Teillä, joilla ollut jalkapöydän murtumia, niin kauanko kipuilu kesti? Miten hoidettiin?
Kokemuksia pyydän
5
274
Vastaukset
- Anonyymi
Pahatkin murtumat kyllä luutuvat, mutta ei niistä kipuilematta enää terveitä saa.
Öisin on vaihettava nukkuma-asentoa kun herää ankaraan nilkkakipuun.
Sama minkä tahansa kehonosan kanssa.
Kipulääkkeitä käyttävä m.- Anonyymi
Siis kipu jatkuu, vaikka olisi murtuma parantunut..?
Eikö se tee varovaiseksi käyttää sitä jalkaa, jos siitä on seurauksena häiritsevää kipuilua?
Täytyyhän kuitenkin parantua, jos on vaikkapa työikäinen..
- Anonyymi
Kuinka kauan yleensä voi olla turvotusta jalkapöydän murtumissa?
Kohta kahdeksas viikko meneillään, ja vieläkään ei ole turvotus kokonaan laskenut. On myös tavallista lämpöisempi alue tuo turvonnut kohta. - Anonyymi
Mulla nilkka on oireillut yli kaksi vuotta. Aikoinaan magneetissa näkyi rasitusmurtumaa, luuturvotusta ja nivelrikkoa. Kolmeen viikkoon jalkaan ei saanut varata. Lepokauden jälkeen nilkka oli vähän aikaa paremman tuntuinen, mutta normaaliksi se ei ole tullut. Lekurit ovat käskeneet vaan kävellä normaalisti, mutta rasituksessa nilkka ja jalkaterä kipeytyvät. Kortisonista ei ole ollut apua. Välillä kipukaudet ovat todella pahoja, kuten nyt.
- Anonyymi
Itse en saanut mitään kieltoa jalan käyttämiseen. Ei siis tehty yhtään mitään.
Nyt jalka myös kipuilee, väsyy herkästi ja pientä turvotusta tullut.
On se ihme, ettei näille ole mitään parantavaa hoitoa. Pakkohan sitä on kuitenkin jaksaa töissäkin olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1545029- 1914031
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403695Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia472965Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat362307- 1441956
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441727Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351468Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319