Tiedätkö kuinka paljon se sattuu kun jätät minut yksikseni ja jutustelet muiden kanssa naurahdellen? Se että hakeudut muiden seuraan sijastani, viihdyt paremmin ja sovit tekemisiä muiden kanssa? Se että poistut seurastani muiden ilmaantuessa.
Ei, mikään noista ei satu, ei verrattuna siihen kuinka näen hymysi ja kuinka silti kaipaan sinua.
Katso sen yhden kerran silmiini, niihin joista näet ilon, turvan ja ystävän, katso syvemmin ja yritä nähdä mitä niiden takana on.
Naiselle kesäviesti
4
543
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen suhde teillä on, millä tavalla sinut jätetään yksin?
- Anonyymi
En osaa kuvailla miten minut jätetään yksin, ehkä sillä primitiivisimmällä tavalla ihmiskunnan ajan alusta. En kuitenkaan koe että vika olisi hänen tai olisi tehnyt jotakin väärin, se on vain normaali perus ihmisen käyttäytyminen minun kohdalleni. Tunne on sanoin kuvaamaton, kipu tuntuu kirpaisulta, ajatukset katoavat ja hengitys lakkaa, jää vain pakemisen aistit ja pakenen aina takaisin hänen ääneen, katseen ja nimeen. Hän ei ymmärrä satuttavansa minua, en näe sitä hänen silmissään. Jos vaan voisin merkkejä siitä nähdä, osaisin silloin puolustautua, osaisin suojautua, osaisin olla itseni. Nyt vain odotan, odotan ja odotan…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa kuvailla miten minut jätetään yksin, ehkä sillä primitiivisimmällä tavalla ihmiskunnan ajan alusta. En kuitenkaan koe että vika olisi hänen tai olisi tehnyt jotakin väärin, se on vain normaali perus ihmisen käyttäytyminen minun kohdalleni. Tunne on sanoin kuvaamaton, kipu tuntuu kirpaisulta, ajatukset katoavat ja hengitys lakkaa, jää vain pakemisen aistit ja pakenen aina takaisin hänen ääneen, katseen ja nimeen. Hän ei ymmärrä satuttavansa minua, en näe sitä hänen silmissään. Jos vaan voisin merkkejä siitä nähdä, osaisin silloin puolustautua, osaisin suojautua, osaisin olla itseni. Nyt vain odotan, odotan ja odotan…
Nukahdin taas kun tulin kotiin. Ei että väsytti vaan kun en halunnut olla hereillä. Kesäkin on ohi, se karkasi vaikka yritin pidellä, karkasi sinuun. Viime syksy oli synkkä, pimeys kasvoi ja tuuli voimistui, useinpina öinä kadotin itseni päiviin. Valmistaudun samaan, ainakin vielä yhteen. Tulee vielä se kerta kun se vie minut rauhaan.
- Anonyymi
Taas yksi päivä odotin jotakin mitä ei tapahdu, näin jota en olisi halunnut, elin jota en olisi kaivannut. Teen tätä vielä 10000 kertaa, se on lahjani sinulle, otettu pois maailmalta ja muilta, determinoitu ennen olemassaoloani, karmana seuraavaan elämääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 774445
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.984133- 723520
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393142- 1613134
- 762944
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542888- 462581
- 1992095
- 392087