Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta?
49 vuotiaalle.
Okei, mä ymmärrän...
11
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä sekoittaa päätäni enää.
- Anonyymi
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
Ongelma on siinä että sinä olet ihan oikeasti mussukka ja kiva. Arvostan sitä.
- Anonyymi
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
Olisin kyllä halunnut, mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä halunnut, mutta...
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
Mutta, mutta oli kiva jutella tuntematon.
- Anonyymi
Huomenta :) Joku on vastaillut puolestani N49
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752075
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181916- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241029Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit271979- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136869- 43865
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55837