Huippusuoritus heti aamusta!

Anonyymi-ap

Kupiaisen risteyksessä valkealla Skoda -merkkisellä autolla LLM-xxx ajava teki jopa kiteeläisittäin aivan ällistyttävän suorituksen!
Yleensähän nuo "varsinaisten älyköiden edustajat" pysähtyvät keskelle tietä seisauttamaan muun liikenteen, vaikka risteyksessä on tilaa väistää keskemmälle ja päästää takaa tulevat ohi. Tämä mummo sen sijaan laittoi autonsa poikittain(!!!) tielle ja jäi odottamaan kaukana tulevaa jalankulkijaa! Valehtelematta ja liioittelematta aikaa meni niin paljon että paikalla ollut olisi voinut ylittää tien kolmeen kertaan molempiin suuntiin!

13

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Meiltähän tämä käy"🤪

    • Anonyymi

      Oli vierailija Lieksasta🤣

      • Anonyymi

        Lieksan palstan perusteella noin voisi päätellä, mutta nyt olisi kyseessä Skoda eikä joku vanha pemarin ropponen, tuo lieksalaisten sankarien kulkuväline.


    • Anonyymi

      Ketjun aloitusviestin kirjoittajan äiti oli viemässä lastaan lääkäriin. Sormessa oli tikku ja sehän sattuu.

    • Anonyymi

      Kiteeläisiä ajosuorituksia on nähtävillä hyvinkin usein mm. Joensuuhun päin mentäessä ja sieltä päin pois tultaessa jo kesäaikaankin, puhumattakaan syksyn koittaressa ja erityisesti kun talvi saapuu! 😱

    • Anonyymi

      Ja vielä on se valkoinen BMW jota nuori tyttö ajaa, varokaa.

      • Anonyymi

        Se vois hyvinki olla lieksalainen automerkistä päätellen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vois hyvinki olla lieksalainen automerkistä päätellen!

        vielä että se oli mun velipoika Lieksasta.


    • Anonyymi

      Entäs vaaleansininen Ford?

    • Anonyymi

      Eikös se ravimies Bollströmkin ollut kiteeläisiä, ainakin paahtoi kotterollaan Kesälahdelta Kiteelle, onneksi viimeistä kertaa.

      • Anonyymi

        Ainakin joku varsinainen "kulttuurihenkilö" kolaroi takavuosina Koivikon kohdalta Savonlinnan suuntaan lähtevän tien risteyksessa ja teilasi itsensä lisäksi myös vastaantulevassa autossa olleet! Oli tulossa Kesälahden suunnalta ja olisi kuulemma varastanut Pivangasta, tai paremminkin siitä huoltoasemalta bensaa. Voi olla että asiasta on kirjoitettu täällä ja viestiketju löytyisi jos joku haluaa sen etsiä.


    • Anonyymi

      Heh! Voisi aloittajakin yrittää käydä ajelemassa jossain vähän isommassa paikassa kuin Kitee.
      Toki olet varmaankin käynyt ihan Joensuussa, ehkä jopa Helsingissä.
      Kun ajelee isommissa ympyröissä ja oikeissa suurkaupungeissa, huomaa että meitä autoilijoita on moneen lähtöön, kaikki eivät ole ammattiautoilijoita, mutta kanssakulkijat huomioimalla liikenne sujuu.
      Peräkylän bimmeristit ovat sitten asia erikseen.

      • Anonyymi

        Kyllä, olen käynyt "aika monilla" muillakin paikkakunnilla ja tähän päivään mennessä autoilun kautta on kilometrejä kertynyt noin 1,5 miljoonaa. Siitäkin huolimatta tuo oli ensimmäinen kerta,kun olen nähnyt missään vasemmalle kääntyvän pysäyttävän autonsa -risteyksessä tai muutenkaan- vastaantulevan liikenteen kaistalle poikittain melko pitkäksi ajaksi. Kiteeläisittäin se on ehkä normaalia toimintaa, joten paikalliset ei osaa kiinnittää siihen edes huomiota. Sopii vain toivoa että tuollaiset älykkyydet pidetään paikallisten huippusuorittajien ihan ikiomalla kylällä ja omassa piirissä, eikä niitä lähdetä esittelemään mihinkään muualle!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe