Mikä kaivatussasi on

Anonyymi-ap

parasta?

209

3961

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Silmät, hymy, huumori, miten hänen kanssa meillä kaikki sujuu, peba, tuoksu, ääni, vallattomuus ihana hän on ♥️♥️♥️

• Anonyymi

Mene hoitoon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon

Joo hänen hoitoon voin mennä 😉

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hänen hoitoon voin mennä 😉

Ihanasti kuvattu ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene hoitoon

Taitaa mies kehua itseään, mutta kehuttavaa ei ole teissä kummassakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa mies kehua itseään, mutta kehuttavaa ei ole teissä kummassakaan

Tiesiks omakehu kuulemma haisee mikä on tuoksun ja hajun ero tuoksu on dödö tai vastaava paskasta taas lähtee haju hmmm....🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesiks omakehu kuulemma haisee mikä on tuoksun ja hajun ero tuoksu on dödö tai vastaava paskasta taas lähtee haju hmmm....🤔

Ketjuröökaajan suu haisee karmealle ja maistuu sekä alapään eritteet myös hirveälle.P*ska haisee kyllä useinkin kaikilla.

• Anonyymi

Paljon voisi lausua tähän kysymykseen, mutta luonne ja uskomattoman kauniit ja suloiset kasvot.

• Anonyymi

Luonne, ulkoisesti voisi olla parempi! 🤷

• Anonyymi

Rauhallinen ja tyyni olemus joka rauhoittaa minua jostain syystä, mukava ääni. Huokaisevan komea ulkonäkö ja varmaan ihan perus mies mutta minulle olisi erityinen.

• Anonyymi

Ei oo kaivattua.

• Anonyymi

Aivot, sydän ja silmät.

• Anonyymi

Oi entä sielu löytyykö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi entä sielu löytyykö?

Ei kellään meistä ole sielua vaikka ihmiset niin tykkäävätkin kuvitella

• Anonyymi

Maksa

• Anonyymi

Toimii vie vallan loistavasti

• Anonyymi

Rinnat

• Anonyymi

Varpaat

• Anonyymi

Tule tänne hoitoon

• Anonyymi

Joo! 🤗

• Anonyymi

Tule jo!

• Anonyymi

Kieli👅

• Anonyymi

Rakkaus ja huumori ❤️

• Anonyymi

Mennyt mies.

• Anonyymi

Luonne, se miten hän tuo asioita esille, avoimmuus, silmät.

• Anonyymi

Että voin muistella miten hän joskus toi iloakin elämään.

• Anonyymi

Miksi ei tuo enää? 😕

• Anonyymi

Haluan tuoda sitä edelleen. 🌞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ei tuo enää? 😕

Kenties siksi ettei hän osannut arvostaa ennen kuin menetti

• Anonyymi

Nimi. Kutsuin kissaani vahingossa hänen nimellään 😂

• Anonyymi

Hauska.😂

• Anonyymi

hyvä runko. kymppiä pituus, paksuus jne

• Anonyymi

velmu ja jotenkin kiltti mutta ei kummiskaan.. siitä just tykkäänkin niin paljon.. tiedä millanen olisikaan kahestaan. must tuntuu et sielt voi tulla ylläreitä mitä mä janoan. erilaisuus todellakin viehättää aina. enää en ikinä koskaan ota tavallista miestä. oon sit paljon mielummin vaan yksin. ei nekään mua kestä tosin🤣

• Anonyymi

Hän on aito ihminen. Myös kauniit kasvot ja solakat sääret.

• Anonyymi

hjmmmm

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Hän on hurmaava olemukseltaan. Hymyilevä pohdiskelija, joka kuuntelee. Ei unohda huumoria ja keventää sillä mukavasti tunnelmaa. Helposti tykättävä tyyppi. Katse on arvoituksellinen ja sen takana kulkee varmasti jänniä ajatuksia. Niihin olisin kyllä halunnut tutustua syvällisemmin jo vuosia sitten. Paljon myös muuta mistä olen tykännyt, mutta nämä nyt tässä.

• Anonyymi

Kolo

• Anonyymi

Ketunko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketunko?

Se, kun voi olla mahdollinen lihottaja joka haluaa naisesta 400 kiloisen.

