Vielä jonain päivänä jos saisi

Anonyymi-ap

Toivon että voisin vielä löytää vielä sellaisen ihmisen jonka kanssa menisi yksi yhteen kuin rasvattu suksi ladulla sekä uskollinen ja rehellinen ihminen joka on omanlaisensa maanläheinen ihmisolento. Ihminen ihmiselle jonka kanssa olisi hyvä olla ja elää rauhallista yhteiselämää tulevaisuuden suunnitelmineen. Paljon hellyyttä ja yhteistä iloa yhteiseloineen. Toisillemme ne ainoat ja niin tärkeät, sellaista toivoisin niin kauheasti. Uskoisin että koskaan ei ole liian myöhäistä löytää, se vaatii vaan sellaista onnen tähtiä ja onnen pölyä kohdalle.

25

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivotaan että löytyy 👍

    • Anonyymi

      Joka hetki hän on läsnä. Mitä tekisimme, kuinka toisia hellisimme. Ei riitoja joita ei voisi selvittää. Se tunne kun katsoo toista silmiin ja näkee sen onnen toisen silmistä ja hymystä. Välittämistä loputtomiin.

      • Anonyymi

        Rakastan vieläkin.


    • Anonyymi

      Mies miehelle ?

      • Anonyymi

        Arka aihe shhh


      • Anonyymi

        Kyllä, miestä karskia ja komeaa etsin, oikeaa matshoa.


    • Anonyymi

      Täysin sama toive minullakin

    • Anonyymi

      Pian kun vaan saisin mielellään loppuelämäksi. - sivu

    • Anonyymi

      Juu onnea täältäkin 💞 Tää jatkaa matkaa💫näiden tähtien alla... Menen nukkumaan

    • Anonyymi

      Jos vielä joku tässä elämässä… Niin hän 🫂 rakastan tosi paljon.

    • Anonyymi

      S*ksi on hyvä tapa sopia

      • Anonyymi

        Sovintoseksi on ihanaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovintoseksi on ihanaa

        En koskaan ole ymmärtänyt tätä sovintoseksin ihannointia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovintoseksi on ihanaa

        Sovitaanko. I’m ready


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koskaan ole ymmärtänyt tätä sovintoseksin ihannointia.

        Silloin hellyys on täydellistä ja niin herkkää.... tuntuu niin hyvältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin hellyys on täydellistä ja niin herkkää.... tuntuu niin hyvältä...

        Tuon voi saavuttaa ilman riitelyäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon voi saavuttaa ilman riitelyäkin.

        No voi etenkin nyt meidän seksi olisi täydellistä


    • Anonyymi

      Tuo toive on muodissa♥️

      Toivotaan et toiveet täyttyy♥️♥️♥️ja jokainen tuntisi olevansa🥰

      • Anonyymi

        Kiitoksia mukavasta vastauksesta ja tietenkin pyrin olemaan avoin mahdollisuuksille jotta ne toiveet voisivat täyttyä jonain onnekkaana päivänä, se olisi jo puoli onnea elämästä jos niin kävisi, sillä rakkaus kokonaisuutena on osa elämää. (ap)


    • Kuulostaa hyvältä. Kukapa ei sellaista haluaisi. Toivottavasti löydät etsimäsi. Itse olen aika pitkälti luovuttanut ajatuksen suhteen. Mutta kukapa sitä koskaan tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Toivotan hyvää elämää, ja onnea haaveesi kanssa.

    • Anonyymi

      Parempi pysyä yksin. Tääkin tapaus sen osoitti nainen flirttailu huuteli perään tuijotti pennistä ja myös hipaisi yms..... ja silti ei mitään. Matalia on naiset ja iällä ei väliä nuori tai vanhempi. Aina sama juttu. Parempi olla yksin.
      Terveiset
      Vanhemmalle naiselle

      • Anonyymi

        Voi hyvä tavaton! Onpa härski nainen osunut sulle huudellut perään, lääppinyt ja tuijotellut pennistä!! Hyi hyi!


    • Anonyymi

      Valosta pitää sinun katsoman.

    • Anonyymi

      Ja miehen täytyy olla vapaa!!

    • Anonyymi

      Sama toive en etsi tulee jos tulee. Toivon sulle ja mulle, että löytyy. Oli kyllä ihan täsmälleen samat määritelmät.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe