Tunnustuksia -ketju

Anonyymi-ap

En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua.

Naiselta

Muutkin saa ripittäytyä. Antakaa palaa.

78

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Rentoa viikonloppua! Miten voit? Olet arvokas.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mikä tunnustus tämä nyt oli?


    • Anonyymi
      UUSI

      Haluaisin hänet elämääni, muutenkin kuin siellä missä ollaan arkisin. En ole ennen tuntenut näin ketään kohtaan, tunne täysin ainutlaatuinen.

      Mieheltä

      • Anonyymi
        UUSI

        Valetta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        ihan totta on


    • Anonyymi
      UUSI

      Muru, haluan sinua niin paljon. Olet jotakin käsittämätöntä ja en edes tiedä miksi ajattelen näin.
      Joku kaunis päivä jotakin tapahtuu meidän välillä

    • Anonyymi
      UUSI

      Huomasin yhden asian sattumalta ja tuli siitä tosi pahamieli. Tykkännyt hänestä naisesta ensikohtaamisesta lähtien ja tykkään vieläkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mistä tuli paha mieli? :(


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tuli paha mieli? :(

        Olen tosi paljon tuntenut yksinäisyyttä ja ikävöinyt erästä naista ja ikävissäni googletin hänen nimen, että näkisin hänestä valokuvan. Huomasinkin, että hän sopii muiden ihmisten kanssa treffejä. Se vaan rupesi harmittamaan ja tuntui pahalta. Ei hän siis mitään väärää tehnyt, koska emme ole yhdessä. Minä en ole pystynyt tapailemaan yhtään naista, koska haaveillut kokoajan vain rakkaudesta hänen kanssaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tosi paljon tuntenut yksinäisyyttä ja ikävöinyt erästä naista ja ikävissäni googletin hänen nimen, että näkisin hänestä valokuvan. Huomasinkin, että hän sopii muiden ihmisten kanssa treffejä. Se vaan rupesi harmittamaan ja tuntui pahalta. Ei hän siis mitään väärää tehnyt, koska emme ole yhdessä. Minä en ole pystynyt tapailemaan yhtään naista, koska haaveillut kokoajan vain rakkaudesta hänen kanssaan.

        Voi sinua :( No sitä varten on tämä palsta missä voit purkaa pahaa oloa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tosi paljon tuntenut yksinäisyyttä ja ikävöinyt erästä naista ja ikävissäni googletin hänen nimen, että näkisin hänestä valokuvan. Huomasinkin, että hän sopii muiden ihmisten kanssa treffejä. Se vaan rupesi harmittamaan ja tuntui pahalta. Ei hän siis mitään väärää tehnyt, koska emme ole yhdessä. Minä en ole pystynyt tapailemaan yhtään naista, koska haaveillut kokoajan vain rakkaudesta hänen kanssaan.

        No sitä valokuvaa on nyt moni muukin katsonut. Kun yritin privana pistää. Josko seuraavalla kerralla löytäisi perille.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tosi paljon tuntenut yksinäisyyttä ja ikävöinyt erästä naista ja ikävissäni googletin hänen nimen, että näkisin hänestä valokuvan. Huomasinkin, että hän sopii muiden ihmisten kanssa treffejä. Se vaan rupesi harmittamaan ja tuntui pahalta. Ei hän siis mitään väärää tehnyt, koska emme ole yhdessä. Minä en ole pystynyt tapailemaan yhtään naista, koska haaveillut kokoajan vain rakkaudesta hänen kanssaan.

        Kuvan perusteellako sinä näit nämä kyseiset tapahtumat, miesaloittaja?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitä valokuvaa on nyt moni muukin katsonut. Kun yritin privana pistää. Josko seuraavalla kerralla löytäisi perille.

        Ei jeesuksen pysähys😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvan perusteellako sinä näit nämä kyseiset tapahtumat, miesaloittaja?

        Googletin hänen nimensä, että näen hänen kuvansa, mutta siihen tulikin sitten vähän ylimääräistä hakutuloksiin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletin hänen nimensä, että näen hänen kuvansa, mutta siihen tulikin sitten vähän ylimääräistä hakutuloksiin.

        Aivan…kerro lisää miespuolinen aloittaja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Googletin hänen nimensä, että näen hänen kuvansa, mutta siihen tulikin sitten vähän ylimääräistä hakutuloksiin.

        No tämähän se. Aina menee väärälle. T. siveyden sipuli 🤫


    • Anonyymi
      UUSI

      Kävin kerran työkkäriltä salaa ulkomaan reissulla enkä siten ollut työvoima reservissä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olet siis pettänyt valtion1


    • Anonyymi
      UUSI

      Kerran kävin sellaisessa sekatavarakaupassa niin minulta jäi vahingossa kärryyn maksamaton tuote kun oli niin huomaamaton. Hävetti tosi paljon ja tuli mieleen kaikenlaiset poliisijutut ja että olen rikollinen. Jätin sen tuotteen kärryyn palauttaessani sen ja lähdin nopeasti pois häpeissäni ja pelko persiissä🫣

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä taas tyhjennän koko laukun kassahihnalle jos tulee olo, että joku epäilee minua tällaisesta poliisijutusta1


    • Anonyymi
      UUSI

      Mies ihana. Kuuma ja haluttava. Oot mun pomo. Ja silti himoitsen sua enemmän kun mitään. Mitä vittua teen. Oot mun salainen fantasia.

    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Luulen että en koskaan saa olla sen naisen kanssa. Olen yksinkertaisesti liian ujo ja heikko. Mutta en aio katkeroitua. Yksinäisyys on osani, kun olen vähän eriskummallinen ja minun on vaikea tuntea kuuluvani mihinkään. Mieheltä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kaduttaa että olen kertonut kellekään ikinä mitään huolissani. Kaikesta tehdään vain pilaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Olen saattanut nähdä joskus tuhmia unia mitä välillämme voisi tapahtua. Ja joskus unelmoinut ihan päiväsaikaan 🤫😏
      N-M

    • Anonyymi
      UUSI

      halua ketään en kavereita, en miesystävää en tyttöystävää. Haluaisin vilpittömästi rauhaa ,ja tiedostan että en välttämättä sitä tule koskaan tavoittamaan,💔koskettanut ehkä joskus onhan siitä jo aikaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Nainen huuteli perään älä mene, tuijottelu penistä ja myös hipaisi, punastuii monta kertaa haki aina paikkaa nähdä. Sitten kun lähestyin antoi pakit. Valehteli muutamista asiosta ,Nykyään juoksee karkuun keltaiset saappaat vilkkuen. Muuten ei olisi mitään mutta vanha rasite joka kuuluu hänelle. On aikoina annettu lupa hoitaa asia minun kautta. Täytys palauttaa rasite takaisin. Kun ei naista kiinnosta irl selvittää asiota. No nyt se on vain ilmoitus asia. No ei se koskaan kotona ole niin haittaa vähemmän häntä kuin minua

      • Anonyymi
        UUSI

        Muu olisi ollut vielä selitettävissä ystävällisyydellä, mutta jos kerran penistä tuijotteli, niin johti sinua varmaan tahallaaan harhaan1! Kurja juttu :(


    • Anonyymi
      UUSI

      En oikeasti tiedä mitä teen elämälläni, jos en koskaan saa sinua...

    • Anonyymi
      UUSI

      Olet naurettava ihminen ja lapsellinen. Miten tollasella on vielä lapsia? Jätä mut rauhaan luonnevikanen manipuloiva luuseri.

      • Anonyymi
        UUSI

        Lopeta. Tarvitsetko apua tuon aggression purkamisen kanssa?


      • Anonyymi
        UUSI

        Samat sanat naiselle


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat naiselle

        Käytkö useinkin trollimiehen kanssa tällaista dialogia anonyymilla palstalla?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta. Tarvitsetko apua tuon aggression purkamisen kanssa?

        Tarvitsetko sinä apua siihen, ettet kuvittele liikoja tämän trolimiehen ininästä?


    • Anonyymi
      UUSI

      Sun jättäminen helpotti mun mielenterveyttä. Kaikki varotti susta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuvittelin yksi päivä juoksuttavani sormeani hänen leukansa sängellä ja käsivarteni iho nousi kananlihalle.

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulla ei ole koskaan ollut tuollaisia ajatuksia ns. stalkkeria kohtaan vaan päinvastoin. Kun näen auton rekkarit joissa on hänestä muistuttuttavia numeroitata tai kirjaimia minua alkaa ahdistaa!!


      • Anonyymi
        UUSI

        Naisen sängen ja viiksien hipsuttelu, oih.


    • Anonyymi
      UUSI

      Samat sanat kuin aloittajalla mutta n-n.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kumpa ei oltas tavattu. Noh saan kyllä paljon huomiota että ei siinä mitään.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hölmöt ei ymmärrä antaa olla rauhassa !!!


    • Anonyymi
      UUSI

      Täytyy tunnustaa olevansa tapojensa orja. Olen sopeutunut tähän elämääni missä ei juuri ole kehumista ja haikailen elämää johon en kuitenkaan kelpaisi. Yhtä kaikki onneton.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vähän sama meininki kuin aloittajalla. Ja näen sen, kuinka hauskaa minun kanssa on hänellä, aina kun arjessa tai juhlassa kohtaamme.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerran juhlissa oltu?


    • Anonyymi
      UUSI

      Minulla on pimeä puoli joka on rakastunut häneen. Sen pimeän puolen silmät kostuvat kun mietin millainen ihminen hän on ja kuinka paljon haluaisin tutustua häneen. Minusta tuntuu hyvältä ja onnelliselta, luonnolliseltakin olla hänen vierellään vaikkakin harvoin.
      Se esillä oleva puoli teeskentelee ettei mitään ole, samalla arvostaen ja ihaillenkin häntä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mies nainen ikä? Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies nainen ikä? Sivusta

        Minä olen mies ja hän nainen. /06:46


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen mies ja hän nainen. /06:46

        Meillä toisinpäin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä toisinpäin.

        Okei 🙂. Itse en uskalla mitään vihjata, kun en hänestä oikein ota selvää. Enkä itse asiassa tiedä mitään muuta kuin että millaisen tunteen ja olon hän saa aikaan nykyään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen mies ja hän nainen. /06:46

        Kerro edes missä näette ja juttelette? Onko teillä paljon ikäeroa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro edes missä näette ja juttelette? Onko teillä paljon ikäeroa?

        No en minä häntä näe muualla kuin töissä. On meillä ikäeroa, tiedän tarkkaan kuinka paljon. Helppo sanoa mutta ei ole mulle mitään merkitystä koska en ole mikään kuolemassa oleva vanhus ja hän on fiksuin ja mitä upein ihminen. Hän saattaa ajatella toisin ja se on sitten siinä vaikka joskus rohkenisi jotain sanoa..../0646


    • Anonyymi
      UUSI

      Viehätyn enemmän ikäisistäni naisista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitten luulisi olevan helppoa löytää seuraa kypsistä mammoista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten luulisi olevan helppoa löytää seuraa kypsistä mammoista.

        Se on itseasiassa selvää, että vientiä olisi. Vielä en vain pysty itse antamaan mitään muuta kun salaperäisiä katseita. Kun ei ole oikea aika. Täytyy kasata itseänsä niin pystyn olemaan vielä turvana omalle kauniille naiselle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on itseasiassa selvää, että vientiä olisi. Vielä en vain pysty itse antamaan mitään muuta kun salaperäisiä katseita. Kun ei ole oikea aika. Täytyy kasata itseänsä niin pystyn olemaan vielä turvana omalle kauniille naiselle.

        Onko sinulla joku tietty mielessä kenties?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku tietty mielessä kenties?

        Mahdollisesti


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdollisesti

        Mt potilas


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on itseasiassa selvää, että vientiä olisi. Vielä en vain pysty itse antamaan mitään muuta kun salaperäisiä katseita. Kun ei ole oikea aika. Täytyy kasata itseänsä niin pystyn olemaan vielä turvana omalle kauniille naiselle.

        🙈….


    • Anonyymi
      UUSI

      Olipa mies taas hönö avaus eli provo tälle sinun ”tosi hyvälle kaverille”🥱

      • Anonyymi
        UUSI

        Titta pä Justiina. Päässyt irti taasen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Titta pä Justiina. Päässyt irti taasen

        Not mine :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Not mine :)

        She cant stand me so she wanna be me. But my shine shoe does not fit on her foot ;D


    • Anonyymi
      UUSI

      Friendzone ei ole mikään vahinko.

    • Anonyymi
      UUSI

      Tunnustan, että ilahdun aina, kun näen hänet siellä. Pidän olemuksesta, katseesta. Sellainen tunne kuin olisimme ensimmäisestä kohtaamisesta lähtien jakaneet yhteisen taajuuden. Hänessä miehessä on jotakin erityistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Missä näet?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näet?

        Missä itse näet?

        Sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä itse näet?

        Sivusta

        Töissä, en muualla 🙁 /sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Töissä, en muualla 🙁 /sivusta

        Haluaisitko nähdä muualla? Mites vietät yleensä vloput? Kirjoitteletko yksityisviestinä rakkauskirjeitä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko nähdä muualla? Mites vietät yleensä vloput? Kirjoitteletko yksityisviestinä rakkauskirjeitä?

        Täh? Riippuu viikonlopusta. En ymmärrä kysymystäsi rakkauskirjeistä.
        Haluaisin jutella hänen kanssaan siitä mitä tunnen häntä kohtaan ja millainen elämä minulla on nyt.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen täysin ihastunut M naiseen

    • Anonyymi
      UUSI

      olen pannut kaverin siskoa ja äitiä, molempia monta kertaa

      • Anonyymi
        UUSI

        Minä taas aikoinani työkaverin poikaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olen ihastunut A-naiseen ja olen nainen. Hys hiljaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      122
      2999
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      274
      2312
    3. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      167
      1355
    4. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      264
      1348
    5. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      368
      1285
    6. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      292
      1260
    7. 109
      1249
    8. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      79
      1204
    9. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1066
    10. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      78
      1053
    Aihe