• Anonyymi

Ei ole kaivattu, mutta lempeys hänessä.
      n-n

• Anonyymi

Mikäs sitten on jos ei kaivattu? 🤔

• Anonyymi

Kaikki, varsinkin sielu joka ei lakkaa soittelemasta jotain syviä säveliä omassani. Sellaisia joita kukaan ei ole aikaisemmin kosketellut vaikka en ole enää mikään eilisen teeren tyttö.

Koitan käsitellä tätä ilmeisen yksipuolista tunnetta parhain päin...miten voi rakastaa niin etäältä että jaksaa kunnioittaa toisen torjuvuutta. Näen hänet kuin aarreaittana johon ei saa koskea ja se on "vähän" vaikeaa toisinaan, kun tunne on niin voimakas että haluaisin vaan kaatua hänen syliinsä ja jäädä siihen ;)

• Anonyymi

Ainutlaatuisuus.

• Anonyymi

Meisseli

• Anonyymi

Isot puskurit

• Anonyymi

Meinaako törmäillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaako törmäillä?

Läheltä liippasi...

• Anonyymi

Boobs.Yees.kiss For you 3

• Anonyymi

Hänen, niin kaunis sydämensä!🤍

• Anonyymi

Mikä täydellisessä on parasta

• Anonyymi

Pidän hänen tarinoistaan. Joskus tuntui, että hän vain yritti kiinnittää huomioni. Halusin aina kysyä niin monia kysymyksiä, koska halusin tietää hänestä enemmän, mutta en uskaltanut…Naiselta 🤭

• Anonyymi

Parasta ennen😂

• Anonyymi

Päiväyskö mennyt?

• Anonyymi

Joo ilmeisesti se päivämäärä meni jo kauan aikaa sitten! Kirjaimellisesti lääkärin suusta kuultua. :D

• Anonyymi

Ne siniset silmät saa mun pään pyörryksiin😍...ja koko mies päästä varpaisiin❤️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi kaivata?

• Anonyymi

Jos joskus rakastut, sitten tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joskus rakastut, sitten tiedät.

Ei kannate

• Anonyymi

Näyttää isältään, kuin pultsari

• Anonyymi

Nainenko 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Niin sun isäntä näytän.

• Anonyymi

Helpompaa olisi olla ihastumatta ja rakastumatta, pitää pää kylmänä vaan. Elää itsekseen.

• Anonyymi

Luonne

• Anonyymi

Ei o kaivattua eikä muakaan tunnu kukaan kaipaavan ainakaan ei ole osannu oikean oventaakse löytää

• Anonyymi

Pillu

• Anonyymi

sydämellinen ja leppoisa, kaunis myös ❤️🤩😘

• Anonyymi

Se, miten hän herätti sydämeni kohmeesta vain olemalla olemassa. Hyvin harva mies tässä jo pitkälle ehtineessä elämässä sen on onnistunut tekemään.

• Anonyymi

Armottomuus, näkee itsensä maailman napana.

• Anonyymi

Kaikki. Olemus, ilmeet, eleet. Hänen silmänsä, hymynsä ja äänensä.

• Anonyymi

PUHALLAN MUSTAA JA KUISKAAN RAIVOA JA TUNNE PAHAA KUN TEETTE TÖITÄ TAI SAAT RAHAA TAI OSTAT.

TOTTELE!!

NYT KOSTETAAN JA SAATANAN KOVAA: TUNNE KUISKAUKSENI JA TUNNE MITEN SE MUSTAA ELÄMÄSI JA MUSERTAA TEIDÄT:

TUNNE MUSTUUS JA SEN VAIKUTUS JA TUHO ELÄMÄSSÄSI.

KAIKILLE TEILLE; VUORON PERÄÄN: KUULE KUISKAUS HORROR WILL START!

• Anonyymi

Tavoittaako mies sanomasi paremmin kun pistät caps lockkia pohjaan?

• Anonyymi

Oli kiinnostava persoona.

• Anonyymi

Energisyys ja kohteliaisuus. Aina valmiina uusiin seikkailuihin.

• Anonyymi

Lojaali, huomaavainen, kiltti

• Anonyymi

Olen niin onnellinen hänen seurassaan.

• Anonyymi

Empaattisuus ja kyky yhteistyöhän.

• Anonyymi

Katse jolla katsoi minua. Se ei valehdellut. Miehelle sinisilmäiselle.

