SPR Huittinen

Anonyymi-ap

Olisi mukava käydä mutta. . Miksi ei nämä vetäjät ohjeista kuka siellä on vetovastuussa? Hiljentäisi sen ison äijän sieltä komentelemasta muita? Istuu alusta loppuun kyttäämässä ja puuttuu asioihin jotka ei hänelle kuulu. Pilaa koko paikan!

8

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noi vanhat äijät pilaa kaikki paikat,kirppiskahvilat ja muut kahvilat! Pysyisivät kotona!!!!

      • Anonyymi

        No en minä sitäkään,ei ne kaikki vanhojakaan ole. Ja miks ei vanhat saisi käydä kiertelemässä, en nyt kannata mitään ikärajoitusta noihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä sitäkään,ei ne kaikki vanhojakaan ole. Ja miks ei vanhat saisi käydä kiertelemässä, en nyt kannata mitään ikärajoitusta noihin.

        Kiertelemässä on eri juttu,kun asutaan koko päivä ja kytätään ihmisiä. Kotona asutaan ei kahviloissa ja kirppiksellä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiertelemässä on eri juttu,kun asutaan koko päivä ja kytätään ihmisiä. Kotona asutaan ei kahviloissa ja kirppiksellä!

        Onko ne sateenkaariäijät koko päivän kirppiksellä?Se äijä,jolla omituinen nauru kyllä on,Istuu kädet puuskassa eka pöydässä ja tuijottaa ovelle ja kassalle.
        Joskus näkee,että kahvila on muidenkin asiakkaiden käytössä,mutta tosi harvoin.


    • Anonyymi

      Ainakin lietepualella miähistä on merkittävää hyätyä kun tyhjentävät lietekaivot jämptisti ja tarkkuurella!
      Lietemiähet eivät myöskään istu kahveella, tai ainakaan ihan mahrottomia aikoja! Kahvepöyräsä kuitenkin vaihretaan alan kuulumiset ja keskustellaan muutkin tärkeät asiat läpitte!
      Myös saunasa välillä on liätemiähiä istumasa joko uimahallilla tai huittisjärven rantasaunasa. Sielläkin keskustellaan liätealan kuulumisia, muttei juurkan paasata jonninjoutavaa!

      • Anonyymi

        Tämmöiset liätemiähet vois pysyä kotonansa. Pesemäs vaikka kamppeitansa liätteestä ja olla vaiti noistä höpinöistänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämmöiset liätemiähet vois pysyä kotonansa. Pesemäs vaikka kamppeitansa liätteestä ja olla vaiti noistä höpinöistänsä!

        Uimahallissa kloorintaso on erittäin suuri


    • Anonyymi

      "Onko ne sateenkaariäijät koko päivän kirppiksellä?Se äijä,jolla omituinen
      nauru kyllä on,Istuu kädet puuskassa eka pöydässä ja tuijottaa ovelle
      ja kassalle."

      Amerikassa yrittää presidentiksi nainen, jolla on vielä hysteerisempi nauru. Se hekottaa ihan koko ajan, hampaat kaukana suusta ulkona.
      https://www.youtube.com/shorts/OyyBQDNg77Y

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe