Palstapähkinä

No nyt oli kyllä oikeasti jännä video...

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010614810.html

Koska tältä palstalta ei mielikuvitusta puutu, niin pakko tyrkätä tänne asiantuntijoille tälläinen. :oD

Mä uskon, että tämä on Harmiksen vakoilupallo.... se ajatteli tiedustella Suomen yrityskerman alueita ja muuta sälää, mutta sattui vähän huono keli... Nyt Harmis savuaa kotona riekaleisissa vaatteissa kärähtänyttä kameraleijaa katsellen ja kiroaa sääjumalia.

Millä nyt taivaspaikka Kremlistä saadaan, kun sota on ilmiselvä.... :oD

33

330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On kieltämättä jännä ilmiö, voihan kysymyksessä olla myös UFO joka merkkaa paikkaa seuraavalle ydinpommille?

UFO ilmiöistä ollaan montaa mieltä, mutta oudoksi asian tekee se miten esimerkiksi yli 19-vuotta Israelin turvallisuudesta vastaava henkilö totesi eläköityessään heidän olevan jo keskuudessamme? Varmasti paineellinen virka ja voi tuottaa joitain häiriöitä, joilla selittyisi myös tuo eläköityminen?
      Mutta, samaa ovat sanoneet ja toistaneet muutamat toisetkin arvostetut henkilöt, sanoen vain emme ole valmiita totuudelle.

AV

• Kyllähän jenkkienkin ilmavoimissa on outoja lentäviä esineitä raportoitu virallisesti.

• Tuo on selvästi ankeuttaja, joka on eksynyt kavereistaan. Sillä on mennyt vesisaten vuoksi suuntavaisto sekaisin.

Fakta tieto! 👾

• Jumankeuta! Onko täällä siis joku noitamaailman rikollinen Hesassa lymyämässä? Sitähän ankeuttaja etsii...

Suklaata taskuun, jos sattuu tuollaisen kohtaamaan. Ja suojeliusloitku kuntoon. 🙄

• Disseisback kirjoitti:

Jumankeuta! Onko täällä siis joku noitamaailman rikollinen Hesassa lymyämässä? Sitähän ankeuttaja etsii...

Suklaata taskuun, jos sattuu tuollaisen kohtaamaan. Ja suojeliusloitku kuntoon. 🙄

Kyllä! Tähän on nyt tultu. Suklaa auttaa myös tähän ongelmaan. 😁

Slltä varalta, että suojelusloitsua tarvitaan (kansalaisten kannattaa opetella ulkoa):
        "Expecto Patronum, Patronus Charm" 🪄

• tosi.typy kirjoitti:

Kyllä! Tähän on nyt tultu. Suklaa auttaa myös tähän ongelmaan. 😁

Slltä varalta, että suojelusloitsua tarvitaan (kansalaisten kannattaa opetella ulkoa):
        "Expecto Patronum, Patronus Charm" 🪄

Mikäs sun suojelus on? Mulla on horoskoopin mukaan leijona. 😁

Keppi on koivua ja suomenhevosista jouhia, sekä karhun k.rpäluu on siinä... ainoa miinus on tuo hevosjouhi siinä, kun allergisoi. 😬

• Disseisback kirjoitti:

Mikäs sun suojelus on? Mulla on horoskoopin mukaan leijona. 😁

Keppi on koivua ja suomenhevosista jouhia, sekä karhun k.rpäluu on siinä... ainoa miinus on tuo hevosjouhi siinä, kun allergisoi. 😬

Viimeksi kun tarkistin on suojelus vankkalla pohjalla täällä Kyöpelivuoren noitasiskojen seurassa. Siihen lisätään vielä horoskooppimerkki Härkä ja druidien puuhoroskoopin mukaan olen Hevoskastanja.
        https://energiakeskus.com/energiasivut/horoskoopit/druidien-puut/

Koen olevani vahvasti suojeltu monelta suunnalta.
        Sekä vielä lopuksi, Raid tappaa talossa ja puutarhassa!

