Valehtele työnhaussa kaiken mitä osaat. Väärennettyjä työtodistuksia voi aina tekaista ja koilutuksen voi valehdella sanoen että todistus hävisi johonkin tms. hyvä syy.
On toiminut.
Työnhakuvinkkejä
34
371
Vastaukset
- Anonyymi
Olin kerran yhdessä työ haistattelussa. Nykyään en laittaisi -ittupää-kaupungin eteen edes tikkua ristiin. Kaupunki jossa sahataan omaa jalkaa vahingoniloisena.
- Anonyymi
Näinhän se on.
- Anonyymi
Vuokrafirmoihin olen sanonut olevani korkeakoulutettu. Sitten saa kaupan kassalle keikkoja muuten ei mitään.
- Anonyymi
Tottakai työnantajille pitää ja saakin valehdella niinhän työnantajakin tekee työntekijälle. Ole ahkera palkka nousee ole ahkera pääset vakkariksi yms soopaa kilpailukykyisestä palkasta ja rennosta meiningistä ja oikeastaan ihan kaikesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai työnantajille pitää ja saakin valehdella niinhän työnantajakin tekee työntekijälle. Ole ahkera palkka nousee ole ahkera pääset vakkariksi yms soopaa kilpailukykyisestä palkasta ja rennosta meiningistä ja oikeastaan ihan kaikesta.
Syy siihen, miksi palkkasi ei koskaan nouse eikä sinua koskaan palkata vakituiseksi, on lähempänä sinua kun haluat myöntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syy siihen, miksi palkkasi ei koskaan nouse eikä sinua koskaan palkata vakituiseksi, on lähempänä sinua kun haluat myöntää.
Elätkö vielä 80-lukua? Ei ketään vakkariksi enää nykyään palkata. Entinen ulos ja vuokrafirmasta uusi tilalle alkupalkalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elätkö vielä 80-lukua? Ei ketään vakkariksi enää nykyään palkata. Entinen ulos ja vuokrafirmasta uusi tilalle alkupalkalla.
Työsuhteista noin 85% on vakituisia. Syy sille, miksi sinulle ei anneta vakituista sopimusta, on selvä.
- Anonyymi
Supo voi tehdä hakijalle turvallisuutarkastuksen ja sitten koijarit jää kiikkiin.
- Anonyymi
Tietokoneeni yhteysluettelossa oli hetken aikaa Supon viranomaisverkko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistavat vaan oletko jotenkin vaarallinen vaiko vaan harmiton juoppo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lippu + R > cmd > C:\>netstat -a
Aika kuhina käy.
Se on tätä "tietoturvallista" aikaa (lue. kaikki portit auki kaikille uteliaille), ja siksi sun täytyy siirtyä uudempiin ohjelmiin ja käyttöjärjestelmiin, koska kontrolli yhteiskunta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lippu R > cmd > C:\>netstat -a
Aika kuhina käy.
Se on tätä "tietoturvallista" aikaa (lue. kaikki portit auki kaikille uteliaille), ja siksi sun täytyy siirtyä uudempiin ohjelmiin ja käyttöjärjestelmiin, koska kontrolli yhteiskunta.Kukaan ei halua minua töihin, koska olen riski puolustaessani oikeusvaltiota, lakia ja järjestystä, lukuun ottamatta oikeistolainen vakoilu, vasemmisto taas vakoilee ihmisoikeuksien ja ... no vallankumouksenkin puolesta, mutta joka tapauksessa parempi maailma tavoitteena.
Esimerkiksi jos pääsisi käsiksi Hml kaupungin hallinnon salaseuran asiakirjoihin ... joku niitä paljastikin SCC:n yhteydessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei halua minua töihin, koska olen riski puolustaessani oikeusvaltiota, lakia ja järjestystä, lukuun ottamatta oikeistolainen vakoilu, vasemmisto taas vakoilee ihmisoikeuksien ja ... no vallankumouksenkin puolesta, mutta joka tapauksessa parempi maailma tavoitteena.
Esimerkiksi jos pääsisi käsiksi Hml kaupungin hallinnon salaseuran asiakirjoihin ... joku niitä paljastikin SCC:n yhteydessä.Kaupunginjohtajakin on taistolainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistavat vaan oletko jotenkin vaarallinen vaiko vaan harmiton juoppo.
Koska olen käytännössä absolutisti asia pitäisi kaiketi ottaa imarteluna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska olen käytännössä absolutisti asia pitäisi kaiketi ottaa imarteluna.
Ihmiset vähättelevät juomansa alkoholin määrää usein juuri noilla sanoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset vähättelevät juomansa alkoholin määrää usein juuri noilla sanoilla.
Kaksi saunakaljaa viikossa??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpäniin aivan ihan vaan pari saunakaljaa viikossa. Just just. Miksi et juo saunassa vettä? Onko absoluuttisella alkkiksella mukavaa ottaa pieni pöhnä kulttuurin sallimissa rajoissa? Viikolla sitten harrastellaan vähän viinejä. Ruoan kanssa oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpäniin aivan ihan vaan pari saunakaljaa viikossa. Just just. Miksi et juo saunassa vettä? Onko absoluuttisella alkkiksella mukavaa ottaa pieni pöhnä kulttuurin sallimissa rajoissa? Viikolla sitten harrastellaan vähän viinejä. Ruoan kanssa oikein.
Olet lapsellinen trolli jonka kanssa vain haaskaa arvokasta työaikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lapsellinen trolli jonka kanssa vain haaskaa arvokasta työaikaa.
Miettisit tarkemmin juomistasi ennenkuin terveyshaittoja alkaa tulla. Alkoholi ei ole niin vaaratonta kuin kultturissamme on tapana olettaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettisit tarkemmin juomistasi ennenkuin terveyshaittoja alkaa tulla. Alkoholi ei ole niin vaaratonta kuin kultturissamme on tapana olettaa.
osui ja upposikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osui ja upposikin
Hyvä joten lopeta. AA auttaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä joten lopeta. AA auttaa!
En ajatellut lopettaa. Pidän juomisesta todella paljon ja jos en joisi elämä varmasti olisi tylsää ja sekoaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oluessa on alkohoolia vain mausteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oluessa on alkohoolia vain mausteeksi.
Niin no noin tottuneelle juopolle ehkä näin.
- Anonyymi
Koilituksen voi aina alehdell.
- Anonyymi
Jaahas. Eestinpoikakin linjoilla muista maksaa alvi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Eestinpoikakin linjoilla muista maksaa alvi.
En jätä maksamatta kuten sinä. Toisia muistutat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jätä maksamatta kuten sinä. Toisia muistutat
Ei tarvi maksaa jos osaa kiertää maksut. Vain hölmöt sen maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvi maksaa jos osaa kiertää maksut. Vain hölmöt sen maksaa.
Kaikki alvin korotukset vaan triplasti hintoihin. Popula on jo tottunut siihen että kaikki nousee 20-40% ei ne edes jaksa inistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki alvin korotukset vaan triplasti hintoihin. Popula on jo tottunut siihen että kaikki nousee 20-40% ei ne edes jaksa inistä.
Huono neuvo, kertaa 4 ainaskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huono neuvo, kertaa 4 ainaskin
Aika paljon enemmän korotusta voi laittaa kun vain neljä kertaa. Eihän aasiakas sellaista osaa laskea nyökkäilee vaan suu auki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon enemmän korotusta voi laittaa kun vain neljä kertaa. Eihän aasiakas sellaista osaa laskea nyökkäilee vaan suu auki
Mulla kerroin 6
- Anonyymi
Pöljien kirjakerho.
- Anonyymi
Täällä ei saa mainostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389