Onko hauskoja, outoja vai romanttisia paikkoja?
Nuorena oli treffit hautausmaalla, aikuisena tapasin mieheni eka kerran kasvotusten, kun menin juna asemalle häntä vastaan..
Oudoin paikka missä olit treffeillä/tavannut Klassa?
50
931
Vastaukset
- Anonyymi
Baarissa jossa narsistinen treffikaveri lyttäsi minut täysin ja kertoi myös edellisestä väkivaltaisesta suhteestaan. Se on jäänyt jotenkin mieleen.
Kertokaas nyt! Olisi mukavaa vaihtelua tänne.
No, piti kaivella vanhoja muistoja..
Muistui mieleen vain yksi paikka, mikä ei ihan tavanomainen ollut. Ei kylläkään oltu sovittu treffejä siellä, mut kunhan mentiin sinne musuttelemaan, elikkäs turkistarhausalueelle. Piti häippästä nopeaan, ku omistaja tuli...ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Hauska muisto kuitenkin.
No joo, yksi tapahtuma miljoonien joukossa.
Tuli tuosta hautausmaajutusta mieleen, ku joskus nuorena huvikseen käveltiin hautausmaalla, ja mulla oli just ostettu aikakauslehti mukana. Yhtäkkiä huomadin, että se lehti oli kadonnut. Kuittasin sen silloin nii, että ehkä siellä jollekki asukille tuli aika pitkäks, nii tarvi lukemista ;))tinttu-liina kirjoitti:
No joo, yksi tapahtuma miljoonien joukossa.
Tuli tuosta hautausmaajutusta mieleen, ku joskus nuorena huvikseen käveltiin hautausmaalla, ja mulla oli just ostettu aikakauslehti mukana. Yhtäkkiä huomadin, että se lehti oli kadonnut. Kuittasin sen silloin nii, että ehkä siellä jollekki asukille tuli aika pitkäks, nii tarvi lukemista ;))Heh! Selvästi joo, joku edesmennyt kaipasi luettavaa.. 😀
- Anonyymi
Pitäkää lippu korkealla täällä.
Terveisin ihminen joka hyvään aikaan viihtyi täällä
Kukkastytölle ja kaikille muille hyvää syksyä toivotan. Hyvää syksyä myös sinulle.
Se on näkemiin... En käy täällä enää kun ei täällä saanu rauhassa jutella.
Hyvä että te olette.
- Anonyymi
Länsipuistossa kerran juhannuksen aikaan tapasin varsin viehättävän henkilön. Ilta vaan meni plörinäksi kun humalluin liikaa. Jäänyt hiukan vaivaamaan.
- Anonyymi
..ei kun naakkapuisto oli se paikka minne tapaaminen sovittiin silloin juhannuksen aikaan. Istuttiin tovi penkillä ja siitä lähdettiin sitten jatkoille, mikä päättyi liialliseen humaltumiseen.
Anonyymi kirjoitti:
..ei kun naakkapuisto oli se paikka minne tapaaminen sovittiin silloin juhannuksen aikaan. Istuttiin tovi penkillä ja siitä lähdettiin sitten jatkoille, mikä päättyi liialliseen humaltumiseen.
Ei kannata juoda liikaa. Tapasitteko uudestaan?
- Anonyymi
ChihuahuaMama1981 kirjoitti:
Ei kannata juoda liikaa. Tapasitteko uudestaan?
Sen koommin ei ole tavattu ja minulla numerokin vaihtunut.
Anonyymi kirjoitti:
Sen koommin ei ole tavattu ja minulla numerokin vaihtunut.
No toivottavasti sinulla on nyt joku kulta kainalossa?
- Anonyymi
Itsekin olin treffeillä kerran hautuumaalla kun neitonen tahtoi sinne väen vängällä. Taisi olla historian opiskelija jota kiinnosti vanhat hautakivet. Huh kun olin ihastunut 😍
- Anonyymi
No en ollut ainakaan minä. Mites treffit sujuivat?
Menivät persiilleen. Tyttö oli nätti kuin mikä, puheliaskin. Omat jutunaiheet olivat vaan semmoisia että toisia treffejä ei tullut.
Anonyymi kirjoitti:
Menivät persiilleen. Tyttö oli nätti kuin mikä, puheliaskin. Omat jutunaiheet olivat vaan semmoisia että toisia treffejä ei tullut.
Harmi että ei synkannut, toivottavasti on löytynyt sopiva.
- Anonyymi
Seurahuoneella päivähuone ja sotilaspiirin esikunnan sihteereitä pyöritettiin lounasseurana vuosia.
- Anonyymi
Sovin treffit kaupunginkirjastoon, mutta menin puihin nähtyäni, että mies oli aivan muuta kuin olin odottanut. Oli kai rumasti tehty mutta parempi näin.
- Anonyymi
Ootteko ajatelleet koskaan tehdä vaan ihan tavallisia juttuja ihan tavallisissa paikoissa ilman draamaa??
Onnistuisko?
Kannattaa ainakin kokeilla.- Anonyymi
Larppaan tänään viikinkejä, huomenna inkkareita.
- Anonyymi
Nää netissä ja tindereissä sun muissa sovitut treffit, mitkä ovat toteutuneet, enimmäkseen vaivaannuttavia puolin tai toisin. Osa tapaamisista päätynyt yhden illan seksiin ja jokunen muutaman vuoden hankalaan seurustelusuhteeseenkin. Sinnikkyys saattaa palkita tai sitten ei.
- Anonyymi
No, itse olen aina halunnut livenä tavata se joka kiinnostaa.
Kyllä ne on parhaat menneet jakoon silloin parhaassa iässä. Nyt eronneiden ja karranneiden kanssa ei tule elosta enää mitään kestävämpää.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on parhaat menneet jakoon silloin parhaassa iässä. Nyt eronneiden ja karranneiden kanssa ei tule elosta enää mitään kestävämpää.
No, se on miten ajattelee. Kyllähän on paljon pareja, jotka ovat vanhempana tavanneet ja ovat onnellisia.
- Anonyymi
Tämä ei tapahtunut Kokkolassa, vaan Helsingissä, ei kai haittaa. Mies halusi sopia treffit hotelli Tornin tornin yläosaan, siellä oli jokin eteisen tapainen ja siitä sitten pääsi kai siellä ylhäällä olevaan baariin.
Tulin treffipaikkaan. Tilassa ei ollut ollenkaan valoja tai hyvin vähän, koska mies näkyi vain tummana hahmona edessäni; pitkä hoikka tummatukkainen tummassa takissa oleva mies. Siitä sitten lähdimme kävelemään Helsingin keskustaan. Mies katosi sitten Helsingin iltaan ja huikkasi ilmaan puhelinnumeronsa unohdettavaksi tarkoitettuna. - Anonyymi
Kaustisen hyppyrimäellä .Sukset ei olleet mukana .
- Anonyymi
Saunapano
- Anonyymi
Työväentalon wc tilassa suoritimme erään rintavan rouvan kanssa lemmenhetken .
- Anonyymi
Kittie on näköään vaihtanut nimimerkin?
Tulin pitkästä aikaa moikkaamaan..
Terveisin entinen vakkari täältä.- Anonyymi
Nauttikaa syksystä. Nauttikaa elämästä.
Se on näkemiin. Terveisin ihminen joka viihtyi palstalla kun oli muut vanhat tutut regatut paikalla.
Kukkastytölle ja Tontulle ja Ariel ja Hesan miehelle ja Tiina-Liinalle ja kittielle Nauttikaa syksystä.
Ja nähdään ku nähdään. Anonyymi kirjoitti:
Nauttikaa syksystä. Nauttikaa elämästä.
Se on näkemiin. Terveisin ihminen joka viihtyi palstalla kun oli muut vanhat tutut regatut paikalla.
Kukkastytölle ja Tontulle ja Ariel ja Hesan miehelle ja Tiina-Liinalle ja kittielle Nauttikaa syksystä.
Ja nähdään ku nähdään.Näkemiin teille kaikille!
Minua ei ole näkyny täällä ja enkä luultavasti myöskään tule takaisin kunhan joskus ohimennen tulen moikkaa.
Kittie on vaihtanut nimimerkin.
Nauti syksystä. Kiitos kesän toivotuksesta.
En käy täällä ku paikka ei anna mitään ja tämä muuttui ku vanhat regatut lähti.
Muistan kun täällä oli kivaa jutella...
Se oli kauan sitten....
Nauttikaa venetsialaiset ja mitä juhlia syksyllä tuleekin....
Hieno nimimerkki sinulla on...- Anonyymi
Kokkolan kaupungintalon wc suoritimme erään virkarouvan kanssa aktin
Tiina-Liina, kukkastyttö, Kittie, ja moni muu Hyvää tulevaisuutta toivotan.
2025 ei mun nimimerkki ole enää voimassa. Tänään viimeistä kertaa Kirjoitan tänne.On aika. Nimimerkkini loppuu tänään.
Adios! Goodbye to this name and this time. Time to say goodbye.- Anonyymi
Kokkola palsta. Adios
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174633
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831692Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2811558Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931044
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023