Uskon että

Anonyymi-ap

Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.

51

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mutta päätin että poistun. Pidä minua käärmeenä vaikka loppu elämäsi
      Ongelma on siinä ettemme voi rehellisesti sanoa asioista.

      • Anonyymi

        Aiii se haukku sut myös …. Siis käärmeeksi… etpä ollut ainoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiii se haukku sut myös …. Siis käärmeeksi… etpä ollut ainoa

        paska horo keksi lisää


    • Anonyymi

      Rakas on paha olla koska on ikävä ikuinen

    • Anonyymi

      Olet oikeassa. Raastaa tämä ikävä. Sydän pakahtuisi onnesta jos olisit minun vieressä nyt ja sanoisit minulle, että sinä riität kaikkine vikoinesi. ❤️

      • Anonyymi

        En vain kestä enää jos ei puhuta. Lähden pois. En pysty tähän


      • Anonyymi

        Ja riitä vikoinesi


      • Anonyymi

        Tietenkin riität juuri tuollaisena. Rakas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain kestä enää jos ei puhuta. Lähden pois. En pysty tähän

        Meidän täytyy puhua rauhassa kahdestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin riität juuri tuollaisena. Rakas.

        Kiitos samoin rakas! Olet hyvä juuri tuollaisena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän täytyy puhua rauhassa kahdestaan.

        Ai kenelle niinku ajattelit että puhuisit jos niinku tietäis kuka olet niinku kenelle puhuisit niinku pelkkää anomuumihöpötystä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän täytyy puhua rauhassa kahdestaan.

        Ei muutakuin tekoihin. Mieluiten heti. Muuten poistun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kenelle niinku ajattelit että puhuisit jos niinku tietäis kuka olet niinku kenelle puhuisit niinku pelkkää anomuumihöpötystä

        Miten voi noi lyhyeeseen kirjoitukseen saada mahtumaan neljä kertaa niinku sana. 😁 et ole kaivattuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muutakuin tekoihin. Mieluiten heti. Muuten poistun

        Joo et ole kaivattuni. Taakse Poistu!


      • Anonyymi

        Niin Haluaisin Rakkaani...Miksi emme tapaa. Olenko niin lurjus, ettet halua lähestyä. Elämä on kylläkin edessä ja haluan kanssasi kaunista ja pysyvää


      • Anonyymi

        Kaikki hyväksyn Rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Haluaisin Rakkaani...Miksi emme tapaa. Olenko niin lurjus, ettet halua lähestyä. Elämä on kylläkin edessä ja haluan kanssasi kaunista ja pysyvää

        Ollut sua usein kova ikävä ja googlasin sun nimen niin huomasin , että haluat tavata kaikkia muita (tuntemattomiakin), mutta minua et halua. Tuntui olo kovin petetyltä. Ei tullut rakastettu olo. 😞 Älä välitä. Minä olen tottunut tämmöisen kohteluun. Halusin uskoa, että olisit erilainen ja välittäisit minusta. Kyllähän sä välitätkin, mutta yhtä paljon välität täysin tuntemattomistakin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollut sua usein kova ikävä ja googlasin sun nimen niin huomasin , että haluat tavata kaikkia muita (tuntemattomiakin), mutta minua et halua. Tuntui olo kovin petetyltä. Ei tullut rakastettu olo. 😞 Älä välitä. Minä olen tottunut tämmöisen kohteluun. Halusin uskoa, että olisit erilainen ja välittäisit minusta. Kyllähän sä välitätkin, mutta yhtä paljon välität täysin tuntemattomistakin.

        Höpö höpö ajatuksia.
        Moniäänisyys ja laaja-alaisuus – elämä iloineen ja suruineen, haavoittuvuuksineen, pettymyksineen ja selviämisineen tekee elämästä toivorikasta ja kantaa sitä eteenpäin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin Haluaisin Rakkaani...Miksi emme tapaa. Olenko niin lurjus, ettet halua lähestyä. Elämä on kylläkin edessä ja haluan kanssasi kaunista ja pysyvää

        Olet rakas tiedät sen.


    • Anonyymi

      2 tuntia oli hyvä sitten kun tämän avas niin tuli paha olo.,onneksi kohta nukahdan.

      • Anonyymi

        Hyvää yötä.


    • Anonyymi

      Mikä mahtaa olla syy?

    • Anonyymi

      No mulla on ainaki! 😡😠 voi saatana!

    • Anonyymi

      kaikki hyvin. mulla on ongelmat jotka ei vtullakaan millään tavalla liity sinuun. sinähän olet vain ainutlaatuinen ja ihana. kiitollinen sinusta sieIIä ei muuta nyt …Öitä

    • Anonyymi

      Olet menny siis pirihuoriinki 🤬voi jumalauta! Sano nyt että vedät kamaa ni joop. Tajuan miks näytät siltä miltä nyt näytät! Voi taivaan vallat mä niin kiitän että tää päivä tuli🙏🙏🙏🙏

      • Anonyymi
        UUSI

        Esiinnyt taasen eri ohmisenä ku olet!


