Aidot isänmaalliset suomalaiset auttavat heikompia maksamalla heidän eläkkeet

Anonyymi-ap

Näin se vaan on että aidosti isänmaalliset auttavat maamme heikoimpia. Se on paskapuhetta että se olisi vain kommunistien ja sosialistien tapa auttaa heikoimpia.

Nykyhallitusta on moitittu paljon mutta edelleen esim takuueläkeiset saavat noin 1000 euron eläkkeen joka kuukausi. Se on suhteessa paljon tiettyjen muiden maiden takuueläkesaajien rahasummaan. Jotkut maat on niin köyhiä (rutiköyhiä) että hädin tuskin pystyvät maksamaan 100 euroa kuukaudessa kun esim Ukrainassa maksetaan 56 euron eläkettä jota varmasti tai tietenkin selittää ainaki tällä hetkellä Venäjän ja ukrainan välinen sota mutta sitä en muista paljonko ukrainassa eläkesumma oli ennen Venäjän hyökkäystä sinne. Sitten on myös rikkaita valtioita kuten USA jossa kuitenkin USA;n valtio maksaa hävyttömän pienet eläkkeet eli noin 200 euron eläkkeet mut voin muistaa väärin, mutta ei missään nimessä 1000 euron eläketaso USA:ssa.

10

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oisiko pitänyt kirjoittaa noin 900 euroo eikä 1000

    • Anonyymi

      Eikö kannattaisi vertailla summia maihin mihin meitä yleisesti muutenkin vertaillaan , kait sitä aina hakemalla haettaessa löytyy vertailukohtia joka suuntaan .... ihan millaista kuvaa halutaan levittää ja keiden etuja ajetaan .

    • Anonyymi

      Takuueläke ei ole oikeuden mukainen pitäis lopettaa kun niillekin maksetaan ketkä ei ole ikään veroja maksaneet vaan toiset veroillaan heitä elättänyt tulonsiirroilla. Maahanmuuttajatkin jotka perheenyhdistäminen tuo mummut ja papat tänne eläkkeestä ja terveytenhoitosta nauttimaan. Sairaus ym. Eri asia jos on estänyt työnteon.

      • Anonyymi

        samaa mieltä


      • Anonyymi

        Yritystuet pitää lopettaa yrityksille jotka maksavat osinkoa, se on veronmaksajien varojen siirtoa sijoittajille.


      • Anonyymi

        Mitenkäs se jos kukaan ei palkkaa töihin, onko se riittävä peruste olla työtön?


    • Anonyymi

      Kaikki omaisuus mitä kuollessa jää pitää siirtää yhteiskunnalle ja myydä vaikka huutokaupalla, käteinen pitää laittaa suoraan yhteiskunnan ylläpitoon. Perintöä ei pidä jättää jälkeläisille jotka eivät ole laittaneet tikkua ristiin sen kartuttamiseksi, sehän on puhtaasti ansiotonta tuloa, jokainen hankkikoot itse varallisuutensa.

    • Anonyymi

      Eli siis ihmiset jotka ovat esim vammaiset .vammautuneet sun muut eikö heille kuuluisi eläke? Alkaako Natsiaate valtaamaan suomen porvarit? Takuueläke on heille ja se ei ole kuin vähän päälle 900 ja kuluja on sairauksista. Ja eläminenki maksaa muutenkin ilmaista ei heillekkään.

    • Anonyymi

      Tai sitte lähellä eläkeikää vois jotenki ite ottaa vastuuta ja alottaa vaikka osakesäästäminen kasvuosuudellisiin rahastoihin ja nuorekki vois kokeilla sitä vaikka 15€ kuussa on sit eläkeikään menessä kiva potti oottamassa.

      • Anonyymi

        Mitenkäs sellaiset säästää joilla ylijäämä on jo valmiiksi nolla tai jopa negatiivinen joka kuukausi? Hyviä vinkkejä sellaisille joilla talous on valmiiksi hyvällä mallilla, mutta mitäs sellaisille joilla rahat eivät riitä edes persujuttuihin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe