Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
Pelkään sua.
144
3835
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä naiselle voi kunnioittavasti kirjoittaa melkein mitä vaan, jos hän tykkää sinusta, mutta ei kannata kirjoittaa mitään, jos hän ei tykkää.
- Anonyymi
Se on just näin, mut mistä sen aina tietää, tykkääkö sisimässään minusta vai ei? Ensivaikutelma ei sitä aina kerro? Ja naisen mielikin voi muuttua? Varovainen saa olla aina, kun on naisen kanssa tekemisissä? Se on minun neuvo nuoremmille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on just näin, mut mistä sen aina tietää, tykkääkö sisimässään minusta vai ei? Ensivaikutelma ei sitä aina kerro? Ja naisen mielikin voi muuttua? Varovainen saa olla aina, kun on naisen kanssa tekemisissä? Se on minun neuvo nuoremmille.
Hyvä kattoo välillä itse peiliin jos et näe nii pyyhkäse peilin pinta puhtaaks.
- Anonyymi
Ryssän Desanttit palauttaa härkvaunuilla mosko vaan joita on Suomessa yli 50 000 tuut tuu
- Anonyymi
Vai niin itsellesi lyyrisesti kirjoitteleva ylikarismamies, if that works for you
- Anonyymi
Riippuu naisesta. Itse en tykkäisi tuollaisesta viestistä.
- Anonyymi
Onko puutarha siistinä, heh
- Anonyymi
Mitä vikaa tuossa on, kiva viesti.
- Anonyymi
Semmoset psykoosit sieltä.
- Anonyymi
Yritätkö laajentaa kenties taas tätä jumiutunutta ajatustasi? Oletko pelottava tahi nainen? Et varmaan kumpaakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö laajentaa kenties taas tätä jumiutunutta ajatustasi? Oletko pelottava tahi nainen? Et varmaan kumpaakaan
Ja kuka on se joka ei hikottele edes oikeista ukaaseista mittasuhteiden ollessa mitä ne o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuka on se joka ei hikottele edes oikeista ukaaseista mittasuhteiden ollessa mitä ne o
Kylän kovin mies trauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylän kovin mies trauma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiki tiki junnut :
https://youtu.be/xD0E_Gj9xMk?si=_pilbrlrrqk-yOFE
Sivusta - Anonyymi
Saisko semmoset psykoosit
tällä kertaa klipin 🤪
- Anonyymi
Miksi pelkäät?
- Anonyymi
No kun toinen on niin ihana ja itse pelkkää sontaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No anna hänen tehdä päätös siitä sonnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä vastaa näille 🐷 enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä mitään sontaa ole, ihana olet, sen tietää myös hän.
- Anonyymi
Parempi tuokin kun hiljaisuus.
- Anonyymi
Voisit rikkoa hiljaisuuden🥺-mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tiedän ,et ole hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poks! Hiljaisuus rikkoutui. Mitä haluaisit mies nyt että sanoisin sulle? Tai tekisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poks! Hiljaisuus rikkoutui. Mitä haluaisit mies nyt että sanoisin sulle? Tai tekisin?
Olet itsesi kanssa kujerteleva mies jotenkin tosi slovarin oloinen ja tää yks aina ns sekoo kun asiasta mainitsee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet itsesi kanssa kujerteleva mies jotenkin tosi slovarin oloinen ja tää yks aina ns sekoo kun asiasta mainitsee
Et ole itse sen viisaampi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skidit vois joskus pitää lärvät kiinni
https://youtu.be/YfouL5PyORU?si=2LNPFCH3Jb4odd50 - Anonyymi
Jotain on jäänyt lukematta taannoin jotain kertoo sustakin.
- Anonyymi
Kyllä ainakin minulle voi. Sama homma nähtävästi erään kanssa, ainakin hän pelkää minua, haluamisesta en tiedä.
Ei olla nähty piiiitkään aikaan ja se on ihme kun kuitenkin samalla alueella käppäillään 😉
Ei minua kyllä tarvitse pelätä, en tiettävästi ole tehnyt yhdellekään miehelle eläessäni mitään pahaa. Toisinpäin onkin sitten eri juttu.
Ongelma on siinä ettei kohdata, ja jos kohdataan eräs kiihdyttää ohitse salamavauhdilla.
Minkälaisen merkin oikein haluat minulta että uskaltaisit joskus pysähtyä ja sanoa vaikka moi?!
Kyllä minä olen sinusta edelleen kiinnostunut, joten anna palaa vaan !- Anonyymi
En mä ainakaan kattele mihkään muualle kuin eteeni kun ajan autolla.
- Anonyymi
Tietäisinpä ketä tai mitä odotat tulevaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei tarvitse autoa. Vauhtia riittää muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietäisinpä ketä tai mitä odotat tulevaksi.
Pitkää ja ujoa joka harvoin liikkeellä ' yksin' ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikakika monologimies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ilmeisesti harrasta sellaista maafiatyylistä kiesin ryömittämistä ja avointa katselua landella normaalia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kikakika monologimies
Siinä vasta hörhö tapaus. Monologinainen 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi, keskikorkeus ja ujo, ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse autoa olen siirtänyt jälkipolvelleni suhaamisen. Käytän nyt omia jalkojani ja päätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua kyllä kiinnostaa pitkä ja ujo koska olen itse ujo😅😅😂nyt tuli hepuli ihan totaalinen😅☕️meni nurin naurusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
😅😂🤣viikon alkua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vasta hörhö tapaus. Monologinainen 🧐
Ei kunhan tuppaan välillä pilaan sun geimit monologimiehen jutuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣
Sä oot Hellyyttävä kun sä yrität niin kovasti uskoa näihin miehen juttuihin, koskakoska😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ilmeisesti harrasta sellaista maafiatyylistä kiesin ryömittämistä ja avointa katselua landella normaalia
Miksei minusta tunnu tällänen missään, edes urbaniassa? Outoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot Hellyyttävä kun sä yrität niin kovasti uskoa näihin miehen juttuihin, koskakoska😉
Ja yleensä yltyy kun guben dialogiin eksyy ”joku” muuu hehehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks menettäny mies kiesis sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooks menettäny mies kiesis sitten?
Oho, persees näkyy
- Anonyymi
Oleta enemmän ja hymyile vähemmän.
- Anonyymi
Ujoja miehiä on vaikea tosiaan lähestyä.
- Anonyymi
Joo ei uskalla. pelkään myös että haukut vaan tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulisi haukut? Ei siihen ole mitään syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tulisi haukut? Ei siihen ole mitään syytä.
Sinä se taas itserakkaudellisesti maanittelet trollaavaa miestä toimimaan. Naiskuvas oikein häikäisee kirjollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se taas itserakkaudellisesti maanittelet trollaavaa miestä toimimaan. Naiskuvas oikein häikäisee kirjollaan
Mitä lie muuta kelailee tai pelailee, epäilyttävä tyyppi kertakaikkiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisitko ottaa taas tänään päivän lääkkeesi.
Ota vaikka kaikki kerralla. Näyt olevan sen tarpeessa 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, näythän käyvän jonkun alapäätä kovastikin kaipailemassa Mies.. siellähän joku jo sinua kovasti ihan nimellä rakastaakin. Olet varmaan hyvä siinä sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateellinen nainen on todella ruma, tiesit varmaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö et alkaa voihkimaan siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kai paikallaan. Olen huomannut tänään jotain mitä en osannut odottaa..
En kuitenkaan viitsi haaskata energiaa siihen.
Paras siis vaan lopettaa molemminpuolinen kaipailu tähän!
Olit sittenkin pettymys joka paljastui.
Onneksi se vähänkin mitä oli, on nyt ohi.
Ehkä syy siihen ei ollut sinun..jää pimentoon ja ehkä se onkin hyvä.
Sinusta ei ole kuitenkaan oikaisemaan asiaa. Olisin toki odottanut sitä mutta, niin.
Siksi minä teen näin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tämä on naisen kirjoitus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootkohan katton liikaa pokea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkö tämä abstrakti asia tulisi kuitenkin selväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneen tämä olettu viheliäinen kateus sitten kohdentuisi/huispautuisi? Oot ihan kuunaama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi kai paikallaan. Olen huomannut tänään jotain mitä en osannut odottaa..
En kuitenkaan viitsi haaskata energiaa siihen.
Paras siis vaan lopettaa molemminpuolinen kaipailu tähän!
Olit sittenkin pettymys joka paljastui.
Onneksi se vähänkin mitä oli, on nyt ohi.
Ehkä syy siihen ei ollut sinun..jää pimentoon ja ehkä se onkin hyvä.
Sinusta ei ole kuitenkaan oikaisemaan asiaa. Olisin toki odottanut sitä mutta, niin.
Siksi minä teen näin.Onko sinulla enimmäkseen yksin horiseva aloittajamies niin kovat paineet sitten? Soilodialogistssi päättelin. Liian paineistetun oloiset kannattaa välttää luulen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, näythän käyvän jonkun alapäätä kovastikin kaipailemassa Mies.. siellähän joku jo sinua kovasti ihan nimellä rakastaakin. Olet varmaan hyvä siinä sitten.
Miten tätä alapäätä voisi mies kaipailla ilman torson liittymistä asiaan? Nämä alapääpuheet on yksinomaan joko köyhiä tai tosi köyhiä. Menkää edes parturiin tai jotain jos suun siivous ei suju
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä lie muuta kelailee tai pelailee, epäilyttävä tyyppi kertakaikkiaan
Mut kun kaikki on vaa kateellisia tai jotain, varsinkin…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🖕🖕🖕koko sakki.fi
- Anonyymi
Ujot miehet ei välitä lerppa naisista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneen tämä olettu viheliäinen kateus sitten kohdentuisi/huispautuisi? Oot ihan kuunaama
Sorge, kuunaama oli vasta yöllä täällä tais olla oma muijas asialla, kvaak, kvaak.
- Anonyymi
Se on vaan mustasukkainen kun on itse jostain kohtaa jäänyt vähän varusteissa vajaaksi... tiedäthän 😉
Ei siitä kannata välittää.- Anonyymi
Näytät aika pätkältä ja pulskalta. Ei kiitos.
- Anonyymi
Pelkään itsekin aineissa olevaa.
- Anonyymi
Mitä hittoo sitten teet täällä. Oot väärässä paikassa, tollo.
- Anonyymi
”Älä pelkää, älä pelkää
Sinä et pääse putoamaan
Rakastettu on oikea nimesi
Ja tulee nimenäsi olemaan”- Anonyymi
Taitaa Jeesus elää, hallelujaa
- Anonyymi
Tottakai voi, mutta sitten on niitä yrmyjä joille mikään lähestymistapa ei ole oikein eikä riitä ja pitäisi olla niin ja näin.
- Anonyymi
Vedä käteen nii helpottaa.
- Anonyymi
Sama täällä.
- Anonyymi
ei kannata peljätä minua🥺. olen suht kiva oikeastikin, jos välitän paljon… Niinkun sinusta välitän. ❤️ Toivon pelkkää parasta täältä etäältäkin 🫂🫂🫂🫂🫂
- Anonyymi
Moni meistä on naisena esiintyvä äijä kivahko
- Anonyymi
Voi kirjoittaa, mutta kirjoitatko? Aivan, et kirjoita vaan lässytät tunteitasi aina täällä anonyymipalstalla kun elämä soljuu ohi.
- turhautuneelta naiselta-- Anonyymi
lady boy you are, faking you!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lady boy you are, faking you!
Niin on niin on yms mut se kuulu live-irl
- Anonyymi
Ei tarvi pelätä, vaikka kun kohtaan sinut käyn kiinni kuin sika limppuun.
- Anonyymi
Tarkalleen ottaen en pelkää, koska olen sisäisesti rohkea. Ehkä pelkäänkin olevani liian rohkea naiselle, jolloin olisin päällekäyvä kun luonteeltani olen kuitenkin korrekti.
- Anonyymi
Minun kaipuuni kohde on korrektiakin korrektimpi mies. Ja sisäisesti en sanoisi rohkea, vaan totinen ja sanojensa takana seisova, harvinaisen vakavasti :) Mutta ei ole tosikko kuitenkaan.
Juuri tämä piirre hänessä on "este" välillämme ettei hän vastaa tunteisiini kun vaatii itseltään 100% ehytsydämisyyttä ja omistautuneisuutta. On liian ankara itselleen, vaatii sellaista mihin kukaan ei pysty mutta elämä on laiffii ja näillä mennään vai mitä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun kaipuuni kohde on korrektiakin korrektimpi mies. Ja sisäisesti en sanoisi rohkea, vaan totinen ja sanojensa takana seisova, harvinaisen vakavasti :) Mutta ei ole tosikko kuitenkaan.
Juuri tämä piirre hänessä on "este" välillämme ettei hän vastaa tunteisiini kun vaatii itseltään 100% ehytsydämisyyttä ja omistautuneisuutta. On liian ankara itselleen, vaatii sellaista mihin kukaan ei pysty mutta elämä on laiffii ja näillä mennään vai mitä?Onkin ihmeellistä kuinka monella on meneillään lähes samanlaisia tilanteita. Miehen puolelta hidasteena on voinut olla totisuus ja pieni hämmennys syystä, ettei hän ole aikaisemmin kokenut sellaista kiinnostusta ja tunteiden ilmaisua naisen puolelta. Uudet asiat vaativat aikansa mennäkseen kaikkien kerrosten läpi perille saakka tietoisuudeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkin ihmeellistä kuinka monella on meneillään lähes samanlaisia tilanteita. Miehen puolelta hidasteena on voinut olla totisuus ja pieni hämmennys syystä, ettei hän ole aikaisemmin kokenut sellaista kiinnostusta ja tunteiden ilmaisua naisen puolelta. Uudet asiat vaativat aikansa mennäkseen kaikkien kerrosten läpi perille saakka tietoisuudeksi.
Ihan totta- mielenhäiriö ei ehkä koskaan enää toistu, tuskin tulisit miettineeks kerroksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tämä piirre hänessä on "este" välillämme ettei hän vastaa tunteisiini kun vaatii itseltään 100% ehytsydämisyyttä ja omistautuneisuutta. On liian ankara itselleen, vaatii sellaista mihin kukaan ei pysty mutta elämä on laiffii ja näillä mennään vai mitä?Et kuvaile hymiömies itseäsi kovinkaan arvokkaasti niin sanoakseni
- Anonyymi
Mutta ulkoisesti et.
- Anonyymi
Erittäin kiva. Arvostaisin tällaista viestiä 🥰
- Anonyymi
Olisi kyllä eri mukavaa, jos joku kävisi oikein pitkälle ajattelemaan puolesta ns
- Anonyymi
Pelkäät ja pakoilet, välttelet suorastaan. Veikö kissa kielen?
- Anonyymi
Kyllä, sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, sinä.
Niin mitä olen tehnyt että tälläinen käytös?
- Anonyymi
Pelkäät "vain" omia tunteitasi.
- naiselta-- Anonyymi
Lopeta se naisena esiintyminen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täysin samaa mieltä, mutta miten lukijoiden käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
xxxxxxD !!!! Huh huh I Died! xD ai saatana hauska!
- Anonyymi
Mielestäni oma kaivattuni on hyvin rohkea ja aloitteellinen, vaikkakin jokin käyttäytymismallissa voi antaa aluksi toisin ymmärtää. Tästä sisäisestä rohkeudestaan ja aloitteellisuudestaan olen tykännyt alusta alkaen. Se saa minut syttymään ja pidän siitä hyvin paljon.
Rohkeutta ei ole se, että tekee asioita jotka tuntuvat helpoilta, vaan että uskaltaa tehdä just sitä mikä tuntuu aluksi jännittävältä, mutta uskaltaa siitä huolimatta toimia.
En usko että hänen tarvitsee pelätä tätä asiaa. Olen aika helposti innostuva ja taidan olla lopulta myös aika kokeilunhaluinen. Me ollaan itse asiassa varmaan aika samanlaisia tässä. Olen itsekin usein näennäisen rauhallisen oloinen, mutta sisälläni sykkii ja kaipaan ehkä vähän jopa seikkailuja. Jonkinasteinen vaaran tunne on omalla tavallaan aika sytyttävää.- Anonyymi
Voisit siis jäädä hänen kanssaan "kiinni" jostain seikkailusta 😊
- Anonyymi
” Jonkinasteinen vaaran tunne on omalla tavallaan aika sytyttävää.” Näin ei yleensä ole, naisena esiintyvä gubbe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Jonkinasteinen vaaran tunne on omalla tavallaan aika sytyttävää.” Näin ei yleensä ole, naisena esiintyvä gubbe
Mikäslainen vaara kiinnostaa gubbee ?
- Anonyymi
Kuka on kaivattusi mies? Ja mies on!
- Anonyymi
Mitä pelkäät? Omaa itsekkyyttäsi? Omia himojasi? Niissä onkin peljättävää. Aidot tunteet ei pelkää. Ei tunnista koko termiä. Jos pelkäät,olet itse itsesi peikko.
- Anonyymi
mitä myö peljätään…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä myö peljätään…
Myö? Olisko helpompi kirjoittaa oikein, me.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitä myö peljätään…
Ohi meni oletetusti :)
- Anonyymi
Jos häntä yhtään tunnet, niin tiedät itse vastauksen. Eli kysy itseltäsi: "kestääkö hän viestin?"
- Anonyymi
Miehet ne tuntuu romahtavan ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet ne tuntuu romahtavan ns
Naiset tuntuu naukuvan heti ekan nyrjähdyksen jälkeen.
- Anonyymi
Pitäisikö tämän inspriroida jossain mielessä?
- Anonyymi
No antaa se varmaan vähän haastetta. Jos sellaisesta sattuu tykkäämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No antaa se varmaan vähän haastetta. Jos sellaisesta sattuu tykkäämään.
