Salaam!
Kolme sarvea tulee kukistumaan. Ukrainan vie Profeetta Isa , Israelin Imaami Mahdi ja sen tulevan kolmannen sodan voittaa Profeetta Elia. Tuo kolmas sota laittaa Euroopan polvilleen. Euroopan on lopetettava kerskakulutus Elian alaisuudessa ja siirryttävä paastoon.
Mikä tulee olemaan kolmannen hyökkäyksen kohde ja milloin se tapahtuu. Onko se Skandinavia vai koko Eurooppa. Tuleeko se jo pian vai vasta 2034.
Angloamerikkalainen maailmanvalta menettää suuren sarvensa. Joka on Eurooppa. Kaikki on hitaasti kääntymässä kohden Raamatun osoittamaa maailmankuvaa. Itse asiassa Islam saattaa olla hidaste Jumalan Sanan voiton tiellä. Mutta silti sekin on pakotettu toteen laittamaan tuota kuvaa.
Profeetta Elia päättää kolmannen sodan kulun
15
395
Vastaukset
- Anonyymi
Daniel 7:24 kertoo 10 sarvisesta pedosta, jonka sarvista Kolme kukistuu. Jäljelle jää seitsemän.
Tämä on usein jo toistunut historian saatossa ja on nyt jälleen menossa. Tuo 10 sarvinen on Ramayana eeppoksen tuntema antikristus peto.
Profeetta Isan on määrä tuhota antikristus, mutta hän kykenee luultavasti vain heikentämään sitä. Eikä kokonaan tuhoamaan.
Kaikki riippuu kolmannesta sodasta ja siitä saako se Euroopan polvilleen. Tuo kolmas sota on yhä arvoitus. Itselle ei tule mieleen kuin kaksi mahdollisuutta.
1. Skandinavian eristäminen Euroopasta
2. Islamin hyökkäys koko Euroopan alueella sisäisesti
Tietenkin on mahdollista myös Maagogin eli Venäjän hyökkäys Googin eli Saksan kimppuun.
Mutta nämä ovat vain arvauksia. Joka tapauksessa kolmas kohde tulee olemaan yhtä merkittävä kuin Ukraina ja Israel. - Anonyymi
Päivän Sana
06.08.24
Mutta sokeat minä kuljetan tietä, jota he eivät ole kulkeneet, annan heidän astella polkuja, joita he eivät tunne. Minä muutan pimeyden heidän edellään valoksi, louhikkopolut sileäksi tieksi. Nämä ovat minun tekoni, näin olen tehnyt ja näin teen yhä. Jes. 42:16
Sokeita me olemme, kerjäläisiä aivan jokainen. Emme osaa valita oikeaa elämäntietä emmekä kykene astumaan suoria polkuja. Jumala lupaa kuitenkin itse kuljettaa meitä sellaista tietä, jota emme omin voimin pääsisi etenemään ja jollaista emme ole ennen voineet mitenkään astua. Hämärässä oleva pelottava tulevaisuus muuttuu valoisaksi ja toiveikkaaksi. Louhikkopolut, joihin niin helposti loukkaisimme itsemme, tasoittuvat kuljettaviksi ja sileiksi. Näin Jumala on omiensa elämäntien aina ennen tasoittanut ja yhä vieläkin tasoittaa. Jos tulevaisuutesi pelottaa sinua, ole turvallisella mielellä. Jumalalla on keinonsa auttaa. Et niitä keinoja vielä tiedä, mutta pian saatat yllättyä hänen ihmeellisestä avustaan.
Sokeuttamme synnyime - elämme ja kuolemme
- eikä mitään jää käteen
KAIKKI ON TURHAA TAIVAAN ALLA- Anonyymi
On turhaa kaikki alla auringon - Kyösti Roth
https://www.youtube.com/watch?v=YJo1m1M5qzU&pp=ygUtT24gdHVyaGFhIGthaWtraSBhbGxhIGF1cmluZ29uIC0gS3nDtnN0aSBSb3Ro
Hyvä Köpi
KAIKKI ON TURHAA TAIVAAN ALLA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On turhaa kaikki alla auringon - Kyösti Roth
https://www.youtube.com/watch?v=YJo1m1M5qzU&pp=ygUtT24gdHVyaGFhIGthaWtraSBhbGxhIGF1cmluZ29uIC0gS3nDtnN0aSBSb3Ro
Hyvä Köpi
KAIKKI ON TURHAA TAIVAAN ALLAAbel eli taivaissa ja Kain sen alla kertomuksessa
Kaikki tuo on tätä päivääkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abel eli taivaissa ja Kain sen alla kertomuksessa
Kaikki tuo on tätä päivääkin.Saviruukku
https://www.youtube.com/watch?v=9MAZzxFusIk&pp=ygUKU2F2aXJ1dWtrdQ==
Silti ARMOSTA ME ELÄMME
- Anonyymi
Suvi Teräsniska - Uusi aamunkoi
https://www.youtube.com/watch?v=qlmBhckIPy8&pp=ygUgU3V2aSBUZXLDpHNuaXNrYSAtIFV1c2kgYWFtdW5rb2k=
Tyhjyydestä minä huudan SINUA HERRA- Anonyymi
Luoja on LUONUT MEIHIN JÄREN pysähys käyttämään sitä ja opi käyttämmään järkeäsi järkeilyin.
