Mihin päätelmään oot tullut

Anonyymi-ap

Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?

83

1389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä mä uskoisin että vähän tykkäät minusta ajatuksella että olen ihan mukava ja kiltti, ainakin.

• Anonyymi

Tiedän että luotat minuun, ja tiedät että niitä henkilöitä on vaikea löytää. Kuulin kun juttelitte, kiva juttu, ja täydennän Tervetuloa on myös toisin päin.

• Anonyymi

En tiedä varmaksi kenenkään tunteista minua kohtaan.

• Anonyymi

Luulen että on. Kyllä sun katse kertoi kaikken...

• Anonyymi

Aavistelin jo eka katseesta, mutta ehkä kuitenkin vain kuvittelin.

• Anonyymi

Toivon niin, että hänellä on.

• Anonyymi

On hänellä, intuitioni kertoi niin.

• Anonyymi

Ei ole. Oon vääränlainen nainen, vaikka ehkä jollain tavalla kiehdon.

• Anonyymi

kyllä me -tykätätään- toisistamme. ei muuta.

• Anonyymi

On, kaverillisia.

• Anonyymi

Kaikkea muuta kuin kaverillisia.
        Sivu.

• Anonyymi

Sellainen outo yhteys oli ainakin joskus olemassa naisen kanssa. En tiedä enää nykytilasta.

• Anonyymi

Ei ole en usko enää. Utelias kyllä olet ja sinua kiinnostaa vähän salaa seurata kuinka käsittelen asiaa. Tämä on lopullinen päätelmäni.

• Anonyymi

En osaa puhua ja olen muutenkin hankala ja yksinäinen. Naisella ei ole tunteita minua kohtaan, ei tahdo halata minua ja lohduttaa.

• Anonyymi

Ethän koskaan kirjoita enää!
        Naisella ei ole tunteita minua kohtaan, ei tahdo halata minua ja lohduttaa:
        Koska vastaus on, että eräällä naisella ei voi olla tunteita sinua kohtaan mitään yhteistä historiaa ei ole eikä mitään yhteistä matkaa tarkoitettu jaettavaksi teille.
        Nainen ei halua lähentyä sinua millään tasolla, koska olet iso ongelma hänelle ja tulisit sellainen olemaan aina jokapäiväisessä elämässä.

• Anonyymi

On sulla ja siksi olet hukassa kuin neula heinäsuovassa. T: M

• Anonyymi

Hänellä oli ainakin jossain vaiheessa. Aluksi iloisia ja energiaa tuovia tunteita, sittemmin hiljaisempia, hitaampia ja surumielisempiä.

• Anonyymi

Noin toimin. Mutta hänen takia piti muuttua vakavammaksi.

• Anonyymi

Tuollainen arvausleikki on melko ikävää sille kohteelle. Ehkä sen on tarkoituskin olla?

• Anonyymi

Ikävää myös puolisolle toi peli.

• Anonyymi

Ei ole, keskity vaan siihen uuteen kohteeseesi.

• Anonyymi

Ei ole mitään tunteita hänellä ja tämä ei ole päätelmää vaan tosielämässä koettua ja nähtyä. Siinä mielessä olen hyvässä asemassa tämän tiedon suhteen koska täällä on myös sellaisia jotka ei tiedä toisen tunteista mitään.

• Anonyymi

Ei ole. On löytynyt sellainen, joka välittää, ja nyt odotellaan iloisia perheuutisia.

• Anonyymi

Paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

Käytiin ultrassa ja kuultiin huonoja uutisia. Lapsi syntyy kehitysvammaisena. En kehdannut nykyiselle miehelle sanoa, että se lapsi saattaa olla sinun. Molemmat ootte vammaisia niin siitä päättelin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa kysyttiin aloittajan tunteista minua kohtaan. Toivotamme heille onnea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytiin ultrassa ja kuultiin huonoja uutisia. Lapsi syntyy kehitysvammaisena. En kehdannut nykyiselle miehelle sanoa, että se lapsi saattaa olla sinun. Molemmat ootte vammaisia niin siitä päättelin.

