parasta?
Mikä kaivatussasi on
209
3961
Vastaukset
- Anonyymi
Silmät, hymy, huumori, miten hänen kanssa meillä kaikki sujuu, peba, tuoksu, ääni, vallattomuus ihana hän on ♥️♥️♥️
- Anonyymi
Mene hoitoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon
Joo hänen hoitoon voin mennä 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo hänen hoitoon voin mennä 😉
Ihanasti kuvattu ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hoitoon
Taitaa mies kehua itseään, mutta kehuttavaa ei ole teissä kummassakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa mies kehua itseään, mutta kehuttavaa ei ole teissä kummassakaan
Tiesiks omakehu kuulemma haisee mikä on tuoksun ja hajun ero tuoksu on dödö tai vastaava paskasta taas lähtee haju hmmm....🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesiks omakehu kuulemma haisee mikä on tuoksun ja hajun ero tuoksu on dödö tai vastaava paskasta taas lähtee haju hmmm....🤔
Ketjuröökaajan suu haisee karmealle ja maistuu sekä alapään eritteet myös hirveälle.P*ska haisee kyllä useinkin kaikilla.
- Anonyymi
Paljon voisi lausua tähän kysymykseen, mutta luonne ja uskomattoman kauniit ja suloiset kasvot.
- Anonyymi
Luonne, ulkoisesti voisi olla parempi! 🤷
- Anonyymi
Rauhallinen ja tyyni olemus joka rauhoittaa minua jostain syystä, mukava ääni. Huokaisevan komea ulkonäkö ja varmaan ihan perus mies mutta minulle olisi erityinen.
- Anonyymi
Ei oo kaivattua.
- Anonyymi
Aivot, sydän ja silmät.
- Anonyymi
Oi entä sielu löytyykö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi entä sielu löytyykö?
Ei kellään meistä ole sielua vaikka ihmiset niin tykkäävätkin kuvitella
- Anonyymi
Maksa
- Anonyymi
Toimii vie vallan loistavasti
- Anonyymi
Rinnat
- Anonyymi
Varpaat
- Anonyymi
Tule tänne hoitoon
- Anonyymi
Joo! 🤗
- Anonyymi
Tule jo!
- Anonyymi
Kieli👅
- Anonyymi
Rakkaus ja huumori ❤️
- Anonyymi
Mennyt mies.
- Anonyymi
Luonne, se miten hän tuo asioita esille, avoimmuus, silmät.
- Anonyymi
Että voin muistella miten hän joskus toi iloakin elämään.
- Anonyymi
Miksi ei tuo enää? 😕
- Anonyymi
Haluan tuoda sitä edelleen. 🌞
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei tuo enää? 😕
Kenties siksi ettei hän osannut arvostaa ennen kuin menetti
- Anonyymi
Nimi. Kutsuin kissaani vahingossa hänen nimellään 😂
- Anonyymi
Hauska.😂
- Anonyymi
hyvä runko. kymppiä pituus, paksuus jne
- Anonyymi
velmu ja jotenkin kiltti mutta ei kummiskaan.. siitä just tykkäänkin niin paljon.. tiedä millanen olisikaan kahestaan. must tuntuu et sielt voi tulla ylläreitä mitä mä janoan. erilaisuus todellakin viehättää aina. enää en ikinä koskaan ota tavallista miestä. oon sit paljon mielummin vaan yksin. ei nekään mua kestä tosin🤣
- Anonyymi
Hän on aito ihminen. Myös kauniit kasvot ja solakat sääret.
- Anonyymi
hjmmmm
- Anonyymi
luonne vaikuttaa kivalle ja hyvätahtoiselle. ❤️
https://youtu.be/h1HMvHGl_VA - Anonyymi
En tiedä onko tämä nyt hyvä asia, mutta en voi unohtaa vaikka haluaisinkin..