    • Anonyymi

      Kauhea ikävä ollut koko päivän. 😥
      Kaipaan sun hymyy, silmiä, hiuksia ja ihan koko olemusta.
      Helpottaisi kun olisi edes kuva sinusta, mutta emmehän me ole vielä siihen asti päässyt, että edes numeroita vaihdettu. Toki ei nekään riittäisi. Haluan pitää sua sylissäni ja suudella sinua, pitää hellästi hyvänä ja ennen kaikkea kuulla niin vastustamattoman ihanaa ääntäsi.

      Mun on pakko päästä sun juttusille. Ihan pakko. Ei tämä sydän kestä tälläistä ikävää. 💘

      Odotan sitä hetkeä. Odotan sitä vaikka nyt ikävä raastaa ja kovaa.🤍

      • Anonyymi

        Niin on minullakin kova ikävä...


    • Anonyymi

      Mulla on paha olla usein. Mutta en syylistä ketään toisia, kun en itse osaa (pelkään) hakeutua rakkaan naisen omaksi, eikä naisen olisi edes pakko huolia vaikka uskaltaisin. Kauniita unia. Mieheltä sivusta.

      • Anonyymi

        Siis tää oli jatkoa ei pitäny itelle vastaa


    • Anonyymi

      Tarkoitus oli syödä mutta en sitten syönyt. Ajattelin lopettaa, syömisen kokonaan.

    • Anonyymi

      Miksi ihmeessä ette sovi sitten. Puhutte, Halitte, pusitte ja nusitte sekä nukutte. Siinä se. Parempi olla molempien.

      • Anonyymi
        UUSI

        Niinpä ja tässä ketjussa sehän onnistuukin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ja tässä ketjussa sehän onnistuukin.

        "Anteeksi olin hölmö" "Anteeksi minäkin olin hölmö" 🫂🫂😘😘😏😌😘😘🫨🤯🥴😲😘😘🥳😴😴


    • Anonyymi

      ONNEX TÄÄ TULI ILMI✨️SAIN KYLLÄ TIEDON TÄSTÄ JA ETTÄ MÄTÄ HEDELMÄ KYLLÄ TIPPUU KÄSILLE KUN AIKA ON EI MUN OIS SITÄ TARVINNU ANELLA. HELEVETIN HYVÄ!🧨💥

    • Anonyymi

      Kyllä.

    • Anonyymi

      Minullakin oli tosi paha olla kauan monista eri syistä . Nyt jo vähän helpompaa.
      Hänelle paremman olon toivotuksia 🧚‍♀️
      -Olipa kuka vaan

    • Anonyymi
      UUSI

      Kun kumpikin kaipaa toisen luo, niinhän se on… Toivottavasti löydätte toisenne vielä eikä tarvitse olla erossa loputtomiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      KUISKAUS YÖSSÄ THEM WANT YOUR LIFE - JUST GIVE IT :)

      HORROR TÄYTTÄÄ ELÄMÄNNE HORROR

      SE KULKEE MUKANA JA TÄYTTÄÄ TYHJÄÄ TILAA :)

      HORROR

      TULEN TAAS UNIINNE TUODEN HENNON VIESTIN VAHVAN SANOMAN
      JUST HORROR WILL START !

    • Anonyymi
      UUSI

      KUISKAUS YÖSSÄ HORROR HAKKAAVAT KUN TYKKÄÄVÄT - THEM WANT YOUR LIFE THEM WaNT YOUR SOUL THEM WANT YOUR MIND THEM WANT - JUST YOU!

      KUISKAUS UNIINNE HORROR THEM WANT YOUR LIFE !!!

      THEM WANT YOU ! THEY WILL NOT ENDING - THEM WANT EAT YOUR SOUL YOUR MIND YOUR LIFE YOUR DREAM YOUR HOME YOUR HOUSE YOUR JOB THEM WANT BE YOU! THEY NEEDED YOUR SOUL AND YOUR MIND YOUR LIFE !!

      HORROR THEY NOT ENDING UNDING THEY ARE READY

      WHISPERY IN THE MONING NIGHT - THEY WANT YOU! HORROT WILL START !!

      HORROR !!

      • Anonyymi
        UUSI

        Meneppäs englannin kielen tunneille oot aika hukassa. Kuka sitten hullu oletkin.


      • Anonyymi
        UUSI

      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs englannin kielen tunneille oot aika hukassa. Kuka sitten hullu oletkin.

        😂😂😂

        Sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meneppäs englannin kielen tunneille oot aika hukassa. Kuka sitten hullu oletkin.

        KULJEN MUKANASI JA KUISKAAN UNOHDA SANAT - HORROR !!

        LÄHETÄN TÄÄLTÄ PAHAA JA MUSTAAN MIELTÄNNE; HE HALUAVAT ELÄMÄNNE; KOTINNE JA TYÖNNE.

        VAIN KAUHUA :) Miellytänkö sinua enemmän ? Pystytkö lukemaan paremmin, etten halvenna sinua ? Taidat luulla olevasi kovinkin etevä, et pysty häätämään :)

        Sinulla on paljon oppimista, ota askel parempaan, älä arvostele tai ylenssä itseäsi, jos syö muita se tulee takaisin :) Se joka itsensä ylentää alennetaan :)
        Tykkäätkö huomautella virheistä, laitat liian paljon voita leivän päälle? Minua ärsyttää se ihmisissä, tekisi mieli olla keittiössänne hokemassa, noinko paljon? :) vain kuiskaus korvaan HORROR ! Kaikki ymmärtää :)


    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla on paha olo. Hän on varmaankin onnellinen tahollaan. Ei jäänyt turhia miettimään. Siinäkin olemme erilaiset. Olisi helpompaa, kun voisi unohtaa nappia painamalla. Tai jos ei oltaisi edes tavattu. Turhaa kaikki.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei vaikuta tuo sinun kaivattusi sitten oikealta sinulle. Hänellä ei ole riittävästi tunteita sinua kohtaan tai on muuten tunnevammainen.

        Itse olen myös ihastunut aikaisemmin tunnevammaisiin ihmisiin. Nyt olen vakavasti miettinyt, että mukavampaa on kaivata lämpimiä ihmisiä. Ja panostaa omaan suhteeseen. Rakastella päivittäin ja pitää huolta läheisyydestä ja olla se paras itse hänelle. Ihastun siis melko helposti ihmisiin, mutta se on vain sellaista päivien piristystä. Aina pitää olla joku ja jos ei ole, kaipasn vuosien takaisia :}


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuta tuo sinun kaivattusi sitten oikealta sinulle. Hänellä ei ole riittävästi tunteita sinua kohtaan tai on muuten tunnevammainen.

        Itse olen myös ihastunut aikaisemmin tunnevammaisiin ihmisiin. Nyt olen vakavasti miettinyt, että mukavampaa on kaivata lämpimiä ihmisiä. Ja panostaa omaan suhteeseen. Rakastella päivittäin ja pitää huolta läheisyydestä ja olla se paras itse hänelle. Ihastun siis melko helposti ihmisiin, mutta se on vain sellaista päivien piristystä. Aina pitää olla joku ja jos ei ole, kaipasn vuosien takaisia :}

        Itse ihastun harvoin, mutta hänenkin uskon ihastuvan helposti ja suhteessa on myös.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ihastun harvoin, mutta hänenkin uskon ihastuvan helposti ja suhteessa on myös.

        Niin niin, kokonaan toinen asia on hullaantua johonkin mielipuolisesti. Ei toivoisi pahimmalle vihamiehelleenkään niin onnetonta kohtaloa. Mitä kukaan edes tekee turhilla ”ihastuksilla”. Ja suhteessa ollessa tuollainen on todella surullista, että yrittää selvitä kaikesta sillä tavalla.


    • Anonyymi
      UUSI

      No mulla nyt ei niinkään ole paha olla mutta hänellä voi olla koska sanoi niin pahasti en voi sille enään mitään sanottu mikä sanottu häneltä olisi ajatellut ennen mitä laittaa minulle voisi hän oikeasti mennä johonkin terapiaan niin pystyisi ajatuksiaan hallinnoimaan

      • Anonyymi
        UUSI

        On kyllä niin hurskasta, suorastaan häikäistyn!


    • Anonyymi
      UUSI

      En voi hyvin. Kääntäisin kellon viisareita ja pitkään taaksepäin jos voisin. Tekisin ihan muuta. Tai muulla tavalla no on opittu ainakin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on toivomuksesi

      Tällä hetkellä
      Ikävä
      170
      1571
    2. Nimesi nainen

      On koko päivän ollut ajatusteni ykkönen. Jotenkin kaipaan sinua nyt entistä enemmän ja se on saanut minut miettimään tos
      Ikävä
      66
      1419
    3. Tavio toi uudet tuulet ministeriöön: Rukoushetkiä kabinetissa, vähemmistöpuheet pannaan

      Ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio on ilmoittanut, ettei hänen puheisiinsa saa kirjoittaa mitään seksuaali-
      Ateismi
      165
      1391
    4. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      57
      1171
    5. Eihän nyt mikään

      Sitten varmasti jäänyt hiertämään meidän välejä. Meillähän ei ole varsinaisesti edes koskaan mitään ollut ja siksi itse
      Ikävä
      56
      955
    6. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      211
      887
    7. Olet nainen

      Taipuvainen masennukseen ja paniikkihäiriöihin. Tunnistin sen kun katsoin sinua silmiin.
      Ikävä
      60
      815
    8. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      65
      762
    9. Uskon että

      Hänellä ja minulla on molemmilla paha olla.
      Ikävä
      51
      734
    10. Jasmin Mäntylän jäätävät roikkorinnat instagramissa!

      Hrr! Rintojen kärki näyttää olevan lähes metrin etäisyydellä kaulasta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      705
    Aihe