Kokessa oli kyl aivan hyvin aikaa. Huono valmistautuminen vaikutti toki asiaan, mutta yhdestäkään alueesta en saanut alle 50% pisteitä. Miten muilla meni?
Tietääkö kukaan milloin tulokset julistetaan?
Seuraava osiohan on 9.9 Kuopiossa.
Hätäkeskuspäivystäjä Valintakoe 6.8.2024
21
1361
Vastaukset
- Anonyymi
Kielistä 0 pistettä sekä ruotsista että enkusta. Vähän jäi varsinkin englanti harmittamaan. Aineistosta täydet pisteet. Saapa nähdä kuinka käy 🤞
- Anonyymi
Jakuzzi95 kirjoitti:
Toi aineistosta täydet on kyl kova! Onnea jatkoon!
Kiitos samoin! En ole missään kanssa nähnyt missä olisi kerrottu kuinka nopeasti tieto jatkosta tulee, mutta olettaisin että parin viikon sisään. Nehän siellä näkee sen jo käytännössä nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin! En ole missään kanssa nähnyt missä olisi kerrottu kuinka nopeasti tieto jatkosta tulee, mutta olettaisin että parin viikon sisään. Nehän siellä näkee sen jo käytännössä nyt.
Kiva kuulla juttuja kokeesta! Itsellä pisteet osioista välillä 39-44, prosentteja en muista mistä näkee. Saa nähdä miten käy. Jostain muistan lukeneeni, että tieto jatkoon pääsystä tulee noin kuukausi ennen seuraavaa vaihetta. Toivottavasti sais pian tietää :)
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin tämä!
Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuulla juttuja kokeesta! Itsellä pisteet osioista välillä 39-44, prosentteja en muista mistä näkee. Saa nähdä miten käy. Jostain muistan lukeneeni, että tieto jatkoon pääsystä tulee noin kuukausi ennen seuraavaa vaihetta. Toivottavasti sais pian tietää :)
Onnea jatkoon! Tulkaa myös kertomaan mikäli pääsette jatkoon prosessissa!
Anonyymi kirjoitti:
Pistemäärän näki kokeen päätyttyä alhaalta 0-50 pistettä, jonka muutin tässä tapauksessa prosenteiksi 0-100
- Anonyymi
Haastattelu kutsu tuli! Jes! 🙌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haastattelu kutsu tuli! Jes! 🙌
Onnea! Mäkin pääsin kakkos vaiheeseen 🥳 Mitkä fiilikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea! Mäkin pääsin kakkos vaiheeseen 🥳 Mitkä fiilikset?
Onnea myös! No aika hienoa on! 🙌🙌
Korjaus* toinen osio järjestetään Kuopiossa 16.9
- Anonyymi
Hei! Kiva kuulla ja saada täällä terapioida omaa jännitystä kokeiden tuloksia odotellessa!
Itselläni meni Ruotsinkielen osio paremmin kuin Suomen 🫣 kun en osannut/halunnut taktikoida ja aikahan se loppui tietysti kesken siinä lakipykälä lauseita tavatessa.. olisi se taktikointi näin jälkeenpäin ollut viisasta..🙄
Englannin kohdalla tupilastin niin, etten ehtinyt nähdä paljon pisteitä tuli.
Onko kukaan saanut vielä tuloksia?
Nm. Odottavan aika on piiiitkä..🤓- Anonyymi
Ei ole vielä kuulunut mitään 😬
- Anonyymi
Ei o kuulunu ei. Hulluja pidetään jännittykses.
- Anonyymi
😂 Juuri näin …😂😂
- Anonyymi
Jatketaanko vähän ketjua? Mitäs fiiliksiä haastatteluista?
- Anonyymi
Onko täällä ketään linjoilla?! 😄 Ketään viimeseen vaiheeseen asti selvinnyttä? Millonhan tulee tulokset?
- Anonyymi
Samaa mietin, että mahtaako vielä pitkään mennä lopullisissa tuloksissa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin, että mahtaako vielä pitkään mennä lopullisissa tuloksissa..
Tulokset tulivat! Miten teidän kävi, minä pääsin kouluun. =)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeee onnea!! Mahtavaa! 😄 Mä jäin varasijoille 😅 Vähän harmittaa. Pienestä oli kiinni. Mutta ei se mitään, mä haen uudelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä! VIHDOIN.. oli kyllä piinaavaa odotella. Tammikuussa nähdään 😊🥳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1017021- 474766
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa552656Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän52158Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1811113Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101088Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921023Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30856Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai242853Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?179783