Tuossa eämän varsitiellä oon seuraillut näitä bi-seksuaalisiakin,jne,niin miksi näillä on yleensä aina se morsian niin miehen näköinen,olettekos huomenneet..taitaa kuitenkin mieskaipuu olla ja onhan näillä kaikenmaailman "tarvikkeet",apuna jos kieli ei riitä..:)
Lepakot,jne
8
161
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt. Toinen naisen oloinen, puolisko miehen oloinen, näköinen, ja pukeutuu miesten vaatteisiin. Mikä syy?
Veikkaan, että kuitenkin miespuoliseen vetovoimaa olisi sillä naisen oloisella.- Anonyymi
No niinse on..Miesten puku yleensä Morsiamalla,vai onko Sulhanen,päällänsä..ja niin,poikamaista meininkiäkin..esim,tällä Oulun laulaja neidolla joka lontoossa asustelee,ainakin ennen, se morsian taitaa olla sulhanen..:)
- Anonyymi
Tunnista kaappihomo haukkuu toista homoksi säilyttääkseen hetero imagonsa. Sössöttävä puhetapa miehet. Perse hartioita leveämpi miehet. Herpes huulessa joka raamatussakin mainitaan Jumalan antamana merkkinä homoille.
- Anonyymi
Entä jos on mies mutta ihastuu aina lepakkonaisiin?
- Anonyymi
Se on kait sitte se Batman..:)
- Anonyymi
Taitaa olla omavalinta itekullakin.
- Anonyymi
Taitaa olla miehenpuute..tässä elämässä oon näitäkin reissullani nähnyt ja ystävänän heillä ollut..eräskin seukkas yhden miehenkans jonkinaikaa ja vielä naimisiin piti päästä niin eiköhän n.kk.den päästä sekin morsian hokas että lesbohan minä taidan ollakkin..siitä kaveri sai aikas hepulit..vielä maksoi senkin draaman..:)
- Anonyymi
Iltalehtikin painetaan niitten jo mentyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362602
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191501- 841427
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351163- 431158
- 881120
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2721061- 1311004
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210901