Jos henkilöllä on ollut kova suojakuori ja ollut äksy, vittumainen muille, niin se on jonkun sairaan kusipään mielestä oikeutus sille, että voi pahoinpideillä henkisesti epävakaata ihmistä miten tahansa, ja eirstää hänet "Lempihenkilöstään", tuottaa ikuiset traumat, ja niin vitusti tuskaa, vain koska henkilö ei ole tiennyt paremmin, ihan vitun sairasta, lopeta toimintasi tai karma vähintää kostaa sulle niin paskasti, mitä oot mulle tehnyt, en jaksa keskittää suhun energiaa, mut toi manipulointis on tosi sairasta.
henkinen pahoinpitely on susta okei jos henkilöl on kova suojakuori?
3
325
Vastaukset
- Anonyymi
Näissä sanoisin omalla kohdallani miettikää kuinka minua kohtelette kohtelen takuu varmasti vittumaisemmin takasin narsisti on siitä kiva että esittää omaavansa itsetunnon ennen kun sen siltä julkisesti kasvotusten vie on nääs niin hölmö et kuvittelee ettei muut tiedä ketä tarkoitan vaikka en nimillä kirjoita
- Anonyymi
Enkä mä harrasta manipulointia ainakaan niin kuin sinä ny tarkoitat en mä hyödy omasta edustani paskan vertaa mun etuhan olis et mä olisin muita hyväksikäyttämällä hommannu vähintään miljoona omaisuuden ostan ison tontin aidannu sen täysin ettei kenelläkään muulla olis mahdollisuutta päästä lähellekään jja touhuilisin sielöä mitä huvittaa helpointa se olis kun ostas ahvenanmaan suomelta häätäs sieltä kaikki pois julistautus itsenäiseksi valtioksi meinaatteko etten ole keren tähän ikään jo kaiken mahdollisen suunnitteleen vähintäänkin kertaalleen
- Anonyymi
Mitä meinaat lempihenkilöllä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446