Ostettiin vaimon kanssa yöpalaksi kuusi pulloa Tae yang limuviinaa, kaksi pulloa on vielä jääkaapissa, rouva jo pullosta hieman hihitteli, minä kolmesta, saatana 13 voltista, 360ml, 89bahtia pullo... elämäni yksi halvempia humalia, aamulla päätä särki, kummallakin.
https://ibb.co/YTrxKPp
By NumBall HHN 63v.
brenkkua koreasta,
12
254
Vastaukset
- Anonyymi
Moi rakas.
Et ole aito Numba, olet kopio Numba.
Tiedätkö mistä tiedän tämän, aivan varmasti?
> § <- Anonyymi
Moi moi Senssu.
Rakkaiden koulutustaso ei riitä, triptrappeli ei kerro, ja google auta.
By NumBall HHN 63v. - Anonyymi
Kikkeliskokkelis terveiset.
Minä, MINÄ... tiedän tämänkin, kyseessä ollen... kopio Bonito Pasanen, yhdestä syystä.
Pöydällä ole ei varpaankynsien siivuja silsaisia (1.), ei talkkipurkkia(2.), ja eikä lattialla täysiä jätepusseja (3.).
Terveisin Puppe
- Anonyymi
Kuva on hotellihuoneesta hiustenkuivaajineen. Bumbelolla ei koskaan ole noin puhdasta pöytää eikä hänellä ole mustaa lasipöytää muutenkaan. Onko kotimatka startannut?
- Anonyymi
Voi rakas ei ole loppu viikosta, lennämme vaimoni kanssa Suomeen, asumme Vantaalla mistä ostin Hakan rakentaman rivsrin vuodelta 1990, kuolinpesältä... Joten huoneisto on kalustettu valmiiksi... Ainoastaan sänky meni vaihtoon, sotkalla oli 180x200 jenkkisänky tarjouksessa, se toimitetaan huomenna, asunto on simonkylässö lähellä vesotornia. Asumme Vantaalla ainakin vuoden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas ei ole loppu viikosta, lennämme vaimoni kanssa Suomeen, asumme Vantaalla mistä ostin Hakan rakentaman rivsrin vuodelta 1990, kuolinpesältä... Joten huoneisto on kalustettu valmiiksi... Ainoastaan sänky meni vaihtoon, sotkalla oli 180x200 jenkkisänky tarjouksessa, se toimitetaan huomenna, asunto on simonkylässö lähellä vesotornia. Asumme Vantaalla ainakin vuoden.
Elät edelleen 90-lukua Hakaa muistellen. Et ole ostanut mitään vaan unelmasi rivarista jatkuu. Sinulla on yhtä paljon rivareita Vantaalla kuin Palokassa. Yhteensä nolla.
Sait sossukämpän kelalta, ehkä Simonkylästä. Satusi ontuu jo siinä että kalustettu kämppä johon ostit uuden sängyn. Sänkytarina lienee totta, mutta se tulee vasta myöhemmin sossukämppääsi. Epäilen myös vahvasti vaimosi lähtöä Thaimaasta, vihdoinkin kun oli mahdollisuus päästä eroon sinusta lopullisesti. Laitapas vaimon lentolipusta fotoa tulemaan niin katsellaan. Hänen nimet on tiedossa, joten sinulla ei ole mitään menetettävää.
Ei muuta kuin hyvää matkaa potilasjonoihin Savoon!
laiffila - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elät edelleen 90-lukua Hakaa muistellen. Et ole ostanut mitään vaan unelmasi rivarista jatkuu. Sinulla on yhtä paljon rivareita Vantaalla kuin Palokassa. Yhteensä nolla.
Sait sossukämpän kelalta, ehkä Simonkylästä. Satusi ontuu jo siinä että kalustettu kämppä johon ostit uuden sängyn. Sänkytarina lienee totta, mutta se tulee vasta myöhemmin sossukämppääsi. Epäilen myös vahvasti vaimosi lähtöä Thaimaasta, vihdoinkin kun oli mahdollisuus päästä eroon sinusta lopullisesti. Laitapas vaimon lentolipusta fotoa tulemaan niin katsellaan. Hänen nimet on tiedossa, joten sinulla ei ole mitään menetettävää.
Ei muuta kuin hyvää matkaa potilasjonoihin Savoon!
laiffilaSinä olet reppana kova pyytämään kaikkea mutta olet kerran kusettanut vaihtarwissa, sinun referenssi ovat kattiloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet reppana kova pyytämään kaikkea mutta olet kerran kusettanut vaihtarwissa, sinun referenssi ovat kattiloissa.
Jätit kokonaan vastaamatta. Sänky toimitetaan siis huomenna mutta sinä menet loppuviikosta. Kukas sen sinne käy päästämässä ja viemässä? Laitahan tulemaan ne lentoliput niin katsellaan. Lentolippuja se sinäkin kyselit ja minä toimitin. Kait lennät Qatarilla, sitä kun olet aina hehkuttanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätit kokonaan vastaamatta. Sänky toimitetaan siis huomenna mutta sinä menet loppuviikosta. Kukas sen sinne käy päästämässä ja viemässä? Laitahan tulemaan ne lentoliput niin katsellaan. Lentolippuja se sinäkin kyselit ja minä toimitin. Kait lennät Qatarilla, sitä kun olet aina hehkuttanut?
Toimitit lentolippuja?
Mitä lentolippuja olet toimittanut kun et ole lentänyt thaimaahan kolmeen vuoteen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimitit lentolippuja?
Mitä lentolippuja olet toimittanut kun et ole lentänyt thaimaahan kolmeen vuoteen?Otin kuvat neljästä lentolipusta ja passista vuosi sitten, mutta et noteerannut niitä laisinkaan järkytyksen vuoksi. Tänä keväänä aloit väittää minun olevan Thaimaassa tekemässä kattilakuvia ja järkytyit siitäkin. On vaikeaa tietää mitä teorioita sinulla on seuraavaksi. Lentolippujen kuva vuodelta2023 löytynee pilvipalvelimestani ja voin kaivaa sen kyllä esiin, heti kun näen kaksi lentolippua Suomeen "loppuviikosta".
Huomaa että on vielä alkukuukausi menossa, sillä loppukuusta et enää kertoile tarinoita Simonkylästä ostetuista rivareista. Saitko asumistukipäätöksen Vantaalta? Ne on aika kortilla nykyisin kun Kansaneläkelaitos on kiristänyt ehtojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin kuvat neljästä lentolipusta ja passista vuosi sitten, mutta et noteerannut niitä laisinkaan järkytyksen vuoksi. Tänä keväänä aloit väittää minun olevan Thaimaassa tekemässä kattilakuvia ja järkytyit siitäkin. On vaikeaa tietää mitä teorioita sinulla on seuraavaksi. Lentolippujen kuva vuodelta2023 löytynee pilvipalvelimestani ja voin kaivaa sen kyllä esiin, heti kun näen kaksi lentolippua Suomeen "loppuviikosta".
Huomaa että on vielä alkukuukausi menossa, sillä loppukuusta et enää kertoile tarinoita Simonkylästä ostetuista rivareista. Saitko asumistukipäätöksen Vantaalta? Ne on aika kortilla nykyisin kun Kansaneläkelaitos on kiristänyt ehtojaan.Seikoitat omat feikkiklooniprofiilisi, neljä lentolippua oli TT:n haaveilluusioperheen.
Sinä et ole vuosi sitten thaimaassa piipahtanut.
Sun tiedostokaivamises ja aijaamisesi on laatuluokkaa purinam, ensin sinä niin sitten minä.
- Anonyymi
Vedä lärvit, naiset pitää sellaisesta.
https://www.youtube.com/watch?v=Y795AhkwPf0
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399