Olen hieman iäkkäämpi, yksin asuva terve mies. Pidän huolta hyvinvoinnistani ja kunnostani päivittäin liikunnan avulla. Mutta yksi todella vakava epäkohta, puute elämästäni puuttuu. Toisen ihmisen (naisen) kosketus. Tänään sain konkreettisen tuntuman mitä minulta puuttuu. Salilla eräs nainen kosketti olkapäätäni pienen hetken. Se tuntui uskottoman hyvältä! Koin lopulta tapahtumaa ajateltuna järkyttävältä. Miksi minulta puuttuu ihmiselämän perustarve, tulla kosketetuksi? Miten voin jaksaa, voida hyvin ilman tätä. En voikaan, sillä tämän puutteen takia syön lääkettä. Se turruttaa aivojani sen verran, etten 24/7 rassaa tällä asialla. Toki aivan väärä tapa ratkaista ongelma.
En ole ollut parisuhteessa yli kymmeneen vuoteen. Etsin kumppania, mutta tuntuu mahdottomalta löytää. Yritän päästä juttusille ja pääsenkin. Käyn eri paikoissa, mutta kaikki mielenkiintoiset naiset ovat varattuja, liian nuoria tai eivät ole sitten eivät ole minun tyyppiäni. Kuinka kauan jaksan pitää huolta terveydestäni ja kuntoilla kun mitään ei tapahdu. Pitäisiköhän alkaa juoda ja hukuttaa tämä ongelma viinaan. Sitäkin on tapahtunut, mutta ei moneen vuoteen. En käytä (vielä) alkoholia.
Varmaan kuulostan typerältä, saamattomalta mieheltä kun en saa edes naista itselleni!
Kosketuksen huutava puute
1
197
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoin Olympialaisten viisiottelua ja ratsastusta, joka siihen kuuluu yhtenä lajeista. Monet tytöt ovat kiinnostuneita ja harrastavatkin ratsastusta. Itse en pidä ollenkaan hevosista. Haisevat pahalta ja ovat vaarallisia. Siinäpä juuri syy, miksi tytöt/nuoret naiset pitävät hevosista. Ne ovat vähän kesyttömiä, arvaamattomia ja lihaksikkaita. Juuri näitä ominaisuuksia naiset haluavat mieheltä. Suorastaan hullaantuivat tällaisen miehen kohdatessaan. Joten ei tällainen porvarillinen, perusharrastuksilla varustettu harmaa mies kiinnosta heitä alkuunkaan! Juuri pieni vaara ja jännitys lumoaa naisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v37229Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3821991Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2661702Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku291653Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2911372- 731112
- 731053
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61799- 47786
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25749