Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?
70
3221
Vastaukset
- Anonyymi
Ala harrastamaan jotain uutta mielenkiintoista, niin et ehdi ajattelemaan häntä.
- Anonyymi
Oisko heittää mitään? Joku joukkue / ryhmäjuttu olisi hyvä, koska kaipaan seuraa…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko heittää mitään? Joku joukkue / ryhmäjuttu olisi hyvä, koska kaipaan seuraa…
Sun täytyy kuunnella itseäsi ja pohtia mikä olisi sellainen sun oma juttu. Lajeja on niin paljon. Mikä on sun intohimo?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy kuunnella itseäsi ja pohtia mikä olisi sellainen sun oma juttu. Lajeja on niin paljon. Mikä on sun intohimo?
Täytyy tehdä lista. 😅
Kiitos 🙂
- Anonyymi
Käy maksullisissa. Joku mahd. nuori, ehkä tsekkitypy, joka on ihan erinäköinen kuin kaivattusi. Kun jäät koukkuun ammattilaiseen, niin ymmärrät, ettei kaivattusi pillu ja tissit ole mitenkään erityiset.
- Anonyymi
Paskin neuvo ikinä.
- Anonyymi
Tää oli susta järkevä neuvo?
Olen ainakin toistaiseksi hetero (voi muuttua, ymmärrettävistä syistä), joten tällä hetkellä tsekkiläiset prostituoidut eivät kiinnosta.
Ymmärrätkö muuten, että he ovat ajautuneet tilanteeseensa pakon edessä? Ei kukaan pieni tyttö haaveile olevansa aikuisena miesten hyväksikäytön kohteena. Sairasta käyttää toisen huonoa tilannetta hyväksi. - Anonyymi
Taitaa käydä niin että meneekin toisinpäin ja ikävä vaan yltyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää oli susta järkevä neuvo?
Olen ainakin toistaiseksi hetero (voi muuttua, ymmärrettävistä syistä), joten tällä hetkellä tsekkiläiset prostituoidut eivät kiinnosta.
Ymmärrätkö muuten, että he ovat ajautuneet tilanteeseensa pakon edessä? Ei kukaan pieni tyttö haaveile olevansa aikuisena miesten hyväksikäytön kohteena. Sairasta käyttää toisen huonoa tilannetta hyväksi.Katteleppa vaan Suomen deitti sivustoja, kuinka valtavasti juuri finskit myyvät itteään joka palstalla, kaikki deitti palstat menny etoviksi jo, vaikka monissa paikoissa jopa palstan säännöt kieltävät moisen touhun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katteleppa vaan Suomen deitti sivustoja, kuinka valtavasti juuri finskit myyvät itteään joka palstalla, kaikki deitti palstat menny etoviksi jo, vaikka monissa paikoissa jopa palstan säännöt kieltävät moisen touhun.
Minkätakia pitäisi ilmaiseksi antaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katteleppa vaan Suomen deitti sivustoja, kuinka valtavasti juuri finskit myyvät itteään joka palstalla, kaikki deitti palstat menny etoviksi jo, vaikka monissa paikoissa jopa palstan säännöt kieltävät moisen touhun.
Sivusta kommentti...Tähän se on sitten johtanut hallituksen leikkaukset. Pelkäsin, että käy niin.
- Anonyymi
Ikävän kohteen kanssa ajan viettäminen.
Aika siihen parhaiten auttaa ja mieluinen tekeminen. Ja tieto siitä, ettei sinua kaiveta, vaan pikemminkin päinvastoin.
- Anonyymi
Totta. Tieto siitä jollain tavalla auttaa vaikka myös ahdistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Tieto siitä jollain tavalla auttaa vaikka myös ahdistaa.
Joo olinkin lisäämässä, että se voi ahdistaa ja masentaa myös. Niin itselleni kävi.
- Anonyymi
Jani ite olet kolme vuotta itkenyt nettaa ja vielä sun ikävöinti jatkuu. Sä neuvot mutta et ite elä sun neuvojen mukaan.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo olinkin lisäämässä, että se voi ahdistaa ja masentaa myös. Niin itselleni kävi.
Niin Jani. Netta ei ole koskaan halunnut sua elämäänsä. Netta ei halua olla edes sun kaveri. Ihan kuin mä olisin muistellut että puhuit ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä taas puhut.
Anonyymi kirjoitti:
Niin Jani. Netta ei ole koskaan halunnut sua elämäänsä. Netta ei halua olla edes sun kaveri. Ihan kuin mä olisin muistellut että puhuit ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä taas puhut.
Mä en ole mitään nimiä tässä maininnut. Minkä takia sun pitää tulla siihen vielä alleviivaamaan näitä asioita?
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitähän säkin täällä roikut??
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä en ole mitään nimiä tässä maininnut. Minkä takia sun pitää tulla siihen vielä alleviivaamaan näitä asioita?
Mutta Netasta sä puhut vai kiellätkö ettetkö tarkoita Nettaa
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja mitähän säkin täällä roikut??
Kuule kun mä katon tässä samalla olympialaisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani ite olet kolme vuotta itkenyt nettaa ja vielä sun ikävöinti jatkuu. Sä neuvot mutta et ite elä sun neuvojen mukaan.
MENE POIS TÄÄLTÄ SIVULTA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Netasta sä puhut vai kiellätkö ettetkö tarkoita Nettaa
LOPETA!
- Anonyymi
Uutta matoa koukkuun niin taatusti helpottaa.
- Anonyymi
siihe matoseen kukaan nappaa … :/ ei edes särki säälistä -hessu sivusta
- Anonyymi
Minusta olet jotenkin pateettinen kun kujertelet tälle trollimiehelle naiseksi kuvitellen
- Anonyymi
Yksi keino voi olla se, että tietoisesti ajattelet hänen vikojaan. Sen lisäksi hakeudu sellaisten ihmisten pariin, jotka suhtautuvat sinuun positiivisesti ja viettävät mielellään aikaa seurassasi ja arvostavat sinua.
- Anonyymi
Se olisi helpompaa, jos olisi sellaisia ärsyttäviä vikoja. Ei ole. Mutta muiden seura auttaa aina.
- Anonyymi
Lopeta yhteydenpito, älä seuraa somessa, poista numero, älä kirjoita tänne, älä edes lue näitä juttuja ja ala katsella muita.
- Anonyymi
Tätä täytyy kokeilla… Paitsi että nää luen loppuun… Ehkä sorrun vielä illallakin. Mutta jos päätän, että aloitan huomisesta. 💪🏽 Ja jos sorrun lukemaan näitä, niin ainakin pystyn vähentämään.
Yhteydenpitoa ei olekaan ja somessa en ole koskaan seurannut.
Kiitti!
- Anonyymi
Itseni kohdalla tiedän ettei se koskaan katoa kokonaan. Välillä se nostaa päätään, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Muutakaan en voi.
https://m.youtube.com/watch?v=MTIOSSDrD-U&pp=ygUVaWvDpHbDpCBwYXZlIG1haWphbmVu- Anonyymi
Ja tämä palsta vain ruokkii sitä, siksi olisi tärkeää pysyä pois täältä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä palsta vain ruokkii sitä, siksi olisi tärkeää pysyä pois täältä..
Täytyy suunnata ajatukset jonnekin muualle. Harrastuksiin ja töihin. Liika joutilas aika ei ole hyvästä.
- Anonyymi
Hanki töitä ja elämä ja lopeta se facebooketsivän leikkiminen pelle
- Anonyymi
Olet Kuvottava ihmisperäsuoli. Osa 3
- Anonyymi
Etkä löytö laitonta perätöntä laajaa kunnianloukkausta sieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä löytö laitonta perätöntä laajaa kunnianloukkausta sieltä
Ei tuota psykokallea vissiin ikinä pysäytetä saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet Kuvottava ihmisperäsuoli. Osa 3
Hups.
Jäi kiinni😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hups.
Jäi kiinni😁Jaa tämä Kalle vai KiluKallen mielestä joku jostakin toodella mystisestä? Kerro lisää tästä kiiinnijäämisen kokemuksesta, auto odottaa
- Anonyymi
Työura on aika pitkä.
Facebook ei ole oikein mun juttu. En seuraa siellä eres kavereitten tekemisiä. Lähinnä vaan liittymieni ryhmien keskusteluja.
Ap.
- Anonyymi
Antamalla muillekin mahdollisuuden. Se toki vaatii ihmisille juttelua, näkemistä ja tapaamista. Itse en pysty olemaan olematta ihastunut häneen, mutta sen saa puskettua taka-alalle ihastumalla muihin. Vieläkin tosin sabotoin omia mahdollisuuksiani muiden naisten kanssa, mutta hiljakseen voi jo ihastua enemmän ja pidempään. Jonain päivänä sitten herää siihen, että on löytänyt sen oikean, tai niin ainakin toivon. - random
- Anonyymi
Totta tämäkin.
Ap
- Anonyymi
Et sä tule pääsemään ikävästä eroon ikinä kun olet niin ilkeästi sanonut ja sun täytyisi saada anteeksi mä olen monet kerrat antanut anteeksi mutta joka toisensa jälkeen olet alkanut räyhätä ja menettänyt mut miksi et ikinä opi taitaa olla jotain sun leikkiä enää en ala sun nappulaksi kiitos ja hei
- Anonyymi
Ei osu tämä.
Ap.
- Anonyymi
ajattelet että kaivattusi on täysi percereikä 🤝 noppeeta menee ohi
- Anonyymi
Viinaa lisää se hukuttaa kaikki murheet.
- Anonyymi
Etsin samaan kysymykseen vastausta vielä 30 vuoden jälkeenkin, ehkäpä dementia sitten joskus rientää apuun.
- Anonyymi
Toivottavasti ei kuitenkaan. Mieluummin uusi rakkaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei kuitenkaan. Mieluummin uusi rakkaus.
Uusi rakkaus on poissa laskuista, kyllä menetin muutakin tuolloin, nimittäin luottamuksen naisiin.
- Anonyymi
Se, ettei ole sopiva, tekee sen, ettei kaipaa. Alkaa nähdä muita sopivis ympärillä. Tavallaan hän itse vahvistaa sitä. Muuten kiva, mutta 😏
- Anonyymi
Pyri olemaan näkemättä ja tuhoa kaikki mitkä liittyy häneen
- Anonyymi
Raju hikilikkuminen ja tekeminen auttaa aina säännöllisesti tehtynä, ajatukset on muualla ja tulee mahtava olo.
Älä selitä ennen , jos et tee säännöllisesti ja kokeile. - Anonyymi
Kaverit antaa aina parhaat ohjeet elämään. Koska ne haluaa sulle vain hyvää😁😂 eiks je👍
- Anonyymi
Yksi vaihto että katoaa maapallolta tiedät mitä tällä tarkoitan
- Anonyymi
Käytän tätä.
Sivusta.
- Anonyymi
Mahdoton tehtävä, jos on ollut voimakkaita tunteita.
- Anonyymi
Jos ON voimakkaita tunteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ON voimakkaita tunteita.
Sitten on vielä vaikeampaa...
- Anonyymi
Ikävästä tuskimpa siitä mitenkään eroon pääsee ikävälle on yleensä aina joku järkeen käypä syy kaipuulle ei aina niinkään ole siitä on huomattavasti helpompi päästä eroon kaipuu kun monesti johtuu syystä haluta omistaa jos kyse on ihmisestä ja muutenkin kaipuu johtuu useimmin itsekkäistä syistä
- Anonyymi
Tapaamalla hänet.
- Anonyymi
Sulje netti viikoksi.
- Anonyymi
Vähemmän nukkumista ja enemmän runkkaamista.
- Anonyymi
hhmm hhmm hhmm uuh aaahh tänään he haluavat mielenne ja he tarvitsevat sitä, he janoavat sitä, hhmm hhmmm heistä olet hyvää, HORROR HE TAHTOVAT ELÄMÄNNE !! JUST GIVE IT!!!
HHMMM HHHMM TÄNÄÄN HE TAHTOVAT MIELENNE HE HALUVAT TUODA TUNTEENSA TEILLE TIEDOKSIHHMMMM HORROR
WHAT YOU HAVE DONE !
HORROR - Anonyymi
HE HALUAVAT TEIDÄT JA ELÄMÄNNE; RUOKKIVAT ITSEÄÄN SIELULLANNE JA ETENEVÄT MIELELLÄNNE:
KUIN VOITA LEIVÄN PÄÄLLÄ; HE SYÖVÄT TEITÄ:
KUIN SUKLAAHIPPU PIKKULEIVÄSSÄ HE HERKUTTELVAT. RAVITSEVAT SIELUAAN JA RUOKKIVAT ELÄMÄÄNSÄ; TIETOISUUDELLA JA MIELELLÄ ETENEVÄT .
ONNNEKSI OLKOON TEIDÄT ON VALITTU: JOKAISESSA ON JOTAIN HYVÄÄ:
LIHAPALA HAMPAAN VÄLISSÄ KIRISTÄÄ SATTUU HÄIRITSEE ESTÄÄ :)
EN MINÄ SYÖNYT TAI TARVITSE; TE VAAN TUHOSITTE; NYT SAATTE MAISTAA TUOTA ELÄMÄÄ MITÄ MINULLE TEITTE JA SAATTE SAMAN TUHON. - Anonyymi
Et pääse tästä ikävästä eroon koskaan. Olet tehnyt harkitsemattoman päätöksen tai toiminut väärin.
Asia on käsittelemättä ja ns. ilmassa ja rasittaa sinua lopun elämääsi, vaikka elät ja menet näennäisesti eteenpäin.
Et ole koskaan enää vapaa ja puhtaasti oma itsesi. Painolasti on raskas ja surullinen. - Anonyymi
Akan lopetus
- Anonyymi
Tylsää vai? Ala rakentaa linnunpönttöjä. Autat edes pikkulintuja lisääntymään. Ei sitten mitään pöllönpönttöjä. Petolinnut on peestä.
- Anonyymi
Ei ikävästä pääse koskaan eroon, jos on ollut tosi rakkautta. Helpottua voi, ajan kanssa, ja pakko ajatella hänestä negatiivista, ainakin että jäi paljosta paitsi, ja sääliä. Itse ajattelen että hän on yksinkertainen ja tyhmä, kun antoi käydä näin.
- Anonyymi
Aika on helpittanut aktiivista ikävää, siinä on kyllä mennyt aikaa.
Voimia aloittelijalle, ehkä uusi rakkaus helpottaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762081
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721163
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua62900Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879- 43875
Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847