"En ole lapsi - osaan ajatella itse. Kukaan muu ei voi ajatella puolestani!" - Chief Joseph - Nez Perce
- Anonyymi
Päivän Sana
09.08.24
Minä olen täynnä sanoja, henkeni kuohuu, olen pakahtua, olen kuin ruukku, joka on täynnä nuorta viiniä, sisukseni ovat repeämäisillään kuin täpötäysi leili. Minun on pakko puhua, että oloni kevenisi. Siispä avaan suuni ja sanon sanottavani. En puhu kenenkään mieliksi, ketään en liehakoi, en osaa niitä puheita. Jos sellaisiin ryhtyisin, Luojani kohta ottaisi minut pois. Job 32:18–2
Job ei osannut niitä puheita, hän ei liehakoinut ketään, vaan puhui sydämensä kyllyydestä sen, mitä oikeasti koki ja näki. Teeskentelyssä tai miellyttämisessä ei ole mitään hurskasta, rakkauden täyttämässä rehellisyydessä sen sijaan on. Kun sydän on täynnä, on sen purkamisen oikea paikka Jumalan edessä. Myös ystävät voivat olla kuuntelijoina lähellä. Jumala tahtoo totuudellisuutta salatuimpaan saakka ja hän arvostaa rehellistä sydäntä ihmisten ja Jumalan edessä. Hän arvostaa myös sitä, että rehellinen sydän on valmis ottamaan vastaan Jumalan lohdutuksen, kun hän sen tahtoo antaa. Rehellisyys koskee niin omien elämäntuntojen purkamista kuin myös vastauksien vastaanottamista.
Jobin kertomuksella esitetään elämän valta kellä valta on ELÄMÄN LUOJALLA- Anonyymi
joka ei muutosta ymmärrä ei synny elämällekään vaan painuu unholaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joka ei muutosta ymmärrä ei synny elämällekään vaan painuu unholaan
samaa se on Abel ja kain vertaus sanoma
Abel elää - mutta Kain on koppura lyhytuskoisena. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
samaa se on Abel ja kain vertaus sanoma
Abel elää - mutta Kain on koppura lyhytuskoisena.Abel elää ns. JUMALAN HELMASSA
Kain on itse muututava ELÄMÄLLE KELVOLLISEKSI, eikä tässä sitten valeet ja näytelmät auta yhtään
- Anonyymi
TAIVAS TÄHTIEN TAKANA
https://www.youtube.com/watch?v=VDlnXNzDpZU&t=11s&pp=ygURa2F0c2Uga2Fpa2tldXRlZW4=
Kiitos!! tää auttaa mun avaruus projektii koulussa. - Anonyymi
Salaam!
Kolme sarvea tulee kukistumaan. Ukrainan vie Profeetta Isa , Israelin Imaami Mahdi ja sen tulevan kolmannen sodan voittaa Profeetta Elia. Tuo kolmas sota laittaa Euroopan polvilleen. Euroopan on lopetettava kerskakulutus Elian alaisuudessa ja siirryttävä paastoon.
Mikä tulee olemaan kolmannen hyökkäyksen kohde ja milloin se tapahtuu. Onko se Skandinavia vai koko Eurooppa. Tuleeko se jo pian vai vasta 2034.
Angloamerikkalainen maailmanvalta menettää suuren sarvensa. Joka on Eurooppa. Kaikki on hitaasti kääntymässä kohden Raamatun osoittamaa maailmankuvaa. Itse asiassa Islam saattaa olla hidaste Jumalan Sanan voiton tiellä. Mutta silti sekin on pakotettu toteen laittamaan tuota kuvaa.
Vai salaam kälp(koira).
Jos yhtään ymmärrät niin salamin maat saa ydinohjuksia,koska Israel on voittamaton !
Se on pyhäpaikka ja ei ole mitään sen arvoista edes Islamin koska lahko lähti Jumalan sanasta ja he salaamit tulee aina krsimään tyhmyydestään.Kuten näeyye miten tyhmiä on Islam.
Jos Jerusalem minaa kukistua,niin arabit kuolee koska Israelilla on ydinaseita ollut jo pitkää ja satoja.- Anonyymi
Salaam!
Niin tai näin. Eivät arabit ole koskaan sotineet tosissaan ja nämäkin sodat ovat Paratiisiin pyrkivien terroristien vetämiä.
Kuitenkin Jumalan tahdon on määrä toteutua. Profeetta Aamos puhuu että Syyria, Gaza, Libanon, Mooab , Eedom etc. Tulee Israelin pommituksen kohteeksi , mutta lopulta Israel menettää Juudean ja Jerusalemin eli Länsirannan.
Tämä on ehkä siksi että Imaami Mahdin (AS) on määrä nousta Kuningas Salomon valtaistuimelle.
Ja alkaa hallita koko maailmaa SORRETTUJEN eduksi. Siinä Jumala häntä auttakoon!
Arabit eivät ole sotahulluja mutta välillä fanaattisia Paratiisiin pääsyn suhteen.
Saamme nähdä Jumalan valinnan Imaami Mahdin (AS) nousun ja saamme lopettaa puheen ettei Jumalaa ole ja ettei hän välitä sorrosta. Hän tulee toimimaan ja viemään sanansa voittoon.
- Anonyymi
Salaam! = on käärmeen käyttämä tervehdys yhtä äkkiää muka tuttavallinen
Mutta sisältäen kaikin luikertelun jottas tutkis mitä tuossa on sisältä
- vais onkos se tarkoituskin luikerrella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306160Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521380Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181335Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231216PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1641183- 1301031
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441018- 39916
- 145840