Ihan jännittää liikkua kylillä.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Joo nistejä on täälläkin tuppukylässä
- Anonyymi
Elä liiku ulkona!
- Anonyymi
Mikä siellä niin jännittää?
- Anonyymi
Haapajärven toinen sukupuoli
- Anonyymi
Haapajärvellä on ihmiset ykstotisia. Jos et tiiä, mitä se tarkottaa niin guugleta.
- Anonyymi00012
nimen vois lyhentää : Haapärvi , säästösyistä .
- Anonyymi
Koska se Stockmannin avataan?
- Anonyymi
Kun tiedät et voit nähdä vielä Tinzen
- Anonyymi
Tietääkö Tinze miten fanaattinen olet
- Anonyymi
Haapajärvi alko esittelee.
Viini paranee vanhetessaan.
Maissi pellot Suomi.
Esittelee ison pullon Hietapelto maissi viinaa- Anonyymi00010
Mikä pullo
- Anonyymi00011
vedä hanskaan nii jännitys vähenee hetkeksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1492155Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210954Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91917Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37868- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49804Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat52750- 73721
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö288719Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35670