Sara ja Pyry löytäneet itselleen ihanan kodin Kreikasta.

Anonyymi-ap

Saa nähdä muuttaako Sara kans Pyryn luokse kokonaan itsekkin asumaan.

58

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On ihanat näköalat vuorille heidän parvekkeelta, kiva kun löysivät kauniin kodin ja ei tarvitse asua hotellissa enää ♥️.

      • Anonyymi

        Ksteellisille tiedoksi Kreikassa Italiassa on tosi halpoja kivoja vanhoja taloja myynnissä niille jotka osaa vähän itsekin uusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ksteellisille tiedoksi Kreikassa Italiassa on tosi halpoja kivoja vanhoja taloja myynnissä niille jotka osaa vähän itsekin uusia.

        Eivät ole mitään taloa ostaneet Sara ja Pyry, vaan vuokranneet kerrostalosta asunnon, Kreikan pääkaupungista Ateenasta.
        Ei ole järkeä ostaa asuntoa jos ei aikomuksena ole asua pidempään kuin pari vuotta. Sen kahden vuoden mittainen on Pyryn sopimus. Romanian sopimus oli kolme vuotta, eikä puolta vuotta pidempään siellä ollut kun tuli jo siirto.
        Tiedoksi sinulle, että niitä taloja ja asuntoja kyllä useilla suomalaisilla on Espanjassa, Italiassa, Kreikassa, Turkissa, ja Ranskassa.


    • Anonyymi

      Sara viihtyy yleensäkin paljon etelän lämmössä, aikaa ja rahaa kun on. Melko helppoa elämää on tottunut viettämään muutenkin.

      • Anonyymi

        Kihlajaisia odotellen 💓 kaunis nainen ja komea mies 💕 .


      • Anonyymi

        Ja musta makkara eittämättä maittaa, eikös se ole Tamperelaisten makuun yleensä.
        Puolukkahillon kanssa varsin hyvä eines ;)

        Mustaa makkaraa, se on hyvä juttu se!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja musta makkara eittämättä maittaa, eikös se ole Tamperelaisten makuun yleensä.
        Puolukkahillon kanssa varsin hyvä eines ;)

        Mustaa makkaraa, se on hyvä juttu se!

        Sieppi ei ole Tamperelainen, eikä Pyrykään. Et tiennyt, vai? Sara on Kaakamosta, joka on Kemin ja Tornion välissä, Pyryn isänpuoleinen suku taas Namibiasta, joka on Afrikassa. Pyryn äiti on suomalainen.
        Ei ole tainnut Sieppi koskaan käydä Tampereella, ei ole ollut instassa kuvia. Liian pieni paikka tuollaiselle maailmannaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sieppi ei ole Tamperelainen, eikä Pyrykään. Et tiennyt, vai? Sara on Kaakamosta, joka on Kemin ja Tornion välissä, Pyryn isänpuoleinen suku taas Namibiasta, joka on Afrikassa. Pyryn äiti on suomalainen.
        Ei ole tainnut Sieppi koskaan käydä Tampereella, ei ole ollut instassa kuvia. Liian pieni paikka tuollaiselle maailmannaiselle.

        Oli miten oli, mutta eittämättä MUSTA MAKKARA maistuu....
        Eikä siinä mitään, maittavaa sapuskaa eittämättä?


    • Anonyymi

      Takapihan näkymä kuin kolhoosi.

      • Anonyymi

        Tyypillinen kerrostalojen takapiha, ei edes paha. Ateena on miljoonakaupunki, ei mikään Helsinki jossa väljyyttä riittää rakentamiseen. Lisäksi vielä historiallinen kaupunki, ja sekin pitää huomioida rakentamisessa.
        Suomalaisiin siellä ei voi olla törmäämättä joten odotettavissa juorulehdelle vinkkikuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen kerrostalojen takapiha, ei edes paha. Ateena on miljoonakaupunki, ei mikään Helsinki jossa väljyyttä riittää rakentamiseen. Lisäksi vielä historiallinen kaupunki, ja sekin pitää huomioida rakentamisessa.
        Suomalaisiin siellä ei voi olla törmäämättä joten odotettavissa juorulehdelle vinkkikuvia.

        Miten niin juorulehdelle vinkkikuvia? Esim. Sofia on oleillut Dubaissa, Marbellassa ja Mykonoksella ja kaikissa on paljon myös suomalaisia turisteja, eikä koko 9 kuukauden aikana yhtäkään salakuvaa Sofiasta Seiskassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin juorulehdelle vinkkikuvia? Esim. Sofia on oleillut Dubaissa, Marbellassa ja Mykonoksella ja kaikissa on paljon myös suomalaisia turisteja, eikä koko 9 kuukauden aikana yhtäkään salakuvaa Sofiasta Seiskassa.

