PieruPerseRuikkuHomoHuumoria?

Anonyymi-ap

Pattayan matkailijoiden mielenkiinnot!

9

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika hyvä aloitus!Pieru ja perse kulkee ainakin meillä perheessä käsi kädessä ja myös ruikuli on ihan perseestä... ikinä ei olla muulla pierenskelty kuin perseen silmällä. homostelussa on tärkeää muistaa että ropeltaa sitä pyppyreikää eikä vahingossa mene pilun puolelle heteroilemaan. meillä poikakin päästelee sellaisia homopieruja ettei mitään rajaa... tosi miehen suoli kaasu maistuu ja haisee palli vahalle.

• Anonyymi

Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
        Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
        Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?

NumBaII, 63 vuotta uskollisena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo jäi meillä kiinni pettämisestä kun se tuli myymästä tonidseja hua hinissa. Tiirasin sitä avain silmästä kun se oli suihkussa ja hahaa kysyin että mikä sulla roikkuu perse silmässä?
        Vaimo koetti selittää että se on salaa syömänsä saksalaisen makkaran kuori mutta kyllä minä gondoolin tunnistan kun sellaisen näen! Siksi peruin sen lento lipun ja sanoin että siitäs saat!
        Peilin kautta näin kun vaimo sanoi YES!!! ja hymyili leveästi. Sille tuli tekstareita koko illan jossa mukamas se saksalainen makkara kauppias kysyi että oliko hyvää ja tekikö hyvää nannaa?

NumBaII, 63 vuotta uskollisena

Mun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun Tinderi pyllistää ammatikseen siksi voimme käyttää vuositasolla sellaiset rapiat sata tonnii.

2010

Meillä menee huonommin, ei kukaan tahdo roiskeläppärintaista, siksi mun täytyy olla yrittäjä jonka palkan maksaa Fasu.

laiffila

• Anonyymi

Ole 2010 toki ylpeä edustamastasi ryhmästä ja maanmiehistäsi.

• Anonyymi

Yksinkertaisella ilta yksinpuhelut.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu jo 2 sääntöjenvastaista viestiä... voe vottonen sentöön.

• Anonyymi

Aivopierujen tekijän tietoja ei saa kommentoida. Mode iskee heti.

• Anonyymi

Otan Pupelta hanuriin.
      By NumBalli 63v.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76