Ihan hirveitä vitsejä. Hävetkää nyt oikeasti
        -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä hipoo jo huippusuoritusta tyhmyydessä. Kerrotko nyt äitisi ja isäsi tarinaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho mikä kommentti. Monelleko olet tehny lapsia ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho mikä kommentti. Monelleko olet tehny lapsia ?

Sitä taustaa vasten että Ap lähipiirissä kuollut ihan täysiaikasia vauvoja kohtuu sekä elänyt 10 min koska ollut niin pahasti vammautunut. Ei tuollaiset jutut oikein huvita. Törkeitä.

• Anonyymi

Luulen että on, vaikka koitat kieltää kaiken.

• Anonyymi

Jos aloittaja on E nainen, niin on mutta hyvin heikkoja ja ailahtelevaisia.

• Anonyymi

Mistäs päättelet että heikkoja? Entä jos on epäsopivaa tuntea toista kohtaan jotain ja sit kun antaa vihreää valoa liikaa ja tuleekin katuma päälle että ei paljastu? Ehkä siksi ailahtelevaa.
        -E sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs päättelet että heikkoja? Entä jos on epäsopivaa tuntea toista kohtaan jotain ja sit kun antaa vihreää valoa liikaa ja tuleekin katuma päälle että ei paljastu? Ehkä siksi ailahtelevaa.
        -E sivusta

Ei ole vihreätä valoa nähty.....
        Ja heikkoa on, jos ei niistä tunteista mitään seuraa IRL.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vihreätä valoa nähty.....
        Ja heikkoa on, jos ei niistä tunteista mitään seuraa IRL.

Onhan se heikkoa, vaan kun on mahdollisuus että niin moni asia menee vihkoon. Siksi epäsopivaa. Enkä usko että toinen tuntee samoin. Joten parempi YRITTÄÄ unohtaa vaan helpommin sanottu kun tehty. Olen kyllä näyttänyt aika selkeitä merkkejä ihastuksesta.
        -E sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se heikkoa, vaan kun on mahdollisuus että niin moni asia menee vihkoon. Siksi epäsopivaa. Enkä usko että toinen tuntee samoin. Joten parempi YRITTÄÄ unohtaa vaan helpommin sanottu kun tehty. Olen kyllä näyttänyt aika selkeitä merkkejä ihastuksesta.
        -E sivusta

Unohtamisyritys tällä palstalla? ....... on kaiketi tuomittu epäonnistumaan.
        Unohtaa voit kun häivyt täältä, teet muita asioita ja pyrit tapaamaan muita ihmisiä.

"selkeitä merkkejä ihastuksesta." -------- "väärä" E sitte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtamisyritys tällä palstalla? ....... on kaiketi tuomittu epäonnistumaan.
        Unohtaa voit kun häivyt täältä, teet muita asioita ja pyrit tapaamaan muita ihmisiä.

"selkeitä merkkejä ihastuksesta." -------- "väärä" E sitte

Tai kuinka selkeitä merkkejä sitä pystyy nyt antamaan.. olemalla mukava, katselemalla vähän liian pitkään ja liian intensiivisesti, vähän hymyilemällä. Palstailu on vaan ajanvietettä siinä missä muu some.

Onko sulla tunteita tätä E:tä kohtaan?
        -E sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kuinka selkeitä merkkejä sitä pystyy nyt antamaan.. olemalla mukava, katselemalla vähän liian pitkään ja liian intensiivisesti, vähän hymyilemällä. Palstailu on vaan ajanvietettä siinä missä muu some.

