Pattayan matkailijoiden mielenkiinnot!
PieruPerseRuikkuHomoHuumoria?
9
259
Vastaukset
Aika hyvä aloitus!Pieru ja perse kulkee ainakin meillä perheessä käsi kädessä ja myös ruikuli on ihan perseestä... ikinä ei olla muulla pierenskelty kuin perseen silmällä. homostelussa on tärkeää muistaa että ropeltaa sitä pyppyreikää eikä vahingossa mene pilun puolelle heteroilemaan. meillä poikakin päästelee sellaisia homopieruja ettei mitään rajaa... tosi miehen suoli kaasu maistuu ja haisee palli vahalle.
- Anonyymi
Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?
NumBaII, 63 vuotta uskollisena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?
NumBaII, 63 vuotta uskollisenaMun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.
2010Meillä menee huonommin, ei kukaan tahdo roiskeläppärintaista, siksi mun täytyy olla yrittäjä jonka palkan maksaa Fasu.
laiffila
- Anonyymi
Ole 2010 toki ylpeä edustamastasi ryhmästä ja maanmiehistäsi.
- Anonyymi
Yksinkertaisella ilta yksinpuhelut.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu jo 2 sääntöjenvastaista viestiä... voe vottonen sentöön.
- Anonyymi
Aivopierujen tekijän tietoja ei saa kommentoida. Mode iskee heti.
- Anonyymi
Otan Pupelta hanuriin.
By NumBalli 63v.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483