• Anonyymi

En usko, että tule sitä koskaan tietämään,, mutta se mitä tunsin oli ihan parasta.

• Anonyymi

Miten hän käski kättäni

Uiiiii

Kun hän kulmallani päivysti

Nii

Kai se jostain kertoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten hän käski kättäni

Uiiiii

Kun hän kulmallani päivysti

Nii

Kai se jostain kertoo

En ymmärtänyt mitään horinoistasi.

• Anonyymi

Miksi et kertoisi sitä hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna jo olla kehun perso mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritin lähestyä. Ei käynyt hyvin.

• Anonyymi

Nykyinen kaivattu, jonka kanssa vaihdetaan kohdatessa aina muutama sana niin hän vaikuttaa sellaiselta rehdiltä ja miehekkäältä. On vähän vanhempi aikuinen mies. Komea ja oman arvonsa tunteva, mutta ei yhtään sellainen tuijottava häntäheikki, jonka näkee kaikkialla naisten naurattajana.
      Olen kyllästynyt näihin tautisen oloisiin häntäheikkeihin, jotka on niin itseään täynnä yöks!

• Anonyymi

Tulee ihan mieleen eräs söpö ja tosi mukava nainen. Menisi kyllä yöunet hänen takiaan, jos olisin vaan nuorempi, mutta nytkin voi vähän hiljaa itsekseen huokailla. En oo kyllä ehkä miehekäs tai komea, vaan ihan vaan normi yökerhoileva ihminen.

• Anonyymi

Minun kaivatussani naisessa on parasta se että hän varmaan, jos me oltaisiin yhdessä, pitäisi huolen, että en saisi aloittaa enkä lopettaa ainuttakaan päivää tietämättä, että olen hänelle rakas. No ehkä tämä on toiveajattelua.

• Anonyymi

Tuossa tavoitetta meille jokaiselle. 🧡

• Anonyymi

Tekisin saman. :)

• Anonyymi

Ihana ääni. Olemus joka saa jotenkin turvallisen olon.

• Anonyymi

Ei vihaa ärsyttävää tai omituistakaan. Vaikka onkin viileä, koska hänen sydämensä toisaalla.
      Silmät. Puhe. Vetovoimaisuus. Epäileväisyys.

• Anonyymi

Ootko varma että sydämensä on toisaalla? Puhua aina voi tai kehua.. Ehkä itseään tyynnytelläkseen sanoi jos olet antanut ymmärtää ettet hänestä välitä...

• Anonyymi

Empatia, kiltteys. Ystävällisyys. Tekee parhaansa vaikka väsynyt. Kiva ihminen.

• Anonyymi

Mie en oo tavannu montaakaan empaatti ihmistä. Suomenmaassa ollaan pohjalla empatiassa. Egoistejä ei ekoistejä kylä löytyy.

• Anonyymi

Väsy, joo viime aikoina. Henkisesti kauemmin. Muuten taidan olla aika mörrimöykky /sivusta

• Anonyymi

Rauhallisuus. Asiallisuus.

• Anonyymi

Mielikuva mikä ei ollut totta.

• Anonyymi

Tällaiset viestit on todella huolestuttavia

• Anonyymi

Kuuma, kostea, hikinen? Jos haluu saada on pakko antaa😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuma, kostea, hikinen? Jos haluu saada on pakko antaa😍

Hyi!!!

• Anonyymi

Hän on lyhyt mies ja suunnilleen samanikäinen kuin itse olen. Sitä en tiedä onko hän puhelias, se selviää sitten kun jutellaan!

• Anonyymi

Peppu tutulla, ihanalla. Itseäni vanhempi nainen... On muuta hyvää myöskin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Huolehtiva, miellyttävä ääni, tekisi niin mieli repiä paita päältä🙈 kävelytyyli 👟🔥 ottaa päästä kun se on saanut liikaa lokaa niskoilleen

• Anonyymi

Miehelle vai naiselle?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle vai naiselle?🤔

Naiselle🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle🥰

just just. mun kävelytyylistä joskus joku sanonu jotaki niin siks kysyin. tuskin kummiskaan mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just just. mun kävelytyylistä joskus joku sanonu jotaki niin siks kysyin. tuskin kummiskaan mulle

Minä sanoin kävelytyylistä ja nuo kaikki paitsi tuo paidan repiminen, ne allekirjoitan myös..rytmikäs kävelytyyli hänellä, hiukset heiluu tahdissa. Tämä tuskin sulle mutta näin nyt.

• Anonyymi

Aito luonnonlapsi, iloinen..suruton..tuottaa ympärilleen hyvää mieltä. Oikee neiti aurinkoinen🌞💃🕺🎶🎤🥰 minullekin hetken iloa toi ja kai itse myös hänelle..lämpimin ajatuksin hänelle❤️

• Anonyymi

No,empä ole tuommosta lähellä nähnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No,empä ole tuommosta lähellä nähnyt.

En minäkään ennen kuin häneen törmäsin..

• Anonyymi

Millainen on "luonnon lapsi". Sellainen noitamainen ituhippi?

• Anonyymi

Parasta hänessä oli se kun olin häneen rakastunut. Siihen asti kunnes huomasin hänen olevan jonkun toisen oma. Eipä siinä mitään realismia olisi kuitenkaan ollut. Nyt en tunne enää ketään kohtaan yhtään mitään.

• Anonyymi

Oliko näin, että hänellä ei ollut sinuun tunteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka ihme lähtisi suhteeseen toisen kanssa, jos on tunteita?

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei varmaan ollut kun joku toinen vei hänet.

• Anonyymi

Hyvää on mielikuvitus ja luovuus sekä iloisuus.

• Anonyymi

kiva :) vtun vaikee ja mielenvikainen .. esiintyy täällä naisena ja miehenä menen sekasin yms

• Anonyymi

Se olen mä 🙋🙋‍♂️🐵

Me ollaan niin luodut toisillemme.!

• Anonyymi

Se kun ei ole kaivattua.

• Anonyymi

ehkä se on just se ongelma, että joku magnetismi vetää mua ikuisesti näihin erikoismiehiin.. naistennaurattajiin. 🥸 hienoA

• Anonyymi

Sinäkö se erikoismies siten olet? Välillä vokaali välillä konsonantti, ihmeellistä

• Anonyymi

hassu nauru sillon kun nauraa kunnolla. joskus videolla pistin merkille. oli tarttuva ja nauratti myös minua..

• Anonyymi

Videolla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videolla?

no niinhän mä taisin sanoa

• Anonyymi

pituus olisi varmaan hyvä.

• Anonyymi

katsekontakti saa sekoilemaan

• Anonyymi

Samoin hänen katseensa minut. Joka kerta yhtä ihastuttavaa ja mieleenjäävää.

• Anonyymi

en aio lähestyä koskaan koska enimmäkseen ärsyttävä

• Anonyymi

Sinun kannattaa kenties päästää irti siitä, että olet jonkuntyyppisen kirjoittelun kohteena ja tulla ulos aiheettoman uhriutumisen kanssa, sillä siitä särystä pääsee ja elämä jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaa kenties päästää irti siitä, että olet jonkuntyyppisen kirjoittelun kohteena ja tulla ulos aiheettoman uhriutumisen kanssa, sillä siitä särystä pääsee ja elämä jatkuu

Ei niin montaa yötä kannata nääs yön yli nukkua, niin ei tarvitse toristella enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fakta on se että todellakin osaa ärsyttää eräs Hän… tempuillaan…

• Anonyymi

Hyvä laiha kroppa. Kiinteet Tissit ja perse.

• Anonyymi

Meneekö miehelle?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Millaista on söpö käytös? jotain esimerkkejä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millaista on söpö käytös? jotain esimerkkejä?

Nainen suuntaa varovaisen katseensa sivulla näkyvään "kiinnostavaan"kohteeseen kun itse on huokaissut ilmat ulos keuhkoista ja saanut säädettyä kasvoille iloisen ja yllättyneen hymyn. Se on söpöyden ydin ja helpottaa usein myös ihastuksesta hämmentynyttä miestä, joka kiivaaseen tahtiin ja "kuumeisesti" mietti kuinka sanansa aloittaisi. Mutta niinkuin kolikolla yleensä on kaksi puolta, odottamattomasta tapaamisesta jää jälki kaipuusta kärsivään sydämeen ja sanat ja niiden merkityksen voi miettiä jo valmiiksi seuraavaan hetkeen.
        https://youtu.be/8WQVb_nuKvs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen suuntaa varovaisen katseensa sivulla näkyvään "kiinnostavaan"kohteeseen kun itse on huokaissut ilmat ulos keuhkoista ja saanut säädettyä kasvoille iloisen ja yllättyneen hymyn. Se on söpöyden ydin ja helpottaa usein myös ihastuksesta hämmentynyttä miestä, joka kiivaaseen tahtiin ja "kuumeisesti" mietti kuinka sanansa aloittaisi. Mutta niinkuin kolikolla yleensä on kaksi puolta, odottamattomasta tapaamisesta jää jälki kaipuusta kärsivään sydämeen ja sanat ja niiden merkityksen voi miettiä jo valmiiksi seuraavaan hetkeen.
        https://youtu.be/8WQVb_nuKvs

Tai viilenevässä illassa, tanssilavan luona tarjoat villatakkia naisen hennoille hartioille, nainen palauttaa neuleen hetken kuluttua ja lähtee kotimatkalle seurueensa mukana, jäät mietteliäänä katsomaan auton perään ja siirrät nyrkissäsi olleen, vielä lämpimältä tuntuvan neuleen tuoksu etäisyydelle nenästäsi ja kuvittelet naisen palaavan seuraavaan tanssi-iltaan ilman seuralaisia, vuoksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai viilenevässä illassa, tanssilavan luona tarjoat villatakkia naisen hennoille hartioille, nainen palauttaa neuleen hetken kuluttua ja lähtee kotimatkalle seurueensa mukana, jäät mietteliäänä katsomaan auton perään ja siirrät nyrkissäsi olleen, vielä lämpimältä tuntuvan neuleen tuoksu etäisyydelle nenästäsi ja kuvittelet naisen palaavan seuraavaan tanssi-iltaan ilman seuralaisia, vuoksesi.

Toivottavasti palaa. :)

• Anonyymi

Joku sellanen ihmisessä, hyvyys, jotenkin kupliva luonne, muiden piirteiden lisäksi. Niistä myöhemmin.

• Anonyymi

Ujous oli mutta nyt se piirre hänessä alkaa jo ärsyttään kuin pientä siiliä.MuRrrr!😶
      Miehelle menee.

• Anonyymi

Olet mies todella teennäinen naisia esittäessäsi ja lässytät kuin se olisi käypä performaatio

• Anonyymi

Anteeksi nainen. Olen tosi pahoillani. Ostaisin sinulle lempiherkkujasi jos oltais yhdessä.

• Anonyymi

Suhteellisuudentaju on hyvä piirre ihmisessä. Esim mies joka haalisi kehuja trollipalstan naisena esiintyvältä olis ”no go”

• Anonyymi

Varsinki nämä piip jotka roikkuu mahdollisimman sekavassa ja sentimentaalisessa tekstissä

• Anonyymi

Ei minulla ole kaivattua, eikä ehkä koskaan enää olekaan! Tärkein ja minulle paljon iloa tuottavaa on mieleinen työ! Ilman sitä voin huonosti ja elämä tuntuu merkityksettömältä! Ihmissuhteista sen verran, etten enää halua muuta kuin ystävyyttä ikäiseni vanhemman miehen kanssa. En enää tee mitään vain toista miellyttääkseni! Minulle sopivinta olisi ehkä se, että tekisin vielä töitä muutaman vuoden ajanja vasta sitten voisin tutustua ikäiseeni ystävä mieheen! Jouduin parisuhteessa joustamaan aivan liikaa osallistumattoman ja puhumattoman miehen takia ja sellaista en enää koskaan halua kokea ja siksi haluan pitää kiinni omista suunnitelmistani, jotka tein jo yli kymmenen vuotta sitten. Mutta muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse miten minun pitäisi elää ja mitä minä tarvitsen elämässäni ja aloittivat projektin, mikä pilasi kaikki suunnitelmani! Kerron taas uudestaan sen saman asian, minkä olen kertonut monta kertaa, työ menee ihmissuhteiden edelle, se tulee aina olemaan tärkeämpää kuin keneenkään tutustuminen, joten älkää sanoko, että uutta matoa koukkuun vaam, koska se ei toimi minulle siten kuin se voisi toimia ei erityispiirteisen ajatellen!

• Anonyymi

Jos projektia ei olisi koskaan aloitettu ja olisin saanut tehdä töitä itselle hyvin tärkeässä työpaikassa, olisi elämä tuntunut hyvältä ja kun elämässä on kaikki hyvin, se olisi vaikuttanyt siihen että vastakkainen sukupuoli olisi alkanut kiinnostaa parisuhdemielessäkin. Silloin olin paljon nuorempikin! Mutta kun elämä on ollut suossa rämpimistä niin kauan kuin sitä on ollut, ei ole ollut minkäänlaista jaksamista tutustus keneenkään! Eli voi todeta, että ne jotka projektin ilman lupaa aikoinaan aloittivat saivat aikaan vain tuhoa monella tapaa!

• Anonyymi

Silmäänpistävän ahkera. Nopeasti omaksuu uusia asioita. Viihtyy yksin, mutta kuoren alla äärettömän nokkela ja sosiaalinen nainen. Ei tee itsestään numeroa. 😻Jalo katse. Katsoo syvälle.🙈

• Anonyymi

millanen on jalo katse?😄 /sivusta vain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

millanen on jalo katse?😄 /sivusta vain

Sellainen jalomielinen🥰 kova kuori, mutta tosi huomaavainen ja aito ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen jalomielinen🥰 kova kuori, mutta tosi huomaavainen ja aito ihminen.

Muuten voisi osua, mutta kuorikaan ei ole kova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten voisi osua, mutta kuorikaan ei ole kova.

Juu ei parane tiputtaa, sit on kyllä munat lattialla. 🙂

• Anonyymi

Tissit, valitettavasti ei muuta hyvää.

• Anonyymi

Miehellä?

• Anonyymi

Ei sit mulle, Eli ohiii. Muissa on kaikki muu hyvää paitsi juuri ne tissit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sit mulle, Eli ohiii. Muissa on kaikki muu hyvää paitsi juuri ne tissit.

On ne tissitkin hyvää.

• Anonyymi

Pitää pään viileänä kovankin paineen alla ja hoitaa asiat mieluusti yksin. Ei halua olla muille vaivaksi. Täällä saanut joskus kummallisen käsityksen ihmisestä toki on niin monia kirjoittajia kun eivät ehkä tunne. Ei osaa edes juhlistaa itseään. Äärettömän nöyrä. Alentaa itseään ihan turhaan.😕

• Anonyymi

Luettelit tuossa aika monta negatiivista asiaa. Nekö tosiaan on kaivatussa parasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luettelit tuossa aika monta negatiivista asiaa. Nekö tosiaan on kaivatussa parasta?

Sinun kannattaa nyt varmaan tehdä mielessäsi bänät tämän kirjoittelijamiehen kanssa ja todeta kuinka ikävä naisihminen luulojen kohde on. Eli clousata tämä homma, voimia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ei ollut hänestä negatiivisia! Ajattelen, että on kiltti ja hiljaa huomioiva, vaikka sisäänpäinkääntynyt ja voi tuottaa kylmän vaikutelman. Olen tuntenut myös sitä kylmyyttä, mutta en usko että tahallista! Hän ei ole ehkä aina läsnä? Vetäytyvä. Sitten kun on läsnä, niin sen kyllä tuntee.🙈Uskaltaisi vaan tuoda itseään esiin rohkeasti🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ei ollut hänestä negatiivisia! Ajattelen, että on kiltti ja hiljaa huomioiva, vaikka sisäänpäinkääntynyt ja voi tuottaa kylmän vaikutelman. Olen tuntenut myös sitä kylmyyttä, mutta en usko että tahallista! Hän ei ole ehkä aina läsnä? Vetäytyvä. Sitten kun on läsnä, niin sen kyllä tuntee.🙈Uskaltaisi vaan tuoda itseään esiin rohkeasti🥰

Olet palstamies aika mekaaninen näissä ristiriitaisissa kuvauksissa, ehkä joku tonttu saa sävärit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko minäkään.- naiselta

• Anonyymi

mulla pomppas sydän kurkkuun kun luin.. kenelle tää on?🧐-sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tunnenko mä sinut…🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tunnenko mä sinut…🥹

Se voi olla🥰😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mulla pomppas sydän kurkkuun kun luin.. kenelle tää on?🧐-sivusta

Naisesta puhun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voi olla🥰😁

ahdistavaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ahdistavaa

Mikä ahdistaa?Viesti? Anteeksi ei ollu tarkotus saada ahdistuneeksi.😕 Sinulla varmaan tarpeeksi meneillään nyt. Pärjäilethän siellä…🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ahdistaa?Viesti? Anteeksi ei ollu tarkotus saada ahdistuneeksi.😕 Sinulla varmaan tarpeeksi meneillään nyt. Pärjäilethän siellä…🙄

joo sori en luota kehenkää🥶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo sori en luota kehenkää🥶

Mä ymmärrän, mut kaikki järjestyy. Uskotko?🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oletko älä anna senmen tunteisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei🥹 oletko älä anna sen mennä tunteisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei🥹 oletko älä anna sen mennä tunteisiin

Olenn🥰 Putsaan pinnat cillit bang ..😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenn🥰 Putsaan pinnat cillit bang ..😆

mitää😁🤓 laitan sul viestiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Ehkä koin ne negatiivisiksi, koska kuvailit aika pitkälti minua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa. Ehkä koin ne negatiivisiksi, koska kuvailit aika pitkälti minua.

hän puhu mulle mene vttuun sinä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hän puhu mulle mene vttuun sinä

Pahoitteluni. En huomannut, että sinulla oli tuon kommentoijan kanssa keskustelu kesken. Jätän toki teidät rauhaan. Mukavaa illan jatkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahoitteluni. En huomannut, että sinulla oli tuon kommentoijan kanssa keskustelu kesken. Jätän toki teidät rauhaan. Mukavaa illan jatkoa.

Minä siis olin tuo 15:02:31, jolle tuo kommentoija vastasi yllä (15:16:00). Siksi vastasin edelleen hänen postaukseensa. Ei ollut tarkoitus astua kenenkään varpaille vaan ihan vain käydä keskustelua.

• Anonyymi

hän vaikuttaa kivalta tavalliselta likalta, sellaiselta jonka kanssa elämään ei tule turhapäisiä ongelmia ja jonka kanssa voisi löytää elämän pienet ja joskus suuremmatkin ilonaiheet.
      https://youtu.be/4PEqdB9WIag

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ohi

• Anonyymi

Vaalea ja ne isot rinnat. Huh, sauna kohta lämmin

Mieheltä

• Anonyymi

Varohan ettei salko pala jos nousee pystyyn.

• Anonyymi

Tykkään myös sun isoista rinnoista.

Mieheltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään myös sun isoista rinnoista.

Mieheltä.

En omista sellaisia.

• Anonyymi

Hiihh...voisikohan olla minulle?😝❤

• Anonyymi

Hänen lähellään vaan on helppo olla. Vaikkakin joudun välillä vähän himmailemaan tunteiden kanssa.

• Anonyymi

Naisesta/miehestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta/miehestä?

Miehelle menee :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehelle menee :)

Jos saa kysyä, niin milloin oot ollut lähellä viimeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos saa kysyä, niin milloin oot ollut lähellä viimeksi?

Tänään viimeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään viimeksi.

Okei, ohi meni.

• Anonyymi

Iso se.

• Anonyymi

Oliko edes oma 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko edes oma 😂

kuha lainasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuha lainasin

… ja en ehkä palauta.

• Anonyymi

oli kiva jonkinaikaa .. sen pienen tovin 🥳🥊

• Anonyymi

Vaikea kertoa yksittäistä asiaa, koska kokonaisuus tekee hänestä juuri kiinnostavan. Tapansa toimia ja käyttäytyä sekä ulkoinen olemus.

• Anonyymi

Samaa voisin sanoa eräästä miehestä♥️

• Anonyymi

Hyvää yötä! Vanhan liiton mies :)

• Anonyymi

Mukavaa viikon alkua naiselle ♥️

• Anonyymi

Iso ja lämmin sydän.

• Anonyymi

Mukavaa päivää kivalle, kivaa päivää mukavalle, ei runosuoni syki edelleenkään😊😘sateista, märkää, syksyistä, toivottavasti aurinko näyttäytyy💚😘

• Anonyymi

tekee parhaansa
      antaa kaikkensa
      puhuu kauniita
      älykkyys puhuttelee
      = hyvä ihminen.

• Anonyymi

siisteys. uskon et pitää kämpän ja tavaransa mintissä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3010
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2919
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2836
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      439
      2541
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      153
      1863
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1231
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1139
    10. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1136
    Aihe