Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

Anonyymi-ap

Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!

44

1181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ala harrastamaan jotain uutta mielenkiintoista, niin et ehdi ajattelemaan häntä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oisko heittää mitään? Joku joukkue / ryhmäjuttu olisi hyvä, koska kaipaan seuraa…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko heittää mitään? Joku joukkue / ryhmäjuttu olisi hyvä, koska kaipaan seuraa…

        Sun täytyy kuunnella itseäsi ja pohtia mikä olisi sellainen sun oma juttu. Lajeja on niin paljon. Mikä on sun intohimo?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy kuunnella itseäsi ja pohtia mikä olisi sellainen sun oma juttu. Lajeja on niin paljon. Mikä on sun intohimo?

        Täytyy tehdä lista. 😅

        Kiitos 🙂


    • Anonyymi
      UUSI

      Käy maksullisissa. Joku mahd. nuori, ehkä tsekkitypy, joka on ihan erinäköinen kuin kaivattusi. Kun jäät koukkuun ammattilaiseen, niin ymmärrät, ettei kaivattusi pillu ja tissit ole mitenkään erityiset.

      • Anonyymi
        UUSI

        Paskin neuvo ikinä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Tää oli susta järkevä neuvo?

        Olen ainakin toistaiseksi hetero (voi muuttua, ymmärrettävistä syistä), joten tällä hetkellä tsekkiläiset prostituoidut eivät kiinnosta.

        Ymmärrätkö muuten, että he ovat ajautuneet tilanteeseensa pakon edessä? Ei kukaan pieni tyttö haaveile olevansa aikuisena miesten hyväksikäytön kohteena. Sairasta käyttää toisen huonoa tilannetta hyväksi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Taitaa käydä niin että meneekin toisinpäin ja ikävä vaan yltyy


    • Anonyymi
      UUSI

      Ikävän kohteen kanssa ajan viettäminen.

    • UUSI

      Aika siihen parhaiten auttaa ja mieluinen tekeminen. Ja tieto siitä, ettei sinua kaiveta, vaan pikemminkin päinvastoin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta. Tieto siitä jollain tavalla auttaa vaikka myös ahdistaa.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Tieto siitä jollain tavalla auttaa vaikka myös ahdistaa.

        Joo olinkin lisäämässä, että se voi ahdistaa ja masentaa myös. Niin itselleni kävi.


      • Anonyymi
        UUSI

        Jani ite olet kolme vuotta itkenyt nettaa ja vielä sun ikävöinti jatkuu. Sä neuvot mutta et ite elä sun neuvojen mukaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Joo olinkin lisäämässä, että se voi ahdistaa ja masentaa myös. Niin itselleni kävi.

        Niin Jani. Netta ei ole koskaan halunnut sua elämäänsä. Netta ei halua olla edes sun kaveri. Ihan kuin mä olisin muistellut että puhuit ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä taas puhut.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Jani. Netta ei ole koskaan halunnut sua elämäänsä. Netta ei halua olla edes sun kaveri. Ihan kuin mä olisin muistellut että puhuit ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä taas puhut.

        Mä en ole mitään nimiä tässä maininnut. Minkä takia sun pitää tulla siihen vielä alleviivaamaan näitä asioita?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Jani. Netta ei ole koskaan halunnut sua elämäänsä. Netta ei halua olla edes sun kaveri. Ihan kuin mä olisin muistellut että puhuit ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä taas puhut.

        Ja mitähän säkin täällä roikut??


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en ole mitään nimiä tässä maininnut. Minkä takia sun pitää tulla siihen vielä alleviivaamaan näitä asioita?

        Mutta Netasta sä puhut vai kiellätkö ettetkö tarkoita Nettaa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ja mitähän säkin täällä roikut??

        Kuule kun mä katon tässä samalla olympialaisia


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jani ite olet kolme vuotta itkenyt nettaa ja vielä sun ikävöinti jatkuu. Sä neuvot mutta et ite elä sun neuvojen mukaan.

        MENE POIS TÄÄLTÄ SIVULTA!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Netasta sä puhut vai kiellätkö ettetkö tarkoita Nettaa

        LOPETA!


    • Anonyymi
      UUSI

      Uutta matoa koukkuun niin taatusti helpottaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        siihe matoseen kukaan nappaa … :/ ei edes särki säälistä -hessu sivusta


      • Anonyymi
        UUSI

        Minusta olet jotenkin pateettinen kun kujertelet tälle trollimiehelle naiseksi kuvitellen


    • Anonyymi
      UUSI

      Yksi keino voi olla se, että tietoisesti ajattelet hänen vikojaan. Sen lisäksi hakeudu sellaisten ihmisten pariin, jotka suhtautuvat sinuun positiivisesti ja viettävät mielellään aikaa seurassasi ja arvostavat sinua.

      • Anonyymi
        UUSI

        Se olisi helpompaa, jos olisi sellaisia ärsyttäviä vikoja. Ei ole. Mutta muiden seura auttaa aina.


