Olisi mukava käydä mutta. . Miksi ei nämä vetäjät ohjeista kuka siellä on vetovastuussa? Hiljentäisi sen ison äijän sieltä komentelemasta muita? Istuu alusta loppuun kyttäämässä ja puuttuu asioihin jotka ei hänelle kuulu. Pilaa koko paikan!
SPR Huittinen
9
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Noi vanhat äijät pilaa kaikki paikat,kirppiskahvilat ja muut kahvilat! Pysyisivät kotona!!!!
- Anonyymi
No en minä sitäkään,ei ne kaikki vanhojakaan ole. Ja miks ei vanhat saisi käydä kiertelemässä, en nyt kannata mitään ikärajoitusta noihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä sitäkään,ei ne kaikki vanhojakaan ole. Ja miks ei vanhat saisi käydä kiertelemässä, en nyt kannata mitään ikärajoitusta noihin.
Kiertelemässä on eri juttu,kun asutaan koko päivä ja kytätään ihmisiä. Kotona asutaan ei kahviloissa ja kirppiksellä!
- Anonyymi
Ainakin lietepualella miähistä on merkittävää hyätyä kun tyhjentävät lietekaivot jämptisti ja tarkkuurella!
Lietemiähet eivät myöskään istu kahveella, tai ainakaan ihan mahrottomia aikoja! Kahvepöyräsä kuitenkin vaihretaan alan kuulumiset ja keskustellaan muutkin tärkeät asiat läpitte!
Myös saunasa välillä on liätemiähiä istumasa joko uimahallilla tai huittisjärven rantasaunasa. Sielläkin keskustellaan liätealan kuulumisia, muttei juurkan paasata jonninjoutavaa!- Anonyymi
Tämmöiset liätemiähet vois pysyä kotonansa. Pesemäs vaikka kamppeitansa liätteestä ja olla vaiti noistä höpinöistänsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöiset liätemiähet vois pysyä kotonansa. Pesemäs vaikka kamppeitansa liätteestä ja olla vaiti noistä höpinöistänsä!
Uimahallissa kloorintaso on erittäin suuri
- Anonyymi
"Onko ne sateenkaariäijät koko päivän kirppiksellä?Se äijä,jolla omituinen
nauru kyllä on,Istuu kädet puuskassa eka pöydässä ja tuijottaa ovelle
ja kassalle."
Amerikassa yrittää presidentiksi nainen, jolla on vielä hysteerisempi nauru. Se hekottaa ihan koko ajan, hampaat kaukana suusta ulkona.
https://www.youtube.com/shorts/OyyBQDNg77Y - Anonyymi
Ja se apupiika Tarja joku vois lakata touhuamasta siellä. Vetäjät ehtii kyllä tehdä eikä toisten tartte söheltää!
- Anonyymi
Kova tarve ihmisillä ruoka-apuun
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693