Onneksi menovinkit loppuvat pian!

Anonyymi-ap

Kohta saapuu syksy ja pieni kaupunkinkimme vaipuu syvään talvihorrokseen. Ei ole enää menovinkkejä, polttoaine säästyy, ei ongelmia hankkia lastenvahti, ei sisäänpääsy- tai osallistumismaksuja, ei ainaista pulaa ajasta ehtiä joka paikkaan ja joka menoon. Voi huokaista helpotuksesta: onneksi tulee talvi!

13

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se, joka näitä menovinkkejä postailee, pitääkseen palstan siistimpänä ”Heinolan todellisuudesta”, on pian työtön. Kaupunki jälleen lamaantuu talveksi.

• Anonyymi

Jäähän tänne vielä kummittelemaan tämä Heinolan lahja maailmalle. Setä 47 v. Heinolasta.

• Anonyymi

Jonnet ja Väinöt pitävät huolen ettei lamaannu. Monenlaista tapahtumaa talven kuluessa tulossa. Olkaahan silmät ja korvat avoinna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäähän tänne vielä kummittelemaan tämä Heinolan lahja maailmalle. Setä 47 v. Heinolasta.

Kuka on lahja?

• Anonyymi

Entäs Heinolan syöjä. Onko hää vielä hengissä vai ylensyönyt ja dead?

• Anonyymi

Syömällä pysyy hengissä

• Anonyymi

Tämän kesän paras menovinkki oli ravintola Roskapankin taide pläjäys viinin maistajaisineen. Kuinka moni ehti käydä?

• Anonyymi

Vai niin, että sellainen.

• Anonyymi

Talvella vasta menoa ja ohjelmaa piisaakin.

• Anonyymi

Heinola on vireä ja kasvava kaupunki ja itä-Hämeen keskus.

• Anonyymi

Menovinkkejä tulee useita viikossa. Onneksi tulee talvi

• Anonyymi

26.10.2024 klo 13:00 - 15:00

Itä-Hämeen Kansantanssijat ry 30-vuotisjuhlakonsertti
      WPK-talo

• Anonyymi

Onko tämä tapahtuma postaaja kaupungilta palkattu henkilö?

Noinko hävettää nämä Heinola- palstan muut jutut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe