Naiselleni

Anonyymi-ap

Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan siunauksen selviytyä monestakin tilanteesta, jossa joku toinen nainen olisi valmis tekemään minulle ihan mitä varmaan tahtoisin. Silti en koskaan suostunut mihinkään ehdotukseen. Jokin sisälläni kovetti sydämeni ja palkitsi aina jatkuvan kieltäytymisen, vaikka kehossa tuntuikin aina tosi pahalta. Niin paljon se on koskenut, että kyseenalaistanut olen itseni niin monen monta kertaa.

Vuosia ja vuosia sinnittelin kuin kalanruoto taivaalla. Sitten eräänä kauniina päivänä huomasin sinut. Olin tavattoman hämmentynyt sinusta, koska istuit siinä niin tyynenä, sensuellina ja levollisen oloisena. Kiinnitin huomiota koko olemukseesi ja olin ällikällä lyöty, kun näin sinussa yhden asian, joka itsessäni on liian pitkään minua mietittänyt.

Sitten kohtasimme taas, ja taas ja taas. Lopulta kuin palapeli aloit paljastua yhä ihanammaksi, yhä kauniimmaksi, yhä ystävällisemmäksi ja herkemmäksi. Ihan kuin olisit täydellinen jo muutenkin, mutta se on sanottava, että olet myös äärettömän seksikäs ja haluttava nainen. Kuulostaa varmaan uskomattomalta, mutta jos kuvittelisin täydellisen naisen, niin sinä olisit se kertaa sata.

Ihanaa ulkomuotoasi ihailen aina, mutta valtavin ilo ja nautinto on katsoa sinua silmiin ja puhua kanssasi. Se on kuin ajautuisi lämpimän virran hellittäväksi. Mitä muuta voin sanoa, kun olet järisyttävän upea päästä varpaisiin, sydämesi on puhdasta platinaa ja "pahinta" tässä kaikessa on että tunnut tykkäävän minusta. Se on jotain mitä en ymmärrä helposti.

Siitä herääkin niin valtavia negatiivisia tunteita itseäni kohtaan. Kadun valtavasti miten olen sua kohdellut. Lähtenyt ja jättänyt, ollut tulematta, luvannut tehdä sitä ja tätä. Sitten kun olen uskaltanut jotain tehdä niin silti tuntuu tekoni liian vähältä. Mikään materia ei tuo sitä oikeutusta ja kohtuutta siihen valtavaan tunteeseen, mitä tunnen sinua kohtaan. Siksi välillä suorastaan ahdistaakin, kun mietin missä oot ja missä menet, vaikka minun ei pitäisi edes ajatella sellaisia sen perusteella mitä olen sinulle tehnyt. En tiedä miten itse ajattelet näistä ajatuksistani, mutta näen kyllä sen kaiken hyvän myös mitä olen saanut aikaan. Olen kehittynyt äärimmäisen nopeaa ja tehnyt asioita joita en koskaan uskonut tekeväni. Kysyin jopa nimeäsi, ja se oli minulle valtava saavutus.

Sydämeni kehoittaa nyt lepäämään yön yli. Tunteet ovat vahvasti pinnassa ja välillä sekoittaa pääni täysin, kun mietin vain sinua ja sinua ja sinua. Rakastan ajatella sinua, mutta varmasti kaikki ymmärtää että se yhdistettynä ikävään on tosi haastavaa. Jotenkin myös tavallaan jännitän älyttömästi, kun tuntuu että meidän aikamme on ihan lähellä jo.

Tahdon niin paljon seuraasi. Haluan tuntea sinua enemmän ja enemmän. Kysyä asioista taivaasta maahan ja viettää aikaa sinua katsoen. Silmiäsi ihailen. Ääntäsi rakastaen. Koko olemustasi ihaillen. Sitä minä tahdon, ja uskon ettei tämä tunne koskaan katoa sinua kohtaan...

Niin paljon enemmän voisin sinusta kirjoittaa. Niin paljon että tämä palsta varmaan kaatuisi siitä kirjainten määrästä. Mutta mun on pakko hillitä itseäni nyt, ihan kaikkien tähden. Mutta eniten juuri Meidän tähtemme.

Liitän lopuksi rukouksen:

"Isä meidän, joka olet taivaassa. Minä kiitän sinua näistä päivistä, jotka olen saanut kokea. Kiitän sinua ystävistäni, perheenjäsenistäni, eläimistämme, aivan jokaisesta, jotka olen saanut kunnian kohdata, ja jotka ovat päivissäni mukana. Niistä jokaisesta hyvästä hetkestä, ja myös haastavimmista hetkistä, sillä niissä on elämä suola. Kiitän ja pyydän sinua Vanhaikäinen, sinä vakaa ja totinen, jonka tuomiot ovat aina oikeat, että suojaat meitä jokaisena päivänä onnettomuuksilta ja kaikelta vahingolta. Että voisimme elää vapaina peloista ja nauttia hetkistä, ilman pelkoa.

Minä myös kiitän eritoten sinua rakas Jumala, että olet tuonut kauneimman naisen koko maailmassa tielleni. Minä rakastan häntä niin paljon, etten käsitä mitä hyvää olen tehnyt, jotta olen saanut hänet nyt kohdata. Minä Herra rukoilen, että varjelet häntä jokaisena hetkenä ja suojelet häntä. Että rakastat häntä ja pidät häntä hyvänä, kuuntelet hänen sydämensä ääntä ja olet kuivaava hänen jokaisen kyyneleensä. Täytät hänen sydämensä onnella ja riemulla. Pyydän että rakastat häntä, niin kuin olet minua aina rakastanut!"

🤍

48

956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin tapasitte ensikerran?

      • Anonyymi

        Ensimmäisen kerran? Muistan hänet joko talvelta tai kevättalvelta. Silloin näin hänet ensimmäisen kerran. Mietin että onpa mukavan näköinen tyttö.

        Sitten viikkoja sitten tapahtui missä aloituksessa mainitsin. Huomasin hänet silloin ja siitä asti ollut ihan käsittämätöntä tunnetta, joka kasvaa kasvamistaan.


      • Anonyymi

        Oletko S vai P mies ?


    • Anonyymi

      Oho kylläpäs sinä tunnet paljon hyviä tunteita sitä kaipuusi kohdetta kohtaan,joskus on hyvä vain rohkeasti hypätä virran mukaan jos kerta sillä kohteellasikin on mahdollisesti tunteita kohtaasi, se varmasti antaa paljon sinulle ja sille naiselle, ainakin yhteisen tunteikkaan matkan. Toivottavasti tunteesi saisi täyttymyksen oikeasti ja edes jollakin täällä olisi se onnellinen loppu. Itsellä ei sellaista ole ollut niin toivon edes jollekin sellaista täällä.

      • Anonyymi

        Kiitos. 💚


      • Anonyymi

        En minä tunne paljon mitään. Oli vain hieno kirjoitus niin kopsasin netistä tämän.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tunne paljon mitään. Oli vain hieno kirjoitus niin kopsasin netistä tämän.

        -Ap

        No niin vähän arvelin meinasin just oikein kiittää Jumalaa että on olemassa noin hienoja ihmisiä täällä maan päällä. Olikin taas joku hirviön aamutuntien luoma loukku. Toisaalta kukaan ilkeä ei voi keksiä noin kauniita sanoja vai voiko? -niin jos oikein paljon vihaa voi keksiä kun miettinyt mitähän se vihansa kohde haluaisi kuulla- sairasta!


    • Anonyymi

      Sinä se jaksat jauhaa aina tuota samaa mantraa.

      • Anonyymi

        Tuhat kertaa parempi kuin sinun negatiivinen !!


    • Anonyymi

      Jollain on obsessiot tulilla

      • Anonyymi

        Osaatko sinä obsessiivinen uumoilla, että kuka mies se tänään on muka skrivailemassa tälle pakkomielteen kohteellesi? Eihän nämä kaikki tajua että ovat yhtä lailla vajaan skeemailusi kohteena


    • Anonyymi

      Oliko tuo kaikki mulle oikeasti

    • Anonyymi

      Ihan valtavan kaunis kirjoitus.. vau

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä, siksi kopioin tekstin netistä.

        -Ap


    • Anonyymi

      🖤🖤🖤..

      • Anonyymi
        UUSI

        Pitkäsääriseltä naiselta? Missä sua kehtaa lähestyä?🙈n-n


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäsääriseltä naiselta? Missä sua kehtaa lähestyä?🙈n-n

        Ihan missä vaan.
        Sivusta


    • Anonyymi

      Niin kaunista. Kiitos kauniista tekstistä, olet varmasti taivas maan päällä kaikin puolin. Arvostan rehellisyyttäsi🤍Rakkaus, sitä tämän on oltava

      • Anonyymi

        Ei ollut sinulle. Inhoan teitä muita naisia. He*lvetin kuumuudessa on paikkasi.

        -Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sinulle. Inhoan teitä muita naisia. He*lvetin kuumuudessa on paikkasi.

        -Ap

        Vaikutat elämänmyönteiseltä kaverilta, miten voit olla poikamies?


    • Anonyymi

      Taas joku naispuolinen omii tämän itselleen

      • Anonyymi

        Enpä oikein usko, toisekseen tilitys on aika red flag


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä oikein usko, toisekseen tilitys on aika red flag

        Omin jo tämän


    • Anonyymi

      Jos todella haluat ottaa askeleen eteenpäin tuon naisen kanssa, niin mene ja kerro se hänelle.

      Mitä menettäisit, jos kertoisit? Et mitään. Rehellisyys kantaa pitkälle.

      • Anonyymi

        En mä osaa ulkoa, kun kopion tekstit netistä.

        -Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä osaa ulkoa, kun kopion tekstit netistä.

        -Ap

        Kopsaa paperille ja lue siitä.


    • Anonyymi

      Kyllä on se kaupan kassa taas jonkun peräkammarinpetterin hurmannut.. 😅

      • Anonyymi

        Kohta se suuttuu ja näyttää mikä on.


      • Anonyymi

        Kohta setä kirjoittaa naisena esiintyen, että uuh vau mies marketissa, sillä hetken päästä kassa vaihtuu rakastuneeseen asiakkaaseen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta se suuttuu ja näyttää mikä on.

        Copy postaa aina kaikki tarinat ghostaa suuttuu jos itse saa samaa


    • Anonyymi

      Varo sitä..

    • Anonyymi

      tätä ei monikaan uskalla omia, mutta minua ei ole ikinä kiinnostanut tämmöinen. olen enemmän arki ja työihminen. Liirun laarun rakkaus ja, muusana olo ei tuota minulle mitään. haluan vain elämäni, teen töitä sen eteen, ovet auki normaali rakkaudelle, nyt yritän vain rahaa. millään muulla kuin sillä ja srjella ei olevökiä ja päästä eroon noista elämän imijöistö ja työhakkaajista, eroon rahan syöjistä. minua ei kiinnosta mitkään Venus jutut ei tee minua onnelliseksi.

      • Anonyymi

        eikö myös suhteet jossa, ei ole rakkautta tai kiinnostusta molemmin puolin. eikä kiinnosta suhteet kissa syödään työstä ha, rahasta ha tarjotaan muuta mikä ei tee mitään. kojtuudessa ilman haittaa jotakin ei paljoa


      • Anonyymi

        Mua olis kyllä kiinnostanut elämää suurempi rakkaus. Puhumattakaan mies joka ajattelis noin kauniisti MUTTA ! ei tule tapahtumaan en ainakaan odota tapahtuvaksi. Onnellisia olkoot ne jotka sellasen rakkauden löytäneet. Ovat todella siunattuja!


      • Anonyymi

        Tuo ensimmäinen lause voisi olla minun suustani. Eikä enää kiinnosta kukaan sillä tavalla että haluaisin parisuhteen tai seksiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö myös suhteet jossa, ei ole rakkautta tai kiinnostusta molemmin puolin. eikä kiinnosta suhteet kissa syödään työstä ha, rahasta ha tarjotaan muuta mikä ei tee mitään. kojtuudessa ilman haittaa jotakin ei paljoa

        Kissa on paras koska se tekee mitä huvittaa.


    • Anonyymi

      Entisten aamukahvien naurun pyrskähdysten sijaan. Nyt tuli itku. Haluisin ton miehen omaksi jos olisin nainen jolle kirjoittaa. Siis ikiomaksi en tyytyisi muuhun.

    • Anonyymi

      A load of B S. 😁

      • Anonyymi
        UUSI

        Kaikki tietää ton Ässän jokaisen naisen huulilla
        En pystyis seukkaan pelimiehen kanssa joka soutaa joka järvellä


    • Anonyymi

      Olen myös kokenut Jumalan puhuvan minulle kaivatustani, mutta sellaiset kokemukset pitää jättää sulkeisiin niin kauan kun ei käytännössä tiettyjä asioita tapahdu.

      Meillä uskovilla on valtava tuki ja turva Jumalassa varsinkin näissä rakkausasioissa. Ei koko elämää saa laittaa toisen ihmisen varaan, oli hän miten rakas tahansa. Kun elämä on rakennettu Kristuskalliolle, sieltä voi ammentaa rakkautta, johdatusta ja voimaa.

    • Anonyymi

      Platina on lähes aina kalliimpaa kuin valkoinen kulta, koska se on 30 kertaa harvinaisempaa ja sitä louhitaan paljon vähemmän kuin kultaa.

    • Anonyymi

      Herrahan sen lopulta tietää oletko tekopyhä paha vai antaako armollinen herra syntisi anteeksi. Täällä sinua tuskin kukaan voi tuomita.

    • Anonyymi

      Tervehdys kaikille. Kiitos ihanista vastauksistanne!
      Aloituksen aloittaja ei ole "-ap" ja en koskaan negatiivisesti suhtaudu muihin kirjoittelijoihin.

      Minut rehellisesti yllätti kaikki kymmenet kommentit. Luin aivan jokaisen, mutta vastaamatta joudun jättämään nyt tämän enempää.

      🤍

      Aloittaja

      • Anonyymi
        UUSI

        Niin läpinäkyvä lasisydän näissä kaikissa sinun kirjoituksissa. Ostat niitä tokmannilta ja jaat feikkiä kaikille paitsi N mummolle joka odottaa räkälässä sjääfferin kanssa. Onhan hän parempi kuin ei mitään vaikka ei ole kauniskaan. Niinhän sä sanoit.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin läpinäkyvä lasisydän näissä kaikissa sinun kirjoituksissa. Ostat niitä tokmannilta ja jaat feikkiä kaikille paitsi N mummolle joka odottaa räkälässä sjääfferin kanssa. Onhan hän parempi kuin ei mitään vaikka ei ole kauniskaan. Niinhän sä sanoit.

        Nukkuvista oletuksia😴


    • Anonyymi
      UUSI

      Tuo oli kaunista mutta vaikea tilanne

    • Anonyymi
      UUSI

      Kalanruoto taivaalla?? Olisko ihan tekaälyn tuottamaa puppua koko litania.

    • Anonyymi
      UUSI

      AP nyt perkele.
      Myöntäisit nyt vaan ettet osaa puhua tunteista .
      Se ei oo elämässäsi olennaista 😁
      Mutta rakastat sitä kun aloituksesi saavat ihmiset
      ajattelemaan ja lukemaa ...
      Olet ajattelun mestari❤️
      A-nainen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      102
      1467
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1116
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1058
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      994
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      129
      983
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      976
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      956
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      887
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      159
      874
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      866
    Aihe