        Olisiko niin että niitä kuvia on lähetetty mutta jostain syystä Seiska ei halua niitä julkaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin juorulehdelle vinkkikuvia? Esim. Sofia on oleillut Dubaissa, Marbellassa ja Mykonoksella ja kaikissa on paljon myös suomalaisia turisteja, eikä koko 9 kuukauden aikana yhtäkään salakuvaa Sofiasta Seiskassa.

        Sofia on Sofia, ja siinä on suuri ero kenestä laitetaan vinkkikuvat lehteen ja kenestä ei. Sarasta on ennenkin laitettu, Sofiasta vaietaan. Syitä voimme vain arvailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko niin että niitä kuvia on lähetetty mutta jostain syystä Seiska ei halua niitä julkaista?

        On niitä lähetetty, mutta Seiska valkopesee Sofiaa.


    • Anonyymi

      Sara epätoivoisena yrittää pitää Pyrystä kiinni. Kello tikittää Saralla.

      • Anonyymi

        Pääsee yllättäen tarkistuskäynneille helpommin kuin Romaniaan.
        Mustasukkaisuus pn kamala tauti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsee yllättäen tarkistuskäynneille helpommin kuin Romaniaan.
        Mustasukkaisuus pn kamala tauti.

        22:26 Sä olet siis mustasukkainen, ok!


    • Anonyymi

      Toivottavasti muuttaa. Emme jää kaipaamaan.

      • Anonyymi

        Puhu vain omasta puolestasi, älä me-muodossa.


    • Anonyymi

      Ihana pari Sara ja Pyry❤️

      • Anonyymi

        Saakohan Pyry ihan oman kaapin, missä pitää omia tavaroitaan, vai haittaako ne Saran sisustusintoa, eli valokuvaamista? Kohta näemme kuvan hieman rypyssä olevasta parisängystä, ehkä sängyllä on jotain herkkuja ja kaksi viinilasia, joka puolella peilejä, kynttilöitä jalkoineen, katettu pöytä, johon tarkkaan aseteltu erikoisherkkuja jne. Eli kylmää, teennäistä ja epäkodikasta, kuten kaikki "sisustajan" kämpät ja mökki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saakohan Pyry ihan oman kaapin, missä pitää omia tavaroitaan, vai haittaako ne Saran sisustusintoa, eli valokuvaamista? Kohta näemme kuvan hieman rypyssä olevasta parisängystä, ehkä sängyllä on jotain herkkuja ja kaksi viinilasia, joka puolella peilejä, kynttilöitä jalkoineen, katettu pöytä, johon tarkkaan aseteltu erikoisherkkuja jne. Eli kylmää, teennäistä ja epäkodikasta, kuten kaikki "sisustajan" kämpät ja mökki.

        Odotetaan kunnes Sara on saanut katseltua kuvat kreikkalaisista sisustuslehdistä! Ainakin pari lehteä hänen täytyy selata jotta voi päättää miten laitetaan, ja mitä pitää ostaa.
        Varmasti tulee näkymään "Kreikan henki" Saran sisustuksessa nyt, koska maakin on mieluisampi kuin kamala Romania.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saakohan Pyry ihan oman kaapin, missä pitää omia tavaroitaan, vai haittaako ne Saran sisustusintoa, eli valokuvaamista? Kohta näemme kuvan hieman rypyssä olevasta parisängystä, ehkä sängyllä on jotain herkkuja ja kaksi viinilasia, joka puolella peilejä, kynttilöitä jalkoineen, katettu pöytä, johon tarkkaan aseteltu erikoisherkkuja jne. Eli kylmää, teennäistä ja epäkodikasta, kuten kaikki "sisustajan" kämpät ja mökki.

        Minä en ainakaan näe koska en seuraa Siepin instaa.


    • Anonyymi

      Sara varmasti innoissaan, kun Pyry sai siirron pois Romaniasta. Mutta kokemuksesta voin sanoa, että ilmanlaatu on Ateenassa järkyttävän huono ja ne helteet monta kuukautta putkeen kesäaikaan. Nytkin jotain +34.
      Mutta Sarahan rakastaa aurinkoa ja lepäämistä altaalla viinilasi kädessä. Siesta-aikaa hänellä koko päivä.

