Typerrien valakonaamojen kaupunki! Sortavat ja surjivvät meitä. On meilläkkii oma Leiffimme!
IisalMi on.
11
665
Vastaukset
- Anonyymi
Aina tulee sanomista kun missätahansa asiassa kilpiorganismienne elekieli jne vääryyksiä suojelevaa täysin laillisten julkisienpaikkojen torien läheisyydessä ja keiden kapasitoimienne toimijoiden kautta tahansa vääryyksiä suojelevaa ja missä kohtaa suomea ja/tai pöllöskää kuopioa tahansa vääryyksiä suojelevaa. Aina kun ajonne on kohteeseen tekijää saatteluhaluista eikä kohteesta tekijöitä poispäin ohjaavaa. Aina kun vaikuttaa jo kerran jos toisenkin koetulta pakkotoimeliaisuudelta yrittää nopeuttaa ihmisien inflatoitumista jokakuukauden päivien about 5 - 8 aikana ja viiveelläkerrytystä. Aina kun joku hyökkäsi narsismikeskustelullaan saadaksenne alibeja poishoitoihin huteraa kunniaansa suojellakseen kostaakseen valituksia. Aina kun laittomaan tarkoitukseen dominointihaluista takaapäin tiedustelua havaittavissa ja laita se siskosi muinaishistoriallinen puhelimentorvi vaan sinne ammattiliiton risteilylle, ne karkelot ei ole seisovinepöytineen minua varten. Viivehhän se pienistä suurilukumääräisemmän tekee ja tehän tiesitte sen mutta silti jatkoitte peliänne. Aina kun havaitaan virhettä vakavissa asioissa sisäisen turvallisuuden suhteen sanomistahan siitä tulee.
- Anonyymi
Mitä sinä oikein selität??
- Anonyymi
Tämä kaveri se osaa kiteyttää muutamaan sanaan sanottavansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kaveri se osaa kiteyttää muutamaan sanaan sanottavansa!
Se on ihan täysi tollo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan täysi tollo
Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?
Sekö se täällä kirjoittelee? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä oikein selität??
Niinpä,en ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?
Taas ees taipaleella kanavanvartijan kopissa hiljaista näkee Iisalmen vepkamerasta halpaa hallia ja liiterin kidassa polttopuut kaatuu myrskylässä.
- Anonyymi
ئەی لەومیشکە پوچەت
- Anonyymi
Valteeee feijjaaaa
- Anonyymi
Manne piru vie
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102908
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 85693
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34506
- 25485
- 43482
- 44469