HalpaHallin viereisestä tontista varaus aurinkovoimaloihin keskittyneelle yhtiölle – toimipaikat Oulussa ja Vantaalla
Kaikki haluaa Äänekoskelle!
Kieppi laajenee.
9
360
Vastaukset
- Anonyymi
Älä unta näe
- Anonyymi
Äänekosken kaupungin kesän mittaan esirakentama yritystontti HalpaHallin ja Nelostien välissä Kotakennäällä on herättänyt aurinkovoimaloihin keskittyneen Adde Oy:n kiinnostuksen.
Yhtiö on jättänyt varauksen tontista yhdessä Tuil Holding Oy:n kanssa. Suunnitteluvaraus on voimassa kuusi kuukautta.
Lohkomattoman alueen kokonaispinta-ala on 27 379 neliötä. Kaupungin omistaman tontin myyntihinta on 164 274 euroa.
Adde Oy tarjoaa aurinkovoimalan suunnittelun, rakentamisen ja ylläpidon palveluita taloyhtiöille, yrityksille ja julkiselle sektorille. Lisäksi yhtiö kertoo toimivansa urakoitsijana suuremmissa aurinkovoimahankkeissa.
Yhtiön kiinteät toimipaikat sijaitsevat tällä hetkellä Oulussa ja Vantaalla. 50 henkilöä työllistävän yhtiön kotipaikka on Muhos. - Anonyymi
Kieppi kasvaa ja keskusta tyhjenee, väestö katoaa nyt jo alle 19 000.
- Anonyymi
tääl suolahes katoaa talouskauppaki,tääl mikää kannata ikinä
- Anonyymi
Suolilahti...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Suolilahteen kun toisi alkon ja kolmiolääkkeitä ilman reseptiä myyvän kaupan niin ne olisi ainoat jotka varmasti menestyy.
- Anonyymi
Varmaan menestyisi Äänekosken puolellakin ja bussilasteittain turisteja tulisi rahaa tuomaan. Kieppiin vaan sekin, turha tänne keskustaan kolluuttamaan kivipoluille.
- Anonyymi
Äänekoskella jo kaksi Alkoa,riittää hyvin. Suolahdesta vietiin pois kun kulutus oli liian korkealla tasolla.
- Anonyymi
Suolahdessa on kansantalo eli komula ei siellä muuta tarvita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569