio on ollut koulukiusattu parhaan kaverinsakin toimesta vuosikausia?
Mistä johtuu kaksi exää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563081Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472881Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242679Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3511759- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101071Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193951- 44809
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101802Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26800