Ukraina mylvää jo Venäjän maaperällä, ja täällä äijät juo ja grillaa. HÄVETTÄÄKÖ.
Rintamakarkurit, nyt teitä tarvitaan.
12
420
Vastaukset
- Anonyymi
Verottomilla autoilla ajellaan ja grilli tulia pdetään ja kalaa savustaa.
Täällä ollaan lomalla. Kalastellaan ja grillaillaan ja ryypätään.
Onhan se mukavaa kesän viettoo.
Maan petturit! Käpykaartilaiset!- Anonyymi
Kyllä nyt ottaa sossu pummia pattiin
- Anonyymi
Ja polkupyörätkin ovat miten sattuu...
- Anonyymi
No mitäs se sulle kuuluu minun juomiset ja grillaamiset?
Mene itse sinne Ukrainaan!- Anonyymi
Ei kun jämpsän porttiin puremaan munkkia
- Anonyymi
Kuinka monella teistä on elämässänne ongelmia, tragediaa ja pettymyksiä?
Ehkä Jumala lähetti sen, kuten Hän lähetti tuulen puhaltamaan, ja myrskyn, herättääkseen teidät. Saadakseen teidät tekemään parannuksen synneistänne ja kääntymään Jumalan puoleen, kun vielä on aikaa.
Joona sanoi, että menen sinne minne haluan mennä ja elän niin kuin haluan elää, aivan oikein, Joona, sinulla on tuo etuoikeus, jos olet valmis maksamaan hinnan, mutta haluan kertoa sinulle, että hinta on valtava, ja sitten Raamattu sanoo, että Joona meni nukkumaan veneeseen. Synti on samanlaista. Synti on rauhoittavaa ainetta. Tiedättekö, synti on aluksi jännittävää, sitten se on tylsää, sitten jonkin ajan kuluttua menetätte omantuntonne ja herkkyytenne synnille ja omatuntonne kuolee. Ja miten kauheaa se onkaan, kun omatunto on kuollut.
www.Jeesus-on-Herra.com - Anonyymi
Ja Kytönen melskaa seassa😝
- Anonyymi
Ryssö tulee rajan yli kyllä kerma täältäkin lähtee nopeesti!
- Anonyymi
Rahalla saa mitä vaan, siinä teille miettimistä typerykset
- Anonyymi
Turisteille lähtöpassit HETI
- Anonyymi
Isot mahat pystyssä ruinaavat ilmaista ruokaa majakalla.
- Anonyymi
taidat olla raskaan,mutta ei se mitää...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118