IisalMi on.

Anonyymi-ap

Typerrien valakonaamojen kaupunki! Sortavat ja surjivvät meitä. On meilläkkii oma Leiffimme!

11

665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina tulee sanomista kun missätahansa asiassa kilpiorganismienne elekieli jne vääryyksiä suojelevaa täysin laillisten julkisienpaikkojen torien läheisyydessä ja keiden kapasitoimienne toimijoiden kautta tahansa vääryyksiä suojelevaa ja missä kohtaa suomea ja/tai pöllöskää kuopioa tahansa vääryyksiä suojelevaa. Aina kun ajonne on kohteeseen tekijää saatteluhaluista eikä kohteesta tekijöitä poispäin ohjaavaa. Aina kun vaikuttaa jo kerran jos toisenkin koetulta pakkotoimeliaisuudelta yrittää nopeuttaa ihmisien inflatoitumista jokakuukauden päivien about 5 - 8 aikana ja viiveelläkerrytystä. Aina kun joku hyökkäsi narsismikeskustelullaan saadaksenne alibeja poishoitoihin huteraa kunniaansa suojellakseen kostaakseen valituksia. Aina kun laittomaan tarkoitukseen dominointihaluista takaapäin tiedustelua havaittavissa ja laita se siskosi muinaishistoriallinen puhelimentorvi vaan sinne ammattiliiton risteilylle, ne karkelot ei ole seisovinepöytineen minua varten. Viivehhän se pienistä suurilukumääräisemmän tekee ja tehän tiesitte sen mutta silti jatkoitte peliänne. Aina kun havaitaan virhettä vakavissa asioissa sisäisen turvallisuuden suhteen sanomistahan siitä tulee.

      • Anonyymi

        Mitä sinä oikein selität??


      • Anonyymi

        Tämä kaveri se osaa kiteyttää muutamaan sanaan sanottavansa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä kaveri se osaa kiteyttää muutamaan sanaan sanottavansa!

        Se on ihan täysi tollo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ihan täysi tollo

        Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?

        Sekö se täällä kirjoittelee? 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä oikein selität??

        Niinpä,en ymmärtänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lippalakkitojottajako lienee motskari hondaa eestaas vitostietäkö?

        Taas ees taipaleella kanavanvartijan kopissa hiljaista näkee Iisalmen vepkamerasta halpaa hallia ja liiterin kidassa polttopuut kaatuu myrskylässä.


    • Anonyymi

      ئەی لەومیشکە پوچەت

      • Anonyymi

        Valteeee feijjaaaa


    • Anonyymi

      Manne piru vie

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe