Syttyykö ekana akkuvalo vai polttoainevalo? Moni Tojotan omistaja vaihtaa 12v akun viikottain.
Kun toyotalla ajaa 100km
9
161
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdoin heti c-hr:ään uuden akun. Mutta sekin sippasi parin viikon jälkeen.:-(
- Anonyymi
Uusi akku pitää ladata täyteen ennenkuin asentaa.Ovat yleensä vajaita.Itsekin jouduin lataamaan 6 tuntia ennenkuin tuli täyteen.
- Anonyymi
Toyotan omistajan kannattaa kierrättää 2-4 akkua jatkuvasti ja olla aina mukana yksi ladattu vara-akku, niin ei matka katkea.
- Anonyymi
Niin se kehitys kehittyy. Jo 70-luvun Ladassa pystyi samalla akulla ajamaan kymmenen vuotta, eikä se tyhjentynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se kehitys kehittyy. Jo 70-luvun Ladassa pystyi samalla akulla ajamaan kymmenen vuotta, eikä se tyhjentynyt.
Itselläni oli 1985 uusi Lada 2017 ja sen akku oli neuvostovalmiste, nimeltään Trepcza. Oli vahva akku pakkasta Joensuussa kovimmillaan -34 ja nasahti käyntiin, toki lämpötolpassa taivasalla kerrostalon pihalla Rantakylässä mutta kuitenkin. Ja paljon tuli kovilla pakkasilla lyhyttä ajoa eikä ikinä akku sipannut.
- Anonyymi
Akkulaturin tingitte mukaan! Ite lataan joka päivä Corolla 2,0 hybrid on defan laturi kiinteä.
- Anonyymi
Eikö Toyotan pitäisi korjata tuo ongelma takaisinkutsuna kerralla kuntoon?
Taitaa olla kassa sen verran kuralla ja viallisia autoja liikaa asiakkailla?
- Anonyymi
Akkuvalo tai öljynpainevalo, ihan tuurista kiinni. Talvella painottuu akkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892