Mies on siis unohtumaton ♡
https://m.youtube.com/watch?v=Y5LUw8TEc3Q - Anonyymi
Hän on hurmaava olemukseltaan. Hymyilevä pohdiskelija, joka kuuntelee. Ei unohda huumoria ja keventää sillä mukavasti tunnelmaa. Helposti tykättävä tyyppi. Katse on arvoituksellinen ja sen takana kulkee varmasti jänniä ajatuksia. Niihin olisin kyllä halunnut tutustua syvällisemmin jo vuosia sitten. Paljon myös muuta mistä olen tykännyt, mutta nämä nyt tässä.
- Anonyymi
Kolo
- Anonyymi
Ketunko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketunko?
Se, kun voi olla mahdollinen lihottaja joka haluaa naisesta 400 kiloisen.
- Anonyymi
Ei ole kaivattu, mutta lempeys hänessä.
n-n- Anonyymi
Mikäs sitten on jos ei kaivattu? 🤔
- Anonyymi
Kaikki, varsinkin sielu joka ei lakkaa soittelemasta jotain syviä säveliä omassani. Sellaisia joita kukaan ei ole aikaisemmin kosketellut vaikka en ole enää mikään eilisen teeren tyttö.
Koitan käsitellä tätä ilmeisen yksipuolista tunnetta parhain päin...miten voi rakastaa niin etäältä että jaksaa kunnioittaa toisen torjuvuutta. Näen hänet kuin aarreaittana johon ei saa koskea ja se on "vähän" vaikeaa toisinaan, kun tunne on niin voimakas että haluaisin vaan kaatua hänen syliinsä ja jäädä siihen ;) - Anonyymi
Ainutlaatuisuus.
- Anonyymi
Meisseli
- Anonyymi
Isot puskurit
- Anonyymi
Meinaako törmäillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaako törmäillä?
Läheltä liippasi...
- Anonyymi
Boobs.Yees.kiss For you 3
- Anonyymi
Hänen, niin kaunis sydämensä!🤍
- Anonyymi
Mikä täydellisessä on parasta
- Anonyymi
Pidän hänen tarinoistaan. Joskus tuntui, että hän vain yritti kiinnittää huomioni. Halusin aina kysyä niin monia kysymyksiä, koska halusin tietää hänestä enemmän, mutta en uskaltanut…Naiselta 🤭
- Anonyymi
Parasta ennen😂
- Anonyymi
Päiväyskö mennyt?
- Anonyymi
Joo ilmeisesti se päivämäärä meni jo kauan aikaa sitten! Kirjaimellisesti lääkärin suusta kuultua. :D
- Anonyymi
Ne siniset silmät saa mun pään pyörryksiin😍...ja koko mies päästä varpaisiin❤️
- Anonyymi
Hän antoi voimia jaksaa vaikeina aikoina, vaikkei sitä ehkä itse tiennytkään. Olen siitä kiitollinen vaikka en muuta saanutkaan.
https://m.youtube.com/watch?v=bJaqq0yIpx0&pp=ygUec3VydW4gcHl5aGl0IHNpbG1pc3TDpG5pIGtpcmth - Anonyymi
Miksi kaivata?
- Anonyymi
Jos joskus rakastut, sitten tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joskus rakastut, sitten tiedät.
Ei kannate
- Anonyymi
Näyttää isältään, kuin pultsari
- Anonyymi
Nainenko 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Niin sun isäntä näytän.
- Anonyymi
Helpompaa olisi olla ihastumatta ja rakastumatta, pitää pää kylmänä vaan. Elää itsekseen.
- Anonyymi
Luonne
- Anonyymi
Ei o kaivattua eikä muakaan tunnu kukaan kaipaavan ainakaan ei ole osannu oikean oventaakse löytää
- Anonyymi
Pillu
- Anonyymi
sydämellinen ja leppoisa, kaunis myös ❤️🤩😘
- Anonyymi
Se, miten hän herätti sydämeni kohmeesta vain olemalla olemassa. Hyvin harva mies tässä jo pitkälle ehtineessä elämässä sen on onnistunut tekemään.
