Miksi lestat tekevät perättömiä lastensuojelu ilmoituksia?

Anonyymi-ap

15

291

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hihhulit eivät saa kirjoitella yleisö osastoihin.

      • Anonyymi

        Älä nyt ihan höpsöillä väitteillä laajenna lestojen vaikutusvaltaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ihan höpsöillä väitteillä laajenna lestojen vaikutusvaltaa.

        Nyt kiikissä on Heikki Hursti, vaikkei lesta olekaan.
        Mutta äitinsä Lahja oli uskovainen kristitty. Eli vihavainon syitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kiikissä on Heikki Hursti, vaikkei lesta olekaan.
        Mutta äitinsä Lahja oli uskovainen kristitty. Eli vihavainon syitä riittää.

        Hurstin syyllisyys löytyy siitä että hän ilmaisuia ruokia jakaessa on tehnyt sen liian lämpimässä ja makkaran lämpötila meni lahjansaajan haltuun väärälämpöisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hurstin syyllisyys löytyy siitä että hän ilmaisuia ruokia jakaessa on tehnyt sen liian lämpimässä ja makkaran lämpötila meni lahjansaajan haltuun väärälämpöisenä.

        Kylmäketjun katkeaminen ilmaisen ruoan jakelussa on niin pieni rike verrattuna siihen kuinka moni toiminnasta hyötyy, että eikös syyttäjän korvien pitäis punottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmäketjun katkeaminen ilmaisen ruoan jakelussa on niin pieni rike verrattuna siihen kuinka moni toiminnasta hyötyy, että eikös syyttäjän korvien pitäis punottaa?

        Syyttäjän korvien punotusta vähentää kyllä Heikki Hurstin huhtikuussa törttöilemä rattijuoppokäry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjän korvien punotusta vähentää kyllä Heikki Hurstin huhtikuussa törttöilemä rattijuoppokäry.

        Tänään tuli tuomio kylmäketjun katkeamisesta.
        Sakkorangaistus tuli, yli tonni maksettavaa.


    • Anonyymi

      Lastensuojelu on lestojen ja lastensuojelun yhteinen bisnes johon myös kunta saa oman osansa valtiolta.

      • Anonyymi

        Sallitaanko epäillä tuota bisnesssuunnittelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sallitaanko epäillä tuota bisnesssuunnittelua?

        Tuore Ulvilacase, jolla ei ole mitään yhteyttä vanhaan Auercaseen.
        Lestoista ei ole kyse vaan joku uudempi suuntaus, jonka pääjehun nimikään ei tule mieleen.
        Sipilä vilahti teksteissä. Mutta ei yhteyttä entiseen pääministeriin.
        Siellä luuraa paljon vihaa, lähimmäisiin kohdistuvaa vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuore Ulvilacase, jolla ei ole mitään yhteyttä vanhaan Auercaseen.
        Lestoista ei ole kyse vaan joku uudempi suuntaus, jonka pääjehun nimikään ei tule mieleen.
        Sipilä vilahti teksteissä. Mutta ei yhteyttä entiseen pääministeriin.
        Siellä luuraa paljon vihaa, lähimmäisiin kohdistuvaa vihaa.

        Branhamilaisuus on uusi suuntaus, ehkä helluntailaisliikkeeseen kytketyy.
        Pidän Lehtisen suorasanaista kritiikkiä lahkoa kohtaan aivan yhtä oikeutettuna kuin somessa yleensäkin, Somessa kaikkia uskontoja ja lahkoja kritisoidaan tasapuolisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Branhamilaisuus on uusi suuntaus, ehkä helluntailaisliikkeeseen kytketyy.
        Pidän Lehtisen suorasanaista kritiikkiä lahkoa kohtaan aivan yhtä oikeutettuna kuin somessa yleensäkin, Somessa kaikkia uskontoja ja lahkoja kritisoidaan tasapuolisesti

        Pölkki vs. Lehtinen. Asia on ollut julkinen jo vuodesta 2019.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pölkki vs. Lehtinen. Asia on ollut julkinen jo vuodesta 2019.

        Onko se kohtuullista vai kohtuutonta että uskonnon varjolla syytetään lapsiin kohdistuneista teoista perheen sisällä, tutkitaan poliisien toimesta, syytökset turhiksi ilmeisesti todeten . Mutta vaino jatkuu. Kerro missä minä, juuri äsken tapauksen huomattuani,, olen ymmärtänyt väärin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se kohtuullista vai kohtuutonta että uskonnon varjolla syytetään lapsiin kohdistuneista teoista perheen sisällä, tutkitaan poliisien toimesta, syytökset turhiksi ilmeisesti todeten . Mutta vaino jatkuu. Kerro missä minä, juuri äsken tapauksen huomattuani,, olen ymmärtänyt väärin!

        Lapsikaappaustutkinta Ulvilassa (?) jatkuu hiljaisuudessa.Miksi Ulvila?
        Onko se sijaisperheen asuinpaikka, jossa lapsia kasvatetaan ilman uskonnollista paatosta, luultavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsikaappaustutkinta Ulvilassa (?) jatkuu hiljaisuudessa.Miksi Ulvila?
        Onko se sijaisperheen asuinpaikka, jossa lapsia kasvatetaan ilman uskonnollista paatosta, luultavasti.

        Luultavasti tämän pienen perheen elämä jatkuu kaikessa hiljaisuudessa.
        Perheen isä sai bannit minfosta kun sääntöjenvastaisuutta oli teksteissä.
        Minfon säännöistä vähän aikaa sitä alustaa käyttäneille tulee tiedon puutteesta johtuvia virheitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe