Ei minulla ollut 34 vuotta sitten kotona kuin perus telkkari ja halpa kasetti radio ei minä tarvinnut parempa ei minä katsonnut leffoja enkä minä tykkännyt kunnella musikkia kotona.
Tykkäsin enemään juoda olutta ja kunnella musikkia baarissa joten ne rahat mitä muuten meni stereohin meni levy automattehin mutta tyytyväinen minä olin kun en edes tykkännyt kunnella musikkia kotona.
Kun minä 1998 jouduin linnan niin huomasin että minulla on hyvä olo kun olen ollut kauan selvin päin ja ostin cd soitin ja kuulokkeet ja huomasin että tämä on ihan kiva kunnella musikkia selvin päin.
Kun pääsin linnasta niin huomasin että tämä hän on ihan kamala kunnella musikkia kun on krapula ja menin tammikussa vuonna 2000 minnesota hoiton.
Kun minä kesällä vuonna 2000 en enä käynnyt baareissa niin rupesin kotona kunnella musikkia mutta halusin parempa äänen laatua kun sinä cd soitimessa mitä ostin linnassa minua rupesi kinnostaman hifi ja ostin stereot mitä kostuin monesa eri osista ja stereo telkkari ja kytkin sen telkkarin stereohin.
Eli nyt olen noin 24 vuotta harrastannut hifiä ja musikkin kuntelu kotona ja olen ollut noin 24 vuotta raittina.
Vaikka minulla silloin kun minulla oli kotona se tavallinen biomassa setti niin en ollut silti yhtä tyhmä kun se biomasaa oli vain niin että rahat ei rittänyt sekä koti stereohin ja levy automattehin olihan minulla alkoholi ongelma mutta minä olin visampi kun se typpillinen alkoholisoitunut biomassa koska minä päätin ja tein jotain sille alkoholi ongelmalle ja lopputulos on se että olen ollut 24 vuotta raittina.
Kuinka moni biomassa alkoholisti pysty sihen eli olen ollut viisampi kun se biomassa vaikka minulla on ollut biomassa perus setti kotona että ei se kotona oleva setti ole mikän älykkyden mittari..
Kuinka biomassa alkoholistista tuli raittis hifisti.
Anonyymi-ap
2
217
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän ihmettä yrität oikein selittää? Biomassa….
- Anonyymi
Se on sitä uutta biotaaloutta! 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446