Menin viime vuonna naimisiin kun olin 19 vuotias ja rakastan miestäni mutta jokin puuttuu sängystä ja haluaisin kokeilla olisiko seksi parempaa toisen kanssa.
Oon 20v, 170cm ja 64 kiloa ja vaaleat hiukset.
Kirjoita jos kiinnostaa.
Lauralana
Haluaisin vierasta miestä
54
1271
Vastaukset
Olisiko vanhempi mies sopiva sulle . M 55v kpo
- Anonyymi
Onko hyvä perse? Osaatko ottaa suihin? Annatko paljaalla?
Mistä päin olet ?
- Anonyymi
Täälä olis nuori ori Pohjois-Pohjanmaalla innokkaana.
- Anonyymi
Toki kiinnostaa,mistäpäin olet,minkäikäistä miestä haluaisit kokeilla?
Kari45 espoo - Anonyymi
Nuoret miehet hoitaa naisen niin ett se on pisto nosto ja ravistus systeemillä. Ei siinä nainen ehdi ees päästä tunnelmaan.
M 63v- Anonyymi
Kyllä hän osaa rakastella, ei kyse ole siitä. Taitaa tuo olla vain sinuntyylisi.
Lauralana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän osaa rakastella, ei kyse ole siitä. Taitaa tuo olla vain sinuntyylisi.
LauralanaKyllä siihen kuuluu hyvää esileikki myös eikä pelkkä pano, mutta eiköhän se ole yksilöllistä mitä kukin haluaa ja miten kukin toimii seksin suhteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siihen kuuluu hyvää esileikki myös eikä pelkkä pano, mutta eiköhän se ole yksilöllistä mitä kukin haluaa ja miten kukin toimii seksin suhteen.
Hän osaa sen myöskin ja rakastaa antaa kauan suuseksiä minulle, halia, suukotella ja kosketella.
Lauralana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän osaa sen myöskin ja rakastaa antaa kauan suuseksiä minulle, halia, suukotella ja kosketella.
LauralanaHyvä mieshän sinulla sitten on . Et tarvitse muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä mieshän sinulla sitten on . Et tarvitse muita.
Tuntuu silti että jotain puuttuu, olemme olleet yhdessä siitä asti kun olin 15v.
Lauralana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu silti että jotain puuttuu, olemme olleet yhdessä siitä asti kun olin 15v.
LauralanaHaet vain kokemusta muista miehistä siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LauralanaEhkäpä haet vaikkapa hieman vanhempaa miestä, joka ottaa Naisen kuten haluaa...
Yhdessä sovittujen sääntöjen ja rajojen puitteissa kuitenkin mutta ei siis "hellää rakastelua" vaan kunnon eläimellistä naimista jos sen voisi näin sanoa... ;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LauralanaOsta hierontaöljyä, mieluiten ihoöljyä, joten hän voi nuolla kunnon kielareilla nänneiltä ja reisien välistä niinkuin miehen pitääkin. Opeta miestäsi sänkypuuhissa, kyllä hää tokenee! Ja kerro mistä sinä ja mirrisi tykkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta hierontaöljyä, mieluiten ihoöljyä, joten hän voi nuolla kunnon kielareilla nänneiltä ja reisien välistä niinkuin miehen pitääkin. Opeta miestäsi sänkypuuhissa, kyllä hää tokenee! Ja kerro mistä sinä ja mirrisi tykkää!
Meillä on erilaisia öljyjä ja leluja joita olemme tilanneet netistä.
Lauralana
Joku jaksaa joka päivä tehdä vastaavan aloituksen ja aina kaikki menee lankaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Nimenomaan. Ettei vaa taaas jälleen kerran olis näitä säälittävänkuuluisia kamelipaskan trollauksia tämäkin 💩👽🤡💀☠️
Hei .Tule luokseni kyllä se järjestyy.Oon siisti terve mies etelästä.
- Anonyymi
Oletko se sama blondi munkasta?
Mhki - Anonyymi
Haluaisitko mustaa miestä? Saisit kokea mustan kiiman. On iso
- Anonyymi
Minä ainakin haluaisin kokea mustaa miestä ihan kunnolla. Mutta missä oot ja minkä ikänen ja kokonen? Itse 24v n.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin haluaisin kokea mustaa miestä ihan kunnolla. Mutta missä oot ja minkä ikänen ja kokonen? Itse 24v n.
Olen 60 vanha mies Keniasta
Iso penis on
Tykkä naida nuoren naine - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso penis on
Tykkä naida nuoren naineOlisit pysynyt Keniassa sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iso penis on
Tykkä naida nuoren naineIhan hyvä Ikä sinulla kun nuoret ei niin kiinnosta. Oletko sinkku ja missäpäin asut? N24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä Ikä sinulla kun nuoret ei niin kiinnosta. Oletko sinkku ja missäpäin asut? N24
Olen asunu Suomes 25 vuotta.
Nyt olen yksi
Kontulasa asu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hieman itsestäsi. Hiusten väri vartalo ym?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro hieman itsestäsi. Hiusten väri vartalo ym?
Vaaleet pitkät hiukset ja pituutta huimat 159/62 c kupit. Aikas estoton posliini sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaaleet pitkät hiukset ja pituutta huimat 159/62 c kupit. Aikas estoton posliini sieltä.
Seksikäs typykkä siis,haluaisitko istua syllin
Pave57 pitsku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen asunu Suomes 25 vuotta.
Nyt olen yksi
Kontulasa asuHei sinä Kenian musta mies. Kiinnosta todellakin. Nii itse olen 159 62 c kupit ja vaaleet pitkät hiukset ja posliini sieltä. Muutenkin villi avoin oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annatko paljaalla? Kuinka tiukka sinulla on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljaalla tietenkin ja ei minulle kovin iso kulli sovi sisälle .huh hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sinä Kenian musta mies. Kiinnosta todellakin. Nii itse olen 159 62 c kupit ja vaaleet pitkät hiukset ja posliini sieltä. Muutenkin villi avoin oon.
Tykkää naida nuori nainen,ne aina huuta kuis iso kulli
Tykkää nussia niitä
Joskus roihuvuores puisto
Onko sulla meili
K - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei sinä Kenian musta mies. Kiinnosta todellakin. Nii itse olen 159 62 c kupit ja vaaleet pitkät hiukset ja posliini sieltä. Muutenkin villi avoin oon.
Laita sähköposti mulle
Keniamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan kunha terve. Ja kyllä ihan tiukaksi sanottu. En kylläkään tarvii mitään kauheen pieni munasta. N24
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää nussia niitä
Onko sulla meili
KNam. Musta kokenut vanhempi mies vielä jota haluisin. Vaan mistäs voisin olla varma et oisit yksin sinä vaan? Sinul varmaan mustia miehiä kavereina? Vittu mites tänne meilin os uskaltaa laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää nussia niitä
Onko sulla meili
KTuossa iässä sinun pitäisi osata jo kirjoittaa täydellisesti suomea mutta olet liian tyhmä olet siihen.
Et ole apina ikinä nussinut muuta kuin omaa kättäsi, kuolet neitsyenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan kunha terve. Ja kyllä ihan tiukaksi sanottu. En kylläkään tarvii mitään kauheen pieni munasta. N24
Haluaisitko puhelinseksiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa iässä sinun pitäisi osata jo kirjoittaa täydellisesti suomea mutta olet liian tyhmä olet siihen.
Et ole apina ikinä nussinut muuta kuin omaa kättäsi, kuolet neitsyenä.Sulla meni tunteisiin, vituttaako kun oot pikkukikkeli..he he
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla meni tunteisiin, vituttaako kun oot pikkukikkeli..he he
Ei mennyt tunteisiin, minulla todennäköisesti kookkaampi vielä kuin hänellä. Eli täysin väärin meni naurettava päättelysi.
- Anonyymi
Mää voin tulla nussimaan isolla kullijatkolla. 6cm halkaisija
- Anonyymi
Eli menit naimisiin ensimmäisen kanssa jonka kanssa sänkyyn päädyit noinhan niissä monesti käy kun ei ymmärretä ettei ne miehet osaa ajatuksia lukia sen enempää kun te naisetkaan et mitäkö pitäs yhdessä opetella voin lyödä vaiks pääni pantiksi että et löydä toista miestä maailmasta joka suostuu arpomalla yrittään mistä pidät ja mistä et pidä mu onnea matkaan jos luulet että tolta polulta sen löydät mitä etsit
- Anonyymi
Olimme toistemme ensirakkaudet ja meillä ei ollut kiire seksin kanssa kun aloimme seurustelemaan.
Lauralana
- Anonyymi
Tuskin 20v naisen tarvi netistä seuraa etsiä, jos on oikea nainen. Toki jos aivan saatanan ruma akka on, niin sitten ymmärrän.
- Anonyymi
No en kyllä ole ruma, päinvastoin kuulema.
Lauralana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LauralanaSen kyllä uskon , mutta muuta en .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LauralanaLauralana, miten suhun yhteyttä?
- Anonyymi
Kengännumero ja nilkanympärys?
- Anonyymi
54 ja 48
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
54 ja 48
ÄO pyöreä nolla
Kiinnostaa. Jutellaan Treffit-sivustolla. M65
- Anonyymi
Lauralana 58 mies Temmes Oulu Seksiä annan
- Anonyymi
Kiinnostaa
- Anonyymi
Kiinnostaa paljon
Asutko missä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle402797Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362591Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532564Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt962114Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle401971Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3131752- 1501526
- 731388
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231158Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271133