Rehellisesti vieläkö toivot

Anonyymi-ap

Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sinua j❤️‍🩹

44

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Enemmän kuin mitään muuta

      • Anonyymi

        Olisipa häneltä nuo sanat 🥹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa häneltä nuo sanat 🥹

        Ne on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on

        Miten voin luottaa siihen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voin luottaa siihen

        Tarkista wa viim paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkista wa viim paikalla

        Mitä pitäisi nähdä siellä?


    • Anonyymi

      Kerro, miksi kaipaat häntä? Miten hän voisi tietää kaipauksestasi, jos et ole sitä hänelle näyttänyt?

      • Anonyymi

        Kaipaan sitä yhteyttä mitä meillä oli, kaipaan häntä ihmisenä, hän täydensi elämääni ja olin parempi hänen kanssaan kuin yksin. Tykkäsin todella paljon.


    • Anonyymi

      rehellisesti .. en uskaltais nähä sua 🙂 joten tämä hyvä

      • Anonyymi

        Miksi et uskaltaisi😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et uskaltaisi😔

        elikkä no olen siis oikeasti tosi nynny.. enkä ole sosiaalinen (luulet) mutta eiejje, Olen hirvittävän lukossa ihan jokaisella tavalla .. etenkin mitä tulee uusiin ihmisiin. KyIIä minä sinusta hirveesti tykkään. Mutta en uskalla jotenkin olet vaan niin liikaa (hyvällä tavalla!) minun mittapuulla. Vaikea selittää mutta siis minä olen suunnilleen mielenvikainen🚽rinnallasi. enkä kaipaa sääliä. tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        elikkä no olen siis oikeasti tosi nynny.. enkä ole sosiaalinen (luulet) mutta eiejje, Olen hirvittävän lukossa ihan jokaisella tavalla .. etenkin mitä tulee uusiin ihmisiin. KyIIä minä sinusta hirveesti tykkään. Mutta en uskalla jotenkin olet vaan niin liikaa (hyvällä tavalla!) minun mittapuulla. Vaikea selittää mutta siis minä olen suunnilleen mielenvikainen🚽rinnallasi. enkä kaipaa sääliä. tiedän sen.

        Minulla on vähän sama juttu itseni kanssa. Lukossa myös. Mutta se miten vaikutit minuun sai jotain sisälläni liikahtamaan aikoinaan. Ihan kuin ikirouta olisi alkanut sulamaan ❤️‍🩹 En tiedä miten tästä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vähän sama juttu itseni kanssa. Lukossa myös. Mutta se miten vaikutit minuun sai jotain sisälläni liikahtamaan aikoinaan. Ihan kuin ikirouta olisi alkanut sulamaan ❤️‍🩹 En tiedä miten tästä eteenpäin.

        on se kaunista kuulla..puhut niin kauniisti. löydät vielä ihanan puolison❤️‍🩹on läjäpäin vaihtoehtoja ja huomattavasti terveempiä, kauniimpia. minä koetan sinnitellä muutamat vuodet tässä. luulen että en tule näkemään pitkää elämää \tunnen rauhaa siitä ajatuksesta kun pääsen sitten lepäämään…
        sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se kaunista kuulla..puhut niin kauniisti. löydät vielä ihanan puolison❤️‍🩹on läjäpäin vaihtoehtoja ja huomattavasti terveempiä, kauniimpia. minä koetan sinnitellä muutamat vuodet tässä. luulen että en tule näkemään pitkää elämää \tunnen rauhaa siitä ajatuksesta kun pääsen sitten lepäämään…
        sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulle

        Näitä sanoja mä just vihaan. Sori, tiedän että tarkoitit hyvää. En ollut edes tuo jolle vastailit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on se kaunista kuulla..puhut niin kauniisti. löydät vielä ihanan puolison❤️‍🩹on läjäpäin vaihtoehtoja ja huomattavasti terveempiä, kauniimpia. minä koetan sinnitellä muutamat vuodet tässä. luulen että en tule näkemään pitkää elämää \tunnen rauhaa siitä ajatuksesta kun pääsen sitten lepäämään…
        sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulle

        Sen sinfonian voi oppia kesyttämään. Ajatuksia tulee ja menee. Ota rohkeasti vastaan kaikki ne erilaiset tunteet, jotka tahtoo tulla esille. Sure jos tuntuu pahalta ja takaan että huonot ajatukset menee varmasti ohi. Läheisten menetys on raskasta, mutta siitäkin selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä sanoja mä just vihaan. Sori, tiedän että tarkoitit hyvää. En ollut edes tuo jolle vastailit.

        no ei sun tarvitse tykätä. mä en vaan voi ottaa yhtään ketään elämääni. olen yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen sinfonian voi oppia kesyttämään. Ajatuksia tulee ja menee. Ota rohkeasti vastaan kaikki ne erilaiset tunteet, jotka tahtoo tulla esille. Sure jos tuntuu pahalta ja takaan että huonot ajatukset menee varmasti ohi. Läheisten menetys on raskasta, mutta siitäkin selviää.

        ei siitä mitään ole tullut eikä tule. sairas mt ongelmainen on sitä itseään eikä muuksi muututa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei sun tarvitse tykätä. mä en vaan voi ottaa yhtään ketään elämääni. olen yksin.

        Ei sun tarvitsekaan ottaa ketään elämääsi. Mutta muista, että se voi tuoda elämään jotain hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei siitä mitään ole tullut eikä tule. sairas mt ongelmainen on sitä itseään eikä muuksi muututa.

        Kaikki on mahdollista mutta vain jos haluat avautua sille mahdollisuudelle. Valintakysymys: uskaltaako ihmetellen katsoa mitä elämä tuo vai haluaako sulkeutua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvitsekaan ottaa ketään elämääsi. Mutta muista, että se voi tuoda elämään jotain hyvää.

        ei ole ennenkään tuonut. enkä enää tiedä missä vika mutta en jaksa enöä yhtäkään virheliikettä, yhtäkään riskiä. yhtäkään pahaa sanaa tai lausetta mun ruokapöydässä. siitä on kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista mutta vain jos haluat avautua sille mahdollisuudelle. Valintakysymys: uskaltaako ihmetellen katsoa mitä elämä tuo vai haluaako sulkeutua

        tarpeeksi nöyryytettynä ihmisen on hyvin vaikea uskoa mahdollisuuksiin. näkee käytännössä kaiken uhkana tai tosi tylsänä. uhkia kohti olen jästipäänä mennyt usein eikä niistä seurannut kun velvollisuuksia, hankaluuksia tai tuntuvasti huonontunutta terveyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ennenkään tuonut. enkä enää tiedä missä vika mutta en jaksa enöä yhtäkään virheliikettä, yhtäkään riskiä. yhtäkään pahaa sanaa tai lausetta mun ruokapöydässä. siitä on kyse.

        Kohtaamalla menneisyyden ja antautumalla surulle ja kivulle löydät taas sisäistä voimaa pala palalta. Älä pelkää. Elämään kuuluu kaikki tämä. Olen itse käynyt läpi samaa voi ku tietäisit. Sulla on lupa olla väsynyt. Mitä on hyvin tällä hetkellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarpeeksi nöyryytettynä ihmisen on hyvin vaikea uskoa mahdollisuuksiin. näkee käytännössä kaiken uhkana tai tosi tylsänä. uhkia kohti olen jästipäänä mennyt usein eikä niistä seurannut kun velvollisuuksia, hankaluuksia tai tuntuvasti huonontunutta terveyttä

        Se on täysin ymmärrettävää mutta ajattele saatat nähdä mielessäsi nöyryyttäjien äänen. Se on saanut uskomaan siihen ettet riitä. Se mihin voidaan vaikuttaa on vain itsemme. Ne ketkä on kohdellut sua huonosti ovat voineet itse huonosti. Mutta se ei ole totuus sinusta. Olet paljon enemmän ja ihanampaa. Olet arvokas ja tärkeä.


    • Anonyymi

      Katsotaan sitä sitten kun on palleissa voimaa oikeaan kohtaamiseen.

      🌾

      • Anonyymi

        Kohtaaminen ilman paineita olisi hyvä, ei paineita mihinkään.


      • Anonyymi

        Anteeksi. Tämä oli ainoa viestini tähän ketjuun.
        Ymmärrän jännityksen ja pelon tunteet. Ne ovat tosi tuttuja itselleni. Alan nyt nukkumaan. Nuku hyvin sinäkin.

        🙏🏻🌾🌈


    • Anonyymi

      Tykkään sinusta. J

      • Anonyymi

        Kenestä tykkäät?


      • Anonyymi
        UUSI

        Määkin susta J


    • Anonyymi

      Keneltä tää on?

      Mieheltä (J)

      • Anonyymi

        Naiselta, joka kompastui omiin sanoihinsa 😢


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiselta, joka kompastui omiin sanoihinsa 😢

        Kaipaan sinua...


    • Anonyymi

      Jos Txxx mieheltä, haluan sen, mitä meillä muinoin oli ja jatkaa siitä kohti uusia seikkailuja kanssasi 😊 Olemme luodut toisillemme. Sinä tiedät sen ja minä tiedän sen. Kxxxx naiselta rakkaudella 😊

    • Anonyymi

      Onks tää joku J❤J juttu?

      • Anonyymi

        Ei ole noin ollenkaan


    • Anonyymi

      Uskon, että löydämme, jos molemmilla on aidosti siihen halua. J.

      • Anonyymi
        UUSI

        Täällä toinen J,kumpi se meistä on se oikea


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olet T-nainen. Mun puolesta voit painua niin pitkälle kuin huvittaa. Sä olit paha. Etkä sitä tai mitään muutakaan koskaan anteeksi pyytänyt. Narsistinarttu, se sinä olet.

    • Anonyymi
      UUSI

      Yksi virhe särki niin paljon. Tätä ei voi enää korjata!

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä se virhe oli?


      • Anonyymi
        UUSI

        Herätti vanhat haavat? Yksi suru mulla, jonka takia yksi virhe, se vesitti kaiken. Ei voi mitään 😟


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä se virhe oli?

        Väärinkäsitys. En avaa nyt asiaa enempää.


    • Anonyymi
      UUSI

      Paljon Jiille kirjotuksia mut ei vissii mulle Jiille :(

      • Anonyymi
        UUSI

        Keneltä kaipaat kirjoituksia??


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      197
      3154
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      94
      1707
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      90
      1383
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      193
      1256
    5. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1013
    6. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      91
      968
    7. Rehellisesti vieläkö toivot

      Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sin
      Ikävä
      44
      960
    8. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      19
      956
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      44
      948
    10. Okei, mä ymmärrän...

      Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta? 49 vuotiaalle.
      Ikävä
      11
      942
    Aihe