- Anonyymi
Armottomuus, näkee itsensä maailman napana.
- Anonyymi
Kaikki. Olemus, ilmeet, eleet. Hänen silmänsä, hymynsä ja äänensä.
- Anonyymi
PUHALLAN MUSTAA JA KUISKAAN RAIVOA JA TUNNE PAHAA KUN TEETTE TÖITÄ TAI SAAT RAHAA TAI OSTAT.
TOTTELE!!
NYT KOSTETAAN JA SAATANAN KOVAA: TUNNE KUISKAUKSENI JA TUNNE MITEN SE MUSTAA ELÄMÄSI JA MUSERTAA TEIDÄT:
TUNNE MUSTUUS JA SEN VAIKUTUS JA TUHO ELÄMÄSSÄSI.
KAIKILLE TEILLE; VUORON PERÄÄN: KUULE KUISKAUS HORROR WILL START!- Anonyymi
Tavoittaako mies sanomasi paremmin kun pistät caps lockkia pohjaan?
- Anonyymi
Oli kiinnostava persoona.
- Anonyymi
Energisyys ja kohteliaisuus. Aina valmiina uusiin seikkailuihin.
- Anonyymi
Lojaali, huomaavainen, kiltti
- Anonyymi
Olen niin onnellinen hänen seurassaan.
- Anonyymi
Empaattisuus ja kyky yhteistyöhän.
- Anonyymi
Katse jolla katsoi minua. Se ei valehdellut. Miehelle sinisilmäiselle.
- Anonyymi
En usko, että tule sitä koskaan tietämään,, mutta se mitä tunsin oli ihan parasta.
- Anonyymi
Miten hän käski kättäni
Uiiiii
Kun hän kulmallani päivysti
Nii
Kai se jostain kertoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän käski kättäni
Uiiiii
Kun hän kulmallani päivysti
Nii
Kai se jostain kertooEn ymmärtänyt mitään horinoistasi.
- Anonyymi
Miksi et kertoisi sitä hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna jo olla kehun perso mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin lähestyä. Ei käynyt hyvin.
- Anonyymi
Nykyinen kaivattu, jonka kanssa vaihdetaan kohdatessa aina muutama sana niin hän vaikuttaa sellaiselta rehdiltä ja miehekkäältä. On vähän vanhempi aikuinen mies. Komea ja oman arvonsa tunteva, mutta ei yhtään sellainen tuijottava häntäheikki, jonka näkee kaikkialla naisten naurattajana.
Olen kyllästynyt näihin tautisen oloisiin häntäheikkeihin, jotka on niin itseään täynnä yöks!- Anonyymi
Tulee ihan mieleen eräs söpö ja tosi mukava nainen. Menisi kyllä yöunet hänen takiaan, jos olisin vaan nuorempi, mutta nytkin voi vähän hiljaa itsekseen huokailla. En oo kyllä ehkä miehekäs tai komea, vaan ihan vaan normi yökerhoileva ihminen.
- Anonyymi
Minun kaivatussani naisessa on parasta se että hän varmaan, jos me oltaisiin yhdessä, pitäisi huolen, että en saisi aloittaa enkä lopettaa ainuttakaan päivää tietämättä, että olen hänelle rakas. No ehkä tämä on toiveajattelua.
- Anonyymi
Tuossa tavoitetta meille jokaiselle. 🧡
- Anonyymi
Tekisin saman. :)
- Anonyymi
Ihana ääni. Olemus joka saa jotenkin turvallisen olon.
- Anonyymi
Ei vihaa ärsyttävää tai omituistakaan. Vaikka onkin viileä, koska hänen sydämensä toisaalla.
Silmät. Puhe. Vetovoimaisuus. Epäileväisyys.- Anonyymi
Ootko varma että sydämensä on toisaalla? Puhua aina voi tai kehua.. Ehkä itseään tyynnytelläkseen sanoi jos olet antanut ymmärtää ettet hänestä välitä...
- Anonyymi
Empatia, kiltteys. Ystävällisyys. Tekee parhaansa vaikka väsynyt. Kiva ihminen.
- Anonyymi
Mie en oo tavannu montaakaan empaatti ihmistä. Suomenmaassa ollaan pohjalla empatiassa. Egoistejä ei ekoistejä kylä löytyy.
- Anonyymi
Väsy, joo viime aikoina. Henkisesti kauemmin. Muuten taidan olla aika mörrimöykky /sivusta
- Anonyymi
Rauhallisuus. Asiallisuus.
- Anonyymi
Mielikuva mikä ei ollut totta.
- Anonyymi
Tällaiset viestit on todella huolestuttavia
- Anonyymi
Kuuma, kostea, hikinen? Jos haluu saada on pakko antaa😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuma, kostea, hikinen? Jos haluu saada on pakko antaa😍
Hyi!!!
- Anonyymi
Hän on lyhyt mies ja suunnilleen samanikäinen kuin itse olen. Sitä en tiedä onko hän puhelias, se selviää sitten kun jutellaan!
- Anonyymi
Peppu tutulla, ihanalla. Itseäni vanhempi nainen... On muuta hyvää myöskin.
- Anonyymi
Hän on
https://youtu.be/wCw7XEUEpUM
hyvää yötä - Anonyymi
Huolehtiva, miellyttävä ääni, tekisi niin mieli repiä paita päältä🙈 kävelytyyli 👟🔥 ottaa päästä kun se on saanut liikaa lokaa niskoilleen
- Anonyymi
Miehelle vai naiselle?🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?🤔
Naiselle🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle🥰
just just. mun kävelytyylistä joskus joku sanonu jotaki niin siks kysyin. tuskin kummiskaan mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just just. mun kävelytyylistä joskus joku sanonu jotaki niin siks kysyin. tuskin kummiskaan mulle
Minä sanoin kävelytyylistä ja nuo kaikki paitsi tuo paidan repiminen, ne allekirjoitan myös..rytmikäs kävelytyyli hänellä, hiukset heiluu tahdissa. Tämä tuskin sulle mutta näin nyt.
- Anonyymi
Aito luonnonlapsi, iloinen..suruton..tuottaa ympärilleen hyvää mieltä. Oikee neiti aurinkoinen🌞💃🕺🎶🎤🥰 minullekin hetken iloa toi ja kai itse myös hänelle..lämpimin ajatuksin hänelle❤️
- Anonyymi
No,empä ole tuommosta lähellä nähnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No,empä ole tuommosta lähellä nähnyt.
En minäkään ennen kuin häneen törmäsin..
- Anonyymi
Millainen on "luonnon lapsi". Sellainen noitamainen ituhippi?
- Anonyymi
Parasta hänessä oli se kun olin häneen rakastunut. Siihen asti kunnes huomasin hänen olevan jonkun toisen oma. Eipä siinä mitään realismia olisi kuitenkaan ollut. Nyt en tunne enää ketään kohtaan yhtään mitään.
- Anonyymi
Oliko näin, että hänellä ei ollut sinuun tunteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka ihme lähtisi suhteeseen toisen kanssa, jos on tunteita?
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan ollut kun joku toinen vei hänet.
- Anonyymi
Hyvää on mielikuvitus ja luovuus sekä iloisuus.
- Anonyymi
kiva :) vtun vaikee ja mielenvikainen .. esiintyy täällä naisena ja miehenä menen sekasin yms
- Anonyymi
Se olen mä 🙋🙋♂️🐵
Me ollaan niin luodut toisillemme.!
- Anonyymi
Se kun ei ole kaivattua.
