Minulla oli seroquel lääkityksen aikana erittäin pahoja levottomat jalat oireita. Sähököiset iskut päässä olivat myös tuttuja. Kerran näköni sumeni niin ettei nähnyt kuin sumun läpi. Nyt osastolla on voimakkaita pallean nytkähdysiä ja pallean kovettumisia. Toinen jalka myös vääntyy ja sen oikaiseminen vaatii voimaa. Heti kun et kiinnitä jalkaan huomiota vääntö alkaa. Jalan voi kammeta johonkin tuolin kulmaan niin sitten se ei väänny. Uskon että kyseessä voi olla teknologian käyttö ihmistä vastaan. Yt.Hannu
Erilaiset ruumiilliset oireet
Anonyymi-ap
3138
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 3
Vanhimmat
Oireet poistuvat melko nopeasti metsässä, jos nojaat puuhun tai halalaat puuta. Myös metsässä makaaminen sammaleella auttaa, iso kivi Myös blokkaa oireita.
Onneksi Kupittaan osaston sisäpihalla on aivan tajuttoman isoja mäntyjä :-)
Uskon että kyseessä voi olla teknologian käyttö ihmistä vastaan. Yt.Hannu
Niin siis toisinsanoen sulla on haittavaikutuksia lääkkeistä