Tää on aika win-win setti! 😄

• tosi.typy kirjoitti:

Viimeksi kun tarkistin on suojelus vankkalla pohjalla täällä Kyöpelivuoren noitasiskojen seurassa. Siihen lisätään vielä horoskooppimerkki Härkä ja druidien puuhoroskoopin mukaan olen Hevoskastanja.
        https://energiakeskus.com/energiasivut/horoskoopit/druidien-puut/

Koen olevani vahvasti suojeltu monelta suunnalta.
        Sekä vielä lopuksi, Raid tappaa talossa ja puutarhassa!

Tää on aika win-win setti! 😄

No mietippä jos olet horoskoopilta keskonen...mikä se suojelius on? Kaksi Dany Devitoa? 🙄

Kyllä on meillä käynyt viuhka. 😁

• Disseisback kirjoitti:

No mietippä jos olet horoskoopilta keskonen...mikä se suojelius on? Kaksi Dany Devitoa? 🙄

Kyllä on meillä käynyt viuhka. 😁

Juurikin näin. Kaksi Danny DeVitoa ja boonuksena yksi Kiroileva siili.
        Ihan älytön tsägä!

https://kiroilevasiili.fi/uudet-sarjat-7/

Hyvä me! 😂

• Disseisback kirjoitti:

Tuollainen agressiivinrn siilihän ois kova suojelius. 😬

https://images.app.goo.gl/P1ZB3DhsiG9jyfmdA

Linerikin tuon rinnalla ois perhosen siipien ilmavirtaa! 😂

Hah! Lineri on kova luu. Siilin kanssa, yhteisessä rintamassa, he olisivat voittamattomia. 😂

Tuon vahvempaa suojaa tuskin on edes olemassa. 😁

• tosi.typy kirjoitti:

Hah! Lineri on kova luu. Siilin kanssa, yhteisessä rintamassa, he olisivat voittamattomia. 😂

Tuon vahvempaa suojaa tuskin on edes olemassa. 😁

Päh, eikä oo... Lineristä on tullut vanhemmiten kukkahattutäti...😁

Mut tuollainrn ärhäkkä siili ois kyllä hyvä suojelius. 😬

• Disseisback kirjoitti:

Päh, eikä oo... Lineristä on tullut vanhemmiten kukkahattutäti...😁

Mut tuollainrn ärhäkkä siili ois kyllä hyvä suojelius. 😬

Tuon sanot kyllä omalla vastuullasi! Lineri ei välttämättä pidä itseään kukkahattutätinä. 😂

Kiroileva siili on yksi suosikkisarjiksistani. Ajaton ja hauska. 😉

• tosi.typy kirjoitti:

Tuon sanot kyllä omalla vastuullasi! Lineri ei välttämättä pidä itseään kukkahattutätinä. 😂

Kiroileva siili on yksi suosikkisarjiksistani. Ajaton ja hauska. 😉

No mä oon uhonut jo pitkänaikaa, että heräis koomastaan... vedellyt turskalla naamaan, kuten fishermansfriends-mainoksessa kalastaja konsanaan, mut se vaan uinuu...😁

Kieltämättä hauska sarjis... 😀

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

No mä oon uhonut jo pitkänaikaa, että heräis koomastaan... vedellyt turskalla naamaan, kuten fishermansfriends-mainoksessa kalastaja konsanaan, mut se vaan uinuu...😁

Kieltämättä hauska sarjis... 😀

Väärä mielikuvasi johtuu siitä, että sovinistipersumode poistaa aina mun laatuviestini. Sitä jäytää katsella, miten te otatte aina selkäänne... 😊

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Väärä mielikuvasi johtuu siitä, että sovinistipersumode poistaa aina mun laatuviestini. Sitä jäytää katsella, miten te otatte aina selkäänne... 😊

xLiner

Höpsistä... sinusta vaan tullut kädestäruokittava hellanlettas. 🤣

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Höpsistä... sinusta vaan tullut kädestäruokittava hellanlettas. 🤣

Aaargh!!! *Rouskis-näyks-näyks* 🍑...

😤 Tämä ei jää tähän!

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Aaargh!!! *Rouskis-näyks-näyks* 🍑...

😤 Tämä ei jää tähän!

xLiner

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Se on muuttovaris parvi matkalla prinsessan luo, tekevät tuollaisia syöksyjä ja löysivät prinsessan, kun parvi katosi!

• Disseisback

No jos olis Kokkolasta tullut tuo video, niin sitten se ois naakkaparvi, mikä pakenenis Simitin karjumista parvekkeelta.... persuidari-huudot vaan peilautuis rantakallioista ja bulkkilaivaterminaaleista, ettei parvi tiedä mihin suuntaan paeta....😬

• Anonyymi

Äh, ctulhu siellä vain kankeaa tulemaan omasta ulottuvuudestaan tänne puolelle, demonit seuraa sitten perästä mutta mitäpä pienistä :)

• Anonyymi

Ainakin sen liikehdintä on leijamaisen tempoilevaa ja kaartelevaa. Keilaniemen luigi galvanit? 😀

🐾

• Minulle tuttua on galvaaninen erotus...eli metallinen yhteys katkaistaan... jännite-erot poissuljetaan...

Ja jos tuolla oli ukkosta ilmassa, niin tuon saattoi olla sitä Harmiksen leijanlennätyshommaa...yritti väistellä salamoita...

Luigi Galvaanina siis oli se savuava Harmis vakoiluleijoineen...😁
        Koetti mutkitella, ettei salama osuis...😂

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Minulle tuttua on galvaaninen erotus...eli metallinen yhteys katkaistaan... jännite-erot poissuljetaan...

Ja jos tuolla oli ukkosta ilmassa, niin tuon saattoi olla sitä Harmiksen leijanlennätyshommaa...yritti väistellä salamoita...

Luigi Galvaanina siis oli se savuava Harmis vakoiluleijoineen...😁
        Koetti mutkitella, ettei salama osuis...😂

Piih 🤭😂

Sen verran hauska kuvaus tapahtumista, että ilmat itseltäni pihalle, jos 🎈 vieressä katsomassa tuota.

Melkoinen näytös.

🐾

• Anonyymi kirjoitti:

Piih 🤭😂

Sen verran hauska kuvaus tapahtumista, että ilmat itseltäni pihalle, jos 🎈 vieressä katsomassa tuota.

Melkoinen näytös.

🐾

Harmis pitää nähdä sellaisena kelju k kojoottina, mikä yrittää kaikkea ja saa sit nenilleen. 😁

Silloin sen jutut voi lukea. 😁

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

Harmis pitää nähdä sellaisena kelju k kojoottina, mikä yrittää kaikkea ja saa sit nenilleen. 😁

Silloin sen jutut voi lukea. 😁

Älä naurata minua lisää! 😂 Poden siitä kuitenkin hieman huonoa omaatuntoa.

Harmis on jäykkä, asiallinen ja varmaan kelpo mies omissa ympyröissään, mutta juu.. 🫣 Eipä tämä ehkä ollut niin tuloksellinen alusta niille ajatuksille 😀

🐾

• Anonyymi

Joku ötökkä- tai lintuparvi.

xLiner

• Kuivumassa olleet ja sitten karanneet mummokalsarit siellä tuulessa lentää.

• Anonyymi

mesaun omistaja on teinipillin nuolija... niin golfeiss joku näkyy vilahtaa joku Callavay heh.. katsomossa lippiksessäkin ..

hah.. justin kuin Rockefelleller porukkaa Callaway...

Mersu on aina pedofiili...

• Anonyymi
      • Ääh, yhtä tylsä idea kuin Linukalla....ei jatkoon. :oD

• Disseisback kirjoitti:

Ääh, yhtä tylsä idea kuin Linukalla....ei jatkoon. :oD

Myönnä vaan se vakoiluleijahomma suosiolla. :oD

• Anonyymi

bibuub gaat saavuvrhyv jttj¨
      rVARY RTU RKEBLL HYHWWVVVMM

RTLERNÖÖ AYTIKKAQ JAUJJWWB,,,

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      272
      5089
    2. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      51
      4087
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      93
      3599
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      50
      2709
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      46
      1863
    6. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      19
      1827
    7. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      100
      1669
    8. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      98
      1481
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      71
      1085
    10. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      146
      1063
    Aihe