Köyhät ja hyvätuloiset kuin yö ja päivä ei voi muuta ihmetellä.
Raha ei tee onnelliseksi mutta erilaiseksi
8
183
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kummat kömpii yössä?
- Anonyymi
Köyhät ovat enemmän taiteilijoita mitä normaaleja ihmisiä tykkäävät musiikista kuvista näytelmistä
- Anonyymi
Kapitalistinen elämäntyyli missä rahalla ostetaan kaikki on puhdasta nautintoa.
- Anonyymi
Köyhillä on vielä rakkautta olemassa toisin kuin hyvätuloisilla vaikka monet papit ovat tästä erimieltä olen kuullut sanottavan
- Anonyymi
Rikkaat eivät tarvitse rahaa köyhät tarvitsevat rahaa onhan näitä eroja paljonkin.
- Anonyymi
Köyhät haluavat seurata rikkaita, mutta rikkaat eivät halua seurata köyhiä sosiaalisessa mediassa.
- Anonyymi
Köyhyys ei ole ihmisen oma vika vaan ennen kaikkea hankalan ympäristön syytä.
- Anonyymi
Juu, ainaha se on muiden vika, jos itellä puuttuu tahtotila nousta ryysyistä rikkauksiin.
Opiskelu on monelle mahdollisuus, mutta kun ei viititä ja pittää sitä opintolainaaki ottaa ja pittää herätä aikasi. Jäädään tukien varraan loisimaan ja peli on menetetty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418