Upea ja uljas hallitus!

Anonyymi-ap

Kyllä on hienot ja kyvykkäät ihmiset nyt päätöksiä tekemässä. Tässä muutama esimerkki perskok -hallituksemme uljaista saavutuksista meidän kaikkien hyväksi:

1) Orpo on laittanut persut kuriin ja poistanut rasismin eduskunnasta.

2) Agentti Tynkkynen tekee merkittävää peitepoliisin työtä pelastaakseen maamme itänaapurin hom..lta.

3) Peltokangas on saanut alennettua bensan hintaa tuntuvasti.

4) Ministeri Rydman on kohentanut maamme moraalista ilmapiiriä uljaan miehekkäillä teoillaan.

5) Terveysministeri Juuso on laittanut perusterveydenhuoltomme viimeinkin kuntoon.

6) Nyt löytyy kaikille töitä - kiitos työministeri Satosen.

7) Ville Tavio pelastaa rukoushetkillään maamme epämääräisiltä seksuaalivirtauksilta.

8) Sananvapaus kukoistaa jälleen!


Bonuksena: ruoan hinta on alentunut, lääkkeiden hinta on alentunut ja ylen kommarihärdelli saadaan viimeinkin kuriin, jonka valeuutisten tilalle tulee aitoa rehellistä perussuomalaista journalismia.

37

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jess! Hyvä kookaPurra! Hyvä Antti Petteri! Hyvä Wille-Werner! Hyvä Arto Olavi!

    • Anonyymi

      Kaikki vaalilupaukset on jo täytetty eli tehkää kuin saksipurra sanoo menkää töihin onhan jo luotu 100000 uutta työpaikkaa.

    • Anonyymi

      9) Hallituksen kannatusmittausten lakkauttaminen.

      10) Aikuiskoulutustuen poistaminen.

      11) Hoitajamitoituksen pienentäminen.

      12) Valtion tuki pois julkisen sanan neuvostolta.

    • Anonyymi

      Siellähän ne rasistit edelleen on eduskunnassa. Ei rasismi eduskunnasta
      ole mihinkään poistunut. Niillä on vain nyt niin vaikeaa tukahduttaa itsensä
      pysymään hiljaa, PS voi muuten lentää ulos hallituksesta ja menettää
      diktatuurinsa.

      • Anonyymi

        "Siellähän ne rasistit edelleen on eduskunnassa. Ei rasismi eduskunnasta
        ole mihinkään poistunut. "

        Eipä noita oppositiopuolueita sieltä eduskunnasta pihallekaan voi heittää!!! He kun edelleen järjestävät poliittisia lakkoja jotka aiheuttivat miljardien vahingot ja tuhansien työpaikkojen menetykset ja järjestää mielenosoituksia, joissa mm. uhataan katkaista ministereiltä päät ja lietsovat vihaa ja erimielisyyttä eduskunnassa mm. kieltäytymällä halliltusyhteistyöstä muiden kuin punaista aatetta kannattavien puolueiden kanssa. Kun oikeuslaitos ei tehnyt heille mieleistä päätöstä perustivat oppositiossa "oman oikeuslaitoksen" erään edustajan lynkkaamiseksi. Oikein hienoa ja hyvää käytöstä "työpaikalla".... jotkut voisivat käyttää tuostakin termiä TYÖPAIKKAKIUSAAMINEN.


    • Anonyymi

      Sarkasmia :) hymyilyttää.

    • Anonyymi

      Aatelkaa ! Suomen valtiokin on nyt velaton, kun velanotto loppui ja hallitus
      on maksanut kaikki velat pois.

      • Anonyymi

        13) Valtiovarainministeri Riikka Purra käänsi viimein Velkalaivan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        13) Valtiovarainministeri Riikka Purra käänsi viimein Velkalaivan.

        Kivikkoon meni niin että kolisi.

        Vanhat merimiehet sen tiesivät, nainen laivassa tuo epäonnea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivikkoon meni niin että kolisi.

