Et halua mitään. Mutta mikä juttu tää oli? Sun taholta?
49 vuotiaalle.
Okei, mä ymmärrän...
11
1159
Vastaukset
- Anonyymi
Älä yritä sekoittaa päätäni enää.
- Anonyymi
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkö olekin hyvä siinä? Sinä olet vaikeasti sekoitettava, mutta yritän kovasti koska tykkään sinusta ja ihailen.
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet, mutta nyt on koventanut kuortani niin et pääse iholle.
Ongelma on siinä että sinä olet ihan oikeasti mussukka ja kiva. Arvostan sitä.
- Anonyymi
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet. Ja herätät mussa suojelunhalua siksi. Kulta...
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaan kai jo pitää huolta itsestäni. 🤔
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä sä et usko, mutta olin susta huolissani jo silloin kauan sitten. Kun näin miten väsynyt olit. Ja muutakin. Mutta "tiesin" ettet halua tutustua muhun. Voit toki korjata näin jälkikäteen tämän "tiedon" joka minulla oli. Ei tietenkään tarkoita että nyt pitäisi ruveta tutustumaan.
Olisin kyllä halunnut, mutta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin kyllä halunnut, mutta...
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli se "mutta" minkä tajusin. En tiedä mikä mitta se on, mutta näin...
Mutta, mutta oli kiva jutella tuntematon.
- Anonyymi
Huomenta :) Joku on vastaillut puolestani N49
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark1495629Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p1543680"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1273394Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m383235Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492786Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.542330- 242270
Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2352235Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk941852Ehkä mä ymmärrän sua nyt
Paremmin kuin silloin aikoinaan. Kaikkia jännitteitä, joita on täytynyt tulla sun taustasta. Oot ollut aika rohkea elämä51332