Senkun vain kiihtyy iän myötä. Oon tänään sekoillut täällä suolessa jo niin paljon että tavallisen kirjoittelijan kohdalla sama sekoboltsisuus tulisi täyteen vasta kuukauden päivien aikana 😅. Okei, mä join kahvia, eli huumasin itse itseni. Ei voi enää mitään ☕️. Yleensä juon juhlamokkaa, nyt kuitenkin presidenttiä. Ehkä tolet ovat matalammat tämän kahvilaadun suhteen 🤔?
Huhhuh, vauhti
8
191
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä tuosta. Ihan normaalia elämää. Edesmennyt naisystäväni yritti hieman rajoittaa kirjoituksiani.
Hänen kuoltua kirjoitin muutaman kaipaustarinan ja kerroin elostamme.
Nykyään vain haluan ärsyttää persupellejä.
>simiti<- Anonyymi
Onko se aina järkevää. Saatettais tulla muuten hyvin toimeen keskenämme. Tykätään molemmat kissoistakin.
- Anonyymi
Minäkin vaan kommentoinut parilla sanalla, olenhan semmonen vähäsanainen ja -älyinen. Itse juon vain luomu-juhlamokkaa. Aistin maistavani siitä maalaistalon tuoreen lähimaun.
Muistan muistaneeni jotakin, jota en oikein muista.
Samoin ajatus on pysähtynyt. Vauhti kiihtyy silti.Laitoin just kuules samettista juhlamokkaa tulemaan. Saakohan siitä kovatkin kiksit?
Tosiaan ei tule nykyjään enää kahvia silleen juotua, mutta kyllä siitä jotain porinaa kroppaan tulee kieltämättä.
Mä oon tosin töissä, että täällä kai saa ihan luvan kanssa vähän sätiä, jos sille tuntuu. :oD- Anonyymi
Yks bännätty viesti, eli taisi mennä jonkun tunteisiin. Vauhti kiihtyy joo. https://www.youtube.com/watch?v=gD1QqYiZ3kQ . Kyllähän tämä versio svengaa enemmän kuin alkuperäinen. Pärinöistäni johtuen etsin seuraavan videon käsiini. Ihmeen vaikea oli löytää tämä alkuperäisenä videona. Johtuu varmaan hänen saamistaan bänneistä suunnilleen joka mediaplatformilla 😁. Ehkä vaihtoehtoisia medioita seurataan siksi yllättävän paljon koska maailman meno on niin hullua, eli hullutkin teoriat kuulostavat uskottavilta ns. virallisten totuuksien meressä. Lähestyn todellisuutta avoimin mielin vaikka pyrinkin olemaan realisti. Se on osa persoonaani, jalat maassa ja realistisuus siis. https://www.youtube.com/watch?v=_ePLkAm8i2s . 52 s - 1 min 1 sekunti on tuo juttuni ydin. Maniaan sopivaa settiä kuunneltavaksi. Siitä tämä olotilani johtuu - Välillä on laskuja ja välillä nousuja. Bipolaarista mielialaa. Nousukausia ilmaantuu ja ne kestävät paljon vähemmän aikaa kuin laskut. - Ap.
- Anonyymi
Niin tosiaan, eli hanavedestäkö tämä intoni johtuu :D? Kahvipaketissani mainitaan rainforest alliance. Guugletin. Sen logossa esiintyy sattumoisin sammakko. Kun tätä peilaa siihen mitä Jones sanoi, niin mites ois, voisinko olla tässä jonkin tosielämäteorian jalanjäljillä 🤔? - Ap taas.
Vaihda kofeiinittomaan kahviin, tai jätä kahvi kokonan pois. Pysyt rauhallisempana ja tulee vähemmän sekoiluja. 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063