Miksi kaikki nyt puhuvat koko ajan, miten monen suomalaisen esitykset ovat olleet pettymys?
Ovatko muka pärjänneet huonommin, kuin piti ja odotettiin, eivät ole.
Ei suomalaisilla oikeasti ollut tilastojen mukaan mitään jakoa kisoissa, suorittivat ihan normaalilla tasollaan.
Suomessa eletään vieläkin jotain Nurmen ja Ritolan aikoja, totuus on että suomalaisista on tullut yleisurheilussakin ynnä muut urhelijoita, samoin kun palloilulajeissa.
Pariisin kisat
5
130
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jos ei pärjätä, syynä on aina joku ihme vamma, ei koskaan se, että muut nyt vaan on parempia. Tämä koskee myös ns. asiantuntijoiden kommentointeja.
- Anonyymi
No, tämän päivän "urheilijat" "lähtee tekemään omaa parastaan". Ei minkäänlaista kunnianhimoa ja sitten kun pääsevät ilmaisen lomamatkansa kohteen maankamaralle koneesta, alkaakin vaivoja löytymään eli seliselit alkaa jo ennen kun on yhtään mitään tehty. Nössöjä tämän päivän "urheilijat" on.
Voisi sen Ruotsi-ottelunkin perua ja lähettää mitalit suoraan svenssoneille.
Mitä tuohon Paavo Nurmen aikaan tulee, niin.silloin eivät saaneet rahaa, ei ollut ravitsemusneuvojia, miljoonaa koutsia, tyyliin koko valtionjohto, hierojia, lääkäreitä ym ym ym ilmaisilla lomamatkoilla. Eiköhän tuo Nurmikin lähtenyt kisaamaan tyyliin "suoraan mottimetsästä". - Anonyymi
Hyvin harva suomalaisista pääsee edes omaan parhaaseen kisoissa, saati venymistä parempaan ja sitä voidaan pitää pettymyksenä ei sitä, että eivät pärjää muille.
Ei kai se voi olla mikään pettymys, jos alunperinkään ei ole mitään mahdollisuuksia pärjätä muille.
Urheiluliittojen ja median epätoivoista yritystä pitää edes jonkinlaista mielenkiintoa yllä suomalaiseen urheiluun, on luoda mielikuvia suomalaisen urheilun mahdollisuuksista menestyä - koskee myös palloilulajeissa. Nurmen aikoihin olympialaisiin osallistui pari-kolmekymmentä maata lähinnä Euroopasta ja Pohjois-Amerikasta plus Japani. Suomalaiset ottivat ensimmäisenä maailmassa urheilun kuolemanvakavasti; se kai liittyi äsken saavutettuun itsenäisyyteen ja kansallisen identiteetin luomiseen.
- Anonyymi
Media tasi väärin kirjoittaa suomalainen urheilija. Musta naamaltaan ja nimi jota ei osata lausua. Ei musta ole suomalainen. Minä en jymmärrä musta ja suomalainen hehhhh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005348597Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1611203Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17846Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40764Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57752Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68726- 46715
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657