Tämä on ilon päivä 😁
Kerttu Rissanen ja Sami Uotila - ero!
11
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kerttu pääsi siihen mitä halusikin, eli pääsi julkisuuteen. Siitä on hyötyä nyt kun myy valmennuksiaan ja toki myös pääsi näyttelemään Salattuihin elämiin.
- Anonyymi
Läheiset ovat helpottuneita kun eivät tarvitse kuunnella riitelyä enää.
- Anonyymi
Vanha juttu, ei jaksa iloita.
- Anonyymi
Noh ystävinä erosivat! Nykyihmisillä tämä et erotaan ystävinä niinhän Saija ja Samikin😅! Mutta se on viisasta jos ei toimi miksi väkisin yrittää elämä on🤗
- Anonyymi
Kuka järkevä aikamies jaksaa kovin kauan katsella tollaista pikku pissistä? Oma ulkonäkö tuollaista hempukkaa vain kiinnostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka järkevä aikamies jaksaa kovin kauan katsella tollaista pikku pissistä? Oma ulkonäkö tuollaista hempukkaa vain kiinnostaa.
Astuttavan näköinen pimu.
- Anonyymi
Hyvä että mies tajusi päästää nuoren linnun lentoon. Toisella elämä täysin edessä ja toisella jo ehtoon puolella. Hyvä Sami.
- Anonyymi
Onneksi nuori nainen ymmärsi jättää ton vanhan miehen ja jatkaa sinkkuna elämää kaikessa rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi nuori nainen ymmärsi jättää ton vanhan miehen ja jatkaa sinkkuna elämää kaikessa rauhassa.
Samilla on jo itsellään aikuiset lapset ja hakekon ukkeli vain ikäistään nais seuraa .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samilla on jo itsellään aikuiset lapset ja hakekon ukkeli vain ikäistään nais seuraa .
Ja tytteli voi etsiä uutta elättäjää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tytteli voi etsiä uutta elättäjää.
Voisin elättää jos antaisi päivittäin römpsää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740