-E sivusta

En tiedä... haihtuneet pelkiksi ajatuksiksi.
        Mutta voivat tulla esiin jos kohdakkain osutaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-E sivusta

Täältä kun häivyt niin se on varmaa että unohdat.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varmaan ristiriitaisia ja jopa sisarellisia tunteita on.Ehkei kuitenkaan intohimoisia.Haluat olla lähellä mutta et liian.
      Terkuin: 😎❤️‍🔥

• Anonyymi

On ollut, sen tiedän koska sen olet sanonut, ja tietäisin sen kyllä muutenkin. Mutta ehkä olet kuolettanut tunteesi minua kohtaan kuten minäkin sinua kohtaan, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Ja siinä on auttanut tämä kun ei nähdä. Poissa silmistä tarpeeksi kauan, niin myös poissa mielestä, näin se kai menee. Ja hyvän ratkaisun olet tehnyt, kun olet pysytellyt poissa :)

• Anonyymi

Näinhän se menee: poissa silmistä, poissa mielestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista, että minulle ei ole käynyt noin. Kyllä hän edelleen on mielessä vaikka ei olla nähty aikoihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista, että minulle ei ole käynyt noin. Kyllä hän edelleen on mielessä vaikka ei olla nähty aikoihin.

Kyllä se hiipuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se hiipuu.

Harmi jos sinulla noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harmi jos sinulla noin!

Ei lainkaan harmi. Haluatko itse kaivata jotain loppuelämäsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua nähdä sellaista ihmistä enää koskaan, jonka olen kokenut stalkkeriksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lainkaan harmi. Haluatko itse kaivata jotain loppuelämäsi?

Miten joku voi edes kaivata vuosien ajan. Minulle täysin mahdoton ajatus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua nähdä sellaista ihmistä enää koskaan, jonka olen kokenut stalkkeriksi!

Minkä koet stalkkaamiseksi?

Jos jaat julkisesti kuvia netissä, ne todellakin ovat julkisia = kaikkien ihan luvalla katsottavissa.

Jos fb-sivusi ovat julkiset, ovat myös ne kaikkien luettavissa.

Näiden katsominen ei siis ole stalkkaamista. Eiköhän jokainen, joka on toisesta henkilöstä kiinnostunut, mene netistä katsomaan, että onko tuo henkilö sinne itsestään jotain jakanut.

Ne jotka eivät tarkoituksellisesti kerää kuvilleen katsojia, eivät niitä myöskään jaa netissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko on aikaa näkemisestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauanko on aikaa näkemisestä?

Toista vuotta.

• Anonyymi

Kyllä kai sulla tunteita on mua kohtaan mut miksi pitää äksyillä ja raivota eikö kuuluisi pitää hyvänä

• Anonyymi

tykästy varmaa siihen ei maaniseen versioon :D no eipä meille koskaan tullut /tulisi mitään. jos näkisi koko paketin todennäkösesti sairastuisi itsekin hyvin pahasti

• Anonyymi

Varmaan tunne tasolla jotain ainakin oli, käytännön toimet suhteen edistämiseksi vain puuttuivat...

• Anonyymi

Hänellä ei ainakaan ole. Muuten olisi varmasti lähettänyt jo vastausta viestiin.

• Anonyymi

Ilmeisesti näin

• Anonyymi

Ehkä välität ihmisenä,kun kysyit onko kaikki hyvin.Muuten ei sulla ei kummempia tunteita mua kohtaan ole,näin ajattelen.

• Anonyymi

Juuri noin se on, ei ole tunteita ketään kohtaan, eikä ole tarvetta tutustua keneenkään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on, ei ole tunteita ketään kohtaan, eikä ole tarvetta tutustua keneenkään!

😂

Hieno ihminen.

• Anonyymi

En usko. Viihtyy niin hyvin muiden kanssa.
      En ole nähnyt mitään merkkiä, siksi en enää jaksa uskoa että olisi. Olen likipitäen luovuttanut jo. Ehkä hänellä joku kotona odottamassa sitten. Taidan olla vähän liian kesy hänelle, ei vaan tunne minua siinä mielessä ollenkaan..