- Anonyymi
ehkä se on just se ongelma, että joku magnetismi vetää mua ikuisesti näihin erikoismiehiin.. naistennaurattajiin. 🥸 hienoA
- Anonyymi
Sinäkö se erikoismies siten olet? Välillä vokaali välillä konsonantti, ihmeellistä
- Anonyymi
hassu nauru sillon kun nauraa kunnolla. joskus videolla pistin merkille. oli tarttuva ja nauratti myös minua..
- Anonyymi
Videolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videolla?
no niinhän mä taisin sanoa
- Anonyymi
pituus olisi varmaan hyvä.
- Anonyymi
katsekontakti saa sekoilemaan
- Anonyymi
Samoin hänen katseensa minut. Joka kerta yhtä ihastuttavaa ja mieleenjäävää.
- Anonyymi
en aio lähestyä koskaan koska enimmäkseen ärsyttävä
- Anonyymi
Sinun kannattaa kenties päästää irti siitä, että olet jonkuntyyppisen kirjoittelun kohteena ja tulla ulos aiheettoman uhriutumisen kanssa, sillä siitä särystä pääsee ja elämä jatkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa kenties päästää irti siitä, että olet jonkuntyyppisen kirjoittelun kohteena ja tulla ulos aiheettoman uhriutumisen kanssa, sillä siitä särystä pääsee ja elämä jatkuu
Ei niin montaa yötä kannata nääs yön yli nukkua, niin ei tarvitse toristella enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
fakta on se että todellakin osaa ärsyttää eräs Hän… tempuillaan…
- Anonyymi
Hyvä laiha kroppa. Kiinteet Tissit ja perse.
- Anonyymi
Meneekö miehelle?
- Anonyymi
Kauniin naisen upeat silmät ja söpön naisen käytös.
https://youtu.be/FBJwHZnGYEY- Anonyymi
Millaista on söpö käytös? jotain esimerkkejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millaista on söpö käytös? jotain esimerkkejä?
Nainen suuntaa varovaisen katseensa sivulla näkyvään "kiinnostavaan"kohteeseen kun itse on huokaissut ilmat ulos keuhkoista ja saanut säädettyä kasvoille iloisen ja yllättyneen hymyn. Se on söpöyden ydin ja helpottaa usein myös ihastuksesta hämmentynyttä miestä, joka kiivaaseen tahtiin ja "kuumeisesti" mietti kuinka sanansa aloittaisi. Mutta niinkuin kolikolla yleensä on kaksi puolta, odottamattomasta tapaamisesta jää jälki kaipuusta kärsivään sydämeen ja sanat ja niiden merkityksen voi miettiä jo valmiiksi seuraavaan hetkeen.
https://youtu.be/8WQVb_nuKvs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen suuntaa varovaisen katseensa sivulla näkyvään "kiinnostavaan"kohteeseen kun itse on huokaissut ilmat ulos keuhkoista ja saanut säädettyä kasvoille iloisen ja yllättyneen hymyn. Se on söpöyden ydin ja helpottaa usein myös ihastuksesta hämmentynyttä miestä, joka kiivaaseen tahtiin ja "kuumeisesti" mietti kuinka sanansa aloittaisi. Mutta niinkuin kolikolla yleensä on kaksi puolta, odottamattomasta tapaamisesta jää jälki kaipuusta kärsivään sydämeen ja sanat ja niiden merkityksen voi miettiä jo valmiiksi seuraavaan hetkeen.
https://youtu.be/8WQVb_nuKvsTai viilenevässä illassa, tanssilavan luona tarjoat villatakkia naisen hennoille hartioille, nainen palauttaa neuleen hetken kuluttua ja lähtee kotimatkalle seurueensa mukana, jäät mietteliäänä katsomaan auton perään ja siirrät nyrkissäsi olleen, vielä lämpimältä tuntuvan neuleen tuoksu etäisyydelle nenästäsi ja kuvittelet naisen palaavan seuraavaan tanssi-iltaan ilman seuralaisia, vuoksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai viilenevässä illassa, tanssilavan luona tarjoat villatakkia naisen hennoille hartioille, nainen palauttaa neuleen hetken kuluttua ja lähtee kotimatkalle seurueensa mukana, jäät mietteliäänä katsomaan auton perään ja siirrät nyrkissäsi olleen, vielä lämpimältä tuntuvan neuleen tuoksu etäisyydelle nenästäsi ja kuvittelet naisen palaavan seuraavaan tanssi-iltaan ilman seuralaisia, vuoksesi.
Toivottavasti palaa. :)
- Anonyymi
Joku sellanen ihmisessä, hyvyys, jotenkin kupliva luonne, muiden piirteiden lisäksi. Niistä myöhemmin.
- Anonyymi
Ujous oli mutta nyt se piirre hänessä alkaa jo ärsyttään kuin pientä siiliä.MuRrrr!😶
Miehelle menee.- Anonyymi
Olet mies todella teennäinen naisia esittäessäsi ja lässytät kuin se olisi käypä performaatio
- Anonyymi
Anteeksi nainen. Olen tosi pahoillani. Ostaisin sinulle lempiherkkujasi jos oltais yhdessä.
- Anonyymi
Suhteellisuudentaju on hyvä piirre ihmisessä. Esim mies joka haalisi kehuja trollipalstan naisena esiintyvältä olis ”no go”
- Anonyymi
Varsinki nämä piip jotka roikkuu mahdollisimman sekavassa ja sentimentaalisessa tekstissä
- Anonyymi
Ei minulla ole kaivattua, eikä ehkä koskaan enää olekaan! Tärkein ja minulle paljon iloa tuottavaa on mieleinen työ! Ilman sitä voin huonosti ja elämä tuntuu merkityksettömältä! Ihmissuhteista sen verran, etten enää halua muuta kuin ystävyyttä ikäiseni vanhemman miehen kanssa. En enää tee mitään vain toista miellyttääkseni! Minulle sopivinta olisi ehkä se, että tekisin vielä töitä muutaman vuoden ajanja vasta sitten voisin tutustua ikäiseeni ystävä mieheen! Jouduin parisuhteessa joustamaan aivan liikaa osallistumattoman ja puhumattoman miehen takia ja sellaista en enää koskaan halua kokea ja siksi haluan pitää kiinni omista suunnitelmistani, jotka tein jo yli kymmenen vuotta sitten. Mutta muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse miten minun pitäisi elää ja mitä minä tarvitsen elämässäni ja aloittivat projektin, mikä pilasi kaikki suunnitelmani! Kerron taas uudestaan sen saman asian, minkä olen kertonut monta kertaa, työ menee ihmissuhteiden edelle, se tulee aina olemaan tärkeämpää kuin keneenkään tutustuminen, joten älkää sanoko, että uutta matoa koukkuun vaam, koska se ei toimi minulle siten kuin se voisi toimia ei erityispiirteisen ajatellen!
- Anonyymi
Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu ja olisin saanut tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä työpaikassa, olisi elämä tuntunut hyvältä ja kun elämässä on kaikki hyvin, se olisi vaikuttanyt siihen että vastakkainen sukupuoli olisi alkanut kiinnostaa parisuhdemielessäkin. Silloin olin paljon nuorempikin! Mutta kun elämä on ollut suossa rämpimistä niin kauan kuin sitä on ollut, ei ole ollut minkäänlaista jaksamista tutustus keneenkään! Eli voi todeta, että ne jotka projektin ilman lupaa aikoinaan aloittivat saivat aikaan vain tuhoa monella tapaa!
- Anonyymi
Silmäänpistävän ahkera. Nopeasti omaksuu uusia asioita. Viihtyy yksin, mutta kuoren alla äärettömän nokkela ja sosiaalinen nainen. Ei tee itsestään numeroa. 😻Jalo katse. Katsoo syvälle.🙈
- Anonyymi
millanen on jalo katse?😄 /sivusta vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
millanen on jalo katse?😄 /sivusta vain
Sellainen jalomielinen🥰 kova kuori, mutta tosi huomaavainen ja aito ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellainen jalomielinen🥰 kova kuori, mutta tosi huomaavainen ja aito ihminen.
Muuten voisi osua, mutta kuorikaan ei ole kova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuten voisi osua, mutta kuorikaan ei ole kova.
Juu ei parane tiputtaa, sit on kyllä munat lattialla. 🙂
- Anonyymi
Tissit, valitettavasti ei muuta hyvää.
- Anonyymi
Miehellä?
- Anonyymi
Ei sit mulle, Eli ohiii. Muissa on kaikki muu hyvää paitsi juuri ne tissit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sit mulle, Eli ohiii. Muissa on kaikki muu hyvää paitsi juuri ne tissit.
On ne tissitkin hyvää.
- Anonyymi
Pitää pään viileänä kovankin paineen alla ja hoitaa asiat mieluusti yksin. Ei halua olla muille vaivaksi. Täällä saanut joskus kummallisen käsityksen ihmisestä toki on niin monia kirjoittajia kun eivät ehkä tunne. Ei osaa edes juhlistaa itseään. Äärettömän nöyrä. Alentaa itseään ihan turhaan.😕
- Anonyymi
Luettelit tuossa aika monta negatiivista asiaa. Nekö tosiaan on kaivatussa parasta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luettelit tuossa aika monta negatiivista asiaa. Nekö tosiaan on kaivatussa parasta?
Sinun kannattaa nyt varmaan tehdä mielessäsi bänät tämän kirjoittelijamiehen kanssa ja todeta kuinka ikävä naisihminen luulojen kohde on. Eli clousata tämä homma, voimia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ei ollut hänestä negatiivisia! Ajattelen, että on kiltti ja hiljaa huomioiva, vaikka sisäänpäinkääntynyt ja voi tuottaa kylmän vaikutelman. Olen tuntenut myös sitä kylmyyttä, mutta en usko että tahallista! Hän ei ole ehkä aina läsnä? Vetäytyvä. Sitten kun on läsnä, niin sen kyllä tuntee.🙈Uskaltaisi vaan tuoda itseään esiin rohkeasti🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuo ei ollut hänestä negatiivisia! Ajattelen, että on kiltti ja hiljaa huomioiva, vaikka sisäänpäinkääntynyt ja voi tuottaa kylmän vaikutelman. Olen tuntenut myös sitä kylmyyttä, mutta en usko että tahallista! Hän ei ole ehkä aina läsnä? Vetäytyvä. Sitten kun on läsnä, niin sen kyllä tuntee.🙈Uskaltaisi vaan tuoda itseään esiin rohkeasti🥰
Olet palstamies aika mekaaninen näissä ristiriitaisissa kuvauksissa, ehkä joku tonttu saa sävärit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko minäkään.- naiselta
- Anonyymi
mulla pomppas sydän kurkkuun kun luin.. kenelle tää on?🧐-sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tunnenko mä sinut…🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tunnenko mä sinut…🥹
Se voi olla🥰😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mulla pomppas sydän kurkkuun kun luin.. kenelle tää on?🧐-sivusta
Naisesta puhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla🥰😁
ahdistavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ahdistavaa
Mikä ahdistaa?Viesti? Anteeksi ei ollu tarkotus saada ahdistuneeksi.😕 Sinulla varmaan tarpeeksi meneillään nyt. Pärjäilethän siellä…🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ahdistaa?Viesti? Anteeksi ei ollu tarkotus saada ahdistuneeksi.😕 Sinulla varmaan tarpeeksi meneillään nyt. Pärjäilethän siellä…🙄
joo sori en luota kehenkää🥶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo sori en luota kehenkää🥶
Mä ymmärrän, mut kaikki järjestyy. Uskotko?🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko älä anna senmen tunteisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei🥹 oletko älä anna sen mennä tunteisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hei🥹 oletko älä anna sen mennä tunteisiin
Olenn🥰 Putsaan pinnat cillit bang ..😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenn🥰 Putsaan pinnat cillit bang ..😆
mitää😁🤓 laitan sul viestiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Ehkä koin ne negatiivisiksi, koska kuvailit aika pitkälti minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa. Ehkä koin ne negatiivisiksi, koska kuvailit aika pitkälti minua.