    • Anonyymi
      UUSI

      Lopeta yhteydenpito, älä seuraa somessa, poista numero, älä kirjoita tänne, älä edes lue näitä juttuja ja ala katsella muita.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tätä täytyy kokeilla… Paitsi että nää luen loppuun… Ehkä sorrun vielä illallakin. Mutta jos päätän, että aloitan huomisesta. 💪🏽 Ja jos sorrun lukemaan näitä, niin ainakin pystyn vähentämään.

        Yhteydenpitoa ei olekaan ja somessa en ole koskaan seurannut.

        Kiitti!


    • Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

        Ja tämä palsta vain ruokkii sitä, siksi olisi tärkeää pysyä pois täältä..


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä palsta vain ruokkii sitä, siksi olisi tärkeää pysyä pois täältä..

        Täytyy suunnata ajatukset jonnekin muualle. Harrastuksiin ja töihin. Liika joutilas aika ei ole hyvästä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hanki töitä ja elämä ja lopeta se facebooketsivän leikkiminen pelle

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet Kuvottava ihmisperäsuoli. Osa 3


      • Anonyymi
        UUSI

        Etkä löytö laitonta perätöntä laajaa kunnianloukkausta sieltä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä löytö laitonta perätöntä laajaa kunnianloukkausta sieltä

        Ei tuota psykokallea vissiin ikinä pysäytetä saatana


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet Kuvottava ihmisperäsuoli. Osa 3

        Hups.
        Jäi kiinni😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hups.
        Jäi kiinni😁

        Jaa tämä Kalle vai KiluKallen mielestä joku jostakin toodella mystisestä? Kerro lisää tästä kiiinnijäämisen kokemuksesta, auto odottaa


      • Anonyymi
        UUSI

        Työura on aika pitkä.

        Facebook ei ole oikein mun juttu. En seuraa siellä eres kavereitten tekemisiä. Lähinnä vaan liittymieni ryhmien keskusteluja.

        Ap.


    • Anonyymi
      UUSI

      Antamalla muillekin mahdollisuuden. Se toki vaatii ihmisille juttelua, näkemistä ja tapaamista. Itse en pysty olemaan olematta ihastunut häneen, mutta sen saa puskettua taka-alalle ihastumalla muihin. Vieläkin tosin sabotoin omia mahdollisuuksiani muiden naisten kanssa, mutta hiljakseen voi jo ihastua enemmän ja pidempään. Jonain päivänä sitten herää siihen, että on löytänyt sen oikean, tai niin ainakin toivon. - random

      • Anonyymi
        UUSI

        Totta tämäkin.

        Ap


    • Anonyymi
      UUSI

      Et sä tule pääsemään ikävästä eroon ikinä kun olet niin ilkeästi sanonut ja sun täytyisi saada anteeksi mä olen monet kerrat antanut anteeksi mutta joka toisensa jälkeen olet alkanut räyhätä ja menettänyt mut miksi et ikinä opi taitaa olla jotain sun leikkiä enää en ala sun nappulaksi kiitos ja hei

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei osu tämä.

        Ap.


    • Anonyymi
      UUSI

      ajattelet että kaivattusi on täysi percereikä 🤝 noppeeta menee ohi

    • Anonyymi
      UUSI

      Viinaa lisää se hukuttaa kaikki murheet.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maanantai päivää

      On tää yhdenlainen paikka... No huomenta nyt kuitenkin. 🐺❤️🖤🫤☕
      Ikävä
      261
      3576
    2. Pelkään sua.

      Ja haluan ihan älyttömästi. Voiko näin kirjoittaa naiselle.
      Ikävä
      119
      2179
    3. Ollaan samanlaisia

      Samannäköisiäkin? Herkkiä, pohdiskelevia, syvästi tuntevia? Aistin kuvienkin perusteella paljon samankaltaisuutta. Siksi
      Ikävä
      99
      1564
    4. Kaipaatko vielä häntä?

      Entistä kumppaniasi?
      Suhteet
      195
      1422
    5. Olen päättänyt saada sinut

      Minua ei estot pidättele. Otan vaikka väkisin.
      Ikävä
      24
      1376
    6. En mä mies tiedä

      Missä mennään, mitä me toisillemme ollaan. Pyörit mielessä, mutta kuitenkin pelkään jotain. Pelkään myös sitä, että olin
      Ikävä
      34
      1304
    7. Jokos olet nainen

      Päässyt sinuiksi tämän palstan kanssa ja huomannut miten turhaa tänne on mitään kirjoitella. Yhteys meillä kyllä löytyy
      Ikävä
      113
      1234
    8. Onko vinkkejä ikävän lopettamiseen?

      Onko hyviä vinkkejä, miten pääsisi ikävästä eroon? Järkeviä pliis!
      Ikävä
      44
      1171
    9. Menikö sulla

      Jutut liian pitkälle?
      Ikävä
      49
      1134
    10. Huomenna taitaa

      Päästä selvittelee ja kyselee vähän asiota. Sun verisukulaisten kanssa🤣 naiselle
      Ikävä
      18
      1113
    Aihe