Että löydämme yhteyden uudelleen välillemme vai onko nykyinen tilanne hyvä? Tietäisitpä kuinka paljon olen kaivannut sinua j❤️🩹
Rehellisesti vieläkö toivot
44
1109
Vastaukset
- Anonyymi
Enemmän kuin mitään muuta
- Anonyymi
Olisipa häneltä nuo sanat 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa häneltä nuo sanat 🥹
Ne on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on
Miten voin luottaa siihen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voin luottaa siihen
Tarkista wa viim paikalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkista wa viim paikalla
Mitä pitäisi nähdä siellä?
- Anonyymi
Kerro, miksi kaipaat häntä? Miten hän voisi tietää kaipauksestasi, jos et ole sitä hänelle näyttänyt?
- Anonyymi
Kaipaan sitä yhteyttä mitä meillä oli, kaipaan häntä ihmisenä, hän täydensi elämääni ja olin parempi hänen kanssaan kuin yksin. Tykkäsin todella paljon.
- Anonyymi
rehellisesti .. en uskaltais nähä sua 🙂 joten tämä hyvä
- Anonyymi
Miksi et uskaltaisi😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et uskaltaisi😔
elikkä no olen siis oikeasti tosi nynny.. enkä ole sosiaalinen (luulet) mutta eiejje, Olen hirvittävän lukossa ihan jokaisella tavalla .. etenkin mitä tulee uusiin ihmisiin. KyIIä minä sinusta hirveesti tykkään. Mutta en uskalla jotenkin olet vaan niin liikaa (hyvällä tavalla!) minun mittapuulla. Vaikea selittää mutta siis minä olen suunnilleen mielenvikainen🚽rinnallasi. enkä kaipaa sääliä. tiedän sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elikkä no olen siis oikeasti tosi nynny.. enkä ole sosiaalinen (luulet) mutta eiejje, Olen hirvittävän lukossa ihan jokaisella tavalla .. etenkin mitä tulee uusiin ihmisiin. KyIIä minä sinusta hirveesti tykkään. Mutta en uskalla jotenkin olet vaan niin liikaa (hyvällä tavalla!) minun mittapuulla. Vaikea selittää mutta siis minä olen suunnilleen mielenvikainen🚽rinnallasi. enkä kaipaa sääliä. tiedän sen.
Minulla on vähän sama juttu itseni kanssa. Lukossa myös. Mutta se miten vaikutit minuun sai jotain sisälläni liikahtamaan aikoinaan. Ihan kuin ikirouta olisi alkanut sulamaan ❤️🩹 En tiedä miten tästä eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vähän sama juttu itseni kanssa. Lukossa myös. Mutta se miten vaikutit minuun sai jotain sisälläni liikahtamaan aikoinaan. Ihan kuin ikirouta olisi alkanut sulamaan ❤️🩹 En tiedä miten tästä eteenpäin.
on se kaunista kuulla..puhut niin kauniisti. löydät vielä ihanan puolison❤️🩹on läjäpäin vaihtoehtoja ja huomattavasti terveempiä, kauniimpia. minä koetan sinnitellä muutamat vuodet tässä. luulen että en tule näkemään pitkää elämää \tunnen rauhaa siitä ajatuksesta kun pääsen sitten lepäämään…
sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on se kaunista kuulla..puhut niin kauniisti. löydät vielä ihanan puolison❤️🩹on läjäpäin vaihtoehtoja ja huomattavasti terveempiä, kauniimpia. minä koetan sinnitellä muutamat vuodet tässä. luulen että en tule näkemään pitkää elämää \tunnen rauhaa siitä ajatuksesta kun pääsen sitten lepäämään…
sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulleNäitä sanoja mä just vihaan. Sori, tiedän että tarkoitit hyvää. En ollut edes tuo jolle vastailit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillä tätä sinfoniaa päässäni en kykene kuuntelemaan ikuisesti eikä onneksi tarvitse.❤️ sinulla on aivan kaikki edessä ja mahtava tilanne luulisin. olen otettu kaikista kauniista sanoistasi ne on kolmanneksi kauneinta mitä minun elämässä tuli koskaan tapahtumaan. hyvää yötä kauniita unia sinulleSen sinfonian voi oppia kesyttämään. Ajatuksia tulee ja menee. Ota rohkeasti vastaan kaikki ne erilaiset tunteet, jotka tahtoo tulla esille. Sure jos tuntuu pahalta ja takaan että huonot ajatukset menee varmasti ohi. Läheisten menetys on raskasta, mutta siitäkin selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä sanoja mä just vihaan. Sori, tiedän että tarkoitit hyvää. En ollut edes tuo jolle vastailit.
no ei sun tarvitse tykätä. mä en vaan voi ottaa yhtään ketään elämääni. olen yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen sinfonian voi oppia kesyttämään. Ajatuksia tulee ja menee. Ota rohkeasti vastaan kaikki ne erilaiset tunteet, jotka tahtoo tulla esille. Sure jos tuntuu pahalta ja takaan että huonot ajatukset menee varmasti ohi. Läheisten menetys on raskasta, mutta siitäkin selviää.
ei siitä mitään ole tullut eikä tule. sairas mt ongelmainen on sitä itseään eikä muuksi muututa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no ei sun tarvitse tykätä. mä en vaan voi ottaa yhtään ketään elämääni. olen yksin.
Ei sun tarvitsekaan ottaa ketään elämääsi. Mutta muista, että se voi tuoda elämään jotain hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei siitä mitään ole tullut eikä tule. sairas mt ongelmainen on sitä itseään eikä muuksi muututa.
Kaikki on mahdollista mutta vain jos haluat avautua sille mahdollisuudelle. Valintakysymys: uskaltaako ihmetellen katsoa mitä elämä tuo vai haluaako sulkeutua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sun tarvitsekaan ottaa ketään elämääsi. Mutta muista, että se voi tuoda elämään jotain hyvää.
ei ole ennenkään tuonut. enkä enää tiedä missä vika mutta en jaksa enöä yhtäkään virheliikettä, yhtäkään riskiä. yhtäkään pahaa sanaa tai lausetta mun ruokapöydässä. siitä on kyse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki on mahdollista mutta vain jos haluat avautua sille mahdollisuudelle. Valintakysymys: uskaltaako ihmetellen katsoa mitä elämä tuo vai haluaako sulkeutua
tarpeeksi nöyryytettynä ihmisen on hyvin vaikea uskoa mahdollisuuksiin. näkee käytännössä kaiken uhkana tai tosi tylsänä. uhkia kohti olen jästipäänä mennyt usein eikä niistä seurannut kun velvollisuuksia, hankaluuksia tai tuntuvasti huonontunutta terveyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole ennenkään tuonut. enkä enää tiedä missä vika mutta en jaksa enöä yhtäkään virheliikettä, yhtäkään riskiä. yhtäkään pahaa sanaa tai lausetta mun ruokapöydässä. siitä on kyse.
Kohtaamalla menneisyyden ja antautumalla surulle ja kivulle löydät taas sisäistä voimaa pala palalta. Älä pelkää. Elämään kuuluu kaikki tämä. Olen itse käynyt läpi samaa voi ku tietäisit. Sulla on lupa olla väsynyt. Mitä on hyvin tällä hetkellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarpeeksi nöyryytettynä ihmisen on hyvin vaikea uskoa mahdollisuuksiin. näkee käytännössä kaiken uhkana tai tosi tylsänä. uhkia kohti olen jästipäänä mennyt usein eikä niistä seurannut kun velvollisuuksia, hankaluuksia tai tuntuvasti huonontunutta terveyttä
Se on täysin ymmärrettävää mutta ajattele saatat nähdä mielessäsi nöyryyttäjien äänen. Se on saanut uskomaan siihen ettet riitä. Se mihin voidaan vaikuttaa on vain itsemme. Ne ketkä on kohdellut sua huonosti ovat voineet itse huonosti. Mutta se ei ole totuus sinusta. Olet paljon enemmän ja ihanampaa. Olet arvokas ja tärkeä.
- Anonyymi
Katsotaan sitä sitten kun on palleissa voimaa oikeaan kohtaamiseen.
🌾- Anonyymi
Kohtaaminen ilman paineita olisi hyvä, ei paineita mihinkään.
- Anonyymi
Anteeksi. Tämä oli ainoa viestini tähän ketjuun.
Ymmärrän jännityksen ja pelon tunteet. Ne ovat tosi tuttuja itselleni. Alan nyt nukkumaan. Nuku hyvin sinäkin.
🙏🏻🌾🌈
- Anonyymi
Tykkään sinusta. J
- Anonyymi
Kenestä tykkäät?
- Anonyymi
Määkin susta J
- Anonyymi
Keneltä tää on?
Mieheltä (J)- Anonyymi
Naiselta, joka kompastui omiin sanoihinsa 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta, joka kompastui omiin sanoihinsa 😢
Kaipaan sinua...
- Anonyymi
Jos Txxx mieheltä, haluan sen, mitä meillä muinoin oli ja jatkaa siitä kohti uusia seikkailuja kanssasi 😊 Olemme luodut toisillemme. Sinä tiedät sen ja minä tiedän sen. Kxxxx naiselta rakkaudella 😊
- Anonyymi
Onks tää joku J❤J juttu?
- Anonyymi
Ei ole noin ollenkaan
- Anonyymi
Uskon, että löydämme, jos molemmilla on aidosti siihen halua. J.
- Anonyymi
Täällä toinen J,kumpi se meistä on se oikea
- Anonyymi
Jos olet T-nainen. Mun puolesta voit painua niin pitkälle kuin huvittaa. Sä olit paha. Etkä sitä tai mitään muutakaan koskaan anteeksi pyytänyt. Narsistinarttu, se sinä olet.
- Anonyymi
Yksi virhe särki niin paljon. Tätä ei voi enää korjata!
- Anonyymi
Mikä se virhe oli?
- Anonyymi
Herätti vanhat haavat? Yksi suru mulla, jonka takia yksi virhe, se vesitti kaiken. Ei voi mitään 😟
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se virhe oli?
Väärinkäsitys. En avaa nyt asiaa enempää.
- Anonyymi
Paljon Jiille kirjotuksia mut ei vissii mulle Jiille :(
- Anonyymi
Keneltä kaipaat kirjoituksia??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762091
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64915Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879- 43875
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847