Mihin päätelmään oot tullut

Anonyymi-ap

Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?

51

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä mä uskoisin että vähän tykkäät minusta ajatuksella että olen ihan mukava ja kiltti, ainakin.

    • Anonyymi

      Tiedän että luotat minuun, ja tiedät että niitä henkilöitä on vaikea löytää. Kuulin kun juttelitte, kiva juttu, ja täydennän Tervetuloa on myös toisin päin.

    • Anonyymi

      En tiedä varmaksi kenenkään tunteista minua kohtaan.

    • Anonyymi

      Luulen että on. Kyllä sun katse kertoi kaikken...

    • Anonyymi

      Aavistelin jo eka katseesta, mutta ehkä kuitenkin vain kuvittelin.

    • Anonyymi

      Toivon niin, että hänellä on.

      • Anonyymi

        On hänellä, intuitioni kertoi niin.


    • Anonyymi

      Ei ole. Oon vääränlainen nainen, vaikka ehkä jollain tavalla kiehdon.

    • Anonyymi

      kyllä me -tykätätään- toisistamme. ei muuta.

    • Anonyymi

      On, kaverillisia.

    • Anonyymi

      Sellainen outo yhteys oli ainakin joskus olemassa naisen kanssa. En tiedä enää nykytilasta.

    • Anonyymi

      Ei ole en usko enää. Utelias kyllä olet ja sinua kiinnostaa vähän salaa seurata kuinka käsittelen asiaa. Tämä on lopullinen päätelmäni.

    • Anonyymi

      En osaa puhua ja olen muutenkin hankala ja yksinäinen. Naisella ei ole tunteita minua kohtaan, ei tahdo halata minua ja lohduttaa.

    • Anonyymi

      On sulla ja siksi olet hukassa kuin neula heinäsuovassa. T: M

    • Anonyymi

      Hänellä oli ainakin jossain vaiheessa. Aluksi iloisia ja energiaa tuovia tunteita, sittemmin hiljaisempia, hitaampia ja surumielisempiä.

    • Anonyymi

      Tuollainen arvausleikki on melko ikävää sille kohteelle. Ehkä sen on tarkoituskin olla?

    • Anonyymi

      Ei ole, keskity vaan siihen uuteen kohteeseesi.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään tunteita hänellä ja tämä ei ole päätelmää vaan tosielämässä koettua ja nähtyä. Siinä mielessä olen hyvässä asemassa tämän tiedon suhteen koska täällä on myös sellaisia jotka ei tiedä toisen tunteista mitään.

    • Anonyymi

      Ei ole. On löytynyt sellainen, joka välittää, ja nyt odotellaan iloisia perheuutisia.

      • Anonyymi

        Paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

        Käytiin ultrassa ja kuultiin huonoja uutisia. Lapsi syntyy kehitysvammaisena. En kehdannut nykyiselle miehelle sanoa, että se lapsi saattaa olla sinun. Molemmat ootte vammaisia niin siitä päättelin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille ja toivottavasti kaikki menee hyvin.

        Tuossa kysyttiin aloittajan tunteista minua kohtaan. Toivotamme heille onnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin ultrassa ja kuultiin huonoja uutisia. Lapsi syntyy kehitysvammaisena. En kehdannut nykyiselle miehelle sanoa, että se lapsi saattaa olla sinun. Molemmat ootte vammaisia niin siitä päättelin.

        Ihan hirveitä vitsejä. Hävetkää nyt oikeasti
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytiin ultrassa ja kuultiin huonoja uutisia. Lapsi syntyy kehitysvammaisena. En kehdannut nykyiselle miehelle sanoa, että se lapsi saattaa olla sinun. Molemmat ootte vammaisia niin siitä päättelin.

        Tämä hipoo jo huippusuoritusta tyhmyydessä. Kerrotko nyt äitisi ja isäsi tarinaa?


    • Anonyymi

      Luulen että on, vaikka koitat kieltää kaiken.

    • Anonyymi

      Jos aloittaja on E nainen, niin on mutta hyvin heikkoja ja ailahtelevaisia.

      • Anonyymi

        Mistäs päättelet että heikkoja? Entä jos on epäsopivaa tuntea toista kohtaan jotain ja sit kun antaa vihreää valoa liikaa ja tuleekin katuma päälle että ei paljastu? Ehkä siksi ailahtelevaa.
        -E sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs päättelet että heikkoja? Entä jos on epäsopivaa tuntea toista kohtaan jotain ja sit kun antaa vihreää valoa liikaa ja tuleekin katuma päälle että ei paljastu? Ehkä siksi ailahtelevaa.
        -E sivusta

        Ei ole vihreätä valoa nähty.....
        Ja heikkoa on, jos ei niistä tunteista mitään seuraa IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole vihreätä valoa nähty.....
        Ja heikkoa on, jos ei niistä tunteista mitään seuraa IRL.

        Onhan se heikkoa, vaan kun on mahdollisuus että niin moni asia menee vihkoon. Siksi epäsopivaa. Enkä usko että toinen tuntee samoin. Joten parempi YRITTÄÄ unohtaa vaan helpommin sanottu kun tehty. Olen kyllä näyttänyt aika selkeitä merkkejä ihastuksesta.
        -E sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se heikkoa, vaan kun on mahdollisuus että niin moni asia menee vihkoon. Siksi epäsopivaa. Enkä usko että toinen tuntee samoin. Joten parempi YRITTÄÄ unohtaa vaan helpommin sanottu kun tehty. Olen kyllä näyttänyt aika selkeitä merkkejä ihastuksesta.
        -E sivusta

        Unohtamisyritys tällä palstalla? ....... on kaiketi tuomittu epäonnistumaan.
        Unohtaa voit kun häivyt täältä, teet muita asioita ja pyrit tapaamaan muita ihmisiä.


        "selkeitä merkkejä ihastuksesta." -------- "väärä" E sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtamisyritys tällä palstalla? ....... on kaiketi tuomittu epäonnistumaan.
        Unohtaa voit kun häivyt täältä, teet muita asioita ja pyrit tapaamaan muita ihmisiä.


        "selkeitä merkkejä ihastuksesta." -------- "väärä" E sitte

        Tai kuinka selkeitä merkkejä sitä pystyy nyt antamaan.. olemalla mukava, katselemalla vähän liian pitkään ja liian intensiivisesti, vähän hymyilemällä. Palstailu on vaan ajanvietettä siinä missä muu some.

        Onko sulla tunteita tätä E:tä kohtaan?
        -E sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai kuinka selkeitä merkkejä sitä pystyy nyt antamaan.. olemalla mukava, katselemalla vähän liian pitkään ja liian intensiivisesti, vähän hymyilemällä. Palstailu on vaan ajanvietettä siinä missä muu some.

        Onko sulla tunteita tätä E:tä kohtaan?
        -E sivusta

        En tiedä... haihtuneet pelkiksi ajatuksiksi.
        Mutta voivat tulla esiin jos kohdakkain osutaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Varmaan ristiriitaisia ja jopa sisarellisia tunteita on.Ehkei kuitenkaan intohimoisia.Haluat olla lähellä mutta et liian.
      Terkuin: 😎❤️‍🔥

    • Anonyymi
      UUSI

      On ollut, sen tiedän koska sen olet sanonut, ja tietäisin sen kyllä muutenkin. Mutta ehkä olet kuolettanut tunteesi minua kohtaan kuten minäkin sinua kohtaan, koska muita vaihtoehtoja ei ole. Ja siinä on auttanut tämä kun ei nähdä. Poissa silmistä tarpeeksi kauan, niin myös poissa mielestä, näin se kai menee. Ja hyvän ratkaisun olet tehnyt, kun olet pysytellyt poissa :)

      • Anonyymi
        UUSI

        Näinhän se menee: poissa silmistä, poissa mielestä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee: poissa silmistä, poissa mielestä.

        Kummallista, että minulle ei ole käynyt noin. Kyllä hän edelleen on mielessä vaikka ei olla nähty aikoihin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista, että minulle ei ole käynyt noin. Kyllä hän edelleen on mielessä vaikka ei olla nähty aikoihin.

        Kyllä se hiipuu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se hiipuu.

        Harmi jos sinulla noin!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi jos sinulla noin!

        Ei lainkaan harmi. Haluatko itse kaivata jotain loppuelämäsi?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä kai sulla tunteita on mua kohtaan mut miksi pitää äksyillä ja raivota eikö kuuluisi pitää hyvänä

    • Anonyymi
      UUSI

      tykästy varmaa siihen ei maaniseen versioon :D no eipä meille koskaan tullut /tulisi mitään. jos näkisi koko paketin todennäkösesti sairastuisi itsekin hyvin pahasti

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmaan tunne tasolla jotain ainakin oli, käytännön toimet suhteen edistämiseksi vain puuttuivat...

    • Anonyymi
      UUSI

      Hänellä ei ainakaan ole. Muuten olisi varmasti lähettänyt jo vastausta viestiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ilmeisesti näin

    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä välität ihmisenä,kun kysyit onko kaikki hyvin.Muuten ei sulla ei kummempia tunteita mua kohtaan ole,näin ajattelen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Juuri noin se on, ei ole tunteita ketään kohtaan, eikä ole tarvetta tutustua keneenkään!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin se on, ei ole tunteita ketään kohtaan, eikä ole tarvetta tutustua keneenkään!

        😂

        Hieno ihminen.


    • Anonyymi
      UUSI

      En usko. Viihtyy niin hyvin muiden kanssa.
      En ole nähnyt mitään merkkiä, siksi en enää jaksa uskoa että olisi. Olen likipitäen luovuttanut jo. Ehkä hänellä joku kotona odottamassa sitten. Taidan olla vähän liian kesy hänelle, ei vaan tunne minua siinä mielessä ollenkaan..

    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedän että on.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei. EVVK ja pidä pää kiinni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      91
      2081
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      167
      1596
    3. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      259
      1215
    4. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      135
      1007
    5. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      226
      892
    6. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      187
      882
    7. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      50
      867
    8. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      243
      821
    9. 97
      798
    10. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      11
      795
    Aihe