        Vanhat merimiehet sen tiesivät, nainen laivassa tuo epäonnea.

        "Vanhat merimiehet sen tiesivät, nainen laivassa tuo epäonnea."

        Tuo kyllä piti paikkansa paremmin kuin 100% 2019-2023 hallituskaudella, meillä oli tuolloin VIISI "kipparia".... ja jälkiä siivotaan ja pitkään....


      • Anonyymi kirjoitti:

        13) Valtiovarainministeri Riikka Purra käänsi viimein Velkalaivan.

        Tosin kölin ylöspäin!
        "Suomi olisi vapaampi osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä." Näin persumepit Hullu-Jussi Latva-lahon määräyksestä ja persuaatetta tinkimättömästi noudattaen.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Ei ketuilta keinot lopu.

    • Anonyymi

      Huumorin kukka on kaunein kukka. Persutkin on huumorin ystäviä, he tykkäävät erityisesti natsihuumorista, jota ovatkin ansioituneesti esittäneet usnatsien ja muiden äärikouhojen tilaisuuksissa.

      • Anonyymi

        "tykkäävät erityisesti natsihuumorista, jota ovatkin ansioituneesti esittäneet usnatsien ja muiden äärikouhojen tilaisuuksissa."

        Meinaatko, että oisivat käyneet Demareiden vaaliteltalla katselemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tykkäävät erityisesti natsihuumorista, jota ovatkin ansioituneesti esittäneet usnatsien ja muiden äärikouhojen tilaisuuksissa."

        Meinaatko, että oisivat käyneet Demareiden vaaliteltalla katselemassa?

        Ookkonna ihan holohölö ?


      • Anonyymi

        Upeaa persuhuumoria on iloksemme esittänyt pj. Riikka Purra hyväntuulisesti kannustamalla ihmisiä matkaamaan töihin ja heiluttamaan punaisia lippuja. Hän on lanseerannut markkinoille myös hauskan leikkuulaudan omalla kasvokuvallaan varustettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "tykkäävät erityisesti natsihuumorista, jota ovatkin ansioituneesti esittäneet usnatsien ja muiden äärikouhojen tilaisuuksissa."

        Meinaatko, että oisivat käyneet Demareiden vaaliteltalla katselemassa?

        Missä arvelet persu Junnilan käyneen? Sen, joka edelsi ministerinä persu-Rydmania, jonka murheita oli natsimuistomerkkien vähyys?


    • Anonyymi

      "Kyllä on hienot ja kyvykkäät ihmiset nyt päätöksiä tekemässä. "

      Kyllä näin on.... Korot laskeneet ja inflaatio laskenut EU:n korkeimmasta EU:n alhaisimmaksi!!!! Hienoa työtä....

      • Anonyymi

        Tuon saa helposti aikaan sillä että otetaan ihmisiltä OSTOVOIMA pois. Ja turha on vedota marinin aikaisiin eläkekorotuksiin(korvauksia kallistuneista hinnoista) kuten mielellään tunnutaan tekevän.


    • Anonyymi

      14) Työttömyysturvan suojaosan poisto. Tämä on saavutus!

    • Anonyymi

      Petteri Orpo: Kokoomus on ainoa puolue, joka pystyy luomaan edellytykset kasvulle.
      5.9.2020 Verkkouutiset

      "Toivotaan, toivotaan" - edelleen ...

    • Anonyymi

      Orpo puhuu 5.9.2020 Verkkouutisille:

      "Yhteiskunnan sosiaalista kestävyyttä mitataan sillä, miten se kykenee turvaamaan heikoimmassa asemassa oleville inhimilliset lähtökohdat syntymästä elämän viimeiseen päivään. Tämä koskee niin ihmisten toimeentuloa kuin palvelujakin.

      Hänen mukaansa kokoomus tahtoo turvata nykyistä vahvemmin ihmisten oikeuden sujuvaan hoitoon pääsyyn ja inhimilliseen hoivaan.