hän puhu mulle mene vttuun sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hän puhu mulle mene vttuun sinä
Pahoitteluni. En huomannut, että sinulla oli tuon kommentoijan kanssa keskustelu kesken. Jätän toki teidät rauhaan. Mukavaa illan jatkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoitteluni. En huomannut, että sinulla oli tuon kommentoijan kanssa keskustelu kesken. Jätän toki teidät rauhaan. Mukavaa illan jatkoa.
Minä siis olin tuo 15:02:31, jolle tuo kommentoija vastasi yllä (15:16:00). Siksi vastasin edelleen hänen postaukseensa. Ei ollut tarkoitus astua kenenkään varpaille vaan ihan vain käydä keskustelua.
- Anonyymi
hän vaikuttaa kivalta tavalliselta likalta, sellaiselta jonka kanssa elämään ei tule turhapäisiä ongelmia ja jonka kanssa voisi löytää elämän pienet ja joskus suuremmatkin ilonaiheet.
https://youtu.be/4PEqdB9WIag - Anonyymi
Hymy ja vatsalihakset
https://youtu.be/UF6nNmhsCiI- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Vaalea ja ne isot rinnat. Huh, sauna kohta lämmin
Mieheltä- Anonyymi
Varohan ettei salko pala jos nousee pystyyn.
- Anonyymi
Tykkään myös sun isoista rinnoista.
Mieheltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään myös sun isoista rinnoista.
Mieheltä.En omista sellaisia.
- Anonyymi
Hiihh...voisikohan olla minulle?😝❤
- Anonyymi
Hänen lähellään vaan on helppo olla. Vaikkakin joudun välillä vähän himmailemaan tunteiden kanssa.
- Anonyymi
Naisesta/miehestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisesta/miehestä?
Miehelle menee :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehelle menee :)
Jos saa kysyä, niin milloin oot ollut lähellä viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos saa kysyä, niin milloin oot ollut lähellä viimeksi?
Tänään viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään viimeksi.
Okei, ohi meni.
- Anonyymi
Iso se.
- Anonyymi
Oliko edes oma 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko edes oma 😂
kuha lainasin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuha lainasin
… ja en ehkä palauta.
- Anonyymi
oli kiva jonkinaikaa .. sen pienen tovin 🥳🥊
- Anonyymi
Vaikea kertoa yksittäistä asiaa, koska kokonaisuus tekee hänestä juuri kiinnostavan. Tapansa toimia ja käyttäytyä sekä ulkoinen olemus.
- Anonyymi
Samaa voisin sanoa eräästä miehestä♥️
- Anonyymi
Hyvää yötä! Vanhan liiton mies :)
- Anonyymi
Mukavaa viikon alkua naiselle ♥️
- Anonyymi
Iso ja lämmin sydän.
- Anonyymi
Mukavaa päivää kivalle, kivaa päivää mukavalle, ei runosuoni syki edelleenkään😊😘sateista, märkää, syksyistä, toivottavasti aurinko näyttäytyy💚😘
- Anonyymi
tekee parhaansa
antaa kaikkensa
puhuu kauniita
älykkyys puhuttelee
= hyvä ihminen. - Anonyymi
siisteys. uskon et pitää kämpän ja tavaransa mintissä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433010Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262919Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342836Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4392541Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1531863Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51231- 741139
- 301136