• Anonyymi

Eli et olekkaan kesy? 😉

• Anonyymi

Tiedän että on.

• Anonyymi

Ei. EVVK ja pidä pää kiinni.

• Anonyymi

Minulla on tunteita uuteen henkilöön.
      Nam.

• Anonyymi

Toivon ettei kenelläkään ole tunteita minua kohtaan, koska minulla ei ole tunteita ketään kohtaan! Eikä niitä voi tulla niin kauan kuin projekti jatkuu ja sen jälkeenkin menee vielä aikaa siihen, että saa elämänsä tasapainoon kaikkien kauheiden vuosien kokemusten jälkeen!!

• Anonyymi

Ihme sinänsä yllättävän monellakin on tunteita mua kohtaan vaikka tiettävästi olen kusipää ollu jo yli kakskyt vuotta eiks muailma si vaan ol jännä paikka

• Anonyymi

On varmaankin, muttei mitään positiivisia.

Itselläni se on toisinpäin eli niitä positiivisia tunteita yhä edelleenkin ja järkky ikävä.

Mölyävä a.

• Anonyymi

Juuri noin se on ettei ole ketään kohtaan positiivisia tunteita. Ei ole oikeastaan ollut pitkään aikaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on ettei ole ketään kohtaan positiivisia tunteita. Ei ole oikeastaan ollut pitkään aikaan!

Miksi sitten olla ikäväpalstalla ja haukkua ties millä tavalla......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten olla ikäväpalstalla ja haukkua ties millä tavalla......

Jos minun elämääni häiritään toistuvasti tuon sen aiheuttaman pahan olon muiden tietoon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos minun elämääni häiritään toistuvasti tuon sen aiheuttaman pahan olon muiden tietoon!

En tietääkseni ole häirinnyt kenenkään elämää enkä varsinkaan toistuvasti.

• Anonyymi

Oletko kysyjä M

• Anonyymi

Pimppa Laukka?

• Anonyymi

Ehkä pienesti. Toki kummiskin yksi muiden joukossa sinulle. Lapsettomana ja paremman näköisenä todennäköisesti kelvannut muutenkin kun palstalla.

• Anonyymi

Jotain uteliaisuutta ehkä, koska oot semmone yleisutelo.

• Anonyymi

Kaverillisia nykyään. Niinkun kaikkiin miehiin on. Kyllä ne tunteet alkaa kadota aina kun tarpeeksi kauan välttelee, ei siimaa anna ja tosiaan ajattelee että perceelleen sekä vtyiksi sekin menisi.

• Anonyymi

Saisinpa sut nainen.💔 Haluisin laittaa sut voimaan paremmin💋

• Anonyymi

Aiheutat toiminnallasi pahaa oloa vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aiheutat toiminnallasi pahaa oloa vain.

ei aiheuta. lakkaa sekaantumasta toisten asioihin!

• Anonyymi

Mieti sitä

• Anonyymi

Tiedän, että on. Minua ei voi huijata tällaisissa asioissa.

• Anonyymi

On, mutta ei halua myöntää kuinka paljon.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos voisit kääntää kelloa taaksepäin

Mihin hetkeen palaisit?
      Ikävä
      176
      2091
    2. Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?

Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei
      Ikävä
      18
      1926
    3. Mikä oli se suurin syy, ettet kertonut tunteistasi?

Olisitko voinut tai halunnut?
      Ikävä
      72
      1173
    4. Pertikki out

Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall
      70 plus
      224
      1039
    5. Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?

Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit
      Maailman menoa
      277
      997
    6. Lauantai aaumua

Silmät aukesivat todellisuuteen. Hyvää huomenta. ☕🍁😊❤️
      Ikävä
      148
      963
    7. Näkisimmekö jossain?

Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua
      Ikävä
      64
      925
    8. Miksi rakastuit

Juuri häneen???
      Ikävä
      44
      882
    9. Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui

Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      879
    10. Kenraali on syytön

Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa
      Lappajärvi
      55
      847
    Aihe