Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta?
49 vuotiaalle.
Okei, mä ymmärrän...
11
1271
Vastaukset 11
- Anonyymi
Älä yritä sekoittaa päätäni enää.
- Anonyymi
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
Ongelma on siinä että sinä olet ihan oikeasti mussukka ja kiva. Arvostan sitä.
- Anonyymi
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
Olisin kyllä halunnut, mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä halunnut, mutta...
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
Mutta, mutta oli kiva jutella tuntematon.
- Anonyymi
Huomenta :) Joku on vastaillut puolestani N49
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 142674
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.2751189Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r1671138- 82946
- 87853
- 63818
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?24755- 72745
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran69721Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?137700Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?142691- 47670
- 56638
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46624Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47624Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25613Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32608- 40564
- 55558
Kerro mies tarinasi
Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri20538