      • Anonyymi

        Käykö kateeksi ? 😂😂😂


      • Anonyymi

        Ja aina voi viinilasillisen kanssa nauttia hieman herkkua, mustaa makkaraa...
        Se on todellista herkkua!

        Kuulemma monet naiset suorastaan rakastavat mustaa makkaraa, se on kuulemma terveellistä nauttia vaikka päivittäin hieman mustaa makkaraa!

        Naapurin rouva kertoi, että hän pitää siitä, että laittaa sellaisia +20 cm pätkiä uuniin ja lämmittää. NAM!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja aina voi viinilasillisen kanssa nauttia hieman herkkua, mustaa makkaraa...
        Se on todellista herkkua!

        Kuulemma monet naiset suorastaan rakastavat mustaa makkaraa, se on kuulemma terveellistä nauttia vaikka päivittäin hieman mustaa makkaraa!

        Naapurin rouva kertoi, että hän pitää siitä, että laittaa sellaisia 20 cm pätkiä uuniin ja lämmittää. NAM!

        Sulla on paha pakkomielle. Kuten myös riivainen alemmuuskompleksi. Aika hakea hiukan keskusteluapua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on paha pakkomielle. Kuten myös riivainen alemmuuskompleksi. Aika hakea hiukan keskusteluapua !

        Kyllä ruoka-asioista voi keskustella. Toinen tykkää HK:n Sinisestä, toiselle taasen kelpaa vain aito Musta Makkara, koska se on niin peijakkaan hyvää...

        Ja terveellistä, tiemmä :)


    • Anonyymi

      Uskon, että moni Saran ikäluokkaa oleva on hankkinut hyvän koulutuksen, perheen ja lapsen eikä ole yhtään kateellinen tälle jalkapallomorsiamelle. Meitä on moneen lähtöön.

      • Anonyymi

        Ja sen huomaa täällä palstallakin. 😂😂😂


      • Anonyymi

        Onhan se työtä sometyökin. Hyvinhän tuo Sara on pärjännyt ja omaisuuttakin löytyy. Kaikki ei halua perhettä.


    • Anonyymi

      Sara on tehnyt raskaan virheen, kaikki menee päin persettä.

      • Anonyymi

        Iloa ja positiivisuutta sinunkin elämääsi. ❤️


    • Anonyymi

      Romanian kodista tulikin vähemmän kuvia.

    • Anonyymi

      Saralle on maistunut ruoka. Tuhti tyttönen

    • Anonyymi

      Nyt ne voi nussia uudessa kodissa ja Sara saa paljon isoa. Siitä se tykkää.

      • Anonyymi

        Rauhaton sielu, joka on liian täynnä itseään ja teennäistä elämäänsä. Toivottavasti ei koskaan hanki lasta, tai lemmikkiä, koska se vaatisi tältä "minä, minä" ihmiseltä liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaton sielu, joka on liian täynnä itseään ja teennäistä elämäänsä. Toivottavasti ei koskaan hanki lasta, tai lemmikkiä, koska se vaatisi tältä "minä, minä" ihmiseltä liikaa.

        Ei Sara pystyisi epäitsekkyyteen jota äitiys vaatii. Ajattelee ennemmin pimppiään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaton sielu, joka on liian täynnä itseään ja teennäistä elämäänsä. Toivottavasti ei koskaan hanki lasta, tai lemmikkiä, koska se vaatisi tältä "minä, minä" ihmiseltä liikaa.

        Aika moni keskittyy ravinnossa Mustaan Makkaraan, eikä syöpöttele mitään valmiita eineksiä, ne eivät ole kovin terveellisiä.

        Mustaa Makkaraa päivittäin ja se pitää lääkärin loitolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaton sielu, joka on liian täynnä itseään ja teennäistä elämäänsä. Toivottavasti ei koskaan hanki lasta, tai lemmikkiä, koska se vaatisi tältä "minä, minä" ihmiseltä liikaa.

        Mistä sinä kenenkään sielun tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhaton sielu, joka on liian täynnä itseään ja teennäistä elämäänsä. Toivottavasti ei koskaan hanki lasta, tai lemmikkiä, koska se vaatisi tältä "minä, minä" ihmiseltä liikaa.

        Miten sinun oma sielusi? Et ole mikään Kaunis Sielu, teet analyysin jonkun instan perusteella ja sinun sielusi huutaa: ei lapsia, ei lemmikkejä tuolle naiselle. Minä, minä, minä kaunissieluinen saan arvostella, eiko niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinun oma sielusi? Et ole mikään Kaunis Sielu, teet analyysin jonkun instan perusteella ja sinun sielusi huutaa: ei lapsia, ei lemmikkejä tuolle naiselle. Minä, minä, minä kaunissieluinen saan arvostella, eiko niin?

        Noita tyrkkyjä saa ainoastaan kehua, olivatpa miten typeriä ja huvittavia hyvänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Sara pystyisi epäitsekkyyteen jota äitiys vaatii. Ajattelee ennemmin pimppiään.

        Niinhän ne itsekkäät ajattelee. Kauneinta on luoda elämää mutta itsekkäät ei sellaisesta tajua.


    • Anonyymi

      Sara on julkkis ja elää someseuraajien määrällä. Siitähän ne mainostulot tulevat.
      Mutta jotenkin hänestä on vaan saanut oikeasti epävarman ja rauhattoman ihmisen kuvan. Epävarmuus näkyy esim. pröystäilemällä hienoista asunnoista, puhumalla stadin slangia (=outoa pissismöngerrystä) oltuaan kuukauden Helsingissä Kaakamon jälkeen.

      • Anonyymi

        Sara muutti Helsinkiin 2011. Ihan oikeastiko kuulit hänen puhuvan stadin slangia kuukausi
        hänen muuttonsa jälkeen? Vau!
        Mitä tuohon pröystäilyyn tulee, miksi ei saisi sisustaa kotiaan mieleisekseen? Onhan se iso asia nuorelle naiselle ostaa 780 000 asunto.


      • Anonyymi

        Romanian koti ei ollut riittävän edustava , seuraajille pitää näyttää /olla luksusta tarjolla somessa, jotta mielenkiinto säilyy ja seuraajat voivat samaistua ko. menestyjään ja näin kokea itsekin olevansa menestyjä ja rikas välillisesti. Ei kukaan halua katsoa ankeita kuvia rumista huoneista somesssa, köyhien pakoa arjesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romanian koti ei ollut riittävän edustava , seuraajille pitää näyttää /olla luksusta tarjolla somessa, jotta mielenkiinto säilyy ja seuraajat voivat samaistua ko. menestyjään ja näin kokea itsekin olevansa menestyjä ja rikas välillisesti. Ei kukaan halua katsoa ankeita kuvia rumista huoneista somesssa, köyhien pakoa arjesta.

        Emme vielä tiedä miten edustavasti tuo Kreikan koti on sisustettu. Odotetaan jos saadaan koko asunnosta kuvia.
        Miksi pitäisi tuhlata väliaikaiseen vuokra-asuntoon kovin paljon? Pari vuotta pystyy asumaan vähemmälläkin sisustamisella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Romanian koti ei ollut riittävän edustava , seuraajille pitää näyttää /olla luksusta tarjolla somessa, jotta mielenkiinto säilyy ja seuraajat voivat samaistua ko. menestyjään ja näin kokea itsekin olevansa menestyjä ja rikas välillisesti. Ei kukaan halua katsoa ankeita kuvia rumista huoneista somesssa, köyhien pakoa arjesta.

        Romanian "koti" oli Pyryn vuokra-asunto eikä sen ollut tarkoituskaan olla edustava. Kunhan Romaniassa jotain kodikkuutta saa vuokrakämppään. Ja nythän se onkin ollutta ja mennytta
        Saran koti on Helsingissä ja edustava onkin. Sara on rikas ja menestynyt omilla ansioillaan.


    • Anonyymi

      Onkohan Kreikan kodissa runsaasti kynttilöitä pöydillä?

    • Anonyymi

      Sara on omanlaisensa kulkija, joka ei kestä minkäänlaista kritiikkiä, ei rakentavaakaan kritiikkiä. Hän on niin minä minä ihminen.

      • Anonyymi

        Tunnetko hänet henkilökohtaisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko hänet henkilökohtaisesti?

        Minä tunnen ja siksi voinkin sanoa että vastenmielinen tyyppi


    • Anonyymi

      pyryn hygienia kuulemma huono. kusee suihkun lattialle eikä pese housujaan.

      • Anonyymi

        Hajuvesillä ja tyynysuihkeillahan siitä selvitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hajuvesillä ja tyynysuihkeillahan siitä selvitään.

        Häitä odotetaan ja ainakin toivottavasti saavat lapsia ja ovat onnellisia yhdessä loppu elämänsä ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häitä odotetaan ja ainakin toivottavasti saavat lapsia ja ovat onnellisia yhdessä loppu elämänsä ajan.

        Voi olla, että odottavan aika on todella piiiiiiitkä..............


    • Anonyymi

      Ihana pari Sara ja Pyry ❤️❤️❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe