Millastahan aluetta nykyään tuo Olympiakortteli, ja erityisesti VOAS:n Olympia II? Sain sieltä asuntotarjouksen eikä muuta paikkaa ole, joten onko se ihan asuttavaa näin naisena? Paljon pahaa kuulee.
Olympiakortteli VOAS
12
368
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjän lompakon voi huoletta jättää rappukäytävään.
- Anonyymi
Rehellinen kommentti.
- Anonyymi
Älä usko niitä jotka ei ole asuneet Olympiakorttelissa. Se on ihan hyvä paikka asua.
- Anonyymi
Kannatetaan! Siisti, hyvin houdettu ja yleensä rauhallinen paikka, kaupat ym. palvelut muutaman korttelin etäisyydellä. Kansainvälistä porukkaa, en kokenut turvattomaksi kuitenkaan.
- Anonyymi
Kuten uutiset kertoo. Näinä aikoina, kun asumistukia, ja muuta sosiaalista apua leikataan, niin monet saavat muuttaa jäteastioihin.
- Anonyymi
Eikö aikoinaan siellä ollut raiskauksen yritys ja kesken koripallon peluun nuori kuoli. Tästä on aikaa. Ehkä ihan hyvä paikka on.
- Anonyymi
Taisi olla sairauskohtaus se nuoren kuolema. Silti erikoiselta kuulostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla sairauskohtaus se nuoren kuolema. Silti erikoiselta kuulostaa.
Onnettomuus oli, ei sairaskohtaus. Kun pelaaja donkkasi ja roikkui korirenkaassa, teline kaatui ja hän jäi sen alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnettomuus oli, ei sairaskohtaus. Kun pelaaja donkkasi ja roikkui korirenkaassa, teline kaatui ja hän jäi sen alle.
Selvä. Mitä jos se kaadettiin hänen päälle. Lavastettiin onnettomuudeksi. Voi olla ettei kaadettu silti. Niin erikoiselta vaikuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selvä. Mitä jos se kaadettiin hänen päälle. Lavastettiin onnettomuudeksi. Voi olla ettei kaadettu silti. Niin erikoiselta vaikuttaa.
Ei kaadettu, asia tutkittiin kyllä.
- Anonyymi
Huono provo.
- Anonyymi
90-luvun alussa oli vielä pelkkää opiskelija-aluetta. Sitten 90-luvun lopulla kansainvälistyi ja täytettiin sossun asiakkailla ja nykyään meno kuin Mogadishussa tai Bagdadissa. En itse sinne tytärtäni päästäisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701146
- 1101016
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(49840