Ei kyllä tämmöstä haastetta
- Anonyymi
Pitääkö sen kalenterin muka koko ajan säväyttää?
- Anonyymi
Et sinä minua pelkää. Pelkäät itseäsi.
- Anonyymi
Puren
- Anonyymi
Voisin satuttaa sinua kysymyksillä kuin hopealuodilla. Unelmani syövät ihmisiä alkupalakseen. Voin tanssia puolestasi jos suljet silmäsi.
- Anonyymi
Pätkä ei ole vielä valmis.
- Anonyymi
xD xD Ha ha ha ihan paras
- Anonyymi
Jaksuhaleja, ota snickers. Se saattaa joskus helpottaa ja piristää sua jaksamaan tässä raskaassa vaativassa maailmassa, missä ehkä on ufoja ja muita.
Tässä maapallossa ilmasto on ihan eri ku muilla planeetoilla ja sen naisen mummo saattaa kummitella sun lähellä, mistäs sitä ikinä tietääkään.
Ja muuten ei kannata yöllä mennä metsään tai ei kannata olla uhkarohkea jos autosta loppuu bensa/tulee vika yöllä keskellä ei mitään ja lähellä pimeitä synkkiä metsiä.- Anonyymi
Hanki parhaat koomikot tilaisuuteesi meiltä. Täytä lomake, niin olemme sinuun yhteydessä
https://youtu.be/jW-bkbSWb4A?si=bOJ9qEFbsxUo8nZY
- Anonyymi
Tämä sisältää mainosta ottakaa FinnTop5 seurantaan.
(Jos jännät/mielenkiintoiset videot kiinnostaa.) - Anonyymi
Miksei voisi, muttei ihan noilla sanoilla
- Anonyymi
Ei se mitään. Minäkin pelkään ja haluan sinua. On pelottavaa haluta jotain näin paljon enkä ole kokenut ennen tällaista...
- Anonyymi
rakastan sinua😊
- Anonyymi
Puren
- Anonyymi
Olet niin rakas 💖
- Anonyymi
Hänelle sivusta: ♥️♥️♥️♥️👷
- Anonyymi
Ei miehen kuulu pelätä naista, ole mies äläkä mamman poika.
- Anonyymi
Voikirjoittaa mitä haluaa
- Anonyymi
Kun ei pysty kohtaamaan niin ei pysty. Silloin pitäisi unohtaa.
- Anonyymi
Jos ei sitäkään pysty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei sitäkään pysty
Niin, ei se aina helppoa ole. Kukaan muu ei voi kuitenkaan uskaltaa jotain tosi pelottavalta tuntuvaa asiaa toisen puolesta. Ei taida olla enää muita vaihtoehtoja, kuin kärsiä hetki ja mennä vaan itsepäisesti pelon läpi. Tai sitten kärsiä loppuelämä. Kärsiä hetki tai ikuisesti. Ajatus siitä, ettei häntä enää olisikaan.
En tiedä tarkalleen tilannettasi (tai sitten tiedän), mutta todennäköisesti valitessasi uskalluksen huomaat siinä hetkessä, ettei tilanne ollutkaan niin pelottava. Pelottavaa oli vain ajatus siitä etukäteen, mutta slloinhan olet mielikuvituksessasi ollut jo seuraavassa hetkessä, et tässä. Tämä hetki on se mikä ratkaisee. Miltä sinusta tuntuu nyt kun ajattelet häntä? Jos et ajattele mitään tulevaa kohtaamista, vaan ajatus olla tässä ja nyt hänen kanssaan. Miltä se tuntuu?
Meitä kaikkia pelottaa tai jännittää asiat, jotka on itselle tosi tärkeitä. Mietin itse, että helpottaisiko omaa jännitystäni ajatus siitä etten menekään sinne yksin, vaan menemme sinne jo yhdessä - käsikädessä 👫.
- Anonyymi
Alapäänjuttuja vain kirjoittaa se siitä
- Anonyymi
Pillu pillu pillu
- Anonyymi
Onko nätti
- Anonyymi
Voi ❤️
- Anonyymi
Joo olen liikkeellä ihan samoin aatoksin täällä. 😈 nyt on tää piru irti. ❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Voi, todellakin voi!
- Anonyymi
Kuvasi TK:ssa paljasti sen
- Anonyymi
Kyllä voi, jos sitä tarkoittaa. Rehellisyys aina hyvä asia.
- Anonyymi
Spedelle kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752075
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181916- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241029Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit271979- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136869- 43865
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55837