      – Mielenterveyspalveluissa kynnyksen pitää olla matala. Me vaadimme terapiatakuun masentuneen, ahdistuneen ja epätoivoisen turvaksi. Yhteiskunnan tukea tarvitsevat on autettava omille jaloilleen – oli kyse sitten lastensuojelun tarpeessa olevasta, päihdeongelmaisesta tai asunnottomasta.

      – Jokaisella ikääntyneellä pitää olla oikeus elää omannäköistään elämää. Ei kenenkään persoonallisuus jää eläkkeelle. Jokaisen vanhuksen tässä maassa pitää voida luottaa siihen, että hän saa juuri sellaista hoivaa kuin tarvitsee. Meidän on myös tuettava entistä paremmin niitä, jotka hoitavat kotona lähimmäistään. Se on rakkauden työtä, hän (Orpo) jatkoi."

      • Anonyymi

        Sama puhe oli varmaankin eduskuntavaalipuheena. Valhetta alusta loppuun,
        kun nyt ajattelee.


      • Anonyymi

        Kysymys Petteri Orpon hallitukselle: mihin on unohtunut lupaus siitä, että heikoimmistakin pidetään huolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys Petteri Orpon hallitukselle: mihin on unohtunut lupaus siitä, että heikoimmistakin pidetään huolta?

        Hallitusohjelma on nimetty sarkastisesti "Vahva ja välittävä Suomi" eli läpän heittoa sekin.


      • Anonyymi

        Miten se pokkana pystyy valehtelemaan "suut ja silmät täyteen" ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallitusohjelma on nimetty sarkastisesti "Vahva ja välittävä Suomi" eli läpän heittoa sekin.

        Välittävät vahvasti itsestään. Ei kenestäkään muusta. Hallituksen kuuluu työskennellä
        koko kansan parhaaksi, ainakin niin persuhallituksen ministeritkin ministerinvalassaan vannoivat.

        Jonkun verran kotiinpäin vetävät puolueet aina, mutta Orpon persuhallitus
        on huippu. Se vie ihmisarvonkin muilta.


    • Anonyymi

      15) Valtiovarainministeri Purra laittoi kommarit kerralla ruotuun hoilaamalla maagisen laulun "punalippu liehuu - menkää töihin".

      Töillä tässä laulussa viitattiin tietenkin niihin 100 000 työpaikkaan, jotka uljas ja upea OrpoPurra-hallitus loi heti hallitustaipaleensa alkuvaiheessa.

      • Anonyymi

        Eiköhän vassarit oo tässä maassa TAISTELLEET aina työpaikkojensa puolesta. En ole vielä kuullut, että PERSUT olis näin tehny, eli heille YTK maittaa.


    • Anonyymi

      Joka sata idiootti viestiä tuli tänään täyteen punikilta.

      • Anonyymi

        Ei tänne punikit kirjoittele. Edes sinun kiusaksesi.


    • Anonyymi

      Kierous on hikinaaman "erikoisosaamista" ja äänestäjiensä pettäminen,
      mikä sinänsä on helppoa, koska höhlät eivät edes tajua tulleensa
      petetyksi. He jatkavat pettäjänsä kannattamista.

      Jokaista voi pettää kerran, höhlää jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Kirkolta rahat pois kun ei hyväksy rasismia, eikä tuomitse sateenkaariväkeä helvettiin.

      • Anonyymi

        Samoin perustein persuhallitus yrittää ottaa lähes kaikilta suomalaisilta rahat pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin perustein persuhallitus yrittää ottaa lähes kaikilta suomalaisilta rahat pois.

        Ainakin motiivi on sama.


    • Anonyymi

      16) PersKok-hallituksen kyvykkyyden ja korkean moraalin seurauksena Suomessa päästiin nollatoleranssiin puukkohipoissa sekä ampumistapauksissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe