Aiotko tai haluatko erota

Anonyymi-ap

nykyisestä puolisostasi?

66

866

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En olisi ikäväpalstalla, jos minulla olisi puoliso.

      • Anonyymi

        Tämä on keskustelupalsta hyvä ihminen. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on keskustelupalsta hyvä ihminen. Sivusta

        Keskustelupalsta, joka on täynnä trolleja ja typeryksiä. En olisi täällä sekuntiakaan, jos minulla olisi kumppani. Keskustelisin ihan kasvotusten hänen kanssaan.


    • Anonyymi

      Sinun takiako?

      • Anonyymi

        Tuskinpa sinun kannattaa (enää) satsata miehen trollauksiin tai gallupeihin yksäri


    • Anonyymi

      tapahtus jo

    • Anonyymi

      En halua. Tajusin että hän on minun elämäni nainen. Ei tule muita.

      • Anonyymi

        No miksi sitten olet täällä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi sitten olet täällä vielä?

        No kerro miksi en sais olla. Ei se mitään tarkoita jos täällä vastailee kysymyksiin.
        Oletko kenties hieman harhainen? Oletko sitä tyyppiä jonka mielestä parisuhteessa oleva ei saa lukea/ kommentoida tällaisia palstoja?
        Onneksi minulla on molemmin puoleinen luottamus kunnossa omassa parisuhteessa joten ihan hyvällä omallatunnolla tätä harrastan😘.


    • Anonyymi

      Paperit jo vireillä...Aion uutta todella elämääni

    • Anonyymi

      Olen joskus halunut, mutta hän ei päästä irti. Niinpä roikutaan elämiemme loppuun asti.

      • Anonyymi

        Ei kannata roikkua jos rakkaus puuttuu. En tajua kuinka ihmiset ja parisuhteessa elävät ei osaa keskustella ja löytää takaisin rakkauden polulle, koska sydän täynnä rakkautta ollu aina.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata roikkua jos rakkaus puuttuu. En tajua kuinka ihmiset ja parisuhteessa elävät ei osaa keskustella ja löytää takaisin rakkauden polulle, koska sydän täynnä rakkautta ollu aina.

        Tulitko miettineeksi että suhteissa ollaan vain hyvin
        Harvoin rakkaus pohjalta.
        Usein omaisuus ja rahaasiat ja lapset pitää yhdessä .
        Tai vain sen vuoks ettei osata olla yksin
        rakkaus oliki vain joku lyhyt roihahdus .. kävi kääntymässä.
        Nykyään tosin ei osata edes huolehtia rakkaudesta.
        Kaikki muu ja rahanjahtaus on tärkeämpää monesti.

        Ja AP ... oot tainnu täytää mielesi romatiikalla ja
        Uusiaika henksellä rakkaus höpöhöpöllä...
        Ja maailma on romanttinen nii pitkää kunnes
        Joku käy tiputtamassa todelisuuteen
        Ja kylmään maailmaan.
        Minäkin unelmoin aikanani
        rakkaudesta kerran niin kovin....


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata roikkua jos rakkaus puuttuu. En tajua kuinka ihmiset ja parisuhteessa elävät ei osaa keskustella ja löytää takaisin rakkauden polulle, koska sydän täynnä rakkautta ollu aina.

        MIKÄ SÄ OLET PUHUMAAN JA HAJOITTAMAAN TOISTEN LIITTOJA LUNTTU


    • Anonyymi

      Jumalasta ei saa puhua kaipausketjussa mutta eroamisesta kyllä. Ok

      • Anonyymi

        Jumala kuuluu osioon USKONTO.
        Täällä on muitakin palstoja jos ette tienneet hyvät ihmiset. Käyttäkää niitä älkääkä tunkeko kaikkia asioita yhdelle palstalle.
        Oletteko niin rajoittuneita vai mistä ihmeestä johtuu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala kuuluu osioon USKONTO.
        Täällä on muitakin palstoja jos ette tienneet hyvät ihmiset. Käyttäkää niitä älkääkä tunkeko kaikkia asioita yhdelle palstalle.
        Oletteko niin rajoittuneita vai mistä ihmeestä johtuu!!

        No eikös eroamisellekin ole erillinen osio? 🐻‍❄️

        Taitaapi olla suosituin paikka tämä tässä.


      • Anonyymi

        Joillain on erityinen kammo Jumalaan ja hänen käskynsä ovat inhottavia jumalattomille. Jumala on meille, jotka uskomme, mukana kaikessa. Nuo toiset eivät halua meidän puhuvan sen mukaan mitä pidämme totena, mutta sallivat kyllä itsensä puhua sen mukaan mitä pitävät itse totena. Väittävät että heidän jumalaton maailmankatsomuksensa on niin totta, että jos puhutaan Jumalasta, se on kuin pyhäinhäväistystä heille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joillain on erityinen kammo Jumalaan ja hänen käskynsä ovat inhottavia jumalattomille. Jumala on meille, jotka uskomme, mukana kaikessa. Nuo toiset eivät halua meidän puhuvan sen mukaan mitä pidämme totena, mutta sallivat kyllä itsensä puhua sen mukaan mitä pitävät itse totena. Väittävät että heidän jumalaton maailmankatsomuksensa on niin totta, että jos puhutaan Jumalasta, se on kuin pyhäinhäväistystä heille.

        Olen hyvinkin samaa mieltä kanssasi. Näen asiassa valoisan puolen. Voimakas reaktio täytyy selittyä pelolla. Ja jos on pelkoa, on uskoa?

        16:39:59


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala kuuluu osioon USKONTO.
        Täällä on muitakin palstoja jos ette tienneet hyvät ihmiset. Käyttäkää niitä älkääkä tunkeko kaikkia asioita yhdelle palstalle.
        Oletteko niin rajoittuneita vai mistä ihmeestä johtuu!!

        Täähän on suosituin keskustelupalsta jossa puidaan asioita laidasta laitaan kaikilla kerrostumilla. Ei pitäisi rajata mitään pois.
        Jos joku ärsyttää pomppaa ohi.


    • Anonyymi

      joo kyl tuumasta toimeen tässä näin

    • Anonyymi

      Se on jo valmista kauraa. Voit kysyä myös irl tämän.

    • Anonyymi

      Luonnollinen poistuminen voi olla joidenkin kohdalla mahdollista, mutta ikävä asia.

      • Anonyymi

        Olen ollut yksin jo kauan.

        🌾


    • Anonyymi

      Olen miettinyt tätä viime vuodesta lähtien. Ei nyt enää mitään...

    • Anonyymi

      E tahdo. Jätä minut rauhaan. Minulle perhe on tärkeintä. Anteeksi kun hairahduin. Toivottabasti löydät onnesi muualta. Kaikkea hyvää sinulle elämääsi.

      • Anonyymi

        Millon hairahduit ja kuka tämä hairahdus mahtoi olla naapuri, työtoveri, chatti kaveri vai ohikulkija ?


    • Anonyymi

      Oot varmaan sen aistinut ja jostain yksityiskohdasta huomannutkin jo kauan sitten että jotain on tapahtunut. Ja myös sen kuinka paljon tykkään.

    • Anonyymi

      Kyllä, odotan, että jättää minut itse.

      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä venyttää asiaa turhaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä venyttää asiaa turhaan?

        Mitä luulet saavasi itsekkyydessäsi hajottaaksesi perheen ja lapset? Omaa onneasiko? Oletko tosissasi! Luuletko tosissasi että ne lapset sinua äitinään/isänään rakastaa? Ihan oikeastikko itseäsi noin tyhmänä pidät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet saavasi itsekkyydessäsi hajottaaksesi perheen ja lapset? Omaa onneasiko? Oletko tosissasi! Luuletko tosissasi että ne lapset sinua äitinään/isänään rakastaa? Ihan oikeastikko itseäsi noin tyhmänä pidät?

        Voi voi mustis taas vauhdissa. Kyllä ero on AINA lasten etu, jos ei ole tunteita vanhemmilla. Älä höpötä edes anonyyminä tuollaista pskaa jos ei ole kokemusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mustis taas vauhdissa. Kyllä ero on AINA lasten etu, jos ei ole tunteita vanhemmilla. Älä höpötä edes anonyyminä tuollaista pskaa jos ei ole kokemusta!

        Kokemusta on. Itse lähdin. Kakkaan ei tarvii tyytyä. Lapset ei ole uutta omakseen ottanut. Entinenkään ei ole unohtanut.. että näillä mennään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä luulet saavasi itsekkyydessäsi hajottaaksesi perheen ja lapset? Omaa onneasiko? Oletko tosissasi! Luuletko tosissasi että ne lapset sinua äitinään/isänään rakastaa? Ihan oikeastikko itseäsi noin tyhmänä pidät?

        Vastasit väärälle ihmiselle. En edes ole parisuhteessa, kysyin vain eron odottajalta miksi tämä odottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemusta on. Itse lähdin. Kakkaan ei tarvii tyytyä. Lapset ei ole uutta omakseen ottanut. Entinenkään ei ole unohtanut.. että näillä mennään.

        No en voisi kuvitellakaan että mahdollinen tuleva kumppani olisi mikään varaäiti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en voisi kuvitellakaan että mahdollinen tuleva kumppani olisi mikään varaäiti.

        Ei tule olemaankaan. Viis lapsistasi. Osta ja tarjoo hänelle kaikki mikä heille kuuluisi. Sitten ei mitään hätää,sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi mustis taas vauhdissa. Kyllä ero on AINA lasten etu, jos ei ole tunteita vanhemmilla. Älä höpötä edes anonyyminä tuollaista pskaa jos ei ole kokemusta!

        Juuri noin se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tule olemaankaan. Viis lapsistasi. Osta ja tarjoo hänelle kaikki mikä heille kuuluisi. Sitten ei mitään hätää,sinulle.

        Voi jestas näitä kommentteja.


    • Anonyymi

      erottiin jo ajat sitten. en kai minä täällä olisi päivääkään hillunut jos suhde olisi ollut meneillään ja kunnossa.. kun olin vuosia pitkässä suhteessa olin todellakin lojaali enkä vilkuillut sivuille. toisille tuntuu tuottavan vaikeuksia.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Täällä itkevät ja ruikuttavat ajalla,jonka voisi käyttää omaan perheeseensä ja lapsiinsa. Hei haloo? Kuka tuollaisen varatun parisuhteeseensa tahtoo varastaa? Hei ,tervemenoa! Emme menetä mitään! 🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Täällä itkevät ja ruikuttavat ajalla,jonka voisi käyttää omaan perheeseensä ja lapsiinsa. Hei haloo? Kuka tuollaisen varatun parisuhteeseensa tahtoo varastaa? Hei ,tervemenoa! Emme menetä mitään! 🤷‍♀️

        juu just näin. en ymmärrä niitä jotka edes jaksavat moneen suuntaan sutinoida .? pää hajoisi itellä hyvin nopeasti. ihmissuhteet muutenkin tuottavat vaikeuksia ja sitten jos vielä on parisuhde siinä ja sen ylläpito😂 työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Täällä itkevät ja ruikuttavat ajalla,jonka voisi käyttää omaan perheeseensä ja lapsiinsa. Hei haloo? Kuka tuollaisen varatun parisuhteeseensa tahtoo varastaa? Hei ,tervemenoa! Emme menetä mitään! 🤷‍♀️

        Ihan saman tekee siinä uudessa suhteessakin. Aivan samaa. Että olkaa hyvät,nauttikaa.käy panees eksäänsäkkin sillointällöin,jos eksä tahtoo vähän suhdettanne rökittää. Tietty et tule siitä koskaan tietämään mitään..👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan saman tekee siinä uudessa suhteessakin. Aivan samaa. Että olkaa hyvät,nauttikaa.käy panees eksäänsäkkin sillointällöin,jos eksä tahtoo vähän suhdettanne rökittää. Tietty et tule siitä koskaan tietämään mitään..👎

        Kuulostaa ihanalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa ihanalta.

        No tätähän nämä minun eksätkin vonkuu. On sen verran moraalia ja itsearvostusta että tyydyn naureskeleen. Käräyttää voisin tuosta vaan,jos mitään pointtia siihen näkisin.


    • Anonyymi

      Kyllä me erotaan. Merkit on jo ilmassa.

    • Anonyymi

      En eroa. Voin toki suo ohimennen sutasta.

    • Anonyymi

      Erossa saattaisi tulla konkurssi henkilökohtainen, eikä se jäisi siihen.

      • Anonyymi
        UUSI

        Joo, kyllä raha hyvän parisuhteen voittaa. 😂Onnea teille!


    • Anonyymi

      Onhan tuo mielessä käynyt kun ajatukset eikä halut enää kohtaa.

    • Anonyymi

      Kyllä aion erota. Tyyppi on niin vaikea, että ei enää jaksa. Kenenkään kanssa en muuta enää yhteen.

    • Anonyymi

      Rakkaani otan ja olen Onnellinen

    • Anonyymi

      Mitä sä oikein utsit ihmisten asioita?

    • Anonyymi

      kyllä

    • Anonyymi

      Sä oot erityinen, niin se vain on mies. Vaikka mulla ois jo kakki.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aika typerää täällä tällaisia kysellä ventovierailta.

      Ne rakkaudentunnustukset on eri asia. Rakastuneelle sallitaan. Mutta tämä on vain typerää.

      • Anonyymi
        UUSI

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Aion erota heti kun saan varman tiedon siitä että vaimo pettää. Merkkejä on ollu ilmassa jo tovin. Vielä ei oo jääny kiinni mut eiköhän se jossain kohtaa tapahdu.

      • Anonyymi
        UUSI

        Voisiko asiasta vaikka keskustella hänen kanssaan?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko asiasta vaikka keskustella hänen kanssaan?

        On keskusteltu, ei myönnä mitään.


    • Anonyymi
      UUSI

      EN AIO. VAIN KUOLEMA MEIDÄT EROTTAA

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei tartti tuollasia miettiä kun on poikamies

    • Anonyymi
      UUSI

      Aion erota, kunha tuo nykyinen rouva pääsee mieleltään parempaan tasapainoon. Tapasin naisen joka on vain se oikea, joten ei voi mitään. Tunteet on vahvasti muualla joten tähä ei voi jäädä. Yritän vain saada tämän maaliin siististi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ehkä sinä aiheuta hänelle sitä epätasapainoa?


    • Anonyymi
      UUSI

      erosin ja muutin. siinähän sitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Sehän ei kuulu sinulle.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      102
      1467
    2. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1116
    3. Kyllä sinä tuoksut hyvälle!

      Miten luulet meidän käyvän? Kyllä näen sinusta aivan kaiken ja epäilen sanomisiasi. Tiedän että tänään meillä olisi ollu
      Ikävä
      20
      1058
    4. Aamukahdeksalta

      Olet ensimmäinen ajatukseni. Tätä en voi sinulle kertoa. Toivon ja pelkään että osaat lukea rivien välit. Riveilläni usk
      Ikävä
      103
      994
    5. Voitasko me sit nukkua eri sängyissä?

      Olen niin monta vuotta nukkunut yksin, että varmaan häiriintyisin jos joku on ihan vieressä yöllä.
      Ikävä
      129
      983
    6. Nivalan tien kunto

      ....voiko sitä pitkin käydä Nivalassa särkemättä renkaita
      Haapavesi
      14
      976
    7. Naiselleni

      Minä olen etsinyt sinua koko elämäni. Aina olet ollut minulle jotain elämää suurempaa, jonka takia olen saanut valtavan
      Ikävä
      48
      956
    8. Antaa myrskyn puhdistaa

      Kivaa päivää vaan. 🐺⚡🌧️😊🤗☕
      Ikävä
      167
      887
    9. Ilmastonmuutos on aikamme suurin ongelma

      Tuota asiaa eivät yksinkertaiset ihmiset ymmärrä, kun ihmettelevät miksi aurinko- ja tuulivoimaloita pystytetään ympäri
      Maailman menoa
      159
      874
    10. Aiotko tai haluatko erota

      nykyisestä puolisostasi?
      Ikävä
      66
      866
    Aihe