Kohta saapuu syksy ja pieni kaupunkinkimme vaipuu syvään talvihorrokseen. Ei ole enää menovinkkejä, polttoaine säästyy, ei ongelmia hankkia lastenvahti, ei sisäänpääsy- tai osallistumismaksuja, ei ainaista pulaa ajasta ehtiä joka paikkaan ja joka menoon. Voi huokaista helpotuksesta: onneksi tulee talvi!
Onneksi menovinkit loppuvat pian!
13
350
Vastaukset
- Anonyymi
Se, joka näitä menovinkkejä postailee, pitääkseen palstan siistimpänä ”Heinolan todellisuudesta”, on pian työtön. Kaupunki jälleen lamaantuu talveksi.
- Anonyymi
Jäähän tänne vielä kummittelemaan tämä Heinolan lahja maailmalle. Setä 47 v. Heinolasta.
- Anonyymi
Jonnet ja Väinöt pitävät huolen ettei lamaannu. Monenlaista tapahtumaa talven kuluessa tulossa. Olkaahan silmät ja korvat avoinna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäähän tänne vielä kummittelemaan tämä Heinolan lahja maailmalle. Setä 47 v. Heinolasta.
Kuka on lahja?
- Anonyymi
Entäs Heinolan syöjä. Onko hää vielä hengissä vai ylensyönyt ja dead?
- Anonyymi
Syömällä pysyy hengissä
- Anonyymi
Tämän kesän paras menovinkki oli ravintola Roskapankin taide pläjäys viinin maistajaisineen. Kuinka moni ehti käydä?
- Anonyymi
Vai niin, että sellainen.
- Anonyymi
Talvella vasta menoa ja ohjelmaa piisaakin.
- Anonyymi
Heinola on vireä ja kasvava kaupunki ja itä-Hämeen keskus.
- Anonyymi
Menovinkkejä tulee useita viikossa. Onneksi tulee talvi
- Anonyymi
26.10.2024 klo 13:00 - 15:00
Itä-Hämeen Kansantanssijat ry 30-vuotisjuhlakonsertti
WPK-talo - Anonyymi
Onko tämä tapahtuma postaaja kaupungilta palkattu henkilö?
Noinko hävettää nämä Heinola- palstan muut jutut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559